השכרת רכב בגואטמלה בחו"ל

השכרת רכב בגואטמלה – מידע והשוואת מחירים

השכרת רכב בגואטמלה – המדריך המלא: מנוע השוואת המחירים שיאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר ויחסוך לכם מאות שקלים, טיפים חשובים על השכרת רכב בגואטמלה ו"הטריקים" של סוכנויות השכרת רכב בגוואטמלה וגם סרטון וידאו עם טיפים חשובים על נהיגה בגואטמלה

אחד היתרונות של השכרת רכב בגואטמלה היא האפשרות לבקר ברבים מהחופים המבודדים ובאזורי ההרים. ועם מנוע החיפוש המיוחד להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם שתמצאו בדף זה, איתו אפשר לשכור כמעט כל רכב אונליין עם השוואת מחירים שתאתר עבורכם את המחירים הכי זולים על מיגוון דגמי מכוניות ותחסוך לכם מאות שקלים. הרכב יחכה לכם בזמן ההגעה לגואטמלה. השימוש במנוע השוואת המחירים פשוט: בשדה "ארץ" ודאו שמופיעה גואטמלה, ואז בשדה עיר ביחרו את העיר אליה תירצו להזמין השכרת רכב בגואטמלה.

האופציה הנוחה למטייל היא בד"כ השכרת רכב בגוואטמלה סיטי, עיר הבירה, אך יש גם אפשרויות של השכרת רכבים בגואטמלה בערים כמו אנטיגואה או פטן. כדי להזמין השכרת רכב בשדה התעופה בגואטמלה, ביחרו את גואטמלה סיטי ואז בשדה "תחנה" ביחרו את שדה התעופה. אח"כ הזינו את התאריכים המדוייקים בהם אתם מתכננים להזמין השכרת רכב בגואטמלה וליחצו על "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכב בגוואטמלה הנחשבות אמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית

חופשה בגואטמלה – עוד מידע למטייל

בתי מלון מומלצים בגווטאמלה סיטי למשפחות

השכרת רכב בגואטמלה – מידע והשוואת מחירים

טיסות לגואטמלה – השוואת מחירים והזמנות

השכרת רכב בגואטמלה – טיפים והמלצות למטייל

במחיר 150-500 דולר אמריקאי תוכלו לשכור בגואטמלה רכב בינוני עם ביטוח 4WD. הביטוח מהווה את רוב המחיר ואינו אופציונלי. נהיגה ברכב שטח טובה לנסיעות ארוכות מחוץ לאזורי התיירות העיקריים, בעיקר בעונה הרטובה, כך שאולי תרצו לשקול דווקא השכרת ג'יפ בגואטמלה אם אתם רוצים לראות אותה כמו שצריך.

לפני השכרת רכב בגואטמלה אולי תרצו לצפות בסרטון הוידאו אשר מתעד נהיגה בגוואטמלה –

יש לנהוג בזהירות בעת השכרת רכב בחו"ל  בגואטמלה כי קורה לא מעט שחברות השכרת רכבים בגוואטמלה יטענו לנזקים שהם מתעקשים שנגרמו לרכב בגללכם גם אם זה לא נכון. הדרך הטובה ביותר להתמודד עם זה היא אולי להעדיף חברת השכרת רכב בינלאומית כמו הרץ או אוויס ולא חברות השכרת רכב מגואטמלה (למרות שלעיתים קרובות הן מציעות מחירים יותר זולים).

ודאו שאתם בודקים את הרכב בקפידה לפני שאתם חותמים על טופס הנזקים. בדקו את השמן, נוזל הבלימה, מד הדלק (ודאו שהוא מלא) ושיש צמיג נוסף בעל לחץ אוויר טוב וג׳ק. חפשו את המילה בספרדית ל״שריטות״ (rayas) ומילים רלוונטיות אחרות על הטופס מראש, כדי שלפחות תוכלו לעיין בחוזה של חברת ההשכרה. בקשו מהם לכתוב את כל הנזקים הקטנים, ושמרו על עותק של המסמך הזה עליכם.

חברות השכרת רכבים בגואטמלה כמו הרץ, באדג׳ט, ו-Tabarini מציעות מערכות ניווט GPS להשכרה על בסיס קבוע. המפות מסופקות מטעם GPSTravelMaps וניתן לרכוש אותם לפני ההגעה דרך http://www.gpstravelmaps.com/guatemala.php והדבר יחסוך לכם כסף אם תעלו אותן ל – Garmin GPS שלכם במקום לשכור מכשיר מחברת ההשכרה.

ממקסיקו, הונדורס ואל סלבדור נתיב הגישה אל גואטמלה הוא דרך Pan-American Highway. נתיבי הגישה לגואטמלה אפשריים גם מבליז אבל אלה יותר קשים. אם שכרתם רכב בבליז ואתם מעוניינים להיכנס איתו לגואטמלה, נציגי ההגירה ידרשו מכם להפיק מכתב מחברות ההשכרה המאשרות לכם להוציא את הרכב אל מחוץ למדינה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל