דיסניוורלד בתי מלון

דיסניוורלד – בתי מלון מומלצים למשפחות ליד פארק השעשועים

דיסניוורלד הוא פארק השעשועים החלומי עליו חולם כל ילד בזמן תיכנון טיול לארה"ב עם ילדים. אך בתכנון הטיול לדיסניוורלד כדאי לשים לב לכך שבעונת התיירות כאשר האוטובוסים המאורגנים של התיירים מגיעים מאורלנדו נוצרים פקקים בכניסה לדיסני וורלד ותורים בקופות, והדבר עלול להיות מתסכל עבור ילדים שציפו ליום הזה ונאלצים לבזבז שעות רבות על המתנה במקום על המתקנים. הפיתרון לכך פשוט – הזמינו אחד מבתי המלון בכתבה זו, כולם נמצאים במרחק של פחות מ- 2 קילומטרים מהכניסה לדיסניוורלד בביי לייק ומהווים חלק ממיתחם המלונות של דיסני, בו דמויות דיסני מהוות חלק מחווית האירוח המתמקדת במשפחות עם ילדים

אם אתם מתכננים טיול משפחות לארה"ב ולא מתכוונים לפספס את אטרקציית הילדים מס' 1 בפלורידה, כדאי לקרוא גם את הסקירה המקיפה שהכנו עבורכם על פארק השעשועים magic kingdom, הידוע ברחבי העולם כ – דיסניוורלד

טיול לדיסניוורלד – המלצות נוספות למטייל

אורלנדו עם ילדים – אטרקציות מומלצות ומידע למטייל

השכרת רכב באורלנדו – השוואת מחירים וטיפים

מלונות מומלצים באורלנדו למשפחות עם ילדים

טיסות לארה"ב – השוואת מחירים ואיתור טיסות זולות

טיסות פנים בארה"ב – השוואת מחירים והמלצות למטייל

כרטיסי לליגת NBA הזמנה הזמנת כרטיסים לפוטבול מחירים

מלונות מומלצים ליד דיסניוורלד


כפר הנופש הפולינזי של דיסני – Disney's Polynesian Resort

כפר נופש ליד פארק השעשועים "הממלכה הקסומה" של דיסני (דיסני וורלד) בדירוג 4 כוכבים, עם בריכת שחייה וחוף ים פרטי. כפר הנופש בנוי ממש על המים, בעיצוב פולינזי ובהשראת סרטי דיסני ומהווה גן עדן למשפחות עם ילדים עם מתקנים מיוחדים כמו מגלשות מים, בריכת ילדים, פעילויות הווי ובידור לילדים עם צוות מדריכים, משחקייה לילדים עם איזור משחקי וידאו, שירותי בייביסיטר, גינה ואזור פיקניק משפחתי עם שולחנות.

הריזורט המפנק כולל בנוסף גם מסעדה, בר, ספא, בית קפה, חדר כושר, שירות המרת מטבע זר והסעות אל ומשדה התעופה של אורלנדו.

בכפר הנופש הפולינזי יש 853 חדרים מצויידים ומאובזרים בכל הדרוש לחופשה מוצלחת.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


 אתר הנופש פור סיזנס אורלנדו בריזורט דיסני וורלד Four Seasons Resort Orlando at Walt Disney World Resort

פור סיזנס אורלנדו, אתר נופש בדירוג 5 כוכבים הממוקם בסביבה מבודדת יחסית באתר הנופש דיסניוורלד, עם מגרש גולף Tranquilo וה-Explorer Island. ניתן ליהנות גם מעיסוי רוגע בספא וממסעדה ספרדית, Capa, שעל הגג ומאפשרת צפייה על זיקוקין דינור ליליים של פארק דיסני. המלון זוכה לציון 9.6 בדירוגי מלונות מומלצים בדיסניוורלד עם ילדים.

אינטרנט אלחוטי מהיר זמין חינם, כמו גם שירות הסעות חינם מהפארקים ואליהם. מי שמחזיק בכרטיסי Extra Magic Hours וב-60 day Fast Pass+ benefits יכול לזכות בתורים מקוצרים והטבות, כמו גם שעות כניסה מורחבות לאתרי דיסני נבחרים בפארקים.

כל חדר, כסטנדרט, כולל טלוויזיה שטוחת מסך עם כבלים, אמצעים להכנת שתייה חמה ומרפסת מרוהטת, כאשר בחלק מהחדרים היא משקיפה אל פארק השעשועים. באתר תמצאו גם מרכז כושר עם טניס וגולף, מרכז עסקים, מתקני שעשועים לילדים ולנוער ושירות רכישת כרטיסים לפארק השעשועים.

בימי חמישי ושבת מוצעת ארוחת בוקר במקום, בהשתתפות דמויות דיסני. במסעדת PB&G תוכלו ליהנות מארוחות ברביקיו באוויר הפתוח ובמסעדת Capa יוגשו לכם פירות ים טריים וקוקטיילים מיוחדים. שדה התעופה הבינלאומי (Orlando International Airport) מרוחק 28 דקות נסיעה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון טאון-פלייס סוויטס – TownePlace Suites by Marriott Orlando at Flamingo Crossings/Western Entrance 

טאון-פלייס סוויטס, בית מלון ליד דיסני וורלד בדירוג 3 כוכבים המרוחק פחות מ-1.5 קילומטרים מהכניסה המערבית של אתר הנופש Walt Disney World Resort®. הוא כולל את ה- Disney Planning Center- מרכז התכנון של דיסני, ובו אנשי צוות שיוכלו לסייע לכם בתכנון חוויית דיסני שלכם. במלון תמצאו גם חדר כושר ובריכת שחייה חיצונית. ארוחת בוקר חמה, אינטרנט אלחוטי וחניה מסופקים בלא תשלום. המלון זוכה לציון 9.2 בדירוג מלונות מומלצים בדיסני וורלד למשפחות עם ילדים.

כלל החדרים כוללים מטבח מאובזר הכולל מדיח כלים, מקרר, כיריים ומיקרוגל – יתרון משמעותי לעומת מלונות ליד דיסניוורלד ברוב המיקרים.. חלק מהיחידות כוללות תנור או פינת עבודה. אזורים נפרדים לשינה ולמגורים זמינים עבורכם, כמו גם טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי HD, שירותי סטרימינג וערוצי פרימיום.

מסעדת האתר, Flamingo's Bar & Grille, משלבת תפריט שאינו פורמאלי, הכולל סעודה לצד הבריכה או בתוך המסעדה. המלון מציע מתקני פגישות עם חלונות המשתרעים מהרצפה עד התקרה, המסוגלים להכיל עד 100 איש.

קניון Osceola Square Mall מרוחק 19 קילומטרים מהמלון, ואילו פארק השעשועים Fun 'N' Wheels Fun Park נמצא במרחק זהה. שדה התעופה הבינלאומי של אורלנדו נמצא 31 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון וולט דיסני וורלד דולפין – Walt Disney World Dolphin 

וולט דיסני וורלד דולפין, מלון בדירוג 4 כוכבים הממוקם באתר Walt Disney World, כולל שירות מוניות מים לפארק אפקוט (Epcot) לאולפני הוליווד של דיסני ולטיילת דיסני. הוא מציע ספא בריאות, 4 אמבטיות עיסוי ו-5 בריכות חיצוניות. המלון זוכה לציון 8.2 בדירוגי מלונות מומלצים ליד דיסניוורלד.

כל אורח במלון זכאי לחוויית Disney Extra Magic Hours ולכרטיס FastPass+, כמו גם להסעות חינם אל חנויות האאוטלט Orlando Vineland Premium Outlets. כל חדר מואר, צבעוני וכולל טלוויזיה שטוחת מסך ומקרר. חלק מהחדרים מציעים מרפסת המשקיפה לאתר הנופש.

17 מסעדות וטרקלינים עומדים לרשותכם, כולל המסעדות Shula's Steak House, Todd English's bluezoo ו-Garden Grove. ניתן להזמין מראש כרטיסים לאתרי דיסני ולמגרש הגולף של דיסני. מתחם הנופש יוניברסל אורלנדו מרוחק כ-19 קילומטרים ממקום האירוח ואילו אפשרויות הבילוי מרוחקות רק 7 דקות הליכה ממנו. פארק השעשועים אפקוט ניצב 15 דקות הליכה משם.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ספרינגהיל סוויטס אורלנדו – SpringHill Suites by Marriott Orlando at Flamingo Crossings/Western Entrance 

ספרינגהיל סוויטס אורלנדו, מלון זול ליד דיסניוורלד הוא בית מלון בדירוג 3 כוכבים במרחק קטן מ-1.5 קילומטרים מהכניסה לאתר דיסניוורלד, כולל בריכת שחיה חיצונית ומרכז לתכנון חוויית דיסני באתר. המלון זוכה לציון 9.3 בדירוגי מלונות ליד דיסניוורלד.

החדרים כוללים מיזוג וטלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי סטרימינג וסרטי פרימיום. גם תא קולי ואינטרנט אלחוטי כלולים בחבילה. אורחים נהנים ממרכז כושר נרחב, מתחם אימון רב-תכליתי. מתחם עסקים משתרע על שטח ב-140 מ"ר ובהם חלונות מרצפה עד תקרה ויכולים לארח עד 100 אנשים.

במסעדת Flamingo's Bar & Grille תיהנו מבידור ו/או ארוחות לצד הבריכה. ניתן להשתמש במתקני הברביקיו שבאוויר הפתוח, תוך התרווחות בסמוך לבור האש שליד הבריכה. הלון נמצא 18 קילומטרים מאאוטלט 192, 19 קילומטרים מקניון Osceola Square ו-30 קילומטרים בלבד משדה התעופה הבינלאומי של אורלנדו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון וילאס אוף גראנד סייפרס Villas of Grand Cypress 

וילאס אוף גראנד סייפרס, מלון סוויטות ליד דיסניוורלד, אורלנדו, בדירוג 5 כוכבים, מציע מסלולי גולף מקצועיים, הסעות אל פארק השעשועים שבאזור ואל חנויות האאוטלטס Orlando Premium Outlets, כמו גם 2 מסעדות. המלון זוכה לציון 9.2 בדירוגי מלונות מומלצים באיזור דיסניוורלד.

כל וילה כוללת טלוויזיה שטוחת מסך ונופים של מסלול גולף North Course. בכל וילה תמצאו חלוקי רחצה ומכונת קפה. שירותי ספא מוצעים בחדרים.

אורחים נהנים משימוש במרכז הכושר, מרכז הטניס, מגרש אימון גולף, קיר טיפוס ובריכה חיצונית מרווחת. במלון תמצאו 2 מזנוני חטיפים ליד הבריכה ו-5 טרקלינים. שירות החדרים זמין סביב השעון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון דיסני וורלד סוואן – Walt Disney World Swan 

וולט דיסני וורלד סוואן, בית מלון הממוקם בתוך אתר השעשועים דיסניוורלד, בדירוג 4 כוכבים, כולל חוף, 17 מסעדות וטרקלינים, 5 בריכות חיצוניות, שירותי הסעות אל פארק השעשועים דיסניוורלד וממנו וחוויות והטבות נוספות. המלון מארח את אירוע Food & Wine Classic ה-9 בסוף אוקטובר 2018. המלון זוכה לציון 8.5 בדירוג מלונות מומלצים בדיסני וורלד למשפחות עם ילדים.

כל חדר אירוח מעוצב בסגנון עכשווי וכולל אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיית HD שטוחת מסך עם ערוצי כבלים ומקרר – יתרון משמעותי לעומת מלונות בדיסניוורלד ברוב המיקרים. חלק מהחדרים כוללים גם מרפסת המשקיפה לאתר.

במקום ניתן לשכור כלי שיט וליהנות משני מועדוני בריאות ומ-4 אמבטיות עיסוי.

אתר הנופש Universal Orlando ניצב במרחק קטן מ-19 קילומטרים מהמלון, המסעדות והחנויות בדיסני ספרינגס ניצבות 10 דקות נסיעה משם ושדה התעופה הבינלאומי מרוחק 32 קילומטרים ממקום האירוח. אפקוט (Epcot) נמצאת מרחק הליכה קצרה או שיט סירה מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון ווינדהאם בונט קריק – Wyndham Bonnet Creek 

ווינדהאם בונט קריק, מלון דירות במתחם דיסניוורלד בדירוג 4 כוכבים, כולל 2 מסלולי אבובים, 5 בריכות חיצוניות, 8 אמבטיות עיסוי, ספא, 3 מסעדות ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 9.0 בהמלצות על מלונות ליד דיסניוורלד.

כל וילה כוללת אזור מגורים מרוהט ובו ספת מיטה, טלוויזיה בכבלים שטוחת מסך, מטבח מאובזר במלואו – יתרון משמעותי למשפחות לעומת מלונות בדיסני וורלד בד"כ – ואמבט ספא בחדר רחצה מרווח, הכולל מייבש שיער ומקלחת.

אורחים נהנים להעביר זמן ב-3 חדרי משחק שבהם ביליארד, טניס שולחן ומשחקי וידיאו. במלון תמצאו גם מרכז כושר ובו ציוד אירובי, מסלול מיני גולף ומסלול הליכה ובו נוף לאגם. המלון מעניק שירותי הסעה לפארקים של דיסניוורלד.

פארק Universal Orlando Resort נמצא 14 דקות נסיעה מהווילות ואילו מסלול הגולף Disney's Lake Buena Vista נמצא 5.2 קילומטרים ממנו. סי-לייף אורלנדו (Sea Lifa) ממוקם 12 דקות נסיעה משם.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון סטייברידג' סוויטס – Staybridge Suites Orlando Near Disney 

סטייברידג' סוויטס, בית מלון ליד דיסני וורלד בדירוג 3 כוכבים, מרוחק 4 דקות נסיעה מאתר הנופש דיסניוורלד ו-5 דקות הליכה בלבד מאזור המסעדות של מרכז הקניות Crossroads. המלון מעניק שירותי הסעה של דיסני בלא תשלום, בריכה מחוממת פתוחה ומזנון של ארוחת בוקר חמה. המלון זוכה לציון 9.0 בביקורות על בתי מלון ליד דיסניוורלד למשפחות עם ילדים.

הסוויטות המרווחות מציעות מטבח מאובזר – עניין משמעותי כאשר מדובר על מלונות בדיסניוורלד למשפחות – שולחן עבודה, ספת מיטה וטלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור לכבלים. מלבד אינטרנט אלחוטי חינם, מציע המקום גם חדר כושר הפעיל כל שעות היממה. ניתן להירגע בביתן הקיץ ולהכין ארוחה עם מתקני הברביקיו.

המקום נמצא 3.6 קילומטרים מפארק סי וורלד (SeaWorld) ו-3.8 קילומטרים מחנויות האאוטלט (Orlando Vineland Premium Outlets). אתר הנופש Universal Orlando מרוחק 12.8 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


אתר הנופש ווינדהאם גראנד אורלנדו בונט קריק – Wyndham Grand Orlando Resort Bonnet Creek 

ווינדהאם גראנד אורלנדו בונט קריק, אתר נופש ליד דיסניוורלד בדירוג 4 כוכבים המשתרע על פני שטח בן 2,000 דונם של צמחיה טרופית שופעת בעיר אורלנדו, מציע ספא בשירות מלא, 5 מסעדות באתר ושירות הסעות ללא עלות לפארק השעשועים. בית המלון זוכה לציון 8.8 ברשימות מלונות מומלצים באיזור דיסניוורלד למשפחות עם ילדים.

בכל חדר, המעוצב בהשראה ים-תיכונית עם ריהוט עץ כהה, תמצאו טלוויזיה שטוחת מסך, תחנת עגינה ל-iPod ומקרר קטן. בחדר הרחצה המודרני שבחדר תמצאו מוצרי ספא וחלוקי קטיפה.

ספא Blue Harmony מעניק טיפולים שונים וכולל אזור מנוחה וסלון ציפורניים. עוד באתר הנופש: בריכה בסגנון לגונה, מרכז כושר מאובזר כהלכה ו-3 מסעדות איכות, לרבות גריל בסמוך לבריכה. ניתן להירגע בביתן שלצד הבריכה או בסמוך לאח הנייד שעל הטראסה. בדלפק הקונסיירז' ישמחו לסייע לכם בארגון טיולים ופעילויות שונות.

שדה התעופה הבינלאומי של העיר מרוחק 20 דקות נסיעה ממקום הנופש. חנויות Orlando Premium Outlets מרוחקות כ-11 קילומטרים ממקום האירוח. תוכלו ליהנות ממשחק גולף במועדון Championship Golf שבסמוך.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון היאט ריג'נסי גראנד סייפרס ליד דיסני וורלד – Hyatt Regency Grand Cypress Near Disney 

היאט ריג'נסי גראנד סייפרס, בית מלון צמוד לדיסניוורלד בדירוג 4 כוכבים הכולל ספא Marilyn Monroe ומגרש גולף Jack Nicklaus, נמצא 3 דקות נסיעה מדיסניוורלד. המלון זוכה לציון 9.2 בהמלצות על מלונות ליד דיסני וורלד עם ילדים.

כל חדר כולל מרפסת, כספת, שולחן עבודה ותחנת עגינה לאייפוד. חלק מהחדרים כוללים גישה לטרקלין המנהלים הפרטי.

בריכת לגונה חיצונית ובה מגלשת מים עומדים, מגרשי טניס ואגם פרטי עומדים לרשות האורחים. הריזורט מציע 6 מסעדות, ספורט מים, ערסלים ואזור משחקים לילדים, שיאפשר להורים המותשים לנוח מעט, ולילדים – להעביר זמנם עם ילדים אחרים בני גילם ואולי גם לרכוש חברים חדשים. הספא שבמקום מתהדר בשירותי עיסוי, בסלון יופי ומספרה וב-7 חדרי טיפול.

סיוורלד אורלנדו SeaWorld Orlando נמצא 10 דקות נסיעה בלבד מהמקום, בעוד שאת חוויית הקניות היוקרתית שלכם תוכלו לבצע בחנויות מפעל של Lake Buena Vista – פחות מ-6 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

דיסניוורלד - בתי מלונות מומלצים
דירוג הגולשים 4 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל