נאנט השכרת רכב בצרפת

השכרת רכב בנאנט צרפת – טיפים והשוואת מחירים

מתכננים חופשה בנאנט בצרפת ושוקלים השכרת רכב? המדריך הבא נועד עבורכם והוא כולל מנוע חיפוש מיוחד לביצוע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בנאנט שיאתר עבורכם את המחירים הכי זולים ויחסוך לכם מאות שקלים, וגם מידע חשוב וטיפים למטייל על נהיגה בנאנט (כולל סרטון וידאו)

     הזמנת דילים לפריז           |           הזמנת טיולים מאורגנים לצרפת

כדי למצוא השכרת רכב בנאנט במחיר הכי זול (עבור מגוון דגמי מכוניות, החל מהשכרת רכב קטן ועד השכרת ג'יפ בנאנט) השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם שתמצאו למטה בדף זה. ראשית, בשדה "ארץ" בחרו את צרפת, ואז בשדה עיר בחרו את נאנט – nantes באנגלית – ואז בשדה תחנה בחרו את המיקום המדוייק אליו תירצו להזמין השכרת רכב בנאנט מבין המיקומים בהם ניתן למצוא סוכנויות השכרת רכבים בנאנט, אשר כוללים את האפשרות הנוחה למטייל של השכרת רכב בשדה התעופה בנאנט וגם אפשרות השכרת רכב בנאנט בדאונטאון, בתחנת הרכבת או ברוט דה פריז. לסיום לחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בנאנט.

מנוע השוואת מחירים להזמנת השכרת רכב בנאנט:

טיול בצרפת – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים בנאנט למשפחות עם ילדים

טיסות לצרפת – השוואת מחירים והמלצות חשובות

eSim ו-Sim לצרפת – טיפים ומידע שימושי

תחבורה בצרפת – מידע וטיפים למטייל

נאנט – מידע למטייל

נאנט היא בירת האזור הצפון-מערבי הצרפתי של פיי דה לה לואר (Pays de la Loire). אטרקציות תיירותיות בנאנט כוללות את טירת דוכסי ברטאן (Des Ducs de Bretagne), קתדרלת סנט פטר וסנט פול (Cathedral of Saint-Peter and Saint-Paul), מוזיאון ז׳ול ורן (Jules Verne museum) והמוזיאון לאמנויות יפות (Fine Art Museum).

האם ניתן להשתמש בביטוח צד ג׳ מביטוח הנסיעות בהשכרת רכב בנאנט?

חלק מחברות האשראי וחלק מפוליסות ביטוח הנסיעות מציעות ללקוחותיהם רמה מסויימת של ביטוח רכב לרכבים מושכרים, אבל יש לעבור בקפידה על כל פרטי התוכנית שביטוח הנסיעות מציע. הגבלות והתניות המבוססות על ערך הרכב ששכרתם עלולות להשאיר אתכם ללא כיסוי ביטוחי, אז היו בטוחים שאתם מוודאים היטב את הנושא, ברוב המיקרים הביטוח לא יהיה מספיק ויש צורך לרכוש מחברת השכרת הרכב בנאנט ביטוח נוסף.

מחירי השכרת רכב בנאנט

תעריפי השכרת רכב בצרפת בנאנט Nantes משתנים כל הזמן ולכן יש להשתמש במנוע השוואת המחירים להשכרת רכב בעולם שלמעלה כדי לאתר את המחיר הכי זול בתאריכים בהם אתם מתכננים חופשה בנאנט, לפי השוואת המחירים שערכנו בד"כ Auto Europe מציעה את המחירים הזולים ביותר.

לפני השכרת רכב בנאנט אולי תירצו לצפות בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בנאנט –

חנייה בנאנט

חנייה ברחוב במרכז העיר נאנט כרוכה בתשלום ומוגבלת. לשהות ארוכה יותר, יהיה עליכם לחנות באחד מהחניונים שבמרכז נאנט. מספר מקומות החנייה במרכז נאנט ובתחנת הרכבת מוגבל. חנייה חינם נמצאת בפרברי העיר.

חנייה ברחוב בנאנט

חנייה בתשלום במרכז נאנט מבוססת על שני אזורי חנייה: מרכז העיר: שני עד שבת, 9:00 – 19:00. שהות מקסימלית: שעתיים, תעריף החנייה: € 2,30 לשעה

התחנה המרכזית: שני עד שבת, 9:00-12:00, 14:00-19:00. שהות מקסימלית: 3 שעות, תעריף חנייה: /€ 1.50 שעה, מקסימום € 4.00

חניונים בנאנט

בחניונים של מרכז נאנט החנייה בלתי מוגבלת בזמן. תעריפי החנייה בחניונים ציבוריים הם: € 2.00 לשעה, מקסימום יומי: € 13.50

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל