השכרת רכב 9 מושבים בישראל

ספליט (קרואטיה) – השכרת רכב וחנייה

השכרת רכב בספליט בקרואטיה – כל מה שרצית לדעת ולא היה לך את מי לשאול: החל ממנוע חיפוש מיוחד להשוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכבים בספליט שימצא עבורכם את המחיר הכי זול ויחסוך לכם מאות שקלים, ועד להמלצות למטייל על נהיגה בספליט (כולל סרטון וידאו), חנייה בספליט ותחבורה ציבורית

  הזמנת דילים לספליט | הזמנת דילים לזגרב | הזמנת טיולים מאורגנים לקרואטיה 

כדי לבצע השוואת מחירים בין סוכנויות השכרת רכבים בספליט ולאתר את המחיר הכי זול, מומלץ לעשות שימוש במנוע החיפוש להשוואת מחירי השכרת רכב בעולם שתמצאו למטה בדף זה: בשדה "ארץ" בחרו את קרואטיה, ובשדה עיר את ספליט Split. בשדה "תחנה", הזינו את המיקום הספציפי אליו תירצו להזמין השכרת רכב בספליט מבין רשימת התחנות הכוללת את האפשרויות הנוחות למטייל של השכרת רכב בשדה התעופה בספליט או בנמל ספליט, וגם אפשרויות השכרת רכבים בספליט בעיר התחתית. לסיום, הזינו את התאריכים בהם תירצו להזמין רכב שכור בספליט ולחצו "חפש".

מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס להשכרת רכב בספליט

טיול בקרואטיה – עוד באותו נושא:

בתי מלון מומלצים בספליט בקרואטיה

טיסות לקרואטיה – השוואת מחירים וטיפים למטייל

סים ו-eSim לקרואטיה – מידע וטיפים לתקשורת במהלך החופשה

תחבורה בקרואטיה – מידע וטיפים למטייל

הזמנת קונה קרואטית (HRK) בנתב"ג

טיפ חשוב – הורדת עלויות השכרת רכב בספליט

ניתן להוזיל את העלות של השכרת רכבים בספליט אם תפרידו את ההזמנה של השכרת הרכב מרכישת הביטוח ולא תרכשו את ביטוחי הרכב (היקרים) שמציעות סוכנויות השכרת הרכב. ניתן לרכוש ביטוחים דומים במחירים יותר זולים מחברות ביטוח בינלאומיות, באמצעות השירות המיוחד (בקישור) להשוואת מחירים של ביטוח להשכרת רכב בחו"ל

תחבורה בספליט – טיפים למטייל

מרכז ספליט די קטן ואפשר לראות את רוב הנופים והאטרקציות ברגל, אבל יש שירות אוטובוסים סדיר לאטרקציות ולנמל התעופה. אפשר לשכור רכב במהלך עונת השיא וזוהי כנראה הדרך הכי נוחה לצאת מספליט לטיול בקרואטיה, אך המחירים גבוהים ולא תמיד יש רכבים זמינים, אז כדאי לשקול להזמין השכרת רכב בספליט כמה שיותר זמן מראש.

נהיגה בספליט איננה מסובכת במיוחד. יחד עם זאת, לפני השכרת רכב בספליט, אולי תרצו לצפות בסרטון הוידאו המתעד נהיגה בספליט –

מבחינת בטחון, ספליט נחשבת לעיר מאוד בטוחה, עם סיכויים קלושים לגניבות רכב.

חנייה בספליט

החנייה בספליט יכולה להיות בעייתית ולפעמים מתסכלת למבקרים. זה במיוחד נכון בתקופת השיא של התיירות בספליט כשיש יותר תיירים ותנועה כבדה יותר, בעיקר בסביבת נמל ספליט.

סביב האזור ההיסטורי (רק באזורי חנייה 2 ו-3) תוכלו למצוא הרבה חנייה ברחוב, שם אפשר להשאיר את הרכב בין 7:00-19:00, והתשלום נעשה דרך מכונה אוטומטית. התשלום ע״פ שעה תלוי בתחום.

אל תשכחו לשים את כרטיס החנייה במקום נראה לעין ברכב, על הדשבורד, כך שהפקח יוכל לראות אותו מהשמשה הקידמית.. מחוץ לשעות העבודה, החנייה בספליט בחינם.

נסו לא לחנות במקומות מבודדים בשעות הלילה, כי הסיכוי לגניבת רכב גובר. זה חשוב בעיקר אם אתם מתכננים להשאיר את הרכב לזמן ארוך יותר. במקרה כזה מומלץ להשתמש בחניון בתשלום.

תחבורה ציבורית בספליט

התחבורה הציבורית בספליט מופעלת ע"י חברת Promet. רוב האוטובוסים העירוניים בספליט הם חדשים, עם מיזוג ורצפה נמוכה. ניתן לרכוש כרטיסים בקיוסקים או מהנהג. אפשר לקנות רק כרטיסים יחידים באוטובוסים.

כרטיס יחיד בקנייה באוטובוס – 11 קונה קרואטית

כרטיס יחיד בקנייה בקיוסק – 9 קונה

כרטיס לשתי נסיעות ('Pojedinačna karta za dva putovanja) – 16 קונה

5 כרטיסים כפולים ('Pretplatna Karnet karta) – 75 קונה

כרטיס חופשי חודשי ('mjesečna pokazna karta') – 290 קונה

כשעולים לאוטובוס תצטרכו לאמת את הכרטיס במכונה הצהובה או לתת אותו לנהג לאימות אם אין מכונה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל