כל האטרקציות במקום אחד – אתר הטבות חו"ל של אמריקן אקספרס

החופשה הבאה שלכם בחו"ל יכולה להיות מהנה עוד יותר – עם זכרונות חדשים שתצברו בעזרת ההטבות המוצעות באתר של אמריקן אקספרס

תוכן ממומן ע"י אמריקן אקספרס (אקספרס פרימיום)

אביבה טנא

גם מי שניסה להדחיק את הטמפרטורות העולות והלחות הגוברת, יודע שהקיץ כבר כאן – ואפילו בתקופה המאתגרת הנוכחית, מביא עימו גם כמה דברים טובים. אחד מהם הוא חופשת הקיץ, שרבים מאיתנו מנצלים אותה כדי לעלות על מטוס, לבד, בזוג או עם המשפחה, ולהתרחק לכמה ימים אל מקום זר ושונה, לראות נופים חדשים ולחוות חוויות מיוחדות ויוצאות דופן.

בכל יעד תיירותי, יש מקומות ופעילויות שהם בגדר חובה למבקרים – מגדל אייפל וביקור בלובר למטיילים בפריז; שווקים תוססים, הגלגל הענק וצפייה במשמר המלכותי בלונדון; מוזיאון הפראדו והמסעדות המעולות במדריד; הקולוסיאום והמזרקות המרעננות של רומא; ועוד. אך יש גם אטרקציות מיוחדות יותר, שלא כל התיירים מכירים, ומאפשרות להכיר את היעד טוב יותר, כמו גם לצבור זכרונות נהדרים נוספים.

אתר Amexiting של אמריקן אקספרס, שהושק לאחרונה, מרכז אטרקציות רבות ומובילות ביעדים תיירותיים אהובים, תוך מתן הטבות והנחות עבור כל מחזיקי הכרטיסים של אמריקן אקספרס. כך מעניקה החברה רובד נוסף של הטבות ללקוחותיה, הנהנים גם כך מיתרונות רבים הן בעת השימוש השוטף בכרטיס, והן בשימוש בו בנסיעה לחו"ל. מתברר כי גם כרטיס אשראי חוץ בנקאי, יכול להיות אמצעי שימושי כדי להפוך את החופשה למהנה יותר.

פריז

עבור המבקרים בפריז, מציע אתר Amexiting אפשרות לחוות את העיר מבעד לעיניים חדשות – גם למי שכבר טייל בה ומכיר היטב את אתרי התיירות המרכזיים. כך למשל, ניתן למצוא באתר סיור מודרך בסגווי ברחובות פריז, הנמשך חצי יום ומאפשר לראות את העיר מזוויות לא מוכרות; שיט ארוך ונינוח על נהר הסיין הכולל ארוחה צרפתית קלאסית בת שלוש מנות; סיור מאחורי הקלעים של הסטאד דה פראנס או של הרולאן גארוס; תצוגת אופנה בגאלרי לפאייט הידוע; הופעה של רוד סטיוארט; ועוד.

חובבי טבע ואמנות מוזמנים לצאת לסיור בכפר ז'יברני, שם שכן ביתו של הצייר מונה ובו צייר את חבצלות המים הידועות שלו; לצאת לטיול בעקבות ואן גוך; ליהנות מכניסה ללובר ללא המתנה בתור; לסייר ביער דה ונסן, בגני לוקסמבורג וגני ורסאי, ועוד.

לונדון

בלונדון אף פעם לא משעמם – ויעידו על כך אלפי החוויות שניתן למצוא באתר Amexiting. כוח המשיכה של הארי פוטר רחוק מלהיחלש, ומעריצים המגיעים לעיר מוזמנים לסיור מיקומים של הארי פוטר בלונדון – עם הנקודות בהן צולמו סצינות בסרטים הידועים. סיורים אחרים כוללים את מנהג "הליכת הפאבים" הבריטי הידוע, עם ביקור ב-4 מהפאבים הוותיקים והידועים בעיר; סיור בעקבות ג'ק המרטש; סיור הליכה מודרך הכולל צפייה בהחלפת המשמר המלכותי; סיור בעקבות המוזיקאים הרבים שפעלו בעיר וקיבלו ממנה השראה; ואפילו סיור בעקבות רוחות רפאים.

חובבי הספורט יכולים לסייר באצטדיון של מועדון הכדורגל צ'לסי; באצטדיון טוטנהאם הוטספר; באצטדיון וומבלי; ובאצטדיון האמירויות. באפשרותם גם לצפות בטורניר טניס בווימבלדון וכן במשחקי רוגבי. גם סצינת התרבות הידועה של לונדון רוויה בהצעות – כמו המחזמר מתילדה, מופעי סטנדאפ, קברטים והצגות תיאטרון בשפע.

ניו יורק

עוד יעד אהוב במיוחד על ישראלים, למרות הטיסה הארוכה, היא העיר ניו יורק – המציעה כמעט כל חוויה אנושית שאפשר להעלות על הדעת: סיור הליכה ואוכל בניו יורק איסט סייד; סיור אוכל, תרבות והיסטוריה בברוקלין; ואפילו סיור בעקבות הבייגל באיסט סייד. חובבי הבייסבול יכולים לצפות במשחק בין הניו יורק יאנקיז לניו יורק מטס; ואילו מעריצי ג'סטין טימברלייק ישימו פעמיהם להופעה שלו בברקליס סנטר.

הופעות

עבור אלה מאיתנו שבוחרים יעד לטיסה בעקבות האמנים האהובים עליהם – הנה כמה רעיונות מהאתר Amexiting: אוליביה רודריגו מופיעה בברצלונה ובליסבון; קולדפליי מופיעים בליון; בילי אייליש מופיעה באמסטרדם; וכמובן טיילור סוויפט, המופיעה בלונדון, מילאנו ואמסטרדם.

כדורגל

עבור חובב כדורגל, צפייה במשחק בחו"ל יכולה להיות התגשמות של חלום. באתר Amexiting אפשר למצוא בין היתר, משחק ידידות בין טוטנהאם לבאיירן מינכן; משחק בין אנגליה לפינלנד; וכן משחקים במסגרת היורו הנערכים בברלין ובמינכן

בשורה התחתונה, בין ההכנות הרבות שאנו עורכים לפני היציאה לחופשה, כדאי להקדיש גם כמה דקות לסקירת האתר Amexiting כדי לבחור מבין שלל החוויות את אלו המתאימות לנו ביותר – כך שיהיה לנו דבר נוסף לצפות לו, רגע לפני העלייה למטוס.

*אתר Amexiting מאפשר לכם לגלות את המיטב החוויות ביעד החופשה שלכם וליהנות מהנחות יוצאות דופן של 7% במעמד התשלום עם כרטיס אמריקן אקספרס.

לאחר הזמנה, מתקבלים הכרטיסים לחוויה שהוזמנה ישירות למייל אותו הזנתם בפרטי ההזמנה. במידה ותרצו לבצע שינויים או ביטולים של הזמנות קיימות צרו קשר עם שירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ או במייל. שינויים וביטולים יעשו דרך שירות הלקוחות בלבד יחד עם מספר הזמנה

*האתר מופעל על ידי חברת Bridgify, האתר אינו בבעלות או בתפעול של חברת אמריקן אקספרס.

** הפרסום איננו מהווה הצעה ו/או התחייבות למתן הלוואה/אשראי.

*** מידע כללי בלבד. אין לראות באמור משום המלצה ו/או ייעוץ מכל סוג שהוא.

 

 

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל