המרת מט"ח

ריאל ברזילאי (BRL) – איך קונים במזומן בישראל

ברזיל היא אחת מהמדינות המרתקות ביותר בעולם כולו, ולא מעט ישראלים אחרי צבא מגיעים למדינה על מנת להתרשם ממה שיש לה להציע. אך לפני שאתם מתחילים לתכנן את הטיול שלכם בדרום אמריקה בכלל ובברזיל בפרט, עליכם לראות כי אתם מבצעים המרה של שקל לריאל ברזילאי (BRL) בתנאים הכי טובים. כך תוכלו להגיע מוכנים לטיול בברזיל, עם הכסף הנדרש על מנת להתחיל את הטיול ברגל ימין. על האפשרויות לקניית ריאל ברזילאי בישראל – כולל אפשרות מומלצת של הזמנת ריאל לנתב"ג – תלמדו בכתבה הבאה

לא חסרות סיבות לטוס לברזיל, מדובר על אחת מהמדינות המעניינות ביותר בדרום אמריקה – כך שבד"כ כל מי שמגיע לדרום אמריקה לא ירצה לפספס את ברזיל בשום מצב. אך על מנת שתוכלו למקסם את הטיול שלכם אתם צריכים להגיע מוכנים עם כסף מקומי, הכסף המקומי בברזיל הוא ריאל ברזילאי. חברת FlyMoney פתחה בשנים האחרונות פלטפורמה מיוחדת שבאמצעותה ניתן לבצע קניית ריאל ברזילאי לטיסה לברזיל באופן הפשוט ביותר. דרך שירות האינטרנט של החברה תוכלו לבצע הזמנת ריאל ברזילאי לשדה התעופה כך שהכסף ימתין לכם לפני הטיסה בעמדת בנק הפועלים בנתב"ג ואינכם צריכים לצאת מהבית או לפנות זמן מיוחד על מנת להמיר את הכסף. בנוסף התשלום כולו מתבצע דרך כרטיס האשראי שלכם וניתן לפרוס אותו לתשלומים חודשיים, כך שלא תצטרכו להוציא מזומן או לשלם באופן מיידי את מלוא הסכום אותו אתם נדרשים לשלם. כדי להזמין ריאל ברזיל לטרמינל השתמשו בשירות האינטרנט של פליימאני המופיע כאן בדף זה – ייתכן שתצטרכו לגלול את תיבת המרת המט"ח שמופיעה כאן ימינה או שמאלה כדי לראות את כל השדות ולהשלים את ביצוע ההזמנה



טיול בברזיל – עוד באותו נושא:

השכרת רכב בברזיל – השוואת מחירים וטיפים

מלונות מומלצים בסאו פאולו למשפחות עם ילדים

היתרונות של הזמנת ריאל ברזילאי (BRL) בנתב"ג

ברזיל היא מדינה ענקית עם לא מעט אטרקציות ומקומות שאסור לכם לפספס בשום מצב. לכן בכדי שתוכלו להגיע מוכנים לטיול בברזיל עליכם לתכנן את הטיול כולו לפרטי פרטים. על מנת שתוכלו לעשות זאת בצורה הטובה ביותר אתם צריכים לפנות לעצמכם זמן. באמצעות האופציה של הזמנת ריאל ברזילאי לנתב"ג אתם חוסכים לעצמכם זמן יקר, והכסף ימתים לכם במזומן במעטפה על שמכם בסניף בנק הפועלים בנתב"ג (בטרמינל 1 או 3).

ברזיל עצמה היא מדינה יחסית יקרה לשאר המדינות הנמצאות בדרום אמריקה, לכן חשוב מאוד שתיקחו את הנושא הזה בחשבון כאשר אתם מתכננים את הטיול שלכם לברזיל. אחד מהיתרונות המשמעותיים ביותר של הזמנת ריאל ברזילאי לשדה התעופה היא שאתם יכולים לשלם בכרטיס האשראי ולפרוס את כל העסקה לתשלומים וכך להקל על ההוצאות שלכם טרם הטיול.

ברזיל היא אחת מהמדינות בעולם שאתם לא רוצים להסתבך עם החוק המקומי בה. לכן חשוב מאוד שתוודאו כי כל השטרות שאתם מקבלים הם שטרות מקוריים, כי אם לא אתם יכולים לחשוף את עצמכם לצרות עם המשטרה המקומית. במידה ובחרתם באופציה של הזמנת ריאל ברזילאי לנתב"ג אתם לא צריכים לשבור את הראש – מדובר בשירות בפיקוח משרד האוצר, כאשר כל השטרות עוברים את הבדיקות המחמירות ביותר על מנת לאמת את מקוריותם. בנוסף, כשאתם מבצעים קניית ריאל ברזילאי בהזמנה לנתב"ג דרך FlyMoney תוכלו לפנות אל שירות הלקוחות של החברה על מנת שיענה או יסייע לכם בכל בעיה ובכל שאלה.

קניית ריאל ברזילאי בדואר ישראל

אתם רוצים לרכוש ריאל ברזילאי דרך דואר ישראל? אומנם בדואר ישראל כן ניתן לבצע רכישת מטבע זר, אך כיום לא תוכלו לקנות ריאל ברזילאי בדואר ישראל. לכן עד שהמצב לא ישתנה, לא תוכלו לבחור באופציה הזאת ותצטרכו לבדוק אופציות אחרות שיכולות להיות יותר רלוונטיות.

רכישת ריאל ברזילאי בבנק

כל הבנקים בישראל מאפשרים לבצע קנייה של ריאל ברזילאי בתמורה להמרה של שקל ישראלי. מהסיבה הזאת ישנם לא מעט ישראלים אשר רוכשים מטבע זר באמצעות הבנק שבו מתנהל החשבון שלהם או בבנק אחר. הבעיה המרכזית של קניית ריאל ברזילאי בבנק היא התורים הארוכים וההמתנה הארוכה שצפויה לכם עד אשר תקבלו שירות, בנוסף לעמלות הגבוהות של הבנקים על רכישת מט"ח. זה יגזול מכם זמן רב, כשאת הזמן הזה אתם צריכים על מנת לתכנן ולעבוד על המסלולים בטיול שלכם.

המרת שקל לריאל ברזילאי בצ'יינג'ים

אופציה נוספת שיכולה להיות רלוונטית עבורכם זה קניית ריאל ברזילאי דרך אחת מחנויות הצ'יינג' הנמצאות בעיר שבה אתם מתגוררים. כיום חנויות הצ'יינג' נמצאות כמעט בכל פינה, כך שבכלל לא מסובך להגיע אליהן וכמעט ולא תמצאו בהן תורים. הבעיה המרכזית עם האופציה הזאת זה שברוב המקרים שערי ההמרה לא יהיו משתלמים עבורכם ותצטרכו לעשות בדיקות מעמיקות עד אשר תמצאו את המקום עם שערי ההמרה הטובים ביותר עבורכם. בנוסף, בד"כ לא תוכלו לשלם על קניית ריאל ברזילאי בצ'יינג'ים בתשלומים וכך תצטרכו לשלם על כל הסכום במכה אחת.

קניית ריאל ברזילאי בשדה התעופה

אז לפני שאתם מזמינים כרטיסי טיסה לברזיל, כעת הגיע השלב שבו אתם צריכים לקבל החלטה – איך הכי משתלם לכם לקנות ריאל ברזילאי. נכון להיום האופציה הטובה ביותר והמהירה ביותר לרכוש ריאל ברזילאי זה באמצעות האופציה של קניית ריאל ברזילאי בשדה התעופה בהזמנה מראש.

כאשר אתם בוחרים באופציה של הזמנת מט"ח בנתב"ג אתם מקבלים לא מעט יתרונות שכמעט לא תוכלו למצוא באף אחת מהאופציות האחרות. ראשית אתם חוסכים לעצמכם זמן יקר, כאשר אפילו לא תצטרכו לצאת מהבית על מנת לבצע את ההמרה. בנוסף אתם מקבלים את שערי ההמרה הטובים ביותר, כאלה שיגרמו לכם לחסוך לא מעט כסף, ותוכלו לפצל את הסכום של קניית ריאל ברזילאי לתשלומים בכרטיס האשראי.

על מנת למנוע מכם הפתעות לא נעימות, כאלה שיכולות לצוץ כאשר מדובר על המרה של שקל לריאל ברזילאי – הסכום שמופיע לכם באתר בעת ביצוע התשלום הוא המחיר הסופי שאותו אתם נדרשים לשלם. ללא הפתעות וללא סיכונים מיותרים מהצד שלכם, כך שאתם נמצאים בשליטה מלאה ויודעים בדיוק כמה אתם צריכים לשלם.

ריאל ברזילאי – אילו שטרות ואילו מטבעות?

ריאל ברזילאי הוא המטבע הרשמי של ברזיל החל משנת 1994 ועד לעצם היום הזה. נכון להיום הערך של שקל אחד עבור ריאל ברזילאי אחד הוא כמעט זהה.

המטבעות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 5 סנטאבו, 10 סנטאבו, 20 סנטאבו, 50 סנטאבו , 1 ריאל ברזילאי.
השטרות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 2 ריאל ברזילאי, 5 ריאל ברזילאי, 10 ריאל ברזילאי, 20 ריאל ברזילאי, 50 ריאל ברזילאי, 100 ריאל ברזילאי.

כמה ריאל ברזילאי להזמין לטיול בברזיל?

אחת מהבעיות המרכזיות של מרבית הישראלים שיוצאים לטיול בברזיל זה שמדובר על טיול שנמשך זמן רב, והעלויות הכספיות של טיול בברזיל צפויות גם הן להיות גבוהות – אך השאלה המרכזית היא כמה גבוהות? וכמה כסף צריך להביא לטיול בברזיל?

ההמלצה ברוב המקרים היא שלא תביאו אתכם את כל הכסף לכל משך התקופה, מכיוון שבברזיל ישנם לא מעט גנבים – ולכן אתם לא רוצים למצוא את עצמכם נשארים ללא כסף במדינה זרה. לכן תיקחו לעצמכם סכום שאמור להספיק לכם לחודש הראשון, ולאחר מכן תוציאו את יתרת הסכום הדרוש לכם בכספומט לבחירתכם.

ברוב המקרים קשה מאוד להעריך את העלויות הכספיות של יום אחד בברזיל מכיוון שלכל תייר ישראלי יש את הרגלי הצריכה שלו. ישנם תיירים ששמים לב לעלויות הכספיות ולכן הם חוסכים מעצמם לא מעט דברים, ויש כאלה שרוצים לנצל את הטיול עד תום ומוכנים לבזבז כמה שרק אפשר על מנת להוציא את המקסימום האפשרי.

ברוב המקרים עלות יומית בברזיל מסתכמת בסכום של 80-120 דולר אמריקאי, כאשר כמובן יכולים להיות מקרים שהם יוצאים מן הכלל. לכן חשוב מאוד שתנסו להתייעץ עם אנשים שכבר היו בברזיל על מנת להעריך את העלויות הכספיות שלכם.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל