מוניות משדה התעופה של מינכן

הזמנת הסעה באיסלנד ומידע על תחבורה ציבורית

איסלנד מציעה גן עדן חורפי למטייל – שלג, אגמים קפואים, קרחונים וזוהר צפוני מרהיב. כדי לטייל בין שלל האטרקציות במדינה הקפואה הזאת, רצוי לנצל היטב את אמצעי התחבורה הציבורית באיסלנד בכלל ובעיר הבירה רייקיאוויק בפרט. התחבורה הציבורית באיסלנד טובה אך מוגבלת ולכן מרבית התיירים שוכרים רכב או מזמינים מוניות באיסלנד. כל האפשרויות – כולל שירות נוח להזמנת הסעה משדה התעופה באיסלנד – בכתבה שלפניכם

איסלנד הופכת בשנים האחרונות ליעד חם מבחינת ישראלים רבים. האי הצפוני נחשב עד היום לפנינה נסתרת מעינם של המטיילים הישראלים, אולם עם כניסת רפורמת השמיים הפתוחים, יותר טיסות מישראל מאפשרות לתיירים לגלות את היופי הפראי שטמון באי הזה. בדרך כלל טיול באיסלנד מתמקד בנופים שאין שניים להם, כאשר "ארץ הקרח והאש" מציעה למטייל הצצה על השילוב שבין כוחות טבע על הקרקע ובשמיים. ברחבי איסלנד אפשר לחזות בהתפרצויות געשיות קטנות אשר מעצבות ומשנות את המבנה הגיאולוגי של האי כמו גם את הזוהר הצפוני בתקופות מסוימות של השנה. זהו יעד שגורם לכם להעריך את עוצמתו של הטבע ולגלות גם את הנקודות היפות ביותר שיש על פני כדור הארץ.

אבל בטרם תגיעו אל איסלנד עליכם לתכנן את מסלול הטיול שלכם בצורה מדויקת כדי לנצל היטב כל רגע. לשם כך, כדאי להכיר מראש את כל סוגי התחבורה הציבורית באיסלנד ואת הדרכים להשתמש בה היטב. ככל שתכירו טוב יותר את אמצעי התחבורה הציבורית באיסלנד, כך תוכלו לקצר זמני המתנה ולנצל כל דקה מזמנכם. לשם כך יצרנו לכם את המדריך המלא לשירותי התחבורה הציבורית באיסלנד והזמנת הסעות באיסלנד – הכולל את כל המידע שאתם צריכים זמין על מנת להתנייד ברחבי איסלנד בצורה הנוחה ביותר לאורך כל ימי הטיול שלכם.- וזאת בסיוע מנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי. שירות קיוויטקסי להשוואת מחירי מוניות והסעות בעולם מהווה דרך אידיאלית להזמנת מונית באיסלנד ובכל מקום אחר ברחבי העולם כמעט, וכן להזמין הסעה משדה התעופה של איסלנד למרכז עיר הבירה רייקיאוויק או לבית המלון ברייקיאוויק וזאת בהזמנה מראש אונליין מהמחשב בביתכם ובלי לצאת מהבית.

אם תבחרו להזמין הסעה משדה התעופה של איסלנד אל בית המלון באיסלנד כבר מהבית, הנהג ימתין לכם בשדה התעופה של איסלנד מיד עם נחיתתכם, יאחז בידו בשלט ועליו שמכם, יעזור לכם עם המטען וייקח אתכם ישירות לבית המלון באיסלנד במחיר שקוף והוגן אשר נקבע מראש בעת ההזמנה לפי מחירון.

כדי להשתמש במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מוניות באיסלנד או הסעה מנמל התעופה של איסלנד הזינו את שם היעד והמוצא באנגלית – למשל Reykjavik Airport ו-Blue Lagoon וכד' (כתובות מדויקות תתבקשו להזין בהמשך)



חופשה באיסלנד – עוד מידע למטייל

בתי מלון מומלצים באיסלנד למשפחות עם ילדים

איסלנד עם ילדים – טיולי משפחות באי הצפוני

השכרת רכב באיסלנד – השוואת מחירים ומידע

טיסות לאיסלנד – השוואת מחירים ומידע

תחבורה ציבורית באיסלנד ובעיר רייקיאוויק

למרבה הצער, אין הרבה חברות תחבורה ציבורית באיסלנד. לכן, טיול באיסלנד ללא רכב שכור מאתגר במיוחד מבחינת תיירים. חשוב לציין כי דווקא במהלך הקיץ קל יותר להתנייד באיסלנד, וזאת מפני שהשלג נמס והנהיגה קלה יותר בכבישים. יחד עם זאת מומלץ להכיר את שירותי התחבורה הציבורית באיסלנד ובעיר הבירה רייקיאוויק בפרט:

1. אוטובוסים באיסלנד – היצע שירותי האוטובוסים בעיר רייקיאוויק בפרט ובאיסלנד בכלל הוא מצומצם למדי. האוטובוסים שכן קיימים לא מצליחים להגיע לכל אתר תיירותי ברחבי העיר והם לא תמיד קלים להתמצאות או נוחים לנסיעה. אבל אם אתם נדרשים לנסוע באוטובוסים באיסלנד, חשוב שתכירו כמה חברות אוטובוסים מקומיות אשר מפעילות קווי נסיעה כמעט לכל אתר תיירותי ואטרקציה באיסלנד. לעתים חברות אלו יכולות לקבל אישורי כניסה גם לאתרים אשר אין דרך להיכנס אליהם ברכב פרטי. את האוטובוסים אתם יכולים לקחת מתחנת האוטובוס המרכזית של העיר רייקאוויק (BSI). האוטובוסים ברייקיאוויק יוצאים בכל יום, גם במהלך חודשי החורף, ועוברים בכל אחת מן הנקודות המרכזיות של העיר. כרטיס הנסיעה לאדם מבוגר עולה 150 קרונות איסלנדיות. ילדים בגילאי 4 עד 11 משלמים 75 קרונות, בעוד שילדים מתחת לגיל 4 זכאים לנסיעה בתחבורה הציבורית ברייקיאוויק בחינם. בין חברות האוטובוסים אשר מפעילות את שירותי הנסיעה הללו ניתן למצוא את: BusTravel, Reykjavik Excursions, Gray Line Iceland ואת חברת NAT. כל החברות ממליצות לרכוש את הכרטיס החכם, אשר מקנה הנחות בנסיעות ומאפשר לכם לנצל בצורה אופטימלית את מערך האוטובוסים באיסלנד.

2. השכרת רכב באיסלנד – בשונה ממדינות אירופאיות רבות, הנסיעה ברחבי איסלנד ברכב פרטי היא אפשרות התחבורה המומלצת ביותר לתיירים. תשתיות הנהיגה באיסלנד הן יותר ממעולות, בייחוד כאשר אתם מבקרים במהלך חודשי הקיץ החמים. כבר בירידה מכבש המטוס אתם יכולים לפנות לכל אחד מדלפקי השכרת הרכב (מומלץ להזמין מראש בקישור) אשר פועלים בשדה התעופה קפלאוויק. חברות שעובדות בשדה התעופה הן: Budget, Avis, Sixt וחברת Thrifty. כל הנהגים באיסלנד חייבים לשים לב לכמה כללי זהירות במהלך הנהיגה, בייחוד במהלך חודשי החורף הקרים שבהם הכבישים מכוסים בשלגים ונהיגה מסוכנת במיוחד.

3. מוניות באיסלנד – למי מן התיירים שלא מעוניין לנסוע ברכב מושכר במדינה קרה וזרה, מערך המוניות של איסלנד הוא פתרון תחבורתי נוח מאוד. כדי להגיע מכל נקודה באי ליעד הבא שלכם אתם יכולים להסתייע במנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי ולבצע הזמנה של מונית לכל הרכב נוסעים שבו תרצו לבחור. היצע המוניות באיסלנד נוח אך חשוב לזכור שבמקרים רבים הנסיעה דורשת זמן רב ולכן מומלץ להזמין מראש את ההסעה כדי לא למצוא את עצמכם נתקעים בלי שירותי הסעה.

איך להזמין מונית באיסלנד דרך מנוע חיפוש kiwi taxi ?

אם החלטתם שאתם רוצים להשתמש בשירותי מוניות באיסלנד לאורך הטיול שלכם אתם יכולים לעשות שימוש במנוע החיפוש של חברת קיווי טקסי על מנת להזמין מבעוד מועד שירות הסעות באיסלנד באמצעות מונית. מנוע החיפוש (התיבה הצהובה שלמעלה בדף זה) עובד על פי הזנת מוצא ויעד. לאחר שהקלדתם בתיבת החיפוש את הפרטים הרצויים תקבלו מגוון תוצאות של מוניות באיסלנד שיכולות לשרת אתכם לאורך המסלול.

מנוע החיפוש יציג בפניכם מכוניות פרייבט, מיניוואן ומיניבוסים בגדלים שונים אשר יכולות להתאים לכמות משתנה של נוסעים ומזוודות. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לבחור את סוג המונית שמתאימה לכם ולבצע הזמנה בעזרת כרטיס אשראי דרך אתר קיווי טקסי. בצורה כזו ימתין לכם הנהג ביום הנסיעה עם שלט ועליו שמכם ויעד הנסיעה שלכם במקום המפגש.

חיוני לציין כי אם אתם נוסעים אל איסלנד עם ילדים או אם יש לכם נוסעים עם מוגבלות מיוחדת אתם יכולים לבקש התאמות של כלי הרכב  לרכב נכים או לבקש מושבי בטיחות לילדים על מנת להפוך את הנסיעה לנוחה ובטוחה לכל המטיילים.

אם אתם מתכננים נסיעה לאיסלנד והזמנת הסעות באיסלנד באמצעות מנוע החיפוש של קיווי טקסי, הנה לכם דוגמאות למחירי הנסיעה בקווים שונים באי:

מחירי הסעה מנמל התעופה באיסלנד למרכז העיר רייקיאוויק

כדי להפוך את ההגעה משדה התעופה של איסלנד למרכז רייקיאוויק לנוחה הרבה יותר, אתם יכולים להשתמש בשירותי המוניות באיסלנד של מנוע החיפוש קיווי טקסי ולהזמין הסעה משדה התעופה קפלאוויק. בדיוק מסיבה זו יצרנו לכם את התעריפון המלא אשר כולל את סוגי המכוניות ואת מחירי הנסיעה, כך שאתם רק צריכים לבחור את המונית המתאימה ולבצע הזמנה דרך מנוע החיפוש -. זמן הנסיעה הממוצע הוא כ-45 דקות. המחירים בתעריפון תקפים ליום כתיבת שורות אלו.

מכונית אקונומי – 168 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 274 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 230 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 239 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס פרימיום (רכב מרצדס) – לשישה נוסעים וארבע מזוודות, 363 דולרים.

תעריפי הזמנת הסעה מרייקיאוויק ללגונה הכחולה

בלו לגונה הוא אחד מאתרי התיירות המרכזיים ביותר שיש באיסלנד, ולכן מהווה מוקד עלייה לרגל למטייל. בשל האתגרים בנסיעה בתחבורה הציבורית באיסלנד כדאי בהחלט לנצל את שירותי הזמנת הסעות באיסלנד באמצעות קיווי טקסי. זמן הנסיעה הממוצע מרייקיאוויק לאזור הלגונה הוא כ-50 דקות ואלו הם מחירי המוניות:

מכונית אקונומי – 168 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית קומפורט (טויוטה קאמרי או שברולט סוברבן) – 274 דולרים, לארבעה נוסעים ושלוש מזוודות.
מכונית מיני ואן (פורד גלאקסי או פיז'ו 807) – 230 דולרים, לארבעה נוסעים וארבע מזוודות.
מכונית מיניבוס – 239 דולרים, לשבעה נוסעים ו-7 מזוודות.
מיניבוס פרימיום (רכב מרצדס) – לשישה נוסעים וארבע מזוודות, 363 דולרים.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל