הזמנת טיסות

טיסות לחו"ל – השוואת מחירים והזמנת כרטיסי טיסה

איך מאתרים טיסות זולות ליעדים אטרקטיביים בחו"ל? ריכזנו עבורכם מספר כלים שיעזרו לכם לבצע השוואת מחירי טיסות, לאתר את המחירים הזולים ביותר לאלפי יעדים בחו"ל ולמצוא את הטיסה המשתלמת ביותר לצרכיכם.

מנוע השוואת המחירים WayAway הוא אופציה מצוינת לאיתור טיסות משתלמות במגוון רמות מחירים (בהתאם ליעד, למועד הטיסה ולמחלקה בה תבחרו לטוס). החיפוש החדשני של WayAway, משווה את מחירי הטיסה המוצעים על ידי כל חברות התעופה והסוכנויות הגדולות ברחבי העולם, ומאפשר למצוא אפשרויות המתאימות לכל כיס ולכל סגנון. השירות מציע את עסקאות הטיסה הטובות ביותר לתאריכי נסיעה ספציפיים וגם כרטיסים משתלמים יותר בתאריכים חלופיים. מנוע השוואת המחירים מאפשר סינון תוצאות במגוון קטגוריות, מה שמעניק לנוסעים גמישות בלתי מוגבלת בהזמנת טיסה, ומאפשר להם לבחון מגוון אלמנטים בהצעה, ביניהם: דרישות כבודה, פרטי טיסה, עצירות ביניים, טיסות לילה ועוד. למי שמתכנן את טיסה לחו"ל מראש, ניתן להפעיל התראות מחיר, המעדכנות בזמן אמת על ירידות מחירים ומבצעים מיוחדים.

לחצו כאן להשוואת מחירים והזמנת טיסות לחו"ל דרך way away

כלי נוסף שניתן לעשות בו שימוש הוא מנוע השוואת מחירי הטיסות של Kiwi. תוכלו לסנן את התוצאות בהתאם לצרכים שלכם ולקבל את כל המידע על הטיסה שבחרתם בצורה ברורה ונוחה.

השיטה פשוטה – המנוע לאיתור טיסות זולות מחובר באופן רציף למחשבים של מאות חברות תעופה בעולם ומתעדכן כל הזמן במחירים של טיסות זולות, טיסות סדירות, טיסות צ'ארטר ועוד. כך תקבלו את הצעת המחיר הטובה ביותר לטיסות לחו"ל באמצעות מנוע השוואת המחירים של חברת התעופה הגדולות ביותר בעולם שיאפשר לכם רכישה בטוחה באינטרנט והזמנת כרטיסי טיסה אונליין.

לחצו כאן לחיפוש טיסות לחו"ל במנוע השוואת המחירים של Kiwi

גם CheapOair היא ספקית מובילה של כרטיסי טיסה באמצעות שותפויות נרחבות עם חברות תעופה מובילות ברחבי העולם. CheapOair מספקת שירותים מגוונים ושירות לקוחות איכותי. CheapOair היא אחת מחברות הנסיעות המקוונות הצומחות ביותר בארה"ב. עם צוות מסור עם ניסיון של למעלה מ-15 שנה במתן שירות לצרכי נסיעות מקוונים, CheapOair פיתחה תוכנה מתקדמת המשפרת כל היבט של תהליך הנסיעה.

לחיפוש טיסות לחו"ל דרך CheapOair לחצו כאן

דרך נוספת לחיפוש טיסות זולות לחו"ל היא באמצעות מנוע החיפוש המוכר OMIO דרכו ניתן לבצע חיפוש והזמנה של כרטיסים לתחבורה ציבורית במקומות רבים בעולם. בין היתר OMIO מציע גם השוואת מחירים ואפשרות רכישה של כרטיסי טיסה בינלאומיים וטיסות פנים במגוון יעדים בחו"ל.

לחצו להזמנת טיסות לחו"ל דרך OMIO

בכל אחד ממנועי החיפוש והשוואת מחירי הטיסות שמופיעים כאן התהליך מתבצע בדרך דומה:

בחרו את מספר כרטיסי הטיסה שאתם מעוניינים להזמין – ציינו כמה כרטיסי טיסה למבוגרים וכמה כרטיסי טיסה לילדים.

בשדה from, ודאו שמופיע שדה התעופה ממנו אתם מעוניינים לטוס. אם אתם מעוניינים לטוס מנמל התעופה בן גוריון – ודאו שמופיע בשדה זה tel aviv. אם אתם מעדיפים לטוס משדה התעופה עובדה שליד אילת, בחרו בשדה זה eilat. אפשר כמובן להשתמש במנוע החיפוש גם להזמנת טיסות פנים או טיסות קונקשן בין יעדים שונים בחו"ל.

בשדה to, מלאו את יעד הטיסה המבוקשת. אם עוד לא החלטתם על יעד לחופשה או שאתם מעוניינים לאתר טיסות זולות במיוחד ולאו דווקא למקום מסויים, חלק ממנועי החיפוש מאפשרים לבחור בשדה זה כמה שדות תעופה של כמה ערים בעולם או לבחור באופציה everywhere כדי לחפש טיסות לכל יעד אפשרי.

בשדה departure הכניסו את התאריך בו אתם מעוניינים להזמין טיסה לחו"ל ובשדה return את התאריך בו אתם מעוניינים לטוס חזרה מחו"ל לישראל. גם כאן, בחלק ממנועי החיפוש יש אופציה להשאיר את מועדי הטיסות פתוחים, ולחפש את כל הטיסות הרלוונטיות בטווח תאריכים רחב מאוד או בכל עת (anytime) – כך שאם אינכם מוגבלים במועדי החופשה, תוכלו לבדוק מתי הכי כדאי לכם לטוס ליעד המבוקש או למספר יעדים אופציונליים מבחינת מחירי הטיסות.

אל תשכחו לציין האם מדובר בכרטיס הלוך ושוב או בכרטיס לכיוון אחד בלבד.

לאחר שתקבלו את תוצאות החיפוש תוכלו לסנן אותן לפי מגוון קריטריונים, כגון מחלקה, שעות הטיסה, תנאי כבודה ועוד, וכן תוכלו לבחור להציג את התוצאות לאחר מיון בסדר מסוים (לרוב נבחר באופציה של הצגת התוצאות מהזולה ביותר ליקרה ביותר.)

לגבי כל הצעה תקבלו פירוט מדויק של תנאי העסקה – מה כלול במחיר, מהם תנאי הביטול, מהם השדרוגים הזמינים ועוד.

זכרו שלכלים אינטרנטיים בינלאומיים כמו אלה המופיעים בכתבה זו יש גישה למספר עצום של סוכנויות וחברות תעופה – הרבה מעבר לאופציות שסוכנות נסיעות מקומית יכולה לבחון עבורכם. לכן, במידה ואתם מיומנים ברמה סבירה בביצוע הזמנות ורכישות ברשת, אנחנו ממליצים על שימוש במנועי חיפוש אינטרנטיים על מנת לאתר ולרכוש כרטיסי טיסה לחו"ל.

הזמנת טיסות
דירוג הגולשים 3.92 (25 הצבעות)
Sending