במקום לנסוע לחו"ל – נופשים בארץ

בזמן שראש הממשלה חותם הסכמי שלום עם מדינות שונות, והשמיים לאט לאט נפתחים חשוב לזכור שלפעמים מה שאנחנו מחפשים נמצא בדיוק מתחת לאף שלנו. אמנם דובאי נחשבת למקום מרהיב, ועכשיו גם מרוקו נפתחה לטיסות שהיא ארץ מדהימה בפני עצמה, אבל תכלס, יש על ישראל?

 

נופשים בארץ ומרגישים בחו"ל

לא צריך לנסוע רחוק כדי להרגיש הכי בחו"ל שיש, אם אתם מחפשים קולינריה שופעת, נופים מדהימים ומקומות קסומים שרואים רק בתמונות אפשר ממש לקחת את הרכב ולנסוע, מה יש שם שאין פה?

  • אוכל – מתכננים טיול קולינרי? למה לכם לנסוע רחוק שיש לנו בארץ הכל מהכל… ארץ ישראל היא קיבוץ גלויות ובאופן ישיר זה משפיע גם על האוכל, כל אחד רוצה לבשל כמו בבית אביו.
    יש לנו בארץ הכל, החל מאוכל מרוקאי אותנטי ועד לאוכל צרפתי, פשוט צריך לדעת לחפש נכון.
  • נופים – מחפשים נוף הררי? אולי אתם יודעים בקטע של נוף מדברי או אפילו נוף אקזוטי? ברגע שאתם יודעים מהי המטרה שלכם מהנופש, תוכלו למצוא אותו גם בארץ. נופשים בארץ יכולים להיות מאוד מגוונים, והיופי הוא שאפשר לשלב בין סוגי הטיולים השונים תוך מספר מצומצם של שעות נסיעה.
  • מחירים – אנו מבינים שכולם רוצים לטוס לדובאי עכשיו… אבל מה התקציב שלכם? יש לכם מושג כמה עולה חדר פשוט במלון בדובאי? המחירים יכולים להגיע לאלפי דולרים עבור לילה, האם זה סכום שאתם יכולים לעמוד בו? זכרו, מה שאתם רואים באינסטגרם הוא לאו דווקא מה שתקבלו. מצד שני, בארץ ענף התיירות הפך מאוד תיירותי ולכן המחירים בכל פעם יורדים במעט, בין אם מדובר על מחירי הצימר או על בתי המלון.
  • איכות – אמנם בארץ לא תמצאו מלונות עשויים זהב טהור, אבל אם באיכות עסקינן, תוכלו למצוא בתי מלון מפוארים עם אוכל גורמה אשר בושל על ידי השפים המובילים בארץ, וכל אלה במחירים נוחים לכל כיס. האיכות לא באה לידי ביטוי רק באוכל אלא גם בעיצוב החדר, מיקום הנופש, וכמובן שירות מצוין.

נופשים בארץ – חיזוק ענף התיירות

כולנו יודעים מה קרה בחודשים האחרונים, כן? משבר הקורונה לא פסח על אף ענף מקצועי, אך ממש לא חס על ענף התיירות. כאשר השמיים נסגרים ובתי המלון אחריהם קשה מאוד לעמוד בהוצאות השוטפות שיש למלונות ולכל יתר ענף התיירות והמלונאות.

מתפקידנו בתור עם לסייע אחד לשני, בין אם מדובר על תמיכה בעסקי האוכל ובין אם מדובר על תמיכה בעסקי המלונאות. בעוד שרבים ממהרים לטוס לחו"ל, הם שוכחים על הבידוד בחזור, על הוצאות גבוהות יותר ועל אי ידע לגבי התנהלות אותה מדינה בתקופת הקורונה. לכן, חשוב לחזק את ענף התיירות הישראלי, וכמו כן חשוב לבחור מקום לנופש הבא שלכם בו תרגישו הכי בבית שאפשר.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל