השוואת מחירים לטיסות פנים בארגנטינה

כיצד משפיע המצב הרפואי על פוליסת ביטוח נסיעות?

היום, יותר מאי פעם, ברור לכולם כי ביטוח נסיעות לחו"ל הוא בראש ובראשונה ביטוח בריאות. נכון, הוא כולל גם כיסויים לנזקים לרכוש שלנו, כמו איחור בהגעת המזוודה, אובדן, גניבה או נזק לציוד שלקחנו עמנו, אך עיקר תכליתו היא לספק לנו כיסוי למקרי חירום רפואיים שקורים בחו"ל.

בדיוק בשל סיבה זו למצב הרפואי שלנו ערב יציאתנו לחו"ל יש השפעה ניכרת על ביטוח הנסיעות לחו"ל. על כך תוכלו לקרוא בכתבה הבאה.

על ביטוח נסיעות ומצב רפואי

אם אי פעם רכשתם ביטוח נסיעות לחו"ל אתם בוודאי זוכרים שבמעמד הרכישה נתבקשתם על-ידי חברת הביטוח למלא הצהרת בריאות. בהצהרה זו נשאלתם שאלות על מצב בריאותכם, כגון מחלות כרוניות מהן אתם סובלים, ניתוחים שעברתם לאחרונה, אירועים רפואיים חריגים ועוד. האם שאלתם את עצמכם מדוע חברות הביטוח זקוקות למידע הזה?

הסיבה לכך היא שמצב בריאותכם מלמד את חברות הביטוח מה מידת הסיכון שהן לוקחות כשהן מסכימות לבטח אתכם בביטוח נסיעות לחו"ל. ככל שאדם "סוחב" עמו מחלות רקע, ניתוחים או אירועים רפואיים בעברו הקרוב, כך הוא נמצא בסיכון גבוה יותר להזדקקות לשירותים רפואיים בחו"ל, בשל החמרה פתאומית במצבו הרפואי. אדם שבהווה סובל ממחלות כלשהן, נמצא בסיכון גבוה אף יותר להפעלת פוליסת הביטוח כדי לכסות שירותים רפואיים בחו"ל.

אין זה אומר שאנשים חולים או כאלו בעלי היסטוריה רפואית אינם יכולים לטוס לחו"ל או להיות מבוטחים בביטוח נסיעות לחו"ל. אך המשמעות היא שבגלל הסיכון הגבוה שלהם להפעלת ביטוח הנסיעות, חברות הביטוח יגבו מהם פרמיה גבוהה יותר בגין ביטוח הנסיעות שירכשו.

כך תנהגו בעת רכישת הפוליסה

סובלים ממחלות רקע? יש לכם היסטוריה רפואית של ניתוחים או מחלות כלשהן? סובלים ממצב רפואי ייחודי? אל תוותרו על רכישת ביטוח נסיעות לחו"ל, אך גם אל תסתירו אף פרט מחברת הביטוח.

אתם זקוקים לכיסוי ביטוחי שיתאים למצבכם הרפואי, במיוחד אם אתם נוסעים למדינה זרה, והדרך היחידה להבטיח זאת היא באמצעות רכישת פוליסה שאכן תיתן לכם את המענה הביטוחי לו אתם זקוקים.

לכן, בראש ובראשונה אל תסתירו אף פרט רפואי מחברת הביטוח בעת מילוי שאלון הצהרת הבריאות. אם חלילה תזדקקו לשירות רפואי בגין מצב שהסתרתם מחברת הביטוח בעת ההצטרפות, אתם עלולים לגלות שחברת הביטוח תתנער מאחריותה ולא תסכים לשלם לכם את הפיצוי המגיע לכם.

שנית, חשוב מאוד לקרוא היטב את תנאי הפוליסה והכיסויים המוצעים בה, ובמידת הצורך לרכוש כיסויים מורחבים, המתאימים למצבכם הרפואי. בדרך כלל, הפוליסה הבסיסית לא מספקת מענה הולם לנוסעים הסובלים ממחלות רקע או ממצב רפואי ייחודי.

נוסעים כאלו יידרשו לרכוש הרחבה להחמרת מצב רפואי קיים. המשמעות היא תוספת תשלום לפרמיה הבסיסית, אך גם התחייבות של חברת הביטוח לכסות אירועים רפואיים שעלולים לקרות לכם בחו"ל וקשורים ישירות למצבכם הרפואי הנוכחי.

ושלישית, אל תשכחו לוודא ששאר הכיסויים בפוליסה מתאימים גם הם לצורכיכם הייחודיים ולמאפייני נסיעתכם. ישנן הרחבות נוספות בתוספת תשלום שניתן לרכוש, כמו: כיסוי ייעודי לנשים בהיריון, כיסוי לשירותי איתור וחילוץ, כיסוי לעוסקים בספורט אתגרי או בספורט חורף ועוד.

 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל