קיגאלי מלונות עם המשפחה

קיגאלי בירת רואנדה – בתי מלון מומלצים

מלונות מומלצים בקיגאלי למשפחות עם ילדים – רשימת בתי מלון מומלצים למשפחות המתכננות לינה בקיגאלי בירת רואנדה. יש כמה וכמה מלונות טובים בקיגאלי אך לא בכולם משפחות עם ילדים ירגישו נוח. ברשימה זו תמצאו בתי מלון בקיגאלי שקיבלו ציונים גבוהים במיוחד ממשפחות עם ילדים בדירוגים באתרי תיירות בינ"ל

ברשימה זו ריכזנו מלונות בקיגאלי בכמה רמות מחיר ודירוגי כוכבים ובמיקומים שונים בבירת רואנדה, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא הציונים הגבוהים שהם קיבלו בדירוגי מלונות מומלצים בקיגאלי למשפחות עם ילדים המתבססים על המלצות של משפחות ששהו בבתי המלון עם הילדים

טיול ברואנדה – עוד באותו נושא:

טיסות לרואנדה – השוואת מחירים והמלצות חשובות

בתי מלון מומלצים בקיגאלי בירת רואנדה למשפחות

מלון קיגאלי סרנה – Kigali Serena Hotel 

קיגאלי סרינה, מלון מומלץ בקיגאלי בדירוג 5 כוכבים, מציע מרכז ספא ובריכה חיצונית. הוא ממוקם 100 מטרים בלבד מבית החולים CHUK. במקום פועלת גם מסעדה. יש אינטרנט אלחוטי חינם וחניה פרטית באתר בלא תשלום. המלון זוכה לציון 9.2 בדירוגי מלונות מומלצים בקיגאלי עם ילדים.

כל חדר אירוח כולל טלוויזיה, קומקום, נעלי בית וחלוקי רחצה. חלק מהחדרים כוללים פינת ישיבה להתרגעות בסופו של יום מתיש. דלפק הקבלה במקום פעיל כל שעות היממה. בית המלון נחשב אחד המובילים שבין בתי מלון בקיגאלי בירת רואנדה.

אנדרטת החיילים הבלגיים שנפחו נשמתם ברצח העם ברואנדה מרוחקת 300 מטרים מהמלון; הקתדראלה ממוקמת 500 מטרים ממנו. נמל התעופה הבינלאומי קיגאלי נמצא 8 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון קיגאלי מאריוט – Kigali Marriott Hotel 

מריוט, בית מלון מומלץ במרכז קיגאלי בדירוג 5 כוכבים ובמרחק הליכה משגרירויות, מציע יחידות אירוח מפוארות למדי, חדרי ישיבות, אזור כנסים ואינטרנט אלחוטי חינם אין כסף. המלון זוכה לציון 8.3 בדירוג מלונות מומלצים בקיגאלי למשפחות עם ילדים.

בכל חדר יש חלונות מרצפה עד תקרה, מרפסת פרטית ובה פינת ישיבה, מיני בר וטלוויזיה HD עם מסך שטוח. בחדר הרחצה הכולל מקלחת, יש גם מוצרי טיפוח חינם ונעלי בית.

במסעדת Cucina של המלון מוגשות מנות מודרניות מן המטבח האיטלקי. בבר הלובי תוכלי ללגום קוקטייל קריר ולהשקיף על העיר.

אורחים אוהבים להתפנק על מבחר טיפולי ספא במרכז הספא Saray, לנפח שרירים במכון הכושר או להתרגע להם בסמוך לבריכה. דלפק הקבלה פעיל 24 שעות ביממה ויש גם שירות המרת מט"ח, שירותי קונסיירז' ושירותי השכרת רכב והסעות.

האנדרטה להנצחת רצח העם בקיגאלי ניצבת 10 דקות נסיעה מהמלון ואילו שדה התעופה הבינלאומי קיגאלי – 12 קילומטרים ממנו. הסטודיו לאמנות איבוקה (Ivuka) ממוקם 7 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון דס מילה קולינס – Hotel des Mille Collines 

דס מילה קולינס, מלון מומלץ בקיגלי בדירוג 4 כוכבים, מרוחק 100 מטרים מסופר מרקט Nakumatt הפתוח 24 שעות ביממה. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל האזורים. במלון יש בריכת חיצונית. אפשר ליהנות ממשקה על הבר. באתר יש גם חניה פרטית ללא תשלום נוסף. המלון זוכה לציון 8.6 בביקורות על בתי מלון מומלצים בקיגאלי עם ילדים.

כל חדרי המלון ממוזגים ויש בהם טלוויזיה שטוחת מסך. בחלק מהחדרים תמצאו פינת ישיבה להתרגעות בתומו של יום מעייף. חלק מהחדרים משקיפים לעיר או לגן. בכל חדר יש חדר רחצה פרטי ובו נעלי בית, חלוקי רחצה ומוצרי טיפוח בלא תשלום. דלפק הקבלה פעיל כל שעות היממה.

ניתן לשחק טניס במלון וליהנות מחוויית גולף. המלון מפעיל שירותי השכרת רכב. משרד התיירות מרוחק 100 מטר מהמלון, בעוד שמרכז הסחר (Union Trade Center) מרוחק 200 מטרים ממנו. נמל התעופה הבינלאומי ניצב 8 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון בוטיק פילי פילי – Pili Pili Boutique Hotel 

מלון הבוטיק פילי פילי שבקיגאלי נמצא ליד סופרמרקט La Galette, סטודיו Yego Arts ומועדון הטניס Nyarutarama. הוא מציע דירות אירוח עם אינטרנט אלחוטי חינם ובריכת שחייה חיצונית. חניה פרטית זמינה חינם במקום. המלון זוכה לציון 9.7 בביקורות על מלונות מומלצים בקיגאלי עם ילדים.

כל יחידות האירוח כוללות מטבח – יתרון משמעותי לעומת בתי מלון בקיגאלי בד"כ – אמבט פרטי וטראסה או מרפסת המשקיפות ולגן. יש גם מדיח כלים, כמו גם מכונת קפה וקומקום חשמלי.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר. במקום מופעלת מסעדה על-ידי המלון, בה מוגשות מנות בינלאומיות. בית הספר הקהילתי הבינלאומי של קיגאלי נמצא 2.2 קילומטרים מהמלון, ואילו השגרירות השוודית – 2.7 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 


דירה פניקס – Phoenix Apartment 

פניקס, דירת אירוח בקיגאלי בדירוג 3 כוכבים, מציעה אירוח עם טראסה ואינטרנט אלחוטי חינם. דירת הנופש זוכה לציון 8.6 בדירוגי בתי מלון מומלצים בקיגאלי  למשפחות עם ילדים.

יחידת הנופש כוללת חדר סלון, אזור ישיבה עם ספא, טלוויזיה שטוחת מסך, מטבח מצויד במלואו- יתרון משמעותי עבור משפחות בהשוואה אל בתי מלון בקיגאלי בד"כ – וחדר אמבט עם מקלחת. בנוסף זמינים גם תנור, מכונת קפה וקומקום חשמלי.

ניתן ליהנות ממזנון ארוחת בוקר מדי יום. במקום גם מופעלת מסעדת המגישה מנות אסיאתיות. במקום פועל שירות השכרת רכב. ניתן לשכור אופניים וליהנות מסיורים בסביבה. מרכז MTN נמצא 8 קילומטרים מהדירה, ואילו Kigali Centenary Park ממוקם 11 קילומטרים ממנה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון פייב טו פייב – Five to Five Hotel 

פייב טו פייב, בית מלון בקיגאלי בדירוג 4 כוכבים באזור רמרה (Remera) – 5 דקות הליכה מאצטדיון Amahoro (Amahoro), מציע מסעדה, אינטרנט אלחוטי חינם בכל שטחי האירוח וחניה פרטית. המקום מפעיל גם שירות הסעות לשדה התעופה חינם.

החדרים כוללים נופים ומצוידים בטלוויזיה עם חיבור ללוויין ומרפסת. המיטות מוגנות עם רשת חוסמת יתושים.

המסעדה מגישה מנות מקומיות ובינלאומיות. ניתן ליהנות ממשקאות צוננים בטראסה שעל קומת הגג. במלון מופעל דלפק קבלה משך 24 שעות ביממה, שירות קונסיירז', מרכז עסקים ומתקני פגישות. נמל התעופה של קיגאלי ממוקם 10 דקות נסיעה מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 


דירות אירוח גראזיה – Grazia Apartments 

דירות אירוח גראזיה – דירות נופש בקיגאלי בדירוג 4 כוכבים – ממוקמות 100 מטרים ממרכז שימור הגורילות הבינלאומי (International Gorilla Conservation Program), מציעות חדרי אירוח ממוזגים, חניה חינם ומסעדה באתר.

אלו הן יחידות בשירות עצמי עם רצפות אריחים, טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי לוויין, חדר אמבט פרטי עם מקלחת או אמבטיה ומטבח המצויד בתנור, מיקרוגל, טוסטר, מקרר וקומקום חשמלי – יתרון מאוד משמעותי בהשוואה אל מלונות בקיגאלי למשפחות.

אורחים יכולים ליהנות מבריכת שחיה חיצונית. השגרירות השוודית נמצאת 1.2 קילומטרים מהמקום ואילו מרכז הטניס נייארוטאראמה (Nyarutarama Tennis Club) – 1.3 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון וילה פורטופינו קיגאלי – Hotel Villa Portofino Kigali 

וילה פורטופינו קיגאלי, בית מלון מומלץ בקיגאלי בדירוג 4 כוכבים, מציע בריכה חיצונית ומרכז בריאות וספא, כמו גם אינטרנט אלחוטי חינם. בכל חדר תמצאו מרפסת ונוף אל הגן. המקום מפעיל מסעדה ומכון כושר, כמו גם מתקני פגישות, טרקלין משותף ושירות רכישת כרטיסים.

ניתן ליהנות ממבחר פעילויות באתר או בסביבתו, לרבות גולף ומיני גולף. ניתן ליהנות מחניה חינם.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון דאון טאון 2000 קיגאלי – 2000 Hotel Downtown Kigali 

דאון טאון 2000 קיגאלי, בית מלון בקיגלי בדירוג 4 כוכבים, מציע נופי הרים ונופי גיר וטראסת גג. אינטרנט אלחוטי זמין בכל רחבי המקום, כמו גם חניה זמינה ומרכז כושר. המלון זוכה לציון 8.2 בהמלצות על מלונות בקיגאלי למשפחות עם ילדים.

כל חדר כולל טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי לוויין. חלק מהחדרים כוללים אזור ישיבה להתרגעות אחרי יום מתיש. תוכלו ליהנות מכוס קפה או תה תוך שאתם משקיפים אל ההרים או הגן. החדרים כוללים חדר רחצה פרטי עם אמבט, חלוקי רחצה, נעלי בית ומוצרי טיפוח חינם.

במסעדת במבו (Bamboo Restaurant) מגישים מנות מהמטבח הסיני והמערבי. אורחים יכולים לבחור מתוך מגוון מרשים למדי של יינות ב-Bamboo Bar. באתר זמינים גם מכון כושר ומתקני עיסוי. יש מרכז עסקים לנוחות האורחים. דלפק הקבלה פעיל 24 שעות ודובר אנגלית, צרפתית וסינית – בו ישמחו לסייע בכל דבר ועניין.

בקומת הקרקע תוכלו למצוא מרכז קניות וסופרמרקט. מתחם העסקים המרכזי ומגדל קיגאלי סיטי נמצאים 2 דקות הליכה מהמלון. מרכז מידע לתייר ממוקם במרוחק 5 דקות הליכה משם. המלון נמצא 11 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי קיגאלי. במקום מופעלים שירותי הסעה לשדה התעופה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 


מלון דמול – Dmall Hotel 

דמול, מלון זול ומומלץ בקיגאלי בדירוג 3 כוכבים – 500 מטרים ממנהל הפיתוח של רוואנדה – מפעיל מסעדה ובר באתר. חניה פרטית זמינה חינם לאורחים. המלון זוכה לציון 9.3 בביקורות על מלונות מומלצים בקיגאלי עם ילדים.

במלון מופעלים מרכז עסקי, מכון כושר, קזינו, חדרי פגישות ואינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים.

שירות הסעות מופעל חינם במקום. מגוון פעילויות אפשרי לאורחים, למשל – גולף וטיולי הליכה. Yego Arts Studio נמצא 900 מטרים בלבד מהמלון ואילו מרכז שימור הגורילות הבינלאומי (International Gorilla Conservation Program) ממוקם גם הוא 900 מטרים משם. נמל התעופה הבינלאומי קיגאלי מרוחק 4 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל