השכרת רכב באורלנדו בחו"ל

השכרת רכב באורלנדו – המלצות והשוואת מחירים

השכרת רכב באורלנדו פלורידה – המדריך המלא: השוואת מחירים בין חברות השכרת הרכב באורלנדו שתחסוך לכם מאות שקלים, וגם המלצות על נהיגה באורלנדו (כולל סרטון וידאו עם הדגמות), מידע למטייל על כבישי אגרה באורלנדו ו"תרגילי עוקץ" של תחנות דלק באורלנדו לתיירים, ועוד

כדי לבצע השוואת מחירים של השכרת רכב באורלנדו ולאתר את המחירים הכי זולים עבור מגוון דגמי רכב, השתמשו במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בחו"ל. שימו לב: בשדה ארץ יש לבחור את "ארה"ב – פלורידה" (ולא את ארה"ב). אחר כך, בשדה עיר, ביחרו את orlando אורלנדו, ובשדה "תחנה" ביחרו את המיקום המדוייק אליו תירצו להזמין השכרת רכב באורלנדו מבין רשימת המיקומים הכוללת כמובן את שדה התעופה של אורלנדו ומיקומים נוספים כמו הדאונטאון של אורלנדו, מלון דולפין של דיסני, בתי מלון באורלנדו ועוד. לסיום הזינו את התאריכים בהם אתם מתכוננים להזמין השכרת רכב באורלנדו וליחצו "חפש" כדי לצפות בהשוואת מחירי השכרת רכב באורלנדו

השכרת רכב באורלנדו – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

טיול בארה"ב – עוד באותו נושא:

אורלנדו עם ילדים – אטרקציות מומלצות ומידע למטייל

מלונות מומלצים באורלנדו למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בארה"ב – חוקי התנועה והמלצות חשובות

ארה"ב עם ילדים – המדריך המלא

השכרת רכב באורלנדו – המלצות ומידע למטייל

אורלנדו נחשבת לשוק השכרת הרכב הגדול ביותר בעולם והיא ידועה בכינוי 'בירת הרכבים המושכרים', כאשר תמצאו בה את כל חברות השכרת הרכב הגדולות, הפועלות ישירות מנמל התעופה, ביניהם אלאמו, אוויס, באדג'ט, דולר, אנטרפרייז, E-Z Rent A-Car, L & M Car Rental, National ן-Thrifty. שירות הסעה משדה התעופה עומד לרשות תיירים ליד דלפי הקבלה של החברות.

יש גם חברות רבות שמפעילות סניפי השכרת רכב באורלנדו מחוץ לנמל התעופה, שבד"כ מציעות מחירים יותר אטרקטיביים. רוב החברות הן חברות מקומיות מפלורידה וכן חברת Sixt. אם אתם מגיעים לנמל התעופה של אורלנדו ואוספים את רכבכם שם, תוכלו לצאת דרך היציאה הצפונית משדה התעופה לכיוון SR-528 מערב כדי להגיע לאינטרנשיונל דרייב (International Drive), יוניברסל אורלנדו (Universal Orlando) וסיוורלד (SeaWorld). האגרה תסתכם ב-1.75 דולר. לחילופין, תוכלו לקחת את המסלול הישיר אל דיסניוורלד דרך היציאה הדרומית ל-SR-417 דרום ותסעו לכיוון המחלף החמישי כדי לעלות על ה- SR 536  ישר לכיוון דיסניוורלד. האגרה במסלול זה היא 2 דולר. דלפי האגרה לאורך האוטוסטרדה הם דלפקים "פתוחים".

אם אתם מעוניינים לשכור רכב יקר יותר, יש מגוון סוכנויות להשכרת רכבים אקזוטיים יותר – רכבי יוקרה, מכוניות ספורט ועוד – שגם יביאו את הרכב אליכם. רובן ממוקמות במיאמי אבל לפעמים יש להם הסכמים עם חברות אחרות ותוכלו לאסוף את הרכב בלי לשלם תוספת משלוח, ולפעמים גם זול יותר להזמין השכרת רכב ממיאמי עם רכב שיחכה לכם בשדה התעופה של אורלנדו.

השכרת רכב באורלנדו היא אופציה מאוד רווחת ונוחה, בעיקר אם אתם מתכננים להתחיל טיול בפלורידה מאורלנדו. אורלנדו היא עיר המשתרעת על פני שטח ניכר, ורוב האטרקציות באורלנדו ממוקמות בקצה הדרומי הרחוק של הדאונטאון ואפילו בערים סמוכות כמו קיסימי (Kissimmee) ולייק בואנה ויסטה (Lake Buena Vista). הכבישים רחבים וקל לנסוע בהם, והאטרקציות התיירותיות מסומנות ומשולטות היטב, אבל יש הרבה פקקים באזור הדאונטאון של אורלנדו בשעות אחר הצהריים וסמוך לאזורי התיירות בערבי שישי וכל היום ביום שבת.

אורלנדו נמצאת במקום השמיני בארה"ב מבחינת עומסי תנועה ונערכים בעיר מגוון פרוייקטים של סלילת כבישים מהירים (כולם במטרה להפחית את העומסים, אבל בינתיים רק גורמים לפקקים). מידע על מצב התנועה באורלנדו מתפרסם על השלטים הדיגיטליים בכבישים, ברוב תחנות הרדיו המקומיות וגם בטלפון 511 (שירות אוטומטי חינם האוסף מידע ממאות מצלמות כבישים וכן מדיווחים משטרתיים).

טיול באורלנדו עם רכב היא דרך מאוד מומלצת לטייל עבור כל תייר שמזדמן לו להגיע לאזור הזה. כל האטרקציות התיירותיות של אורלנדו, כולל רוב אתרי הנופש ובתי המלון ממוקמים באופן נוח לאורך כביש 4 הארצי המתחבר ל-Interstate 95, המחבר בין מיין לפלורידה. בכל אחת מהיציאות לוקח רק 5 דקות להגיע לאן שאתם צריכים להגיע. צפו בסרטון הוידאו המתעד נהיגה באורלנדו, הוא יסייע לכם להתכונן לפני השכרת רכב באורלנדו –

נהיגה באורלנדו – המלצות וטיפים למטייל

הכביש המהיר העיקרי החוצה את אורלנדו, והכביש הארצי (Interstate) היחיד שמשרת אותו הוא אינטרסטייט 4 (צפון-מזרח לדרום מערב). בשנים האחרונות, נעשו עבודות תשתית להרחבת הכביש באזורים מדרום ל-SR528, מה שהופך את הכביש לנוח יותר לנהגים (מלבד בשעות השיא ובימי שישי ושבת בערב). דאונטאון אורלנדו, אינטרנשיונל דרייב (International Drive), אמוויי ארנה (Amway Arena), הקניון במילניה (Mall at Millenia) ופארקי שעשועים כמו דיסני וורלד, יוניברסל סטודיו, סי וורלד (Sea World), דיסקברי קוב (Discovery Cove), חווית ארץ הקודש (Holy Land Experience) ו-ווט אנד וויילד (Wet n' Wild) –ממוקמים כולם בצורה נוחה לאורך או ליד ה-I-4.

נהגים אגרסיביים לא חסרים באזור אורלנדו רבתי, לא רק בכבישים המהירים אלא גם ברחובות הדאונטאון. נהגים נוהגים להתעלם מהמהירויות המותרות באזור העיר, על אף שהמהירות המוגבלת ב-I-4 היא רק 50 מייל לשעה (80 קמ"ש) באזור הדאונטאון ובין 55-65 (90-105 קמ"ש) בקרבת האטרקציות התיירותיות. לא נדיר שמכוניות ייצמדו אליכם מאחור אם אתם נוסעים פחות מ-80 מייל לשעה (129 קמ"ש) בנתיב השמאלי. אם אתם לא מכירים את האזור, הרבה יותר קל ובטוח לנהוג בנתיב הימני ביותר.

לתשומת  ליבכם: בתחילת שנות האלפיים, החלו להיכנס לתוקפם כבישי האגרה של אולנרדו. נהגים שנושאים Sun Pass או משדר E-Pass עם חשבון ששולם מראש יכולים להמשיך לנסוע בכביש והאגרה מחושבת בצורה אלקטרונית – בידקו אופציות כאלה בעת הזמנת השכרת רכב באורלנדו. נהגים שמשלמים מזומן (רוב התיירים) חייבים לשים לב לשילוט ולעצור בדלפקי האגרה הממוקמים מצד ימין של הכביש. נהגים שימשיכו בלי לעצור בדלפק האגרה יצולמו וייקנסו. רוב הסוכנויות המספקות שירותי השכרת רכב באורלנדו יכולות לעזור לכם  עם מכשיר דיגיטלי לתשלום אוטומטי בנתיבי האגרה האלקטרוניים. פנו לחברת השכרת הרכב כדי לברר מה המחירים וכיצד זה מתבצע.

כבישים ראשיים נוספים באיזור אורלנדו כוללים את כביש האגרה SR-528 ואת הכביש החופי Beach Line Expressway המוכר יותר בשם Bee Line היוצא מכיוון מזרח דרך I-4 (מחלף 72) לעבר חופי ה-Space Coast בקייפ קנברל שם נמצא מרכז החלל קנדי (Kennedy Space Center), ומגיע לחוף קוקו (Cocoa Beach) ולפורט קנברל (Port Canaveral). SR-528. כמו כל האוטוסטרדות באזור אורלנדו (למעט I-4) גם הוא כביש אגרה. כל אגרה לכשעצמה אינה מאוד יקרה, אבל אלה יכולות להצטבר במהירות, בעיקר אם חוצים את העיר לרוחבה (חצייה של אורלנדו לאורך ה-SR-417 למשך עולה 7.27 דולר (89 ק"מ).

אם אתם נוהגים מאזור דיסניוורלד לכיוון סנפרוד (Sanford), פלורידה, בין 16:00-18:00, כדאי להשתמש בכביש הזה אם אתם לחוצים בזמן כי נסיעה על ה-I-4 לאותו יעד יכולה לקחת עד שעתיים. SR-417 מתחיל ב-I-4 ממש ממערב ל- SR-192/Disney World ופונה צפונה תוך כדי שהוא חולף על פני נמל התעופה הבינלאומי של אורלנדו ונמל התעופה אורלנדו-סנפורד (Orlando-Sanford International Airport). הכביש מסתיים ב-I-4 בסנפורד, פלורידה.

SR-408 מתחיל ב- SR-50 בקצה המזרחי של אורלנדו, סמוך לאוניברסיטת מרכז פלורידה וחוצה את הקצה המערבי של העיר לכיוון אוקואי, פלורידה (Ocoee, FL). הכביש מסתיים בכביש האגרה Florida Turnpike.

SR-429 מתחיל באפופקה, פלורידה (Apopka, FL) מכביש SR-441 וחולף על הפלורידה טרנפייק ודיסניוורלד. הוא מסתיים ב-I-4, ממש מערבה ל- SR-192/Disney World.

הפלורידה טרנפייק מתחיל ב- I-95 ופונה צפונה דרך אורלנדו ומסתיים בוויילדווד (Wildwood), פלורידה בכביש- .

בתוך אורלנדו, אזור התיירות המרכזי הוא אינטנשיונל דרייב, קטע כביש שרץ במקביל ל-I-4 לאורך כ-16 ק"מ. כאן תמצאו את כל החנויות המיועדות לתיירים, מסעדות ואטרקציות באורלנדו. קשה מאוד לנסוע לאורך הכביש העמוס וקשה למצוא חנייה בסופי השבוע, בעיקר בקיץ. עדיף להגיע לאזור הזה באוטובוס.

כבישים ראשיים אחרים כוללים את US 192 בקיסימי (Kissimmee) (שמולו אלפי חנויות קטנות ואטרקציות), מסלול אורנג' בלוסם (Orange Blossom Trail), הנקרא גם US 92/441 והמשמש כאלטרנטיבה לחיבורי צפון-דרום לכביש I-4), את SR-50 (מזרח-מערב לכיוון CBD).

תחנות דלק באורלנדו

יש כמה תחנות דלק באורלנדו שבהן מנסים להערים על תיירים המחזירים את רכביהם לסוכנות השכרת רכב באורלנדו. אלה כוללות את  Suncoast Energys ואת Sun Gas על Semoran Blvd., ליד הכניסה לשדה התעופה. המחירים בתחנות האלה הרבה פעמים עולים על 2 דולר לגאלון, כלומר מחיר גבוה מהמחיר הרגיל. שימו לב לפני שאתם מתדלקים. המחירים אינם מצויינים ליד המשאבה. תכננו את הנסיעה לשדה התעופה והשאירו מספיק זמן כדי לנסוע את הקילומטר הנוסף במעלה שדרת Semoran כדי לתדלק בתחנות הדלק הזולות יותר. יש גם כמה תחנות דלק ליד דיסניוורלד שגם נוטות להערים על תיירים תמימים עם מחירים גבוהים מדי.

השכרת רכב באורלנדו
דירוג הגולשים 0 (0 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל