השכרת רכב בחו"ל

השכרת רכב בסרדיניה – טיפים והמלצות

מתכננים טיול בסרדיניה ושוקלים לשכור רכב? אל תפספסו את הטיפים החשובים שריכזנו עבורכם על השכרת רכב ונהיגה באי האיטלקי – מנוע השוואת המחירים המתוחכם שיאתר עבורכם את המחירים הכי זולים עבור השכרת רכב בסרדיניה ויחסוך לכם מאות שקלים, ומידע חשוב על נהיגה בסרדיניה (כולל סרטון וידאו)

הזמנת דילים לסרדיניה | הזמנת דילים לאיטליה | הזמנת טיולים מאורגנים לאיטליה

מומלץ להזמין השכרת רכב בסרדיניה באמצעות מנוע השוואת המחירים להשכרת רכב בחו"ל, אשר יאתר עבורכם בשניות את המחירים הזולים ביותר עבור דגם הרכב בו אתם מעוניינים בהשוואת מחירים בין כל חברת השכרת רכב בסרדיניה הנחשבת לאמינה ומספקת שירות לקוחות באנגלית. פשוט מלאו את הטופס שלמטה – בשדה ארץ בחרו את "איטליה – סרדיניה" (שימו לב – לא לבחור את "איטליה" היבשתית אלא את "איטליה – סרדיניה" שמופיעה אחרי איטליה ואחרי "איטליה – סיציליה"). אח"כ בשדה "עיר" בחרו את העיר בה תירצו להזמין השכרת רכב בסרדיניה מתוך רשימת הערים בסרדיניה הכוללת את קליארי עיר הבירה ואת באיה סרדיניה, פולה, טורטולי, סאסרי, אולביה, בודוני, פורטו רוטונדו, סיניסקולה, נואורו וערים נוספות בסרדיניה. לסיום ביחרו תחנת איסוף בתוך העיר, הזינו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בסרדיניה וליחצו "חפש" – ופשוט ביחרו בהצעה המשתלמת ביותר

השכרת רכב בסרדיניה מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בסרדיניה – עוד מידע למטייל

סרדיניה – רשימת מלונות מומלצים עם ילדים

השכרת רכב בסרדיניה – טיפים והמלצות

טיסות לאיטליה – השוואת מחירים ומידע חשוב

תחבורה באיטליה – מידע וטיפים למטייל

סים ו-e-sim לאיטליה – טיפים ומידע על תקשורת במהלך החופש

השכרת רכב בסרדיניה – טיפים חשובים

ניתן בהחלט להגיע ממקום למקום בסרדיניה באמצעות אוטובוס או רכבת, אבל השימוש באמצעי התחבורה הציבורית כמובן יאריך ויגביל את הטיול בסרדיניה (שלא לדבר על הפרטיות). השכרת רכב בסרדיניה היא האופציה הטובה ביותר לטיול בסרדיניה ושווה את המחיר. השכרת רכב תאפשר לכם להגיע למקומות נידחים וקסומים בסרדיניה.

בסרדיניה פועלות חברות השכרת רכב רבות – חלקן חברות השכרת רכב בינלאומיות, חלק חברות איטלקיות ויש גם חברות מקומיות מסרדיניה. חברות השכרת הרכב הבולטות בסרדיניה כוללות את Aiguarentacar, Avis, Hertz, Only Sardinia Autonoleggio.

קחו בחשבון שברוב תחנות הדלק בסרדיניה לא מקבלים כרטיסי אשראי בינלאומיים ותצטרכו לשלם במזומן.

נהיגה בסרדיניה – מידע לנהג

חוקי התנועה בסרדיניה הם חוקי התנועה של איטליה – כלומר מבחינת החוקים והתמרורים הנהיגה בסרדיניה די דומה לנהיגה בישראל. צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בסרדיניה שיעזור לכם להתכונן:

אין בסרדיניה כבישי אגרה. רבים מן הכבישים בסרדיניה צרים ומתפתלים במעלה הרים. אל תהססו לצפור כדי להודיע לנהגים אחרים שאתם בכביש. התנועה בכבישים אלה בד"כ דלילה, ולכן נהגים הרבה פעמים לא יצפו בהכרח לרכב המגיע מלפנים אחרי פיתול. יש לזכור שהמקומיים מכירים את הכבישים היטב ולכן נוהגים במהירות גבוהה יותר מהתייר הממוצע, אז אל תנסו להתחרות בהם. כמו כן, שימו לב לחיות משק, כמו כבשים, עיזים, פרות וחזירים החוצים את הכבישים בסרדיניה מעת לעת (בעדר או לבדם), בעיקר באזורים כפריים.

שימו לב שמנוע הרכב עלול להתחמם בחודשי הקיץ, ויש לנקוט באמצעים הנדרשים – הקפידו לקחת מים למילוי הרדיאטור. היזהרו גם מרוחות חזקות. בין ספטמבר לאפריל מהירות הרוח בסרדיניה יכולה להגיע עד 100 קמ"ש.

הסלילה בכבישים בד"כ טובה בצירים הראשיים. בכבישים השוליים יותר הסלילה משתנה וכך גם בכבישים העירוניים, אבל לרוב הכבישים בסרדיניה במצב סביר. ישנם כמה כבישים בלתי סלולים שעשויים לשמש אתכם בתור תיירים ואלה מגיעים במצבים שונים, בעיקר לאחר כמות גשמים מרובה, כך שאם אתם מתכננים השכרת רכב בסרדיניה ומעוניינים באמת להגיע לפינות הנידחות של האי עדיף לשכור רכב שטח.

התנועה יכולה להיות די עמוסה בחודשי הקיץ ובאזורים התיירותיים. יש פקקים בעיקר בכבישים האלה: SS 125, 126, 127, 195, 291.

לפני נהיגה בסרדיניה כדאי להשיג מפת דרכים וגם מכשיר GPS מוטמע ברכב שאפשר לקבל בכל חברת השכרת רכב בסרדיניה בתוספת תשלום קטנה.

השילוט לא תמיד קיים, בעיקר בכבישים שוליים, אבל הצטלבויות הכבישים בד"כ מרומזרות. משטרת איטליה הציבה  מצלמות מהירות סמוך לכפרים רבים. כמעט תמיד יש שילוט לפני המצלמות והקנסות על מהירות מופרזת בסרדיניה די כבדים. כשאתם מתקרבים לכפרים, יש להאט. הרבה פעמים אין מדרכות בצדדים וסביר שתראו אנשים מבוגרים שחוצים את הכביש במהלך נסיעתכם.

הכבישים הראשיים בסרדיניה הם:

Porto Torres-Sassari-Oristano-Cagliari  [ כביש ארצי (Strada Statale) מס' 131, מס' כביש אירופי E25]. כביש זה מסתעף למספר כבישים:

  1. Nuoro (SS131 d.c.n.)
  2. Iglesias-Cagliari (SS130)שני הכבישים שלמעלה הם הכבישים היחידים בסרדיניה שבהם יש שני נתיבים לכל כיוון.
  3. SS125 (Cagliari-Villasimius)
  4. SS126 (Sant'Antioco-Carbonia-Iglesias-Guspini-Terralba)
  5. SS127 (Olbia-Tempio Pausania-Sassari)
  6. SS128 (סרדיניה המזרחית התיכונה)
  7. SS129 (Orosei-Nuoro-Macomer)
  8. SS195 (Cagliari-SS126 דרך Pula)
  9. SS291 (Sassari-Alghero)

יש גם כבישים אחרים שעשויים להיות שימושיים כגון ה- SS133 (Tempio Pausania-Palau) או  כביש Chia-Teulada 'panoramica'.

השכרת רכב בסרדיניה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל