עונה מומלצת לחופשה בסאו פאולו

מזג האוויר בסאו פאולו ועונה מומלצת לחופשה

אם אתם מתכננים חופשה בסאו פאולו, מומלץ ללמוד מבעוד מועד על מזג האוויר בעיר הגדולה בברזיל, על מנת להחליט מהי העונה המומלצת לחופשה שלכם. חשוב לזכור, שעונות השנה בסאו פאולו הפוכות מאלה שבישראל, בשל מיקומה בחצי הכדור הדרומי, אבל תנאי מזג האוויר בה נוחים למדי לאורך כל השנה, כך שגם הקיץ וגם החורף בסאו פאולו יכולים להתאים לבילוי מהנה. כאן תוכלו למצוא מידע מפורט על תנאי מזג האוויר בסאו פאולו לאורך השנה, כמו גם מידע אודות אירועים ופסטיבלים שמתקיימים בה בכל תקופה, אותם תוכלו לשלב בביקורכם.

סאו פאולו היא העיר הגדולה ביותר בברזיל. זוהי עיר מרכזית חשובה ומלאה באטרקציות: החל מתרבות ועד לקולינריה וארכיטקטורה, וכמובן חוף ים. זוהי תחנת עצירה פופולרית למטיילים בברזיל (שדה התעופה הגדול ביותר בברזיל הוא זה של סאו פאולו) בדרך ליעדים נוספים אך גם עיר מדהימה בפני עצמה.

חופשה בסאו פאולו – עוד מידע למטייל

טיסות פנים בברזיל – מידע והשוואת מחירים

ריאל ברזילאי (BRL) – איך קונים במזומן בישראל

השכרת רכב בברזיל – השוואת מחירים וטיפים

מזג האוויר בסאו פאולו

האקלים בסאו פאולו הוא סובטרופי לח. העיר נמצאת בחצי הכדור הדרומי ולכן בדצמבר, כשמתחיל החורף בישראל, בסאו פאולו מתחיל הקיץ. ביוני בסאו פאולו מתחיל חורף די מתון עם טמפרטורות קרירות אך נעימות יחסית, וכמעט אף פעם לא קפואות.

סאו פאולו מקבלת כמויות נדיבות של גשם במהלך כל השנה. החודשים הכי פחות גשומים בסאו פאולו הם מיוני ועד אוגוסט, והחודשים הגשומים ביותר הם חודשי החורף.

זמן מומלץ לחופשה בסאו פאולו

תקופות החורף והקיץ שתיהן תקופות פופולריות בקרב נופשים לחופשה בסאו פאולו: עונת הקיץ הברזילאי שמתחילה בתקופת הכריסמס והשנה החדשה וממשיכה עד לתקופת הקרנבל, כמו גם חודשי יולי-אוגוסט בהם לנופשים רבים יש חופשה ארוכה. היתרון ביולי ובאוגוסט הוא כמויות הגשמים המינימליות, כארבעה ימי גשם בלבד מדי חודש בעונה, כך שזהו זמן מומלץ לחופשה בסאו פאולו למי שמעוניין להתחמק מהגשם. עם זאת, זהו זמן פחות טוב לחופשת חוף, כיוון שהטמפרטורות קרירות יותר.

זמן מומלץ לחופשה בסאו פאולו למי שמחפש את הטמפרטורות החמות ומזג אוויר מעולה לחופשת חוף, הוא בחודשי הקיץ, מדצמבר עד פברואר, אך צריך לזכור שאלו החודשים הגשומים ביותר.

עם זאת, מי שמעוניין בעונה מתונה יותר גם מבחינת תיירות וגם מבחינת מזג אוויר, זמן מומלץ לחופשה בסאו פאולו יהיה עבורו בחודשי המעבר: מרץ-מאי ואוקטובר-נובמבר.

עונות השנה בסאו פאולו

מזג האוויר בסאו פאולו בקיץ

הקיץ בסאו פאולו מתחיל בדצמבר ונמשך עד פברואר. הוא מביא אתו עונת תיירות בשיאה ואירועים רבים החל מתקופת הקריסמס והשנה החדשה ועד לקרנבל סאו פאולו שמתקיים בחודש פברואר.

הטמפרטורות גבוהות בסאו פאולו בקיץ, ומדצמבר עד פברואר נעות באזור 29 מעלות צלזיוס במהלך היום ובאזור 20 מעלות צלזיוס בשעות הלילה. חודשי דצמבר עד פברואר בסאו פאולו הם חמים, לחים וגשומים, הגשומים ביותר מבין חודשי השנה. יש סיכוי לגשם בכ14 ימים מדי חודש בחודשי הקיץ בסאו פאולו.

הקיץ בסאו פאולו הוא זמן מעולה לחופשה באחד החופים בעיר או באזור.

אירועים בסאו פאולו בקיץ כוללים את חגיגות השנה החדשה, את הקרנבל המפורסם בפברואר ועוד.

מזג האוויר בסאו פאולו בסתיו

הסתיו, ממרץ ועד מאי, הוא עונה מומלצת לחופשה בסאו פאולו. הימים חמימים בדרך כלל, והלילות קרירים. מזג האוויר מתון ונעים. מרץ עדיין קיצי, גשום וחם אך הטמפרטורות כמו גם כמויות הגשם יורדות בהדרגה לקראת סוף העונה.

 מזג האוויר בסאו פאולו בחורף

החורף מגיע אל סאו פאולו בחודש יוני ונמשך עד אוגוסט.

מזג האוויר בחורף בסאו פאולו מתקרר אך בדרך כלל לא קר מדי ונשאר מתון יחסית, עם טמפרטורות שנעות באיזור 20 מעלות צלזיוס במהלך היום ויורדות עד לכ13 מעלות צלזיוס בשעות הקרות יותר בלילה. בנוסף, אלו החודשים היבשים ביותר בשנה עם מספר ימי גשם בודדים בלבד, כך שזהו זמן טוב לחופשה בסאו פאולו למי שמנסה להימנע מגשם.

מזג האוויר בסאו פאולו באביב

האביב בסאו פאולו נמשך מספטמבר ועד נובמבר. כמויות הגשם מתחילות לעלות בהדרגה, וגם הטמפרטורות. הטמפרטורות הגבוהות הממוצעות נעות באיזור 25-27 מעלות צלזיוס במהלך היום, ומעט מתחת ל20 מעלות צלזיוס במהלך הלילה.  חודשי האביב הם זמן מומלץ לחופשה בסאו פאולו, עם מזג אוויר טוב בשילוב של עונת מעבר תיירותית.

אירועים בסאו פאולו

העיר סאו פאולו היא מרכז תרבותי בברזיל ומתקיימים בה ממגוון אירועים תרבותיים במהלך השנה. בין הבולטים שבהם, כמובן, הקרנבל המפורסם. אם יש באפשרותכם לתכנן את מועד החופשה, כדאי לשים לב גם לאירועים המתקיימים בסאו פאולו במועד החופשה שלכם, אותם תוכלו לשלב בטיול וליהנות מחוויה תרבותית בלתי נשכחת.

אלו הם רק כמה מהאירועים והפסטיבלים הפופולריים בסאו פאולו:

הקרנבל של סאו פאולו

הקרנבל בסאו פאולו הוא חגיגה ענקית של סמבה, מוזיקה ותלבושות נוצצות ומרהיבות. רשימה ארוכה של בתי ספר לסמבה מציגים את מיטב הכשרונות שלהם בתהלוכה ארוכה עם משאיות מושקעות ומקושטות לפי נושאים, בניסיון לזכות בתחרות השנתית. מלבד הקרנבל הרישמי, העיר מלאה במסיבות רחוב שכונתיות ובמוזיקה.

פסטיבל לולה פלוזה בסאו פאולו

לולה פאלוזה הוא פסטיבל מוזיקה מפורסם שמתקיים במספר ערים מרכזיות ברחבי העולם, ביניהן גם סאו פאולו. הפסטיבל מתקיים במשך שלושה ימים ובמסגרתו מופיעים בעיר אמנים ממגוון ז'אנרים. בעבר הופיעו בפסטיבל קנדריק לאמאר, לני קרביץ, רד הוט צ'ילי פפרס ועוד.

פסטיבל יפן בסאו פאולו

בסאו פאולו מתגוררת קהילה יפנית גדולה (הקהילה הגדולה ביותר מחוץ ליפן). מדי שנה,  ביולי ולמשך שלושה ימים בדרך כלל, מתקיים בסאו פאולו פסטיבל יפן שחוגג את הקהילה היפנית, ואת התרבות והמסורת היפנית.

שבוע המסעדות בסאו פאולו

שבוע המסעדות הוא פסטיבל גסטרונומיה שמתקיים במספר ערים מרכזיות בברזיל. שבוע המסעדות בסאו פאולו מציע למסעדות מקומיות הזדמנות לקבל לקוחות חדשים בתקופות בהן יש פחות מבקרים בדרך כלל, וללקוחות ליהנות מתפריטי ספיישל במחיר קבוע ולנסות מקומות וטעמים חדשים שלא ניסו בעבר. התאריכים משתנים אך בדרך כלל הפסטיבל מתקיים באוקטובר ובמרץ/אפריל ולעיתים גם במועדים מיוחדים.

מזג האוויר בסאו פאולו לפי חודש

סאו פאולו הוא יעד בו ניתן לבקר במהלך כל השנה. עם זאת, למזג האוויר בכל חודש יש יתרונות וחסרונות משלו, ובהמשך נפרט את הטמפרטורות הממוצעות הצפויות בכל חודש. שימו לב שמזג האוויר בסאו פאולו משתנה ובלתי צפוי, ולא ניתן לצפות מה יהיו הטמפרטורות זמן רב מראש, ואלו עלולות להשתנות. לכן כדאי לבדוק את תחזית מזג האוויר בסאו פאולו מספר ימים לפני התאריך הרצוי.

מזג האוויר בסאו פאולו בינואר

בינואר בסאו פאולו עונת הקיץ והתיירות בעיצומה, ומזג האוויר חם.

הטמפרטורות בשעות הכי חמות של היום נעות באזור 30 מעלות צלזיוס, ובשעות הקרות בלילה באזור 19 מעלות צלזיוס. מצד שני, ינואר הוא גם חודש גשום במיוחד (אולי הכי גשום בשנה) עם סיכוי לגשם בכחמישה עשר ימים במהלך החודש. למרות הגשם, זהו זמן מעולה לחופשת חוף.

מזג האוויר בסאו פאולו בפברואר

מזג האוויר בסאו פאולו בפברואר חם במהלך היום עם טמפרטורות שנעות באזור 30 מעלות צלזיוס בשעות הכי חמות, ובאזור 19 מעלות צלזיוס בשעות הקרות יותר של הלילה. כמו ינואר, גם בפברואר ניתן לצפות להרבה גשם, עם סיכוי לגשם בכ-14 ימים במהלך החודש.

מזג האוויר בסאו פאולו במרץ

הסתיו מתחיל במרץ בעיר אך זהו עדיין חודש קיצי ותיירותי, וזמן מעולה לחופשה בסאו פאולו. הטמפרטורות נעות באזור 30 מעלות צלזיוס בשעות הכי חמות של היום והטמפרטורות הכי נמוכות, בלילה, צונחות עד לכ-19 מעלות צלזיוס.  מזג האוויר בסאו פאולו במרץ עדיין גשום לעיתים קרובות אך מעט פחות מפברואר וינואר, עם כ-11 ימים עם סיכוי לגשם.

מזג האוויר בסאו פאולו באפריל

הטמפרטורות מתחילות לרדת וגם כמויות הגשם, אך מזג האוויר באפריל בסאו פאולו מתון וטוב לחופשה. ניתן לצפות למספר ימי גשם במהלך החודש. בתחילת החודש, הטמפרטורות בשעות החמות נעות באזור 26 מעלות צלזיוס, ולקראת סוף החודש ניתן לצפות לטמפרטורות באזור 23 מעלות צלזיוס בשעות החמות. הלילות בסאו פאולו בחודש זה קרירים.

מזג האוויר בסאו פאולו במאי

מזג האוויר במאי בסאו פאולו מתון ונעים במהלך היום, עם טמפרטורות שנעות בדרך כלל באזור של 23-24 מעלות צלזיוס,  ויורדות מעט לקראת סוף החודש בדרך כלל. הלילות קרירים בחודש זה, וניתן לצפות למספר ימי גשם בודדים במהלך החודש.

מזג האוויר בסאו פאולו ביוני

החורף מתחיל בסאו פאולו ביוני. זוהי תקופה טובה לחופשה בסאו פאולו למי שמנסה להתחמק מהגשם, כיוון שחודשי החורף הם החודשים היבשים בשנה בעיר (למרות שגם במהלכם עלול לרדת גשם).

מזג האוויר בחורף בסאו פאולו מתון ולא קר מדי, והטמפרטורות נעות בין כ-14 מעלות צלזיוס (בלילה בדרך כלל) לכ-23 מעלות צלזיוס (בשעות הצהריים בדרך כלל).

מזג האוויר בסאו פאולו ביולי

החורף בעיצומו בסאו פאולו ביולי, אך מזג האוויר מתון ולא קר מדי בדרך כלל.

הלילות קרים, אך לא קפואים (בסביבות עשר מעלות צלזיוס) והימים קרירים ולעיתים אפילו חמימים, עם טמפרטורות שנעות באזור 20 מעלות צלזיוס. זהו חודש יבש יחסית עם כמות גשם מינימלית מאוד.

מזג האוויר בסאו פאולו באוגוסט

מזג האוויר באוגוסט בסאו פאולו הוא קריר במהלך היום, אך לעיתים הטמפרטורות עולות מעל ל-20 מעלות צלזיוס. בדרך כלל צפויה עלייה קלה בטמפרטורות במהלך החודש. גם אוגוסט הוא חודש יבש יחסית עם כמות גשם מינימלית.

מזג האוויר בסאו פאולו בספטמבר

מזג האוויר בספטמבר בסאו פאולו הוא מתון בדרך כלל. עם תחילת האביב יש עלייה קלה בטמפרטורות וגם בכמויות הגשם. זוהי עונת מעבר וזמן מומלץ לחופשה בסאו פאולו. הלילות קרירים, והימים חמימים ונעימים בדרך כלל.

הטמפרטורות הממוצעות בסאו פאולו בספטמבר נעות בין כ-16 מעלות צלזיוס (בשעות הקרות בלילה בדרך כלל) לבין כ-25 מעלות צלזיוס (בשעות הצהריים בדרך כלל).

מזג האוויר בסאו פאולו באוקטובר

מזג האוויר באוקטובר בסאו פאולו ממשיך להתחמם וכמויות הגשם ממשיכות לעלות. זוהי עונת מעבר וחודש מומלץ לחופשה בסאו פאולו. הימים חמים עם טמפרטורות שנעות באזור 26 מעלות צלזיוס בשעות החמות של היום, והלילות קרירים.

מזג האוויר בסאו פאולו בנובמבר

מזג האוויר בנובמבר בסאו פאולו ממשיך להתחמם וכמויות הגשם ממשיכות לעלות. הימים חמים עם טמפרטורות שנעות באזור 27 מעלות צלזיוס בשעות החמות של היום. הטמפרטורות הנמוכות בלילה צונחות עד לכ-18 מעלות צלזיוס. כמו כן, יש סיכוי לגשם בכ-11 ימים במהלך החודש.

מזג האוויר בסאו פאולו בדצמבר

מזג האוויר בדצמבר בסאו פאולו חם, הקיץ מתחיל ואתו מגיעה גם עונת התיירות ותקופת החגים. זהו חודש גשום, עם סיכוי לגשם בכ14 ימים במהלך החודש. הטמפרטורה הגבוהה הממוצעת (בצהריים בדרך כלל) נעה באזור 27 מעלות צלזיוס,  והנמוכה (בלילה בדרך כלל) באזור 18 מעלות צלזיוס.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל