נופש באילת במהלך החורף

חופשת חורף באילת כוללת כמה יתרונות מעולים לעומת הקיץ, ויש באילת בחורף קסם תיירותי מיוחד ומרגיע, וגם לא מעט דברים שאפשר לעשות. אם אתם מחפשים נופש בארץ במהלך החודשים הקרובים כאלטרנטיבה לחו"ל – הכתבה הזו בשבילכם.

ישראלים אוהבים לנפוש באילת – זה ידוע לכולם, למעשה ישראלים אוהבים לנפוש בעיקר בקיץ בו אילת שוקקת חיים ויש חופש מהלימודים ומהעבודה. תקופת החורף באילת מאופיינת בפחות תיירים ובמזג אוויר קריר יותר, עם זאת לא קר מדי. אספנו לכם כמה אטרקציות מעניינות באילת בחורף, אך לפני כן, כמה מילים על היתרונות בחופשת חורף.

מצפה תת ימי באילת
 unsplash

טמפרטורות באילת במהלך החורף

מזג האוויר באילת בחורף הוא נוח בדרך כלל והטמפרטורות נעות סביב 20-25 מעלות ביום. הלילה באופן טבעי מעט קריר יותר, והטמפרטורה הממוצעת נעה סביב 10 מעלות. גשם מופיע לימים ספורים בלבד, ובאופן כללי מדובר במזג אוויר נעים יותר מאשר בשאר חלקי הארץ בחורף. המשמעות היא שתוכלו לנפוש עם המשפחה, לבקר באטרקציות שונות ולטייל בעיר בעוד ברחבי הארץ גשום וקר.

תפוסת המלונות באילת ומבצעי החורף

גורמים שונים מערכים את תפוסת המלונות בחורף הקרוב באילת בכ-40%. מדובר באחוז תפוסה נמוך ויש לכך השלכה על מחיר הנופש וחבילות האירוח במלונות שונים באילת במהלך החורף. עוד השפעה חיובית של תפוסה נמוכה במהלך החורף היא כמות התיירים הנמצאים בעיר. אם ביקרתם באילת במהלך הקיץ, אתם בוודאי יודעים עד כמה מדד העומס משמעותי לאיכות החופשה. לא עוד תורים ארוכים בארוחת הבוקר, ורשימות המתנה במסעדות מובילות בעיר – החורף באילת יספק לכם נופש רגוע ושקט.

 unsplash

מה יש לעשות באילת במהלך החורף?

כאמור, אילת היא יעד נפלא לחופשת חורף רגועה ובעלות סבירה לחלוטין, כעת ניגש לתכנון החופשה ונציע כמה אטרקציות ופעילויות שמתאימות לחורף האילתי הקסום.

בריכות מחוממות במלון ומתקני הספא

נתחיל מהמובן מאליו, מלונות רבים באילת מציעים לכם להתפנק במתקני המלון עוד לפני שתחליטו לצאת לעיר, ותוכלו לשכשך בבריכות המחוממות ובמתקני הספא האיכותיים. בחרו לכם מלון שיש בו מתקנים איכותיים שיחממו לכם את החופשה מבלי לצאת מהמלון. נוסף על כך, יש גם כמה מתקני ספא יוצאים מן הכלל בעיר שניתן להיכנס אליהם בתשלום נפרד, כך שללא קשר למלון בו תשהו, תוכלו ליהנות מביקור מרגיע בספא.

מגוון אטרקציות לילדים

יש באילת לא מעט אטרקציות לילדים ורבות מהן פעילות גם במהלך החורף. בקרו עם הקטנטנים בריף הדולפינים בו הם יוכלו לצפות מקרוב בדולפינים המדהימים במתחם המקורה. גם המצפה התת ימי שפתוח במהלך החורף מציע חוויה מעשירה ומרתקת הכוללת תצפיות שונות לשונית האלמוגים ולבריכת הכרישים. כאמור, כמעט ואין ימים גשומים באילת ולכן גם אטרקציות בשטח פתוח כמו הגן הבוטני וחופי הים .יעניקו לכם את כל הדרוש בכדי ליהנות מנופש משפחתי מושלם.

אירועים מיוחדים וקניות ללא מע"מ

היבט חשוב בכל חופשה ישראלית הוא כמובן הקניות, ובאילת תוכלו לרכוש לא מעט מתנות ללא מע"מ! נוסף על כך, מתקיימים כמה אירועים מיוחדים במהלך החורף שבהחלט מוסיפים לאווירה הנהדרת בעיר. נזכיר את פסטיבל הג'אז המפורסם ופסטיבל אילת לתיאטרון רחוב המתקיים באוויר הפתוח במזג אוויר מושלם.

גלו את הקסם החורפי של אילת

כל אלו ועוד הופכים את אילת ליעד מושלם לחופשת חורף משפחתית ומיוחדת בארץ. אז חפשו לכם מבצע משתלם באחד מבתי המלון המובילים בעיר, וגלו את הקסם של אילת בחורף עם מזג אוויר מושלם, אירועי חורף מיוחדים, אטרקציות לכל המשפחה וחופשה ללא עומסים וכמעט ללא גשמים. נופש נעים!

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל