סאול בתי המלון הטובים

סיאול – בתי מלון מומלצים עם המשפחה בבירת דרום קוריאה

רשימת מלונות מומלצים בסיאול למשפחות עם ילדים המתכננות חופשה בבירת דרום קוריאה – בכתבה זו תמצאו 10 מלונות בסיאול שמשפחות עם ילדים מרגישות בהן נוח במיוחד והם זוכים לביקורות מצויינות. כל אחד מבתי המלון המומלצים בסיאול מציע למשפחות משהו קצת שונה – החל ממטבח מאובזר ועד למיקומים מעולים ליד אטרקציות בסיאול למשפחות, או מחירים זולים במיוחד

הרשימה כוללת מלונות בסיאול במיגוון רחב של רמות מחיר, דירוגי כוכבים ומיקומים בתוך סיאול, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא מיקומים גבוהים במיוחד ברשימות מלונות מומלצים בסיאול עם ילדים אשר נערכים באינטרנט ומתבססים על הצבעות של משפחות מכל העולם אשר שהו בסיאול עם ילדים בחופשה משפחתית

טיול בקוריאה הדרומית – עוד באותו הנושא:

סיאול למשפחות – אטרקציות מומלצות וטיפים לחופשה עם ילדים

השכרת רכב בדרום קוריאה – השוואת מחירים ומידע

מלונות מומלצים בסיאול למשפחות עם ילדים

מלון גראנד אינטרקונטיננטל סיאול פרנאס Grand InterContinental Seoul Parnas 

גראנד אינטרקונטיננטל סיאול פרנאס, מלון מפואר בסיאול בדירוג 5 כוכבים השוכן במיקום מרכזי בשכונת Gangnam-Gu – מרחק 5 דקות הליכה בלבד מתחנת הרכבת התחתית Samseong קו 2; הוא שופע במתקני פנאי, כולל בריכה מקורה. גם אינטרנט אלחוטי זמין חינם באזור הלובי. המלון זוכה לציון 8.8 בדירוגי מלונות מומלצים בסיאול עם ילדים.

אטרקציות חשובות בסיאול, כמו מגדל ASEM ואקווריום COEX, מרוחקות כ-500 מטרים מהמלון. Lotte World המפורסם, כמו גם רחוב Apgujeong Rodeo, ניצבים שלושה קילומטרים בלבד מהמלון. החדרים ממוזגים מרווחים, מרוהטים באלגנטיות ומעוצבים בגוונים ניטראליים. בכל אחד מהם תמצאו טלוויזיה שטוחת מסך ואמצעים להכנת שתייה חמה. חדר הרחצה הפרטי כולל אמבטיה ומקלחת נפרדות.

המלון מפעיל מסעדות וברים בדרגה הגבוהה ביותר, המגישים מגוון מנות בינלאומיות, כולל מהמטבח הצרפתי המודרני, ארוחות יפניות מפוארות ועוד. אורחים מוזמנים לנצל את מרכז הכושר המאובזר ולשחות בבריכה המקורה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון איביס סטיילס אמבסדור סיאול מיונג דונג Ibis Styles Ambassador Seoul Myeong-dong 

איביס סטיילס אמבסדור, בית מלון בסיאול בדירוג 3 כוכבים, מציע אירוח אלגנטי ונוח במרחק שתי דקות הליכה מתחנת הרכבת התחתית Myeongdong – קו 4, נוסף על דלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה ודלפק קונסיירז'. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל רחבי המקום. המלון זוכה לציון 8.5 בדירוג בתי מלון מומלצים בסיאול עם ילדים.

כל חדר כולל עיצוב מודרני עם דגשים ססגוניים, טלוויזיה שטוחת מסך, קומקום חשמלי, שולחן עבודה וחדר רחצה צמוד עם מקלחת, מוצרי טיפוח חינם וחלוקי רחצה. במלון פועלים ברים ומסעדות המציעים מגוון משקאות ומאכלים.

המקום מרוחק 5 דקות הליכה בלבד ממתחם הקניות האופנתי Myeongdong, מרחק 15 דקות הליכה מה- N Seoul Tower ומרחק של שעת נסיעה משדה התעופה הבינלאומי Incheon.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון פרייזר פלייס נאמדאמון Fraser Place Namdaemun 

פרייזר פלייס נאמדאמון, מלון מומלץ בסיאול בדירוג 4 כוכבים הממוקם בסמוך לכיכר נאמדאמון (Namdaemun Square) ומאפשר גישה קלה אל אטרקציות פופולאריות בסיאול, כמו גם אינטרנט אלחוטי חופשי ברחבי המקום כולו. המלון זוכה לציון 8.5 ברשימות בתי מלון מומלצים בסיאול למשפחות עם ילדים.

כל חדר אירוח מעוצב להפליא ובטעם טוב, כולל רהיטי איכות, טלוויזיה שטוחת מסך ותחנת עגינה לאייפוד. אורחים אוהבים להתאמן במרכז הכושר המאובזר ולהירגע בסאונה בסופו של יום שופינג מתיש במתחם הקניות מיונגדונג (Myeongdong). בר הטרקלין "פנוראמה" שבקומה ה-16 מציע מגוון משקאות מרעננים.

מגדל N Seoul Tower נמצא שלושה קילומטרים מהמלון, בעוד ששדה התעופה הבינלאומי Incheon נמצא 57 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון קורטיארד ביי מריוט סיאול טיימס סקוור Courtyard By Marriott Seoul Times Square 

קורטיארד ביי מריוט סיאול טיימס סקוור, בית מלון מומלץ בסיאול בדירוג 4 כוכבים המהווה חלק ממתחם Times Square multi-complex רחב הידיים של סיאול, מציע חדרי אירוח מפוארים עם טלוויזיות שטוחות מסך וחיבור לכבלים, כמו גם אינטרנט אלחוטי חינם, מסעדה, חדר כושר וחניה חינם. המלון זוכה לציון 8.2 ברשימות מלונות מומלצים בסיאול למשפחות עם ילדים.

תחנת Yeongdeungpo של הרכבת התחתית והמתחם הפיננסי של סיאול מרוחקים 5 דקות הליכה בלבד מהמלון. 50 דקות מהמלון נמצא שדה התעופה הבינלאומי Incheon. כל חדרי המלון כוללים חדר רחצה מפואר עשוי שיש, עם אמבטיה או מקלחת. בכל חדר תמצאו מיני בר, מכונה להכנת שתייה חמה ומרחק עבודה גדול. מים מינראליים ונעלי בית מסופקים גם הם בלא תשלום נוסף.

בין שירותי המלון תמצאו שירותי המרת מט"ח וגם שכירת רכב. מרכז העסקים יספק לכם את צרכי התקשורת להם אתם זקוקים. המלון מפעיל גם שירותי גיהוץ וכביסה.

בקפה-מסעדה Momo Cafe מוגשות מנות בינלאומיות במטבח פתוח. Momo Bar שבמלון מכין קוקטיילים אקזוטיים ומגיש משקאות אלכוהוליים מחו"ל במגוון רחב.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


אכסניית יא- קוריאה הונגדאה YaKorea Hostel Hongdae 

יא-קוריאה הונגדאה, אכסניה בסיאול בדירוג 3 כוכבים הממוקמת כ-5 דקות הליכה מיציאה 5 של תחנת הרכבת התחתית Hongik University (ממנה ניתן לגשת לקו 2, לרכבת לשדה התעופה ולקו Gyeongui). המקום מציע חדרים פרטיים בעיצוב פשוט ואינטרנט אלחוטי חינם בכל שטחי המקום.

חדרי האירוח ממוזגים וכוללים מטבח מלא ובו שולחן אוכל, טלוויזיית 32 אינץ' וחדר רחצה צמוד עם מייבש שיער ומקלחת.

מתחם הונגדאה  (Hongdae) המעניין מרוחק 10 דקות הליכה בלבד מהמקום, בו יש מבחר ציורי קיר, חנויות, ברים ומסעדות. נמל התעופה גימפו (Gimpo) ממוקם 30 דקות נסיעה ברכבת התחתית ואילו שדה התעופה Incheon ניצב במרחב שעת נסיעה בודדת ברכבת התחתית.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון תומאס מיונגדונג Hotel Thomas Myeongdong 

תומאס מיונגדונג, מלון מומלץ בסיאול בדירוג 3 כוכבים, מפעיל מרכז עסקים ואינטרנט אלחוטי חינם בכל שטחיו; הוא ממוקם 3 שלוש דקות הליכה מתחנת בית העירייה של הרכבת התחתית (קווים 1 ו-2). המלון זוכה לציון 8.5 בדירוג מלונות מומלצים בסיאול למשפחה עם ילדים.

כל יחידת אירוח כוללת טלוויזיה שטוחת מסך עם חיבור לוויין, קומקום חשמלי, מקרר – יתרון משמעותי לעומת בתי מלון בסיאול ברוב המיקרים – שולחן עבודה וחדר רחצה פרטי עם בידה אלקטרונית, מוצרי טיפוח חינם ומייבש שיער.

מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר במסעדת האתר. ניתן להגיע רגלית ממקום האירוח לשוק נאמדאמון (Namdaemun) , ארמון דיוקסוגונג (Deoksugung) ומתחם הקניות מיונגדונג תוך דקות ספורות. תחנת סיאול ממוקמות במרחק תחנה בודדת מהמקום – על קו 1.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


בית הארחה קימצ'י Kimchee Downtown Guesthouse 

קימצ'י, בית הארחה בסיאול בדירוג 2 כוכבים, מציע אירוח בחדרים בסיסיים, מעונות משותפים ואינטרנט אלחוטי חינם, וכל זאת במרחק של שתי דקות הליכה בלבד מתחנת רכבת תחתית של צ'ונג'יונגנו (קווים 2 ו-5) ובמרחק 800 מטרים מתחנת סיאול. המלון זוכה לציון 8.2 בביקורות על בתי מלון בסיאול למשפחות עם ילדים.

כל אחד מחדרי המעונות המשותפים והחדרים הפרטיים מאופיינים ברצפות עץ וכוללים מיזוג אוויר ומיטות קומתיים. בכל חדר פרטי יש חדר רחצה צמוד וטלוויזיה. בחדרים המשותפים יש שירותים משותפים ומקלחות. ישנו מגוון אפשרויות לסעודה במרחק 5 דקות הליכה מהמקום.

בית ההארחה מציע שירות ניקוי יבש ושירותי כביסה, כמו גם אחסון מזוודות. יש חנייה ציבורית חינם בקרבת מקום. בכל קומה תמצאו מתקני מי שתייה, לנוחיותכם. בית ההארחה ממוקם 7 דקות נסיעה בלבד משוק Namdaemun ומ-Myeong-dong. N Seoul Tower נמצא כ-10 דקות נסיעה משם.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אוונטרי יונגנו Hotel Aventree Jongno (Myeongdong) 

אוונטרי יונגנו, מלון מומלץ בסיאול בדירוג 3 כוכבים המתאפיין בעיצוב מודרני קוריאני, מרוחק רק 5 דקות הליכה מרחוב Insadong שופע התרבות. המיקום הנוח מאפשר גישה פשוטה לתחנות הרכבת התחתית Jongno 3-ga, Anguk ו- Jonggak – כולם במרחק של 10 דקות הליכה מהמקום. המלון מפעיל מרכז כושר בו תוכלו לנפח את שרירכם, כמו גם אינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.1 בהמלצות על מלונות בסיאול למשפחות עם ילדים.

שוק נאמדאון (Namdaemun) ומתחם הקניות הפופולארי Myeongdong ממוקמים 10 דקות נסיעה בלבד מהמלון, ארמון צ'אנגדאוקונג (Changdeokgung) נמצא 7 דקות נסיעה ממנו ואילו ארמון גיאונגבוקגונג (Gyeongbokgung) מרוחק רק 10 דקות הליכה מהמקום.

חדרי האירוח הם ללא עישון ומעוצבים עם אווירה מתוחכמת ומרגיעה. בכל אחד מהם תמצאו טלוויזיה שטוחת-מסך בלוויין/כבלים, מקרר – עניין חשוב בהשוואה אל מלונות בסיאול בד"כ למשפחות – וחדר רחצה צמוד עם בידה ומקלחת.

מדי יום מוגש במסעדת Avenue 65th מזנון ארוחת בוקר (באותה מסעדה ניתן ליהנות גם ממזנון ארוחת צהריים). תוכלו לאתר בקלות מסעדות מקומיות רבות בסמוך למלון. תוכלו להסתייע במרכז העסקי לבדיקת מיילים ושליחת פקסים. לנוחיותכם, מציע המלון שירות אחסון מזוודות וכביסה. מול המלון ממוקמת תחנת אוטובוס לימוזינה הנוסע לנמל התעופה.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון לוטה סיטי מאפו Lotte City Hotel Mapo 

לוטה סיטי מאפו, בית מלון מומלץ בסיאול בדירוג 4 כוכבים, מציע גישת חינם לחדר כושר, בריכה מקורה וחניון. המלון שוכן במיקום נוח מחוץ ליציאה מס' 2 של תחנת התחתית גונגדאוק (Gongdeok) – קווים 5, 6, Gyeongui והקו לשדה התעופה. המלון זוכה לציון 8.4 בדירוג מלונות מומלצים בסיאול למשפחות עם ילדים.

כל חדר מצויד בטלוויזיה שטוחת מסך וכבלים, שולחן, כספת וחדר רחצה פרטי הכולל חלוק רחצה, נעלי בית ומייבש שיער. ישנם חדרי תפילה הפתוחים 24 שעות לטובתם של האורחים הדתיים.

במסעדת Naru הפועל במלון תוכלו ליהנות ממזנון הכולל מנות מערביות – שם מוגשת גם ארוחת בוקר יומית. מרכז העסקים כולל מחשבים עם חיבור לאינטרנט. במקום יש גם מכונות כביסה בשירות עצמי שניתן להפעיל באמצעות מטבעות. סופרמרקט Lotte נמצא באותו בניין, שם תוכלו לערוך קניות של מצרכים.

המיקום האסטרטגי של המלון מאפשר גישה פשוטה לאטרקציות בסיאול. מרכז הקניות Yeouido IFC Mall ממוקם 10 דקות נסיעה בלבד בקו 5 ברכבת התחתית ואילו אזור איטאוון (Itaewon) התוסס נמצא 15 דקות נסיעה על קו 6 של הרכבת התחתית. אזורי הונגדאה (Hongdae) וסינצ'ון (Sincon) הפעילים מרוחקים 10 דקות נסיעה בלבד במונית. המלון מרוחק כ-15 דקות נסיעה מתחנת סיאול, 30 דקות נסיעה מנמל התעופה גימפו וכשעת נסיעה משדה התעופה הבינלאומי Incheon.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אקובה דונגדמון – Acube Hotel Dongdaemun

אקובה דונגדמון, בית מלון בסיאול בדירוג 3 כוכבים הממוקם פחות מ-500 מטרים מתחנת התחתית יולג'ירו (Euljiro 4-ga), כולל אינטרנט אלחוטי חינם ומסעדה המגישה מדי יום ארוחות בוקר יומיות. המלון זוכה לציון 8.8 בדירוג מלונות מומלצים בסיאול למשפחה עם ילדים.

החדרים מודרניים ומעוצבים במינימליסטיות. בכל אחד מהם תמצאו מערכת מיזוג, טלוויזיה שטוחת מסך עם ערוצי לוויין, מכונת קפה, כמו גם חדר רחצה צמוד עם פריטי מקלחת, נעלי בית ומוצרי טיפוח. דלפק הקבלה של המקום פעיל 24 שעות ביממה; כמו כן, תמצאו במלון חנות מתנות ומכבסה (בתשלום סמלי).

800 מטרים מהמלון עומדים להם השווקים האהובים פאיינגוואה (Pyeonghwa) וגוואנג'אן (Gwangjang). שדה התעופה הבינלאומי גימפו מרוחק 18 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל