השכרת רכב בקזבלנקה מחירים

השכרת רכב בקזבלנקה – השוואת מחירים ומידע חשוב

שוקלים השכרת רכב בקזבלנקה, אחת הערים הגדולות במרוקו? הכתבה הבאה תסייע לכם בחיסכון כספי ניכר וגם עם הרבה שאלות, באמצעות מנוע חיפוש מיוחד שיבצע עבורכם השוואת מחירים בין חברות השכרת רכבים בקזבלנקה (על מיגוון סוגי מכוניות) ויאתר עבורכם את המחיר הכי זול, וגם המלצות למטייל (כולל סרטון וידאו) על נהיגה בקזבלנקה ועוד טיפים לנהג

        הזמנת דילים לקזבלנקה        |        הזמנת טיסות למרוקו

הדרך הטובה ביותר להזמין השכרת רכב בקזבלנקה מראש היא באמצעות מנוע השוואות מחירים להשכרת רכב בעולם המופעל על ידי חברת רנטלקארס, אשר יערוך עבורכם השוואת מחירים בלחיצת כפתור, יבצע עבורכם את ההזמנה ויאפשר לכם להיעזר בשירות הלקוחות שלו ולנהל את ההזמנה אונליין. כדי לערוך השוואת מחירים להשכרת רכב ברנטלקארס, כל שעליכם לעשות הוא להזין בשדה "ארץ" מרוקו, בשדה "עיר" את קזבלנקה, מתוך הרשימה לבחור את המקום ממנו תרצו לאסוף את הרכב השכור בקזבלנקה, ואז להזין את התאריכים הרלוונטיים וללחות על "חפש". מהרשימה תוכלו לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר עבורכם.

השכרת רכב במרוקו – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

עוד מידע למטייל במרוקו:

מוניות ותחבורה ציבורית בקזבלנקה

מלונות מומלצים בקזבלנקה למשפחות

סים ו-e-sim למרוקו

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

קניית דירהאם מרוקאי (MAD) לחופשה במרוקו

להשכרת רכב במרוקו מראש אונליין יש כמה יתרונות על פני השכרת רכב במרוקו בדקה התשעים במקום:

-תוכלו לערוך השוואת מחירים בנוחות בבית.

-יהיה לכם זמן לקרוא את כל תנאי ההשכרה.

-ככל שתזמינו יותר מזמן מראש, מלאי הרכבים יהיה מגוון יותר.

-תוכלו לבדוק כל פרט בהשכרת הרכב ולא תהיו תלויים בקשיי תקשורת שנובעים מהבדלי שפה.

-תוכלו לדעת את המחיר מראש וכך לתכנן את תקציב החופשה בקזבלנקה בחוכמה.

ועוד.

טיולים מאורגנים למרוקו

בתיבת החיפוש כדאי לשים לב להזין את השעות המדויקות של האיסוף ושל החזרת הרכב. רוב חברות השכרת הרכב במרוקו מתמחרות את ההצעה לפי יום ולא לפי שעות, כך שייתכן שתוספת של כמה שעות ספורות תחויב כיום שלם. עם זאת, ישנן לעיתים חברות שמחייבות מספר שעות ספורות בסכום חלקי בלבד, כך שכדאי לברר עם חברת השכרת הרכב במידה ויש לכם צורך באיסוף הרכב בשעה מאוחרת יותר.

לחיצה על "חפש" תוביל אתכם לתוצאות החיפוש, אותן מנוע החיפוש יסדר עבורכם מהמומלצת ביותר תחילה (ניתן גם למיין אותן לפי הזולה ביותר תחילה).

בכל תיבה של הצעת מחיר יופיעו בפניכם פרטים חשובים, החל מפרטי הרכב הטכניים כמו מספר הנוסעים והמזוודות וסוג תיבת ההילוכים, ועד לפרטי השכרה חשובים כמו הביטוחים הכלולים במחיר ותנאי השכרת הרכב המלאים. מצד שמאל יופיע המחיר לכל תקופת השכרת הרכב (המחיר בדרך כלל לא כולל תוספות כמו כיסא בטיחות או נהג נוסף/צעיר, אך מחיר התוספות האלו יוצג בפניכם בדרך כלל כשתציינו אותן בהזמנה). דמי נהג צעיר לרוב יופיעו מתחת למחיר הרגיל כך שתוכלו לחשב גם אותם מראש.

כעת תוכלו לסנן את התוצאות לפי סוג רכב (בחלק העליון של העמוד) או לפי פרטים נוספים (בצד הימני של העמוד) כמו דירוג הספק, פרטי הרכב וכול'. סוגי הרכב הזמינים בקזבלנקה משתנים לפי היעד והתאריך, אך בחיפוש שלנו להשכרת רכב בקזבלנקה מצאנו מגוון סוגי רכב: רכבי מיני, רכבים גדולים, רכבי סטיישן, רכבי פרימיום, מיני וואן, ג'יפים ועוד.

לאחר שעברתם על כל הפרטים החשובים ומצאתם דיל משתלם להשכרת רכב בקזבלנקה, לחצו על "הזמן עכשיו" ותתבקשו למלא טופס הזמנה קצר. בטופס תוכלו גם לעבור שוב על התנאים והפרטים החשובים, ולהוסיף תוספות כמו נהג נוסף, כיסא בטיחות, GPS ועוד (בהתאם לזמינות).

שיטת התשלום משתנה לפי הספק וסוג ההזמנה, אך בדרך כלל מדובר בתשלום מלא מראש או תשלום חלקי במעמד ההזמנה (כאשר שאר התשלום יחויב במועד מאוחר יותר). שימו לב שבדרך כלל תתבקשו להשאיר פיקדון בדלפק השכרת הרכב בקזבלנקה, ובדרך כלל התוספות יחויבו גם הן בדלפק.

השכרת רכב בקזבלנקה – מידע כללי

אם אתם מתכננים חופשה בקזבלנקה ומעוניינים להתנייד באופן עצמאי, אתם ודאי שואלים את עצמכם אם צריך רישיון בינלאומי להשכרת רכב במרוקו. בהשכרת רכב במרוקו בדרך כלל לא צריך רישיון בינלאומי, ומספיק בהצגת דרכון, כרטיס אשראי ורישיון בתוקף ממדינת המוצא (לרוב המדינות).

במרוקו נוהגים בצד ימין של הכביש. נהיגה במרוקו היא יחסית בטוחה. נהיגה בקזבלנקה יכולה להיות יותר עמוסה וקצת יותר קשה מנהיגה באיזורים כפריים ורגועים יותר. לפני השכרת רכב בקזבלנקה מומלץ לצפות בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בקזבלנקה –

בהשכרת רכב בקזבלנקה תוכלו לבחור בין חברות בינלאומיות ידועות עם שמות מוכרים לבין חברות מקומיות. כדאי תמיד לבדוק את חוות הדעת מהזמן האחרון, בין אם מדובר בחברה בינלאומית גדולה או בחברה מקומית.

השכרת רכב בקזבלנקה יכולה להיות קלה יותר אם תבצעו את ההזמנה מראש: כך תוכלו לקרוא את כל תנאי ההשכרה באנגלית (או בעברית בחלק מהאתרים) ובזמן שלכם, לא תהיו תלויים בקשיים של הבדלי שפה ובהגבלת זמן במהלך הטיול, ותוכלו להבטיח שאתם מבינים את כל מה שאתם חותמים עליו.

כמו בכל מקום, גם בהשכרת רכב בקזבלנקה כדאי לבדוק את הרכב היטב בעת האיסוף, ואפילו לצלם וידאו של מצב הרכב אם ניתן. זכרו שגם אם אתם מזמינים רכב בקזבלנקה מראש באינטרנט, לרוב לא תוכלו להבטיח את דגם הרכב המדויק אלא סוג רכב מסוים.

מקזבלנקה ניתן להגיע ברכב למספר יעדים פופולריים ובכך לחסוך טיסות פנים במרוקו  וגם ליהנות מהנוף בדרך:

זמן הנסיעה מקזבלנקה למרקש הוא כשעתיים וארבעים דקות (עם כבישי אגרה בדרך).

זמן הנסיעה מקזבלנקה לפז הוא כשלוש שעות ושבע דקות (עם כבישי אגרה בדרך).

נסיעה לאגאדיר היא קצת יותר ארוכה: זמן הנסיעה מקזבלנקה לאגאדיר הוא כארבע שעות ו50 דקות עם כבישי אגרה בדרך.

באיזורים מרוחקים וכפריים יותר במרוקו ייתכן שיהיה קשה יותר למצוא תחנות דלק.

השוואת מחירים להשכרת רכב בקזבלנקה

ערכנו מספר השוואות מחירים להשכרת רכב בקזבלנקה כדי להבין אילו מחירים צפויים לנו. נעזרנו במנוע רנטלקארס, וערכנו השוואות מחירים לתחילת מרץ. שימו לב שהמחירים ותנאי השכרת הרכב עלולים להשתנות.

השוואת מחירים להשכרת רכב בשדה התעופה של קזבלנקה

בהשוואת המחירים שערכנו להשכרת רכב בשדה התעופה של קזבלנקה קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת פיירפליי, בעלות של 24.12$ ליום להשכרת פיאט פנדה (רכב ידני לארבעה נוסעים).

השכרת רכב סטיישן בקזבלנקה

בהשוואת מחירים שערכנו להשכרת רכב סטיישן בקזבלנקה, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת גלובל רנט א קאר, בעלות של 47.9$ עבור דאצ'יה סנדרו אסטייט ליום. את המחיר הזה קיבלנו מסניף החברה בשדה התעופה של קזבלנקה.

השוואת מחירים להשכרת ג'יפ בקזבלנקה

את המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ בקזבלנקה קיבלנו מחברת פיירפליי, עבור השכרת דאצ'יה דאסטר בעלות של 31.06$ ליום. זהו רכב לחמישה נוסעים עם תיבת הילוכים ידנית. את המחיר הזה קיבלנו מסניף החברה בשדה התעופה בקזבלנקה.

השוואת מחירים להשכרת מיני וואן בקזבלנקה

בהשוואת מחירים נוספת שערכנו, הפעם להשכרת מיניוואן בקזבלנקה לשבעה נוסעים, קיבלנו את המחיר הכי זול מחברת איירקאר עבור השכרת ניסאן אווליה בעלות של 61.69$ ליום אחד (רכב עם תיבת הילוכים ידנית). את המחיר הזה קיבלנו מסניפי החברה בשדה התעופה ובדאון טאון.

השוואת מחירים להשכרת רכב לשבוע בקזבלנקה

בהשוואת מחירים נוספת שערכנו ביקשנו לבדוק כמה תעלה השכרת רכב לתקופות ארוכות יותר (החיפוש נערך להשכרת רכב בשדה התעופה של קזבלנקה).

את המחיר הכי זול להשכרת רכב לשבעה ימים בקזבלנקה קיבלנו מחברת Locationauto עבור רכב סוזוקי סלריו (רכב ידני לארבעה נוסעים) בעלות של 79$.94 בלבד. כלומר, 13.5$ בלבד ליום. לעומת זאת, מחיר השכרת אותו הרכב מאותה החברה ליום אחד בלבד הוא 32.84$. כלומר, השכרת רכב ארוכה יותר מוזילה את את המחיר היומי באופן משמעותי.

השכרת רכב בקזבלנקה לחודש

הפעם ערכנו השוואת מחירים להשכרת רכב לחודש בקזבלנקה. את המחיר הכי זול קיבלנו שוב מחברת Locationauto עבור אותו הרכב, סוזוקי סלריו, בעלות של $321.37. כלומר, 10.7$ ליום בלבד, לעומת 32.48$ ליום בהשכרת אותו הרכב מאותה החברה ליום אחד, ולעומת 13.5$ ליום בהשכרת הרכב לשבוע.

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל