אייאקס אמסטרדם כדורגל

אייאקס אמסטרדם – המדריך לרכישת כרטיסים

מתכננים חופשה באמסטרדם ורוצים לראות משחק כדורגל של אייאקס אמסטרדם – קבוצת הדגל של הכדורגל ההולנדי – באיצטדיון אמסטרדם ארנה המיתולוגי? כתבה זו תחסוך לכם כסף ושאלות עם הסברים מפורטים למטייל הישראלי (כולל אפשרות הזמנת כרטיסים לאייאקס אמסטרדם באתר מאובטח בעברית) וגם מידע על סיורים מיוחדים באיצטדיון יוהאן קרויף, הזמנת טיסות להולנד, בתי מלון ואטרקציות תיירותיות באמסטרדם, ועוד טיפים חשובים

דילים לאמסטרדם במבצע          |           טיולים מאורגנים בהולנד

אייאקס אמסטרדם היא אחת מקבוצות הכדורגל החשובות באירופה עם קהל אוהדים רב בהולנד ובעולם כולו, ולמרות  שימי התהילה הגדולים שלה היו בעבר, עדיין מדובר באחת הקבוצות המפורסמות והמסקרנות ביותר, שבעונה האחרונה של ליגת האלופות הצליחה להעפיל עד לחצי הגמר של הטורניר היוקרתי. אייאקס אמסטרדם הוקמה בשנת 1900, והיא הקבוצה המצליחה והדומיננטית ביותר בליגה ההולנדית. תקופת הזוהר של אייאקס הייתה בשנות ה-70, השנים בהם היא זכתה 3 פעמים רצופות בליגת האלופות בזכות ה"טוטאל פוטבול", שיטה שפיתח מאמנה האגדי ריינוס מיכלס. כיום הקבוצה עדיין נחשבת לקבוצת הכדורגל הטובה ביותר בהולנד כשלזכותה שיא של 34 זכיות בתארי אליפות ושיא זכיות בגביע עם 19 גביעים. כמו כן, אייאקס זכתה 4 פעמים בליגת האלופות, זכיה בגביע אופ"א ותארים חשובים נוספים המעמידים אותה בשורה אחת עם מועדוני הכדורגל הבכירים ביותר באירופה.

להזמנת כרטיסים לאייאקס אמסטרדם באתר מאובטח בעברית

אייאקס אמסטרדם ידועה בזכות הזהות היהודית אותה אימצו אוהדיה עם הזמן, ככל הנראה בגלל קרבתו של האצטדיון המקורי של אייאקס לשכונות המאוכלסות על ידי יהודים רבים, וכיום אוהדי הקבוצה ממשיכים לשמור אמונים למסורת הקשר היהודי, מכנים עצמם "היהודים" ואף מניפים את דגלי ישראל ביציעים בזמן משחקי הקבוצה. לאייאקס אמסטרדם יריבות מסורתית עם שתי הקבוצות הגדולות הנותרות של הולנד, פיינורד ו- פ.ס.וו איינדהובן ומפגשים ביניהן מהווים את שיא האטרקטיביות של הליגה ההולנדית.

טיול בהולנד – עוד באותו נושא:

טיסות לאמסטרדם – השוואת מחירים וטיפים

אמסטרדם – בתי מלון מומלצים למשפחות 

אטרקציות תיירותיות באמסטרדם בירת הולנד

השכרת רכב באמסטרדם – השוואת מחירים וטיפים חשובים

הזמנת כרטיסים לליגה ההולנדית – המדריך המקיף לאוהד הישראלי

סים או eSIM להולנד

אצטדיון אמסטרדם ארנה ודרכי ההגעה אליו

אייאקס אמסטרדם משחקת באצטדיון שבמקור נקרא ה"אמסטרדם ארנה", ו בשנת 2017 שונה שמו ל"אצטדיון יוהאן קרויף", על שמו של גדול שחקני הכדורגל של הולנד אשר שיחק בשורותיה, והיה בין האחראים לדומיננטיות של אייאקס באירופה בתקופת שנות ה-60 וה-70. האצטדיון אשר משמש גם כביתה של נבחרת הולנד בכדורגל, מכיל 54,990 מושבים והוא הגדול והמרשים ביותר בהולנד.

הדרך המומלצת להגיע לאצטדיון, המרוחק כ-10 ק"מ ממרכז אמסטרדם, היא באמצעות התחבורה הציבורית. ניתן לעלות על הרכבת מתחנה המרכזית של אמסטרדם הנמצאת במרכז העיר Central Station, ולנסוע במשך כרבע שעה לעבר תחנת Bijlmer ArenA הסמוכה לאצטדיון. לחילופין ניתן להשתמש ברכבת התחתית בקו 54 ולרדת באותה התחנה אליה מגיעה הרכבת הרגילה.

כתובתו של אצטדיון יוהאן קרויף היא ArenA Boulevard 1, 1101 AX Amsterdam

סיורים באצטדיון אייאקס אמסטרדם, מוזיאון הקבוצה וחנות האוהדים

אייאקס אמסטרדם מקיימת כמה סוגי סיורים הנבדלים בהיקפם ואורכם. הסיורים באצטדיון יוהאן קרויף נמשכים בין 70 ל- 90  דק', ובמהלכם תזכו לבקר בחדרי ההלבשה בימים בהם לא מתקיימים משחקים, מנהרת השחקנים לכר הדשא, חדר העיתונות והיכל התהילה של הקבוצה שהינו המוזיאון הרשמי של אייאקס.

להזמנת כרטיסים לסיור מודרך באיצטדיון של אייאקס אמסטרדם

הסיורים מתקיימים 8 פעמים לאורך היום, כל 20-30 דקות. מחיר הסיור הרגיל הוא 15.5€ למבוגר ו- 10.5€ לילדים. מחיר סיור ה-VIP הינו 40€ למבוגר ו- 25€ לילד.

כרטיסים לאייאקס אמסטרדם

כמקובל בקרב קבוצות כדורגל באירופה, אייאקס אמסטרדם מייעדת את מרבית הכרטיסים למשחקיה עבור חברי מועדון האוהדים הרשמי של הקבוצה. לאחר שחברי מועדון האוהדים ממשים את זכותם לכרטיס, הקבוצה משחררת את יתר הכרטיסים למשחקי אייאקס אמסטרדם לציבור הרחב. הביקוש והמחירים לכרטיסים עולים משמעותית כשמדובר במפגש מול פיינורד או פ.ס.וו איינדהובן או משחקים במסגרת ליגת האלופות.

לפיכך על מנת להבטיח את זמינות ומקוריות הכרטיס, ולהנות מחוויית כדורגל מלהיבה בראש שקט ונטול דאגות, אנו ממליצים לכם לרכוש כרטיסים למשחקים של אייאקס אמסטרדם באמצעות אתר ישראלי אמין ומאובטח על ידי לחיצה על הקישור וליהנות מרכישה מאובטחת הכוללת שירות לקוחות מלא בשפה העברית:

https://familytour.tickets-partners.com/dock/competition/Eredivisie-Dutch-League?competitorId=1210

טווח המחירים לכרטיסים לאייאקס אמסטרדם נעים בין 20€ לכרטיס במיקום פחות מבוקש באצטדיון, ועד ל-70€ במיקום טוב יותר. המחירים עולים משמעותית כשמדובר במשחקים של אייאקס מול פיינורד או פ.ס.וו איינדהובן, ומתחילים בכ-160€ ויכולים להגיע למעלה מ-700€ לכרטיס במיקום אטרקטיבי.

אטרקציות, בילוי ואוכל מסביב לאיצטדיון אמסטרדם ארנה

האצטדיון הוא חלק מקומפלקס בידור הכולל את שני מתחמי ההופעות הגדולים של אמסטרדם, ה-זיגו דום וההייניקן מיוזיק הול, ובמקום יש שפע של מסעדות מזון מהיר.

Amsterdamse Poort הוא מרכז קניות לא רחוק מהאצטדיון בכתובת Bijlmerdreef 101, 1102 BP

כללי התנהגות לאוהד ולמבקר בכניסה למשחקי אייאקס אמסטרדם

על מנת למנוע אי נעימויות נספר לכם מה מותר ואסור להביא לאצטדיון אמסטרדם ארנה ואילו דברים ממש לא כדאי לעשות על מנת להרוס את החוויה של כניסה למשחקי אייאקס אמסטרדם. זכרו כי האצטדיון מנוטר ומפוקח במשך כל זמן השהות בו, בין היתר על ידי מערכות טלוויזיה במעגל סגור. על כן אסורה הכניסה והשהיה בו עם פנים רעולות או שימוש בכל אמצעי אחר המונע את הזיהוי של השוהים בו.

  • יש להישמע להוראות הסדרנים, המאבטחים וכוחות המשטרה במקום
  • הכניסה למשחקי אייקס אמסטרדם מותנית בבדיקה ביטחונית
  • שמרו על הכרטיסים עד לתום המשחק ושבו אך ורק במקום אשר נקוב בכרטיס אותו רכשתם
  • אסורה הכניסה למשחקי אייאקס אמסטרדם תחת השפעת סמים ואלכוהול
  • אסורה הכנסת משקאות אלכוהוליים וסמים לתחומי האצטדיון
  • חל איסור על קיום פעילות מסחרית בתחומי האצטדיון
  • חל איסור על הכנסת פריטים אשר עלולים להוות סיכון בריאותי, בטיחותי או להפריע לסדר הציבורי לרבות בקבוקים, פחיות משקה, אמצעים היוצרים רעש, מקלות, כלי נשק מכל הסוגים, זיקוקים ונפצים, שרשראות, וכן כל סוג של תוכן ולבוש בעל אופי גזעני
  • הכניסה לאצטדיון עם תיקים העולים בגודלם על 30*21*10 ס"מ, אסורה.
  • חל איסור על טיפוס על קירות, גגות או התפרצות לכר הדשא
  • אין להכניס בעלי חיים למעט כלבי נחייה
  • הכניסה למשחקים של אייאקס אמסטרדם עם ציוד צילום והקלטה מקצועיים אסורה
  • העישון אסור בכל מתחמי האצטדיון למעט מקומות המיועדים לכך

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל