השכרת רכב בארה"ב

השכרת רכב בפלורידה – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בפלורידה – המדריך המלא: השוואת מחירים שתחסוך לכם מאות שקלים, טיפים חשובים ומידע כללי על אפשרויות השכרת רכב בפלורידה וגם סרטון וידאו עם טיפים חשובים על נהיגה בפלורידה והסברים מקיפים לנהגים על רשת הכבישים של פלורידה

השכרת רכב בפלורידה יכולה להיות הרבה יותר זולה מאשר המחירים שחברות השכרת הרכב הגדולות מפרסמות במודעות. אפשר לאתר תוך דקה בקלות את המחירים הזולים ביותר עבור השכרת רכב בפלורידה באמצעות מנוע השוואת המחירים המתוחכם למחירי השכרת רכב בחו"ל – התהליך פשוט ביותר: בשדה "ארץ" בטופס שלמטה ביחרו את "ארה"ב – פלורידה" (שימו לב לא לבחור את ארה"ב, אלא את ארה"ב – פלורידה). לאחר מכן בשדה "עיר" ביחרו את העיר בה תירצו להזמין השכרת רכב בפלורידה מתוך רשימת הערים הכוללת את מיאמי, אורלנדו, קי ווסט, קייפ קנאברל, בוקה ראטון, פורט לודרדייל, טמפה, טלהאסי, פנסקולה ועוד ערים בפלורידה. לסיכום ביחרו תחנת איסוף רצויה בתוך העיר שבחרתם ואת התאריכים בהם תירצו להזמין השכרת רכב בחו"ל וליחצו "חפש" – וביחרו את המחיר המשתלם ביותר עבור דגם הרכב בו אתם מעוניינים, בהשוואת מחירים בין כל חברת השכרת רכב בפלורידה הנחשבת אמינה

השכרת רכב בפלורידה מנוע חיפוש והשוואת מחירים


השכרת רכב בפלורידה – טיפים חשובים

יש שפע של סוכנויות להשכרת רכבים בפלורידה, ורבות מהן נמצאות בנמלי התעופה הראשיים. העיר אורלנדו, בעיקר, ידועה כ"בירה להשכרת רכבים של העולם". כמדינה שאליה מגיע המספר הגדול ביותר של תיירים מבין כל מדינות ארה"ב, תעריפי השכרת רכב בפלורידה הם בין הגבוהים, אם לא הגבוהים ביותר בארה"ב.

גיל הנהיגה החוקי במדינת פלורידה הוא 15 לבני נוער שיש להם "אישור למידה", 16 לבעלי רישיון מוגבל, ו-18 לרישיון ללא הגבלה. בני 16 ומטה אינם רשאים לנהוג בין 23:00 בערב לשש בבוקר למשך שנה, אלא מתלווה אליהם נהג בן 21 ומעלה. בני 17 אינם רשאים לנהוג בין אחת בלילה לבין חמש בבוקר למשך שנה, אלא אם הם מלווים בנהג בן 21 ומעלה.

עוד באותו נושא: השכרת רכב בארה"ב

כמו מדינות דרומיות ומזרחיות רבות בארה"ב, גם בפלורידה משתמשים בשיטת כבישי האגרה כדי לממן בניית כבישים. כתוצאה, אתם יכולים לצפות לשלם אגרה גבוהה בכבישי פלורידה, בעיקר בטרנפייק (Turnpike) של פלורידה או באורלנדו שבה מערכת הכבישים המהירים כולה (מלבד כביש 4) היא כבישי אגרה. רבים מכבישי האגרה מתנהלים על אמצעי תשלום אלקטרוניים, מה שאומר שכדאי לשכור רכב עם משדר (טרנספונדר) SunPass המגיע עם חיוב יומי – ניתן להסדיר זאת דרך כל חברת השכרת רכב בפלורידה בקלות. אם אתם נוהגים ללא המשדר ונכנסים לאחד מכבישי האגרה, שימו לב שחברות השכרת רכב בפלורידה תמיד מחייבות בעמלות טרחה מופקעות כדי להסדיר את החוב, בנוסף לאגרה עצמה.

צפו בסרטון הוידאו הכולל טיפים חשובים על נהיגה בפלורידה –

כבישים ראשיים בפלורידה

  • כביש/אינטרסטייט 4 חוצה באלכסון מטמפה (Tampa), פונה מזרחה דרך פלאנט סיטי ולייקלנד (Plant City& Lakeland), משם ממשיך צפונית-מזרחית וחולף על פני קיסימי (Kissimmee), דיסניוורלד ואורלנדו, ומסתיים בכביש 95 ליד דייטונה ביץ' (Daytona Beach). אינטרסטייט 4 הוא הכביש העמוס ביותר בפלורידה וגם המסוכן ביותר ובעל מספר התאונות הגדול ביותר עקב עומס התנועה, מהירות הנסיעה הגבוהה, עבודות הבנייה והמספר הגדול של התיירים המשתמשים בו.
  • כביש/אינטרסטייט 95 נכנס לפלורידה ממדינת ג'ורג'יה צפונית לג'קסונוויל (Jacksonville) ועובר סמוך לחוף האטנלנטי (במרחק שלעולם אינו גדול מכ-30 ק"מ), חולף על פני סנט אוגוסטין ( Augustine), דייטונה ביץ', קייפ קנברל (Cape Canaveral), ורו ביץ' (Vero Beach), ווסט פאלם ביץ' (West Palm Beach), פורט לודרדייל (Ft. Lauderdale), ומסתיים בכביש US 1 מעט דרומית לדאונטאון מיאמי.
  • כביש/אינטרסטייט 10 נכנס לפלורידה ממדינת אלבמה סמוך לפנסקולה (Pensacola) וחוצה את פנהנדל (Panhandle), חולף על פני טלהאסי (Tallahassee) ודרך צפון פלורידה עד שהוא מסתיים בג'קסונוויל.
  • כביש/אינטרסטייט 75 נכנס לפלורידה מג'ורג'יה וממשיך דרומה דרך גיינסוויל (Gainesville), אוקלה (Ocala), מעט מזרחה מטמפה, ומשם עובר במקביל לחוף המפרץ וחולף על פני ברדנטון (Bradenton), סרסוטה (Sarasota), פורט מאיירס (Fort Meyers), נייפלס (Naples), ומשם חוצה לכיוון מזרח על פני ביצת האוורגליידס (Everglades Swamp) (אזור המכונה "סמטת התנינים ('Alligator Alley') לפרברי מיאמי.
  • הטרנפייק של פלורידה (Florida's Turnpike) הוא כביש אגרה שרץ מאינטרסטייט 75 דרומית לאוקלה, דרך אורלנדו, ווסט פאלם ביץ', פורט לורדרדייל, ומסתיים דרומית למיאמי. זוהי הדרך הנוחה ביותר לאורלנדו ודרום מזרח פלורידה לאנשים המגיעים לפלורידה דרך I-75  או I-10.
  • אינטרסטייט 275 הוא כביש משני שמתחיל ב-I-75 צפונית לברדנטון (Bradenton) וחולף על פני דאונטאון סנט פיטרסבורג ( Petersburg) ודאונטאון טמפה לפני שהוא מתחבר ל-I-75 צפונית לאזור טמפה. אינטרסטייט 275 חוצה את גשר סנשיין (Sunshine Skyway Bridge) 8.8 הק"מ של מפרץ טמפה  בגובה 59 מ' ומאוחר יותר את גשר הווארד פרנקלנד (Howard Frankland Bridge) מעל אולד טמפה ביי. שימו לב: אינטרסטייט 75 אינו בעל גישה לאזורים אלה, אלא עובר דרך הפרברים ואזורי הכפר הנמצאים עד 18 ק"מ מטמפה. I-4 מגיע עד טמפה מכיוון מזרח, אבל מסתיים ב-I-275 ממש לפני אזור הדאונטאון.
  • הכביש המהיר מס' 1 (S. Highway 1) הוא כביש היסטורי ואחת מדרכי הנוף המפורסמות של ארה"ב שמתחיל בקי ווסט (Key West) ומשם ממשיך לאורך החוף המזרחי.
  • כביש A1A (State Road A1A) רץ במקביל לכביש 1 וכביש 95, אך שוכן מזרחית ל-Intercoastal Waterway וחולף בעיקר לאורך האוקיינוס.
  • US 98 נכנס לפלורידה מאלבמה לפנסקולה (Pensacola) ועובר בנוף מאוד ציורי לאורך חוף המפרץ של פנהנדל (Panhandle). הכביש ממשיך חוצה באלכסון את חצי האי עד שהוא מגיע לסיומו בווסט פאלם ביץ'.
  • US 27 דרך אלטרנטיבית מאוד פופולרית לטרנפייק ומחבר בין מיאמי, לאורך אגם אוקיצ'ובי (Lake Okeechobee) דרך לב ליבה הכפרי של פלורידה, אוקלה (Ocala), גיינסוויל (Gainesville) וטלהאסי (Tallahassee).
  • US 41 יוצא ממיאמי, חוצה את האוורגליידס (Everglades) בכביש דו-נתיבי העובר בנוף מאוד ציורי וממשיך לאורך חוף המפרץ, צידה המזרחי של טמפה ביי וצפונה לכיוון ג'ורג'יה.
השכרת רכב בפלורידה
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל