קזבלנקה מלונות מומלצים עם ילדים

קזבלנקה – 10 מלונות מומלצים למשפחות

רשימת המלונות מומלצים בקזבלנקה למשפחות עם ילדים תסייע מאוד למשפחות המתכננות להגיע אל קזבלנקה שבמרוקו לחופשה משפחתית עם ילדים. לא כל בתי המלון בקזבלנקה פונים למשפחות ולא כולם מומלצים, לכן עדיף לבחור מלון בקזבלנקה מתוך רשימה זו

      הזמנת דילים לקזבלנקה        |        הזמנת טיסות למרוקו

קזבלנקה היא עיר נמל מודרנית וגדולה, עם מגוון אטרקציות למשפחות: שווקים, קניונים (קניון מרוקו הענק בו תוכלו למצוא גם אקווריום), מוזיאונים (מוזיאון יהדות מרוקו למשל) וגם חופים יפים באיזור. אפשרויות הלינה בקזבלנקה עם ילדים נעות בין דירות נוחות ומרווחות לבין חדרי מלון סטנדרטים, יוקרתיים פחות או יוקרתיים יותר. מלונות בקזבלנקה לחופשה עם ילדים מומלצים במיוחד אם יש להם בריכה, אם הם במיקום טוב במרכז העיר ואם הדירוג שלהם גבוה בקרב משפחות עם ילדים.

עוד מידע למטייל במרוקו:

מוניות בקזבלנקה והסעה משדה התעופה

השכרת רכב במרוקו – טיפים לחיסכון ונהיגה

קניית דירהאם מרוקאי (MAD) לחופשה במרוקו

eSim וסים למרוקו

ויזה למרוקו – מידע למטייל הישראלי

טיולים מאורגנים למרוקו

10 מלונות מומלצים בקזבלנקה למשפחות עם ילדים

מלון מובנפיק קזבלנקה  Mövenpick Hotel Casablanca

מלון מובנפיק הוא מלון חמישה כוכבים בקזבלנקה, שממוקם ברובע העסקי של קזבלנקה. החדרים הם סטנדרטים ומשתנים בגודל אך חלקם מתאימים לזוג פלוס ילד (או להורה ושני ילדים). עם זאת, המלון מציע למשפחות אפשרות להזמנת חדרים מחוברים. לחדרים ניתן לצרף מיטה נוספת או עריסה בתשלום (בתיאום מראש). באופן כללי המלון ידידותי למשפחות עם ילדים המתכננות טיול במרוקו – מסעדות המלון מציעות מנות לילדים (ואפילו הנחות לילדים עד גיל 12) וניתן אפילו להזמין שירות של בייביסיטר מראש בתשלום, כך תוכלו ליהנות מחיי הלילה המעניינים של קזבלנקה כאשר הילדים תחת השגחה מקצועית ואחראית. זהו יתרון משמעותי למשפחות בהשוואה אל מלונות בקזבלנקה ברוב המיקרים, ואחת הסיבות הבולטות למיקומים הגבוהים של המלון בדירוגי מלונות מומלצים בקזבלנקה למשפחה עם ילדים.

החדרים במובנפיק כוללים אינטרנט אלחוטי, פינת תה וקפה, מיניבר, כספת, טלוויזיה, מיזוג אוויר ועוד. המלון מציע בריכה גדולה עם ספות מפנקות ונוף יפהפה בקומת הגג, כמו גם מרכז ספא, ומספר מסעדות: מסעדה מרוקאית מסורתית עם מוזיקה מרוקאית וריקודי בטן, מסעדה בקומה ה16 אל מול הנוף, ובית קפה רגוע.

מחירים לחדר במובנפיק לזוג ושני ילדים (ללילה בתחילת יולי) מתחילים מכ866 ש"ח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

Radisson Blu Hotel Casablanca City Center רדיסון בלו הוטל

נתחיל עם אופציה יוקרתית, מלון חמישה כוכבים, שבאופן מפתיע מציע מחירים די אטרקטיבים, שמתחילים מכ489 ש"ח לזוג ושני ילדים בחדר פרימיום (ללא ארוחת בוקר, ללילה בתחילת מאי). המלון הוא חלק מרשת מלונות גדולה עם מלונות בכל העולם, וממוקם במרכז קזבלנקה. החדרים מאובזרים היטב, וכוללים מכונת קפה, מיזוג אוויר, כספת, חלוק וכפכפים, מגהץ, טלוויזיה ועוד. החדר הגדול ביותר הוא סוויטת חדר שינה עם סלון נפרד שמתאימה לעד ארבעה אורחים (+ילד). תוכלו לבחור גם בין חדר פרימיום או סוויטת ג'וניור לשלושה אורחים (+ילד), לבין חדר סטנדרטי (סופיריור) לזוג+ילד. במלון תוכלו ליהנות ממסעדה, בריכת גג (עם נוף לעיר),  וחדר כושר. הוא זוכה לדירוגים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים בקזבלנקה עם ילדים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון קלאב ואל ד'אנפה Hôtel Club Val d'Anfa

מלון קלאב ואל ד'אנפה הוא בית מלון בקזבלנקה הממוקם בטיילת קורניש במיקום מעולה, במרחק הליכה קצר מחוף הים וממרכז העיר. זהו מלון ארבעה כוכבים, ומלבד החדרים הסטנדרטים שהוא מציע, במלון יש גם חדרי משפחה לשלושה אורחים עם ספה נפתחת ומיטה זוגית,  וחדר טריפל לשלושה. החדרים נוחים וכוללים מיזוג, אינטרנט, טלוויזיה, ועוד. חלקם כוללים מרפסת ולרוב הם כוללים ארוחת בוקר.

במתחם המלון תוכלו ליהנות מבריכה גדולה ומיטות שיזוף נוחות, שלוש מסעדות (עם אוכל איטלקי, צרפתי ומרוקאי), שני ברים (אחד מהם לצד הבריכה) חדר כושר וספא. מחירי החדרים ללילה אחד במלון זה בתחילת יולי (לזוג ושני ילדים) מתחילים מ473 ש"ח (לא כולל ארוחת בוקר) לפי השוואת המחירים של בוקינג.קום (לחדר אחד). בדירוג של מלונות מומלצים בקזבלנקה לחופשות עם ילדים, המלון קיבל ציון של .8.1.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

וילה אורי דו פארק Villa Oree Du Parc

אם אתם מעדיפים את החופשה שלכם בקזבלנקה עם קצת יותר פרטיות ואקסלוסיביות, תוכלו לשכור וילה שלמה רק למשפחה. וילה אולי דו פארק, למשל, מקבלת ציון טוב בדירוג מקומות האירוח למשפחות בקזבלנקה של בוקינג. הוילה עצמה נמצאת קרוב לחוף ובמרחק הליכה מקניון מרוקו (הקניון הגדול ביותר באפריקה). היא כוללת ארבעה חדרי שינה ומיטה זוגית בכל אחד מהחדרים, בריכה, פינת ישיבה בחצר, טלוויזיה, מטבח, פינת אוכל ועוד.

הוילה מעולה במיוחד לקבוצות גדולות או לשתי משפחות שמטיילות ביחד. המחיר להשכרת הוילה כולה ללילה אחד (מתאים לעד שמונה אנשים) הוא 1,614 ש"ח (בתחילת יולי) וכולל תנאי ביטול נוחים יחסית.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

קנזי סידי מארוף Kenzi Sidi Maarouf

מלון קנזי סידי מארוף הוא מלון ארבעה כוכבים שממוקם ברובע העסקי החדש של קזבלנקה.

למשפחות, המלון מציע חדרי משפחה עם מיטה זוגית ומיטת ספה (ניתן להוסיף עריסה או מיטה נוספת בתשלום), סוויטות המשפחה כוללות קומה נוספת (בסגנון גלריה), והן מרווחות במיוחד ומאובזרות במיזוג אוויר, מיני בר, מייבש, בידה, אינטרנט אלחוטי ועוד.

חדר נוסף במלון שמתאים למשפחות הוא סוויטת הדלוקס שמתאימה לשלושה אורחים פלוס ילד (או לזוג ושני ילדים). בגג המלון תוכלו ליהנות מבריכת גג עם נוף לעיר ומטאפאסים ומשקאות מרעננים. במלון פועלת מסעדה שמגישה בופה בינלאומי ולאונג' בר שפתוח כל יום עד 11.

בנוסף, המלון מקבל ציון טוב של 8.7 בדירוג של מלונות מומלצים בקזבלנקה למשפחות עם ילדים.

בין שאר השירותים שמציע המלון: שירות חדרים, אינטרנט אלחוטי, חנייה פרטית, חדרים לפגישות ולכנסים, ספא, חדר כושר ועוד. בהשוואת המחירים שערכנו באתר בוקינג, המחירים ללילה במלון קנזי סידי מארוף (בחיפוש שנערך לתחילת מאי עבור זוג ושני ילדים) מתחילים מ669 ש"ח (ללא ארוחת בוקר).

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

אפארטמנט מוגאדור קזבלנקה Appartement Mogador CASABLANCA

אם אתם מעדיפים תחושה ביתית יותר בחופשה המשפחתית בקזבלנקה, תוכלו לשכור דירת נופש בקזבלנקה למשפחה כמו אלו שבדירות מוגאדור, למשל. דירות אלו מקבלות דירוג גבוה של 9.4 ממשפחות בדירוגי מלונות בקזבלנקה לחופשה עם ילדים.

תוכלו לבחור בין דירות סטודיו מרווחות עם שתי מיטות ספה ומיטה זוגית כמו גם מטבח מלא ומאובזר – יתרון חשוב לעומת מלונות בקזבלנקה למשפחות – מוצרי טואלטיקה, פינת קפה, פינת ישיבה ועוד, לבין דירה מאובזרת ומפנקת גדולה יותר עם מרפסת, חדר שינה (עם מיטה זוגית), מטבח מלא ומאובזר, וסלון עם 2 מיטות ספה. הדירות נמצאות במיקום טוב במרחק של כ12 דקות הליכה מהשוק המרכזי של קזבלנקה. ההמלצות של האורחים בדירה מהללות את המארחים האדיבים והמיקום הטוב של הדירות, בקרבת מסעדות ובתי קפה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

מלון וספה לה דוזHôtel & Spa Le Doge – Relais et Châteaux

מלון בקזבלנקה בדירוג ארבעה כוכבים, שנחשב מפנק עם חדרים יפהפיים וצבעוניים וממוקם במרכז קזבלנקה. המלון מקבל דירוג של 9.5 בהמלצות על מלונות בקזבלנקה למשפחות עם ילדים.

החדרים הסטנדרטים מתאימים לזוג ותינוק, והסוויטות מתאימות לשלושה מבוגרים (+תינוק).

החדרים בולטים בעיצוב יוקרתי ומרשים אך גם צבעוני ומרענן וכוללים מיזוג, אינטרנט אלחוטי, אייפוד, פינה עם מכונת קפה, טלוויזיה ועוד.

מסעדת המלון, "לה ג'זמין", היא מסעדה מרוקאית מסורתית יוקרתית עם לאונג' בר – ספרייה צמוד. המלון מציע לאונג' בר נוסף בגג עם נוף יפהפה לעיר. בנוסף, במלון תוכלו ליהנות מספא עם חמאם מסורתי (חלק מהשירותים בתוספת תשלום) וגם להזמין חדר לפגישות עסקיות או לאירועים.

המחירים ללילה במלון זה (לזוג עם שני ילדים בתחילת מאי) מתחילים מ970 ש"ח לסוויטת הג'וניור (לא כולל ארוחת בוקר, שניתן להוסיף בעלות של 67 ש"ח).

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

רילקס הום Relax Home

אפשרות נהדרת נוספת למי שמחפש דירה מרווחת ותחושה ביתית, או לקבוצות גדולות שחדרים זוגיים במלון פחות מתאימים להם, היא רילקס הום, דירת נופש בקזבלנקה. משפחות מדרגות את המקום בציון של 9.6 בדירוג מקומות לינה בקזבלנקה למשפחות עם ילדים, ובצדק: הדירה כוללת סלון, שני חדרי שינה, מרפסת, נוף לעיר, מיזוג אוויר, מטבח מלא ומאובזר, טלוויזיה והרבה מרחב, והכל במחירים אטרקטיבים מאוד שמתחילים מכ535 ש"ח ללילה (לארבעה אורחים בתחילת יולי). ניתן להגיע כמובן בקבוצה גדולה יותר אך המחיר משתנה לפי גודל הקבוצה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

דירת האוסמאניין appartement haussmannien centre ville Casablanca

דירת נופש במרכז קזבלנקה, המתאימה לעד 7 אנשים. היא מעולה במיוחד למי שמחפש לינה למשפחות בקזבלנקה, ותעניק לכם מרחב ופרטיות, עם שלושה חדרי שינה: בשניים מהם מיטות זוגיות, ובאחד מהם שתי מיטות יחיד. הדירה מרווחת וכוללת גם מרפסת, טלוויזיה, מיזוג אוויר, מטבח מלא ומאובזר (כולל מכונת קפה) – יתרון משמעותי למשפחות בהשוואה אל בתי מלון בקזבלנקה ברוב המיקרים, סלון, פינת אוכל, מכונת כביסה ומייבש ועוד.

המחירים זולים ואטרקטיביים במיוחד אם מדובר בקבוצה גדולה, ומתחילים מ354 ש"ח ללילה (בתחילת חודש מאי). הציון שהדירה קיבלה ממשפחות הוא 8.3 בדירוגי מלונות מומלצים בקזבלנקה עם ילדים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

Melliber Appart Hotel מליבר אפארט הוטל

מליבר הוא מלון דירות בקזבלנקה במיקום טוב שמציע דירות סטודיו מרווחות וסוויטות מרווחות עוד יותר. דירות הסטודיו כוללות איזור ישיבה נוח עם ספה, ומאובזרות היטב עם טלוויזיה, כספת, מיזוג אוויר ועוד. הסילבר סטודיו גדול יותר, מתאים לשלושה מבוגרים וכולל גם מרפסת.

הסוויטות של המלון כוללות סלון נפרד, מרווחות הרבה יותר וכוללות גם מרפסת. משפחות ששהו במלון זה העניקו לו ציון של 8.3 בדירוגי מלונות בקזבלנקה למשפחות עם ילדים. במלון פועלת מסעדה שמגישה מנות מהמטבח הבינלאומי (המבורגרים ופסטות למשל) וגם מהמטבח המקומי. המחירים לזוג ושני ילדים במלון זה מתחילים מכ454 ש"ח ללילה (בתחילת מאי) כולל ארוחת בוקר, לסטודיו משודרג (סופיריור סילבר) עם מיטה זוגית ומיטת ספה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן 

תגובות 2

  • […] סגנונות האירוח בקזבלנקה מגוונים כמו סצנת המסעדות שלה: מבתי הארחה מרוקאים מסורתיים ועד מלונות חמישה כוכבים של מותגי יוקרה בינלאומיים. אם אתם אוהבים להיות בלב האקשן, מומלץ לבחור מלון במיקום מרכזי קרוב לכיכר מוחמד החמישי ולכיכר הנשים יונינס, שתיים מהכיכרות הציבוריות החשובות ביותר בקזבלנקה. רובע גוטייה הוא הבחירה האופנתית, עם שפע של מלונות ומסעדות, ברים ובוטיקים לקניות במרחק הליכה. לחלופין, רבים מהמלונות המפוארים ביותר של העיר ממוקמים הרחק ממרכז העיר, על טיילת לה קורניש או בחצי האי אל האנק. אזורים אלה מתהדרים בנופים מרהיבים של הים ובגישה נוחה לחופים של קזבלנקה. אם אתם מתכננים חופשה עם ילדים בקזבלנקה, זכרו שלא כל המלונות מתאימים לאירוח משפחות עם ילדים. לנוחיותכם, תוכלו למצוא כאן רשימה של מלונות מומלצים לחופשה עם ילדים בקזבלנקה. […]

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל