טיול בר מצווה לתאילנד

פוקט עם המשפחה? זמן מושלם למיני גולף עם דינוזאורים

כולם אוהבים טיולי משפחות. כולם אוהבים את תאילנד. כולם אוהבים איים טרופיים. כולם אוהבים מיני גולף. כולם אוהבים דינוזוארים. טיול משפחות בפוקט שבתאילנד מספק אפשרות נדירה לשלב בין כל הדברים הללו – בפארק המיני גולף דינו פארק

אם אתם מתכננים טיול משפחות אל תאילנד ומתכוונים להגיע לאי פוקט עם המשפחה, מקום מושלם לטיול בפוקט עם הילדים  הוא פארק השעשועים "דינו פארק מיני גולף", פארק מיני גולף בנושא דינוזאורים, בחוף קאטה, בפוקט. (DINO PARK MINI GOLF IN KATA BEACH, PHUKET)

פארק המיני גולף – דינוזאורים פועל בחוף קאטה (KATA) בפוקט כבר שנים רבות אך עם זאת הוא עדיין מהווה אטרקציה פופולארית, שלא מתיישנת, בקרב משפחות וחברים שמחפשים ספורט קל וכייפי ומעט תחרותי לשעות שאחרי ארוחת הערב.

טיולים מאורגנים לתאילנד

מסלולי הגולף, עיצובם והעיצוב הכללי של המקום, בסגנון "משפחת פלינסטון פוגשת את פארק היורה" הפכו את המקום להצלחה מסחררת בין לילה. מסתבר שעיצוב פרה היסטורי הוא נושא עיצובי אהוב במיוחד על מבקרים צעירים, ולעולם לא מתיישן. דינו פארק ממוקם ליד הצומת הראשית של מרכז קאטה ממול לסטארבאקס.

המלצות לקריאה נוספת – פוקט עם ילדים

שוקלים לשכור רכב בפוקט? אספנו עבורכם טיפים חשובים והשוואת מחירים שתחסוך לכם מאות שקלים – הקליקו לכתבה על השכרת רכב בפוקט

מתכננים חופשה בפוקט עם ילדים? כדאי לבחור מלון מתוך רשימת 10 מלונות מומלצים בפוקט למשפחות עם ילדים

לאחר הכניסה לפארק תגלו שאתם מוקפים בג'ונגל שופע מימי קדם, ודי מהר תפגשו בדינוזאור הענק הראשון שלכם במקום, דינוזאור מסוג טריסרטופס בגודל מלא, בעוד דינוזאור ענק מסוג ברונטוזאור יצפה בכם מלמעלה, גבוה יותר מהעצים עצמם.

עבור ילדים מדובר באטרקציה מיוחדת במינה – לשחק גולף באמצע יער גשם יפיפה, כשברקע הר געש ענק מפזר עשן ורעשים של התפרצות וולקנית מפלחים את האוויר.

כמה מהאתגרים במקום כוללים מים זורמים, מכשולים אחרים עשויים מעצמות דינוזאורים, ועוד.

הפארק תוכנן כך שיתאים למשפחות וחברים בכל הגילאים, וכולם יוכלו ליהנות ולשחק במקום, המשחק לא קל מידי ולא קשה מידי, ובזמן שאתם מחכים לתורכם תוכלו ליהנות מהעיצוב המדהים ומלא העניין.

כל המקום נראה ומרגיש מאוד אמיתי, אפילו הטמפרטורה החמה בג'ונגל מרגישה מאוד אותנטית והדינוזאורים כאן הם העתקים מדוייקים של דינוזאורים אמיתיים בגודל מלא. תוכלו לחזות פה בסוגים רבים של דינוזאורים.

ביקור בדינו פארק מיני גולף, הוא חוויה מומלצת במיוחד אחרי יום כייף על חוף הים של פוקט. משחק כאן בדרך כלל אורך בין 30 ל40 דקות, עם זאת, לקראת אחרי הצהריים, כל האזור הופך לחם במיוחד ואנשים נוטים לקצר את המשחקים האחרונים במקום.

לכן, אם אתם רוצים להימנע מהחום של אחרי הצהריים וסוף היום, הכי כדאי להגיע לביקור אחרי ארוחת הערב, כי אז פחות חם מאשר בסוף היום ועם זאת מאחר וכבר מתחיל להחשיך, ניתן ליהנות מהתאורה הצבעונית המיוחדת המאירה את המקום.

חלק מהמבקרים במקום אוהבים להגיע דווקא כשגשום. בפוקט ואיי תאילנד יש בד"כ גשם טרופי חם, וזה כייף לשחק במקום תחת הטיפות. אחרי המשחק תוכלו ליהנות פה גם ב"בר דינו", זוהי מסעדה פופולארית  ומומלצת לילדים  שנמצאת במקום ומגישה "בורגר דינו", בגן המעוצב כמערה פרהיסטורית. תוכלו כמובן ליהנות בבר דינו גם מקוקטייל נחמד או אייס קפה. אל תשכחו שבמסלולי הגולף עצמם ובפארק כולו חם, ועל כן מאוד מהנה להתקרר כאן עם משקה צונן אחרי המשחק.

דינו פארק מיני גולף, הוא חלק מאתר הנופש "מרינה פוקט" ולפעמים בערבים הפיל הקטנטן (בניגוד לדינוזאורים, מדובר בפיל אמיתי) של כפר הנופש מגיע לביקור במקום.

שעות פתיחה ומחירים לדינו פארק מיני גולף פוקט:

הפארק פתוח בכל ימות השבוע מ- 10 בבוקר עד חצות.

מחיר: 240 באט עבור מבוגר, 180 באט עבור ילד.

טיול משפחות לפוקט
דירוג הגולשים 0 (0 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל