חופשת סקי אוסטריה

בית הספר לסקי – אתר הסקי אישגל Ischgl אוסטריה

אישגל שבאוסטריה הוא אתר סקי פופולרי עבור משפחות היוצאות לחופשת סקי משפחתית. פרט לנופים עוצרי הנשימה ולמסלולי הסקי הרבים והמגוונים, כאן תוכלו למצוא את "בית הספר לסקי", בו ניתן ללמוד סקי בכל הגילאים וכל הרמות

דילים לוינה במבצע              |            טיולים מאורגנים באוסטריה

אתר הסקי אישגל ממוקם בצמוד לכפר אישגל Ischgl במדינת טירול שבדרום מערב אוסטריה, בהרי האלפים. אתר הנופש Ischgl מתנשא לגובה של 1,377 מטר מעל פני הים, משתרע על 103.3  קמ"ר והוא ממוקם באחד מאזורי הסקי הגדולים ביותר באירופה. מהכפר אישגל עצמו יש גישה ישירה לאתר הסקי על ידי 3 רכבלים שונים (Pardatschgratbahn ו Fimbabahn, Silvrettabahn). שלושת הרכבלים ממוקמים במרכז על מנת לאפשר גישה קלה ומהירה, ל-2 מהרכבלים (Silvrettabahn   ו Fimbabahn ) יש גם תחנות ביניים בדרך לפיסגה

חופשה באוסטריה – מידע נוסף למטייל

טיסות לוינה – ביקורת חברות תעופה ואיתור טיסות זולות לאוסטריה

השכרת רכב באוסטריה – השוואת מחירים וטיפים שיחסכו לכם מאות שקלים

אוסטריה עם ילדים – המדריך המלא לטיולי משפחות

תחבורה באוסטריה – המלצות וטיפים לתכנון ההתניידות בחופשה

תקשורת וסים לחופשה באוסטריה

אידאלפ (Idalp) היא הנקודה המרכזית על ההר בה נפגשים הרכבלים. נקודה זו נמצאת בגובה של 2,300 מטר, והיא מהווה נקודת הצטלבות למסלולי גלישה רבים, תוכלו למצוא כאן גם מסעדה גדולה עם מרפסת פנורמית.

שני הרכבלים Silvrettabahn   ו Fimbabahn עוצרים כאן לתחנת ביניים, ממקום זה ניתן להגיע לכל האזורים במתחם באמצעות רכבל כיסאות מהיר או בגלישת סקי על מסלול גלישה.

עם זאת, חשוב לזכור שזו היא נקודה מרכזית והיא יכולה להיות עמוסה מאוד לעיתים, בעיקר סביב השעות 9:30 עד 10:30 בבוקר, שעה בה הרבה גולשי סקי וגולשי סנובורד מגיעים ברכבל מהכפר. גם סביב השעות 12:00 עד 13:30 בצהרים המקום נוטה להיות עמוס לעתים מאחר והרבה מבקרים לוקחים הפסקה לארוחת צהרים בשעות אלה.  בשעות 15:30 עד 16:30 המקום נוטה להיות עמוס שוב, מאחר ובשעה זו רבים שבים חזרה לכפר ברכבל או דרך המסלולים עצמם.

המסלולים האדומים והשחורים המובילים חזרה לכפר גם נוטים להיות עמוסים מאוד, בעיקר בשעות סוף יום הסקי כשהגולשים חוזרים חזרה לכפר, אז מאות מבקרים נמצאים בו זמנית על המסלולים האלה ולכן אם אינכם גולשי סקי מנוסים, בשעות סוף היום תעדיפו כנראה לקחת רכבל ולהימנע מהעומס על המסלול.

האזור שנמצא מעל אידאלפ  (Idalp) מציע מסלולים רחבים ומתונים יחסית, כמו כן הוא מציע גם סנופארק לגולשי סקי אמיצים ולגולשי סנובורד.

אזורים נוספים במקום שכדאי לבקר בהם הם האזורים בהם נמצאים מסלולים שקטים יותר משמעותית, באזורים Höllboden ו Paznauner Thaya, אזורים אלה מציעים הרבה מסלולים אדומים מתונים וכמה מסלולים שחורים מאתגרים יותר, כמו כן המסלול התלול ביותר בכל אתר הסקי הזה ממוקם כאן ב Höllboden.

למסלול זה ניתן להגיע באמצעות רכבל הכיסאות החדיש ביותר "Lange Wand", רכבל זה מסיע את גולשי הסקי וגולשי הסנובורד למעלה אל המסלול השחור, עם שיפוע של 70 אחוז, מסלול שמתאים לגולשים מנוסים ביותר.

Paznauner Thaya מציע המון מסלולים אדומים, שמתאים יותר לגולשים הפחות מנוסים.

בצד השוויצרי של אזור הסקי הזה תוכלו למצוא כמה מסלולים כחולים ואדומים נהדרים, בצד הזה מסלולי הסקי גם הרבה יותר שקטים מאשר בצד האוסטרי, מה שהופך את המסלולים כאן מתאימים במיוחד לגולשים מתחילים וגולשים לא מאוד מנוסים.

בית מלון מומלץ למשפחות עם ילדים באישגל

מלון פליאנה – Hotel Fliana

בית המלון פליאנה ממוקם באישגל ונחשב לבית המלון הטוב ביותר באישגל לאירוח משפחות עם ילדים. זהו מלון ברמה גבוהה הכולל בריכה פנימית וחיצונית, חדר כושר, ספא וסאונה, מסעגה ובר וגינה נעימה.

החדרים במלון פליאנה משפחתיים ומאוד נקיים ונעימים וכוללים פינוקים כמו נעלי בית ומיני בר וכמובן טלוויזיה עם מסך שטוח, טלפון ואינטרנט אלחוטי. מחוץ למלון תמצאו מגוון רחב של מסעדות, חנויות ובתי קפה.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן

באישגל Ischgl גם ממוקם בית ספר לסקי המתאים לכל הגילאים ולכל הרמות, ממתחילים ועד מקצוענים.

חופשת סקי אתר באישגל
דירוג הגולשים 0 (0 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל