השכרת רכב בחו"ל ארגנטינה

השכרת רכב בארגנטינה – המלצות והסברים

מתכננים טיול בארגנטינה ושוקלים להזמין השכרת רכב? המאמר הבא יחסוך לכם מאות שקלים והרבה דאגות – החל מהשוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בארגנטינה שתיתן לכם את המחירים הזולים ביותר, דרך טיפים חשובים על השכרת רכב בארגנטינה ועד למידע שימושי על נהיגה בארגנטינה לרבות הדגמה בסרטון וידאו

הטיפ החשוב ביותר עבור השכרת רכב בארגנטינה יחסוך לכם מאות שקלים: הזמינו באמצעות מנוע השוואת המחירים לתעריפי השכרת רכב בחו"ל, שיאתר עבורכם את המחירים הזולים ביותר עבור מיגוון של דגמי מכוניות, בהשוואת מחירים בין כל החברות המספקות השכרת רכב בארגנטינה ומספקות שירות לקוחות באנגלית ונחשבות לאמינות. כדי להשתמש במנוע השוואת המחירים פשוט מלאו את הטופס למטה: בשדה ארץ ביחרו את ארגנטינה ולאחר מכן ביחרו את העיר בה תירצו להזמין השכרת רכב בארגנטינה מתוך רשימת הערים הכוללת גם את הבירה בואנוס איירס וגם עשרות ערים אחרות בהן ניתן להזמין השכרת רכב בארגנטינה – ברילוצ'ה, קורדובה, אסקובר, פורמוסה, לה פלטה, מאר דל פלטה, מנדוזה, פראנה, פילאר, פוסאדאס, ריו גרנדה, רוסאריו, סנטה פה, סאן חואן, סאן לואיס, סלטה, סנטה רוסה ועוד. לסיום הכניסו את תחנת האיסוף הרצויה בתוך העיר ואת התאריכים בהם תרצו להזמין השכרת רכב בארגנטיה, ליחצו חפש – וקבלו את המחירים המשתלמים ביותר

השכרת רכב בארגנטינה מנוע חיפוש והשוואת מחירים

חופשה בארגנטינה – עוד מידע למטייל

טיסות לארגנטינה – השוואת מחירים ומידע שימושי

כרטיסים לכדורגל בארגנטינה – כל המידע במקום אחד

השכרת רכב בארגנטינה – מידע כללי

השכרת רכב זמינה בכל רחבי ארגנטינה, אם כי העלות היא גבוהה יחסית בהשוואה לאמצעי תחבורה אחרים. מצד שני, השכרת רכב בארגנטינה תאפשר לכם לבקר באתרים תיירותיים רבים שקשה להגיע אליהם בתחבורה ציבורית. פטגוניה ("ארץ האש") בדרום ארגנטינה היא יעד פופולרי לטיול במכונית בארגנטינה בקרב תיירים בשל היופי המהמם של הנופים המשתרעים על פני קילומטרים רבים של שטח פתוח והבעייתיות הגדולה של התחבורה הציבורית בחלק זה של ארגנטינה.

ארגנטינה בד"כ מכירה ברשיונות נהיגה תקפים ממדינות זרות. נהגים חייבים להיות בני 21 ומעלה בארגנטינה. חברות השכרת הרכב בארגנטינה גובות מלקוחות 6000 פסו דמי פיקדון למקרה של תאונה. הם יבטלו את החיוב בעת החזרת הרכב. על ה-rutas – המחוזות בארגנטינה הגובלים במדינות אחרות, משטרת ארגנטינה עוצרת לעתים תכופות רכבים במחסומים משטרתיים (controles policials) כדי לבדוק אם יש לנהגים ביטוח ומסמכי רישום ורשיונות נהיגה. הם אינם עוצרים כל רכב, אבל בהגיעכם לעמדת מחסום משטרתי, האטו את נסיעתכם ובד"כ יעבירו אתכם ללא עצירה. סמוך למחוזות הגבול, מחסומים כאלה כוללים לפעמים גם בדיקה של תא המטען למקרה של סחורה מוברחת, והם גובים אגרה בסך 2 פסו עבור "חיטוי" או "חיטוי מפני חרקים" וחובה לשלם אותם. הדבר כרוך בהעלאת הרכב על מתקן מכאני וספריי שמתיז מים. קורה לפעמים ששוטרים מושחתים בארגנטינה מפעילים מחסומים ודורשים דמי שוחד עבור מעבר, בעיקר סביב בואנוס איירס.

נהיגה בארגנטינה

חוקי התנועה בארגנטינה בד"כ דומים לאלה שבארה"ב או באירופה, אבל הנהגים הארגנטינאים נוהגים לעתים קרובות להתעלם מהחוקים. בכבישים הצדדיים ובכבישים המהירים חובה להדליק אורות גם בשעות היום. היו מודעים לכך שסגנון הנהיגה של הארגנטינאים נוטה להיות פרוע ואגרסיבי. שימו לב במיוחד בזמן הנהיגה בשעות הלילה. צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בבואנוס איירס שיסייע לכם להתכונן לנהיגה בארגנטינה

חוקי התנועה בארגנטינה

המהירות המותרת לנהיגה בארגנטינה היא עד 60 קמ"ש בשטח בנוי, 40 קמ"ש בכבישים צדדיים, ו-100 קמ"ש עד 130 קמ"ש בכבישים שמחוץ לעיר וכן בכבישים המהירים. משטרת ארגנטינה יחסית מקפידה על האכיפה של המהירות אבל יחד עם זאת הנהגים הארגנטינאים נוטים להתעלם מהמהירות המותרת ומסימונים על הכביש על בסיס קבוע, וגם נסיעה ברמזור אדום היא עבירת תנועה נפוצה בארגנטינה. רוב הנהגים מתייחסים לתמרורי עצור, שהם שלטים אדומים מתומנים שעליהם הכיתוב PARE, כאל תמרורי זכות קדימה, ויש כאלה שמתעלמים מהם לגמרי. בתוך הערים סביב בואנוס איירס, נהוג לצפור כשמגיעים אל צומת ומי שצופר קודם הוא בעל זכות הקדימה. זכות הקדימה נקבעת באופן די אקראי המתחשב בגודל הרכב ומי מגיע לצומת קודם. ודאו שאתם בטוחים לגמרי ביכולת הנהיגה שלכם לפני שאתם מנסים לנהוג בארגנטינה.

השכרת רכב בארגנטינה – מידע לנהג

הכבישים המהירים בארגנטינה מוגבלים לאזורים המקיפים את הערים הגדולות. רוב המדינה מחוברת בכבישים דו-נתיביים סלולים אבל בלתי מוארים (rutas) שעליהם נוסעים אוטובוסים, מכוניות ומשאיות גדולות. לאתרים מסויימים יש גישה רק דרך כבישי חצץ או חול, ואמנם, חלק מהכבישים הראשיים בדרום ארגנטינה אינם סלולים, והנהיגה בהם היא בעיקר באמצעות ג'יפים. זה תקף בעיקר לגבי דרום ארגנטינה.

חשוב לטייל בארגנטינה עם מפה טובה (לדוגמה: מפת הכבישים של ארגנטינה העמידה בפני מים מ-World Mapping Project) ולהתעדכן לגבי מסלולים ומרחקים, תנאי הכביש, וזמן נהיגה ממוצע. בנוסף למפה טובה, האתר cochera andina מפרסם מידע מועיל לגבי יותר מ-120 מסלולים בארגנטינה.

העלות הנוכחית של דלק במרכז ובדרום ארגנטינה היא כ-16 פסו לליטר. בעיירות קטנות רבות, בעיקר בדרום ארגנטינה, יכול להיות שיגבילו את כמות הדלק שתוכלו לתדלק כדי להבטיח שיהיה להם מספיק כדי לתדלק את המשאית הבאה שמגיעה. במקרה זה, ירשו לכם למלא דלק בשווי 300 פסו בכל פעם. בדרום ארגנטינה מומלץ למלא דלק באופן קבוע בכל הזדמנות. בהרי האנדים, צריכת הדלק של מנועים שאינם מנועי טורבו גדלה בגלל גובה פני השטח.

השכרת רכב בארגנטינה
דירוג הגולשים 0 (0 הצבעות)
Sending

תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל