השכרת רכב באוסלו בחו"ל

השכרת רכב באוסלו – מידע והשוואת מחירים

השכרת רכב באוסלו בירת נורווגיה – המדריך המלא למטייל: מנוע חיפוש מיוחד להשוואת מחירים בין חברות השכרת רכב באוסלו שיחסוך לכם מאות שקלים, וגם המלצות וטיפים לנהג על נהיגה באוסלו (כולל סרטון וידאו שיסייע לכם להתכונן) ומידע חשוב על כבישים מאוסלו ליעדים אחרים בנורבגיה וכבישי אגרה באוסלו

השכרת רכב באוסלו יכולה להיות זולה יותר ממה שחשבתם באמצעות מנוע השוואת המחירים "רנטאלקארס" שתמצאו למטה, בעזרתו תוכלו לבצע השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב באוסלו ולאתר את המחיר הכי זול (על מיגוון כלי רכב, הכחל מהשכרת רכב קטן ועד להשכרת ג'יפ באוסלו). התהליך פשוט וקצר ויכול לחסוך לכם מאות שקלים – בשדה "ארץ" ביחרו את נורבגיה ובשדה עיר את oslo אוסלו. בשדה "תחנה" ביחרו את המיקום הספציפי אליו תירצו להזמין השכרת רכב באוסלו מבין רשימת המיקומים בהן פועלות סוכנויות השכרת רכבים באוסלו, הכוללת את האפשרות הפופולרית והנוחה למטייל של השכרת רכב בשדה התעופה באוסלו וגם אופציות נוספות כמו השכרת רכב בעיר התחתית באוסלו או בתחנת הרכבת של אוסלו.

לסיום הכניסו את התאריכים בהם אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב באוסלו וליחצו "חפש" כדי לצפות בתוצאות השוואת מחירים של השכרת רכב באוסלו בין חברות השכרת רכב הנחשבות אמינות ומספקות שירות לקוחות באנגלית

השכרת רכב באוסלו – מנוע השוואת מחירים

חופשה באוסלו – מידע נוסף 

אוסלו עם ילדים – אטרקציות למשפחות ומידע למטייל

טיסות לנורבגיה – השוואת מחירים וטיפים למטייל

מלונות מומלצים באוסלו עם ילדים

השכרת רכב בנורבגיה – המדריך המלא לנהיגה בנורווגיה

נהיגה באוסלו – טיפים למטייל

בעת נהיגה באוסלו הקפידו לתת זכות קדימה לחשמליות ולהולכי רגל, אלא אם כן השלטים או הרמזורים מציינים אחרת. לעולם אל תנסו לעקוף חשמליות, שליתר בטחון מפעילות אזהרה מאוד קולנית אם אתם עומדים בדרכן. כיכרות מסוימים מאפשרים לחשמליות לחצות באופן ישיר בזמן שמכוניות צריכות לעשות את הסיבוב. היו זהירים מאוד בסוג הכיכרות האלה. חשמליות לא צריכות לתת זכות קדימה להולכי רגל, אבל מכוניות חייבות. החנו את הרכב במרחק בטוח מפסי רכבת כדי לא לחסום חשמליות (שאלו את המקומיים אם אינכם בטוחים).

הצירים המרכזיים הנכנסים לאוסלו הם גם הכבישים שבהם משתמשים לנהיגה באוסלו. בפרברים המזרחיים, כביש E6 הוא הציר המרכזי המוביל מצפון לדרום. כדי להתנייד ממזרח למערב, כביש E18 עומד לרשותכם וכן כביש הטבעת 3 (Ring 3) המתחיל ב-E18 בגבול המערבי של אוסלו ועד הפרברים המזרחיים. כביש הטבעת 2 (Ring 2) הקטן והאיטי יותר מחבר את Skøyen במערב דרך Majorstua, בית החולים Ullevål  לכיכר  Carl Berners plass מזרחית מהמרכז. כביש הטבעת E18 וכמה מהכבישים הראשיים הם כבישים מצויינים.

המלצה חשובה לפני השכרת רכב באוסלו היא לצפות בסרטון הוידאו המתעד נהיגה באוסלו אשר יסייע לכם להתכונן:

הכבישים הבינלאומיים E6 (ממאלמו (Malmö) וגוטנברג (Gothenburg)) ו- E18 מסנט פטרסבורג (Saint Petersburg), הלסינקי ושטוקהולם) נפגשים באוסלו. (מיבלה (Gävle) וטורסבי (Torsby)) מגיעים עד 40 ק״מ צפונית לאוסלו, חולפים על פני שדה התעופה ונתיב E16 המגיע ל- Sandvika מ- Hønefoss, ממש מערבית לאוסלו. מס כניסה לאוסלו בעלות 34 NOK (מחיר נכון לאפריל 2017) ייגבה מכם בגבול המוניציפלי של Lysaker . מס הכביש הזה הוא נגבה ע"י השלטונות לצורך שדרוג צירי התחבורה המובילים מערבה.

כביש E6 הוא הכביש הראשי המחבר בין צפון לדרום בנורבגיה. הוא ממשיך צפונה לכיוון טרונדהיים (Trondheim), אלטה (Alta) וקירקנס (Kirkenes), עם הסתעפויות לרוב הערים בנורבגיה. ה- E16  מוביל מזרחה לקונגסבינגר (Kongsvinger) ומערבה לברגן (Bergen), ה- E134 להאגוסונד (Haugesund) וה- E18 נוסע דרומית-מערבית לדראמן (Drammen), גרנלנד (Grenland) (Skien/Porsgrunn) וקריסטיאנסנד (Kristiansand). כבישים אחרים המובילים לאוסלו כוללים את Rv4  מ-Gjøvik ו-Rv7, כביש חלופי וקצר יותר לכיוון העיר ברגן (Bergen) החולף על פני Gol  ו- Geilo..

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל