השכרת רכב בכרמיאל סניפים

השכרת רכב בכרמיאל – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב בכרמיאל – המדריך המלא: מנוע השוואת מחירים מיוחד בין חברות השכרת רכבים בכרמיאל שיחסוך לכם מאות שקלים ויאתר עבורכם את המחיר הכי זול, פרטים ומידע על חברות השכרת רכב בכרמיאל והסברים (כולל סרטי וידאו) על מכוניות שונות שניתן להשכיר בכרמיאל – ממכוניות מיני, דרך אפשרויות השכרת ג'יפים בכרמיאל או מכונית משפחתית, ועד השכרת מיני וואן עם 7 מקומות ועוד

מחפשים השכרת רכב בכרמיאל ורוצים לאתר את המחירים הכי זולים? השוואת מחירים בין עלויות השכרת רכב בכרמיאל (עבור מיגוון דגמי מכוניות) במנוע החיפוש המיוחד שבדף זה תהפוך את תהליך החיפוש וההזמנה לפשוט במיוחד. כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור את ישראל בשדה מדינה, לבחור את כרמיאל בשדה עיר, להזין את תחנת היעד (כרמיאל מרכז העיר, במקרה שלנו), את תאריך ושעת האיסוף ואת תאריך ושעת ההחזרה. רגע לפני שתלחצו על כפתור "חפש", סמנו אם טווח הגילאים של הנהג הוא בין 25 ל 70 (נהגים צעירים עלולים להיתקל בחיובים נוספים). לאחר הלחיצה על "חפש", תופיע בפניכם השוואת מחירים להשכרת רכב בכרמיאל.

השכרת רכב בכרמיאל מנוע חיפוש והשוואת מחירים

השוואת מחירי השכרת רכב בכרמיאל – טיפים והמלצות

כעת תוכלו לסנן את הצעות המחיר המופיעות בהשוואת המחירים לפי האפשרויות המופיעות מצד ימין: ספק הרכב (כלומר חברת השכרת הרכב בכרמיאל), דירוג הספק (המלצות הגולשים על חברת השכרת הרכבים), אפשרויות הדלק, פרטי הרכב ועוד, או לפי סוג הרכב כפי שמופיע בחלק העליון של תוצאות החיפוש: מיני וואן, ג'יפ, רכב משפחתי ועוד. שימו לב שחברות להשכרת רכב בארץ בדרך כלל לא מבטיחות את הדגם המופיע בהצעת המחיר, כך שייתכן שתקבלו רכב דומה לרכב בו בחרתם ולא בדיוק את אותו דגם. לפני שתבחרו ברכב המתאים עבורכם, קראו היטב את תנאי ההשכרה ובידקו את כל הדרישות ואת כל האותיות הקטנות.

לצד מחיר השכרת הרכב, יופיעו מספר שירותים בסיסיים שכלולים במחיר, כמו סוגי ביטוח, אפשרות לשינויים בהזמנה ועוד. זיכרו לשים לב לסוג תיבת ההילוכים (ידנית או אוטומטית).

לחצו על "הזמן עכשיו" כשתמצאו את הצעת המחיר הזולה ביותר והמתאימה לצרכיכם עבור השכרת רכב בכרמיאל. נכון לכתיבת שורות אלו, מנוע השוואת המחירים הבינלאומי לתעריפי השכרת רכב מכיר בכרמיאל רק בחברת אלדן כחברה גדולה ואמינה אשר מסוקרת בתוצאות השוואת המחירים. רוב חברות השכרת הרכב הגדולות בישראל לא מפעילות סניף בכרמיאל, וחברות קטנות יותר לא תמיד נחשבות אמינות.

בשלב זה, תוכלו לבחור מספר אפשרויות לשידרוג ההזמנה: שידרוג הביטוח, הוספת כיסא לילדים, אייפד ועוד.

בלשונית "מידע חשוב" תוכלו למצוא את כל הפרטים החשובים של ההזמנה: הדרישות של חברת ההשכרה לתנאי סף (גיל הנהג, נהג חדש וכדומה), מדיניות הפיקדון ועוד.

כל מה שנותר לעשות כעת הוא להמשיך לשלב הפרטים האישיים ולאחר מכן לפרטי התשלום (אם רוצים להזמין השכרת רכבים בכרמיאל באינטרנט שימו לב שהתשלום באשראי בלבד – לא ניתן לשלם במזומן, דביט או בכרטיס נטען).

לרוב, תקבלו את אישור ההזמנה מיד עם סיום ההזמנה, אך לעיתים יהיה צורך באישור של חברת השכרת הרכב בכרמיאל. במקרה כזה, תקבלו על כך הודעה והסכום הנדרש ייחסם באופן זמני בכרטיס האשראי שלכם. במקרים הנדירים בהם חברת השכרת הרכבים לא תאשר את ההזמנה, החסימה הזמנית תוסר מהכרטיס. לאחר קבלת אישור ההזמנה, תקבלו את חוזה השכרת הרכב ותחויבו בתשלום הדרוש.

בכתבה הבאה נסקור מגוון הצעות מחיר להשכרת רכב בכרמיאל בהשוואת מחירים שנערכה עבור מיגוון רכבים להשכרה בכרמיאל באמצע אוגוסט 2018. שימו לב שהמחירים עלולים להשתנות.

השכרת רכבים בכרמיאל – השוואת מחירים

השכרת רכב בכרמיאל – המחיר הכי זול

אם אתם מחפשים את המחיר הכי זול על השכרת רכב בכרמיאל, תוכלו לבצע את החיפוש במנוע השוואת המחירים של רנטלקארס ללא כל סינון, והשכרת הרכב הזולה ביותר בכרמיאל תופיע ראשונה בתוצאות החיפוש.

המחיר הכי זול להשכרת רכב בכרמיאל נכון לכתיבת שורות אלו הוא עם חברת אלדן שמציעה השכרת שברולט ספארק (רכב קטן) במחיר של 193.70 ש"ח ליום.

ככל שתקופת השכרת המכונית ארוכה יותר, כך מחיר השכרת הרכב ליום זול יותר. לדוגמה, תוכלו להשכיר שברולט ספארק לשבוע באלדן כרמיאל במחיר זול של 937.20 ש"ח (שבעה ימים).

המחיר הכי זול על השכרת רכב בכרמיאל לחודש הוא לאותו סוג רכב (שברולט ספארק או רכב דומה לו) במחיר של 3,532.08 ש"ח (שלושים ימים).

השכרת ג'יפ בכרמיאל

סניף אלדן מציע השכרת ג'יפים בכרמיאל במחיר זול של 787.92 ש"ח (ליום אחד) למיצובישי אאוטלנדר, ג'יפ יוקרתי עם שבעה מקומות לנוסעים וגם מקום לשלוש מזוודות גדולות.

השכרת ג'יפים לחודש תוזיל את מחיר ההשכרה ליום באופן משמעותי. המחיר הכי זול להשכרת ג'יפ בכרמיאל לחודש באלדן הוא כ14,402.06 ש"ח (ל30 ימים).

השכרת מיני וואן בכרמיאל

אם אתם מעוניינים בהשכרת מיני וואנים בכרמיאל עם 7 מקומות או 8 מקומות, תוכלו למצוא את המחיר הכי זול והכי משתלם בקלות בעזרת מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס. בחיפוש שערכנו עבור אמצע אוגוסט, אלדן מציעה השכרת מיני וואן בכרמיאל ליום במחיר של 685.16 ש"ח לטויוטה וורסו עם 7 מקומות לנוסעים ומקום לארבע מזוודות גדולות.  המחיר הכי זול להשכרת מיני וואן בכרמיאל לחודש עם אלדן הוא 12,523.26 ש"ח לטויוטה וורסו או רכב דומה.

השכרת רכב משפחתי

בעזרת מנוע השוואת המחירים תוכלו למצוא השכרת מכונית משפחתית בכרמיאל במחיר זול תוך כמה שניות.

אלדן, למשל, מציעה השכרת רכב משפחתי במחיר זול (יונדאי i25 או רכב דומה לו) של 238.44 ש"ח ליום. יונדאי i25 הוא רכב שמתאים לחמישה נוסעים ויש בו מקום לשתי מזוודות גדולות.

אם יש לכם צורך בהשכרת מכונית משפחתית בכרמיאל לחודש, אלדן כרמיאל מציעה את אותו הרכב לשלושים ימים במחיר זול יחסית של 4,494.68 ש"ח.

אלדן השכרת רכב בכרמיאל

סניף אלדן בכרמיאל ממוקם ברחוב החרושת 59. שעות הפתיחה של הסניף: בימי ראשון עד חמישי בשעות 09:00 עד 16:45.

הסניף מציע השכרת רכבים בכרמיאל במגוון רחב: ג'יפים (מיצובישי אאוטלנדר, למשל), רכבי מיני וואן (טויוטה ורסו), מכוניות משפחתיות (יונדאי i25), רכבי מיני עם 4 מקומות ועוד.

ברוב המקרים, אלדן כוללת בהשכרת הרכב תנאי שינויים גמישים יחסית (ביטול עד 48 שעות לפני איסוף הרכב ועוד). מומלץ מאוד לקרוא את תנאי השכרת הרכב הרלוונטים להזמנה שלכם לפני ביצוע ההזמנה כדי לוודא מהו הביטוח הכלול בהזמנה ומה הם התנאים המדויקים. מנוע השוואת המחירים להשכרת רכב רנטלקארס יאפשר לכם לקרוא את התנאים עוד לפני ביצוע ההזמנה, כבר בשלב החיפוש.

כמו ברוב חברות השכרת הרכב בישראל, גם באלדן תוכלו לצפות לחיובים נוספים במידה והנהג הוא נהג צעיר. כמו כן, ייתכן שחלק מקבוצות הרכב יהיו מוגבלות עבור נהגים צעירים או חדשים.

תקופת השכרת הרכב המינימלית באלדן היא יום. את הארכת התקופה (עד 70 ימים) ניתן לבצע טלפונית, אך הארכה ארוכה יותר תדרוש הגעה לסניף.

הגבלות הק"מ משתנות בדרך כלל לפי אורך תקופת השכרת הרכב. השכרת רכב באלדן לתקופה של שלושה עד 25 ימים, למשל, בדרך כלל כוללת ק"מ ללא הגבלה. השכרת רכב לתקופה של יום, יומיים או 26 ימים ומעלה, לעומת זאת, כוללת הגבלת ק"מ.

אלדן מציעה השכרת רכב לדתיים בכרמיאל ללא חיוב דמי שכירות בשבת אלא חיוב על ביטוח בלבד – הזמנות מסוג זה ניתן לבצע בעזרת מוקד ההזמנות.

שימו לב שאיחורים בהחזרת הרכב השכור עלולים לגרור חיובים ועמלות: איחור של שעה עד שעתיים בהחזרת הרכב יגרור חיוב של 50% ממחיר ההשכרה היומי הכולל (כולל תוספת, דמי שכירות וכול'), איחור של שעתיים עד שלוש שעות יגרור חיוב של 75%, ואיחור של מעל שלוש שעות ועד 24 שעות יגרור חיוב של 100% מעלות השכרת רכב ליום.

השכרת רכב בכרמיאל
דירוג הגולשים 5 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל