מורן נחום ממליצה לאיפה לטוס לשבוע לחופשה אקזוטית

מורן נחום בעלת סוכנות בוטיק לתיירות בחו"ל ממליצה למטיילים הסקרנים לאיפה לטוס לשבוע לחופשה אקזוטית מהחלומות

למה סיישל? אחד היעדים הקסומים!

מורן נחום מסבירה שהאי המרכזי בסיישל נקרא מאהה, אשר ממוקם מול החוף המזרחי של אפריקה, זהו גן עדן טרופי עם חופים יפים, שוניות אלמוגים והרבה מה לעשות. איי סיישל היא מדינת איים באוקיינוס ההודי. יש לה תרבות והיסטוריה עשירה. ידועה ביופי הטבעי, בחופים ובאתרי הנופש היוקרתיים. אם אתם מחפשים חופשה של שבוע, אז כדאי לבקר באיי סיישל, כך טוענת מורן נחום.

באיי סיישל יש תרבות והיסטוריה עשירה שניתן לחקור תוך שבוע. תוכלו לצאת לטיולי יום כדי לחקור את החופים הרבים של האיים או אתרי הנופש המפוארים.

אוכלוסיית המדינה מונה קצת יותר מ-90,000 איש ויש לה את אחד התמ"ג הקטנים ביותר באפריקה. אנגלית היא השפה הרשמית שלה והקריאולית סיישלית היא אחד מהדיאלקטים הרבים שלה.

ע"פ דבריה של מורן נחום בעיר הבירה ובנמל הראשי באי מאהה, ויקטוריה, יש אוכלוסייה המוערכת בכ-30,000 איש. יש לו תפקיד חשוב כמרכז האדמיניסטרטיבי של כל שאר האיים בארכיפלג – כמו גם ביתם של רוב המשרדים והמוסדות הממשלתיים. ויקטוריה גם מאכלסת את רוב המלונות באי Mahé מה שאומר שהוא יכול להיות צפוף מאוד במהלך עונת השיא (דצמבר עד אפריל).

למה מאוריציוס? בגלל הטבע והחופים!

מורן נחום מסבירה שמאוריציוס היא מדינת אי קטנה באוקיינוס ההודי ממש קרובה לסיישל. זהו יעד למי שרוצה ליהנות מהשמש, מהחופים ולחקור את התרבות העשירה של המדינה הזו.

האי מיושב מאז שנת 1500 לפני הספירה על ידי מתיישבים מאינדונזיה ומזרח אפריקה. ההולנדים התיישבו לראשונה במאוריציוס בשנת 1598 והיא הפכה למושבה בריטית בשנת 1810. הצרפתים נאלצו למסור את הריבונות המאוריצית לבריטים בשנת 1814 כי לא יכלו להגן על עצמם מפני מתקפה ימית בריטית.

מורן נחום: "מאוריציוס הייתה אחת המדינות הבודדות שמעולם לא התיישבו על ידי האירופים, אך היא הושפעה מתרבויות רבות לאורך זמן. זה ניכר כאשר מבקרים במטבח שלה, הכולל מנות מהודו, סין, אפריקה וצרפת".

מורן נחום הכינה לכם רשימה של 3 דברים לעשות במאוריציוס במשך שבוע.

1) בקרו ב-La Chaux de Fonds: העיר העתיקה הזו ממוקמת בראש ההר, והיא אחד המקומות המקסימים ביותר במאוריציוס.

2) צא לטיול בגראנד באסין: ה-Grand Bassin הוא אגם טבעי עם מים צלולים וחופי חול לבן.

3) תיהנו מערב בלה לגון: לה לגון הוא אחד המועדונים הפופולריים ביותר במאוריציוס, וזה גם אחד המועדונים המפורסמים ביותר באפריקה.

ריכזנו עבורכם עוד 3 דברים לעשות במאוריציוס במשך שבוע כדי שתוכלו לחקור את ההיבטים הרבים של המדינה היפה הזו:

– בקר ב-Grand Bassin – אתר מורשת עולמית של אונסק"ו

– ראו את בזיליקת נוטרדאם דה לה פאיקס – אחת הכנסיות המפורסמות במאוריציוס

– חקור את הפארק הלאומי לה מורן – הפארק הלאומי הראשון של מאוריציוס

מה יש לעשות בזנזיבר שבוע?

זנזיבר הוא אי יפהפה באוקיינוס ההודי. הוא ידוע בחופים, בשוניות האלמוגים ובאפשרויות הצלילה הנהדרות שלו. זנזיבר הוא ארכיפלג של איים על חופי מזרח אפריקה. על פי מורן נחום יש לה היסטוריה עשירה, והיא כור היתוך של תרבויות: אפריקאיות, הודיות, ערביות, אירופאיות וסיניות. בזנזיבר יש הרבה אטרקציות יפות לבקר בהן במהלך שהותכם: מטעי תבלינים; מסגדים; סטון טאון; שמורת יער ג'וזני; מוזיאון האבן של זנזיבר; מסגד קיזימקאזי; המוזיאון הלאומי של זנזיבר

מורן נחום – "אם אתם מחפשים יעד לחופשה שנמצא לא רחוק מדי מהבית, אבל עדיין מציע חוויה אחרת לגמרי, כדאי לכם לשקול את זנזיבר".

האקלים בזנזיבר הוא טרופי ולח עם שתי עונות: יבשה ורטובה. הטמפרטורה הממוצעת נעה בין 23°C ל-27°C בעוד הלחות יכולה להגיע עד 95%.

זנזיבר היא היעד המושלם לחופשה הבאה שלכם. עם החופים היפים וחיות הבר המדהימות שלה, אין זה פלא שזנזיבר היא אחד היעדים הפופולריים ביותר באפריקה.

מה יש לעשות בשארם א שייח' שבוע?

שארם אשייח היא יעד תיירותי פופולרי עבור אנשים רבים המחפשים חופשה. יש לו שפע של אטרקציות להציע, מהחופים היפים ועד להיסטוריה העתיקה שלו.

שארם א-שייח' היא לא רק יעד חוף. יש כאן הרבה יותר מה לעשות מאשר רק לשכב על החוף. אם אתם רוצים את החוויה המלאה, אז כדאי לכם לתכנן את הטיול בהתאם ולוודא שאתם מבקרים בכל האתרים שיש לשארם א-שייח' להציע.

שארם א-שייח הוא אחד מיעדי התיירות הפופולריים ביותר במצרים ואהוב במיוחד על ישראלים שרוצים חופשה עם מלון 5 כוכבים וקרוב לאילת.

מורן נחום טוענת ששארם מציעה הרבה דברים לעשות בשבוע. הנה כמה דברים לעשות בשארם א-שייח' במשך שבוע:

1) חקור את העיר וסביבתה על ידי השכרת רכב, אופניים או קטנוע.

2) בקרו בפירמידה הגדולה וצפו ממנה בשקיעה.

3) צאו לטיולי צלילה, סיורי דיג או ספורט ימי בפארק הלאומי ראס מוחמד.

מה יש לעשות ברפובליקה הדומיניקנית שבוע?

הרפובליקה הדומיניקנית היא יעד תיירותי פופולרי על ידי ישראלים. למדינה יש הרבה מה להציע למבקרים ותוכלו להקדיש שבוע לחקור אותה. שבוע ברפובליקה הדומיניקנית הוא הזדמנות מושלמת לחקור את המדינה ותרבותה. יש כל כך הרבה דברים לעשות, מביקור באטרקציות תיירותיות פופולריות ועד לנסות מנות מקומיות.

הרפובליקה הדומיניקנית היא מדינת אי באיים הקריביים וידועה בחופי הים, אתרי הנופש, העיירות הקולוניאליות והיופי הטבעי שלה. תוכלו גם ליהנות מאוכל טעים, לחקור את התרבות ולטעום קצת מהרום המקומי שלהם. מורן נחום אומרת שגם הרפובליקה הדומיניקנית מציעה מגוון רחב של אטרקציות לתיירים. במדינה יש חופים, הרים, נהרות, מפלים ויערות גשם שתוכלו לחקור על ידי יציאה לטיולים אקולוגיים או על ידי השכרת רכב. אם אתם רוצים להירגע בשמש כל היום, אז כדאי לכם לבקר באחת מעיירות החוף הרבות שבהן תוכלו ליהנות ממשקה וגלידה באחד מהחופים הרבים. הרפובליקה הדומיניקנית היא מדינה קריבית הממוקמת בחלק המזרחי של האי היספניולה. יש לה אקלים טרופי וקו חוף מדהים. המדינה פופולרית בקרב תיירים כבר עשרות שנים בשל יופיה הטבעי והתרבות העשירה, הכוללת מוזיקה, אוכל, אמנות והיסטוריה קולוניאלית (ויקיפדיה).

מורן נחום ממשיכה ומוסיפה שכדאי גם לנסות כמה מהמנות הלאומיות שלהם בזמן שאתה שם! אחת מהן נקראת Mofongo שמכינים עם פירה פלנטיינים המשולבים בשום, שמן זית ומלח.

שבוע ברפובליקה הדומיניקנית ייתן לכם מספיק זמן לחקור רבות מהאטרקציות שבה. תוכלו לצאת לסיורים בעיר או לבקר באחד מהמוזיאונים הרבים שמסביב לסנטו דומינגו. תוכלו גם לנצל את מזג האוויר הנהדר בביקור באחד מהחופים הרבים או יציאה לטיול באחת משמורות הטבע שסביבו.

אם אתם מחפשים טיול שמציע שפע של פעילויות, הרפובליקה הדומיניקנית היא היעד המושלם. יש בו משהו לכולם, ממחפשי הרפתקאות ועד לאלו שרק רוצים להירגע על החוף.

 

 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל