עונה מומלצת לחופשה בבואנוס איירס

מזג האוויר בבואנוס איירס ועונה מומלצת לחופשה

בואנוס איירס, עיר הבירה של ארגנטינה, היא אחת מהערים הגדולות בדרום אמריקה, והיא משמשת נקודת עצירה פופולרית למטיילים, ויעד מדהים בפני עצמו לחופשה. לפני שאתם יוצאים לחופשה בבואנוס איירס, כאן תוכלו למצוא מידע מקיף על תנאי מזג האוויר בה, על העונה המומלצת לחופשה בבואנוס איירס ועל הבילויים והאירועים שתוכלו לשלב בביקור שלכם.

מזג האוויר בבואנוס איירס, בירת ארגנטינה, אופייני לאקלים ממוזג, ומביא אתו קיץ חם ולח (במיוחד בינואר ופברואר), וחורף קר, אך בדרך כלל לא קפוא מדי, ביוני-אוגוסט.

בשל מיקומה בחצי הכדור הדרומי, עונות השנה בבואנוס איירס הפוכות מהעונות בארץ, כך שהחודשים הקרים אצלנו הם חמים בארגנטינה, ולהפך. עונת התיירות בבואנוס איירס נמשכת בדרך כלל מדצמבר עד מרץ, החודשים החמים ביותר בשנה. הלילות נעימים בדרך כלל, והימים חמים.

ניתן לצפות לגשם בבואנוס איירס במהלך כל השנה, אך החודשים הקרים יותר (מאי, יוני, יולי ואוגוסט) הם בדרך כלל הכי פחות גשומים.

חופשה בבואנוס איירס – עוד מידע למטייל

טיסות לארגנטינה – השוואת מחירים ומידע שימושי

בואנוס איירס למשפחות – בתי מלון מומלצים

בואנוס איירס – השכרת רכב בבירת ארגנטינה

כרטיסים לכדורגל בארגנטינה – כל המידע במקום אחד

מתי כדאי לטוס לבואנוס איירס?

למרות שניתן ליהנות מחופשה בבירת ארגנטינה במהלך כל השנה (כיוון שמזג האוויר בבואנוס איירס לא קיצוני בדרך כלל), עונות המעבר נחשבות לעונות המומלצות לחופשה בבואנוס איירס.

עונת התיירות של בואנוס איירס היא בתקופת הקיץ (חודשי החורף אצלנו), והיא מביאה איתה גם היתכנות לעלייה במחירים והרבה יותר תיירים, כך שבהחלט כדאי לבחון את האופציה של חופשה בעונות הפחות עמוסות ויקרות.

מזג האוויר בבואנוס איירס ואירועים מיוחדים לפי עונה

מזג האוויר בבואנוס איירס בחורף

כאמור, העונות בבואנוס איירס הפוכות מהעונות בארץ, והחורף בבואנוס איירס נמשך מיוני עד אוגוסט. הטמפרטורות קרירות אך מתונות יחסית במהלך היום, קרות במהלך הלילה, ונעות בין כ-6 לכ-17 מעלות צלזיוס. החורף בעיר לא קפוא מדי, ולכן חופשת חורף בבואנוס איירס יכולה להיות אופציה לא רעה למי שלא סובל מדי מקור. למרות שגשם בבואנוס איירס יכול לרדת במהלך כל השנה, חודשי החורף הם הכי פחות גשומים לעומת שאר חודשי השנה.

אירועים בבואנוס איירס בחורף כוללים את שבוע האופנה, יום העצמאות, פסטיבל הטנגו המפורסם ועוד.

מזג האוויר בבואנוס איירס באביב

האביב, מספטמבר עד דצמבר, הוא זמן מומלץ לחופשה בבואנוס איירס. מזג האוויר בבואנוס איירס באביב מתון יחסית, עם טמפרטורות קרירות בספטמבר, אשר מתחממות בהדרגה לקראת דצמבר. כמויות הגשם מתחילות גם הן לעלות בהדרגה במהלך העונה.

אירועים בבואנוס איירס באביב כוללים, בין היתר, את ליל המוזיאונים (בו מגוון ענק של מוזיאונים פתוחים במהלך הלילה עם מגוון אטרקציות, בסגנון לילה לבן), פסטיבל הג'אז הבינלאומי ועוד.

מזג האוויר בבואנוס איירס בקיץ

עונת הקיץ בבואנוס איירס היא בחודשים דצמבר, ינואר ופברואר וזוהי גם עונת התיירות בעיר, שמביאה איתה בדרך כלל יותר תיירים וטמפרטורות גבוהות יותר, באזור 29-30 מעלות צלזיוס במהלך היום. אלו גם חודשים גשומים יותר יחסית.

אירועים בבואנוס איירס בקיץ כוללים את הקרנבל שמתקיים בפברואר, חג המולד ועוד.

מזג האוויר בבואנוס איירס בסתיו

הסתיו הוא זמן מומלץ לחופשה בבואנוס איירס. עונת הסתיו נמשכת ממרץ ועד יוני. מזג האוויר בבואנוס איירס בסתיו מתון, אם כי עלול להיות קריר בערב ובלילה. מרץ  ואפריל נחשבים לחודשים גשומים יחסית, אם כי כמויות הגשם מתחילות לרדת מעט לקראת סוף העונה. במרץ הימים חמים (אך לא חמים מדי, באזור 26 מעלות צלזיוס במהלך היום), ומתחילים להתקרר בהדרגה לקראת מאי. במאי הטמפרטורות נעות באזור 18 מעלות צלזיוס במהלך היום (וקרירות יותר בלילה).

אירועים בבואנוס איירס בחודשי הסתיו כוללים את יריד הספרים הבינלאומי, אירוע האומנות ארטה בי איי (ARTE BA), ועוד.

פסטיבלים ואירועים בבואנוס איירס

בבואנוס איירס יש מגוון פסטיבלים ואירועים תרבותיים שיוכלו להוסיף המון לחופשה שלכם. אלו רק כמה מהידועים שבהם:

הקרנבל בבואנוס איירס

הקרנבל בבואנוס איירס מתקיים בדרך כלל בפברואר מדי שנה, עם תהלוכות מרשימות, תלבושות צבעוניות, ריקודים, מוזיקה ועוד מגוון אטרקציות.

הקרנבל של בואנוס איירס ממלא את הרחובות בחוגגים ברחבי העיר במהלך סוף השבוע, עם סיום חגיגי בשדרה המרכזית אבנידה דה מאיו. ניתן למצוא חגיגות מקומיות במגוון שכונות ברחבי העיר, וליהנות מהופעות של קבוצות המקומיות של רקדנים ומתופפים, הנקראות מורגה, שהופכות את השכונה שלהן למסיבת רחוב גדולה. החגיגות בדרך כלל נמשכות משעות הערב עד הלילה.

פסטיבל הטנגו בבואנוס איירס

בואנוס איירס היא עיר מולדתו של ריקוד הטנגו, כך שזהו מקום מושלם לפסטיבל שכזה. פסטיבל הטנגו של בואנוס איירס מתקיים מדי שנה בחודש אוגוסט, וכולל מופעים, תחרויות, תערוכות, מסיבות ריקודים ועוד, ומושך אליו המוני מבקרים.

פסטיבל הג'אז של בואנוס איירס

פסטיבל הג'אז בבואנוס איירס מתקיים מדי שנה בנובמבר בדרך כלל, ומביא איתו הופעות של מוזיקאים מקומיים ובינלאומיים במגוון אולמי הופעות בעיר. הפסטיבל כולל הופעות מוזיקליות במגוון ז'אנרים ומגוון פעילויות, ומושך אליו המוני מבקרים.

מזג האוויר בבואנוס איירס לפי חודש

לכל חודש יש יתרונות וחסרונות משלו לחופשה בבואנוס איירס, שיקולים כמו העדפה לחודש עם פחות תיירים מסביב, הגעה לאירוע תרבותי מיוחד כמו חודש הקרנבל, או מזג האוויר, יכולים להשפיע על בחירת התאריך לחופשה בבואנוס איירס. בחלק הבא של המאמר בדקנו למה ניתן לצפות בכל חודש בבואנוס איירס מבחינת מזג האוויר. שימו לב שהטמפרטורות הן ממוצעות ומוערכות וקשה לצפות את מזג האוויר המדויק זמן רב מראש. כדאי לבדוק תחזית מדויקת יותר למזג האוויר בבואנוס איירס מספר ימים לפני התאריך הרצוי.

מזג האוויר בבואנוס איירס בינואר

ינואר הוא חודש מומלץ לחופשה בבואנוס איירס. הקיץ בעיצומו בחודש זה, והטמפרטורות נעות באזור 29 מעלות צלזיוס במהלך היום ובאזור 21 מעלות צלזיוס בלילה. ניתן לצפות לכשמונה ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר בבואנוס איירס בפברואר

פברואר הוא חודש טוב לחופשה בבואנוס איירס עם מזג אוויר חם וטמפרטורות שנעות באזור 28 מעלות צלזיוס במהלך היום וכ-20 מעלות צלזיוס בלילה. ניתן לצפות כשמונה ימי גשם במהלך החודש. זהו החודש האחרון של הקיץ בבואנוס איירס. פברואר בבואנוס איירס הוא חודש הקרנבל, חוויה מומלצת מאוד שתהפוך את החופשה לבלתי נשכחת.  בנוסף, בחודש זה נחגג חג ראש השנה הסינית ומתקיים שבוע האופנה.

מזג האוויר בבואנוס איירס במרץ

חודש מרץ בבואנוס איירס מביא אתו את תחילת האביב. מזג האוויר עדיין חם, אך הטמפרטורות מתחילות לרדת – באזור 26 מעלות צלזיוס במהלך היום וכ-18 מעלות צלזיוס במהלך הלילה. זהו אחד החודשים הגשומים יותר בבואנוס איירס עם כעשרה ימי גשם במהלך החודש. חודש מרץ הוא זמן מומלץ לחופשה בבואנוס איירס מבחינת מזג אוויר עם טמפרטורות נוחות יחסית.

מזג האוויר בבואנוס איירס באפריל

הסתיו בעיצומו בבואנוס איירס באפריל, והטמפרטורות מתחילות לרדת. מזג האוויר בבואנוס איירס באפריל נעים, לא חם מדי ולא קר מדי, עם טמפרטורות שנעות בין כ-15 מעלות צלזיוס (בלילה בדרך כלל) לבין כ-22 מעלות צלזיוס (בשעות היום בדרך כלל). ניתן לצפות לכתשעה ימי גשם במהלך החודש.

אירועים באפריל בבואנוס איירס כוללים את יריד הספרים של בואנוס איירס, פסטיבל הסרטים העצמאיים ועוד.

מזג האוויר בבואנוס איירס במאי

מאי הוא חודש טוב לחופשה בבואנוס איירס. זוהי עונת מעבר, ומזג האוויר כבר קריר רגע לפני החורף, אך לא קר מדי, עם טמפרטורות שנעות באזור 18 מעלות צלזיוס במהלך היום ובאזור 12 מעלות צלזיוס בלילה. כמויות הגשם מתחילות לרדת מעט.

מזג האוויר בבואנוס איירס ביוני

מזג האוויר בבואנוס איירס ביוני ממשיך להתקרר. במהלך היום, מזג האוויר קריר עם טמפרטורות באזור 15 מעלות צלזיוס ובמהלך הלילה קר, עם טמפרטורות באזור 9 מעלות צלזיוס. ניתן לצפות לגשם בכשבעה ימים במהלך החודש.

מזג האוויר בבואנוס איירס ביולי

החורף בבואנוס איירס מתחיל ביולי, והטמפרטורות נמוכות אך בדרך כלל מזג האוויר לא קפוא מדי.

הטמפרטורות במהלך היום נעות בדרך כלל מעט מעל 10 מעלות צלזיוס ובמהלך הלילה מעט מתחת לעשר מעלות צלזיוס.  חודשי החורף בבואנוס איירס פחות גשומים משאר השנה.

מזג האוויר בבואנוס איירס באוגוסט

מזג האוויר בבואנוס איירס באוגוסט קר ומעט יבש יותר לעומת חודשים אחרים בשנה, עם טמפרטורות שנעות באזור 15 מעלות צלזיוס במהלך היום ומתקררות יותר בלילה, בדרך כלל מעט מתחת ל10 מעלות צלזיוס. ניתן לצפות למספר ימי גשם במהלך החודש.

באוגוסט בבואנוס איירס מתקיים פסטיבל הטנגו המפורסם.

מזג האוויר בבואנוס איירס בספטמבר

חודש ספטמבר בבואנוס איירס מביא אתו את תחילת עונת האביב, וזהו זמן מומלץ לחופשה בבואנוס איירס. זוהי עונת מעבר, ומזג האוויר עלול להיות קריר אך מתון בדרך כלל, עם טמפרטורות שנעות בין כ-11 לכ-19 מעלות צלזיוס. ניתן לצפות למספר ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר בבואנוס איירס באוקטובר

אוקטובר הוא חודש טוב לחופשה בבואנוס איירס. מזג האוויר מתון, הימים מתחממים מעט (באזור 20 מעלות צלזיוס במהלך היום) וזוהי עונת מעבר מבחינת תיירות. כמויות הגשם מתחילות לעלות מעט בחודש זה.

מזג האוויר בבואנוס איירס באוקטובר

מזג האוויר בבואנוס איירס באוקטובר מעולה לחופשה, נעים במהלך היום עם טמפרטורות שנעות בין כ22 לכ24 מעלות צלזיוס, אך עלול להיות קריר בלילה. ניתן לצפות לגשם בכעשרה ימים במהלך החודש.

אירוע מעניין שמתקיים באוקטובר בבואנוס איירס הוא ליל המוזיאונים – לה נוצ'ה דה לוס מוזאוס. סוג של לילה לבן בסוף אוקטובר בדרך כלל, מדי שנה, ובו משתתפים מגוון מוזיאונים ומוסדות ברחבי העיר.

מזג האוויר בבואנוס איירס בנובמבר

נובמבר הוא חודש מעולה לחופשה בבואנוס איירס, רגע לפני תחילת עונת התיירות, עם מזג אוויר מתון, בדרך כלל חמים במהלך היום וקריר בלילה. ניתן לצפות לגשם בכעשרה ימים במהלך החודש.

אירועים בנובמבר בבואנוס איירס כוללים, בין היתר, את פסטיבל הג'אז של בואנוס איירס, מצעד הגאווה ועוד.

מזג האוויר בבואנוס איירס בדצמבר

בדצמבר מתחיל הקיץ בבואנוס איירס, וזוהי גם תחילת עונת התיירות. הימים חמים והלילות נעימים בדרך כלל (באזור 26 מעלות צלזיוס ביום ובאזור 20 מעלות צלזיוס בלילה). ניתן לצפות לגשם בכתשעה ימים במהלך החודש.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל