מומלצים למשפחות בדובאי

מלונות מומלצים למשפחות בדובאי

כאשר מתכננים חופשה בדובאי עם ילדים מומלץ לבחור אחד מבתי המלון שבכתבה זו, בה תמצאו רשימה מפורטת של 10 מלונות מומלצים בדובאי למשפחות עם ילדים, אשר זכו לביקורות מעולות ממשפחות שהגיעו אל דובאי עם הילדים לחופשה משפחתית. יש כמובן הרבה מלונות בדובאי ורבים מהם מפוארים ומוצלחים, אך חלקם פונים לקהלים של אנשי עסקים או זוגות ללא ילדים. בבתי המלון המומלצים בדובאי שמופיעים בכתבה זו תמצאו שירותים מותאמים למשפחות כמו משחקיות, בריכות ילדים, מטבחונים ועוד

הכתבה מתבססת על דירוגי מלונות מומלצים בדובאי למשפחות עם ילדים, אשר מתפרסמים באינטרנט ומבוססים על הצבעות של משפחות אשר טיילו בדובאי עם הילדים. ניסינו לכלול ברשימה מגוון רחב של מלונות בדובאי מבחינת מיקומים שונים בעיר ורמות מחיר שונות – החל מריזורטים מפנקים בדובאי ועד למלונות דירות בדובאי שמאפשרים למשפחות תמורה טובה יחסית למחיר וחופשה עם מטבח צמוד.

חופשה בדובאי – עוד מידע למטייל

אתר דובאי למטייל – הכל על חופשה בדובאי

חופשה באיחוד האמירויות – כל המידע למשפחות

דובאי – אטרקציות מומלצות וטיפים לחופשה משפחתית

טיסות לדובאי – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

מוניות בדובאי ותחבורה ציבורית באיחוד האמירויות

טיולים מאורגנים לדובאי

מלון פייב ג׳ומיירה ווילאג׳ – Five Jumeirah Village 

פייב ג׳ומיירה ווילאג׳, מלון בדובאי בדירוג 5 כוכבים, המרוחק 8 קילומטרים מדובאי אוטודרום, מציע אירוח עם מסעדה, בריכת שחייה חיצוניות, חדר כושר, בר, חנייה פרטית חינם וחדרים ממוזגים עם חדר רחצה פרטי ואינטרנט אלחוטי חינם.

בכל חדר תמצאו טלוויזיית LCD וארון בגדים. מדי יום ניתן לבחור בין מזנון ארוחת בוקר לארוחת בוקר קונטיננטלית. מתחם הבריאות שבמלון כולל סאונה ואמבט עיסוי. עוד לשירותכם – שירות חדרים, דלפק קבלה הפעיל סביב השעון ושירות ארגון טיולים.

קניון האמירויות שוכן 10 קילומטרים מהמקום ואילו מגדל בורג' אל ערב ממוקם 14 קילומטרים ממנו. שדה התעופה הבינלאומי מרוחק 32 קילומטרים מהמלון. המלון זוכה לציון 8.9 בדירוגי מלונות מומלצים בדובאי עם ילדים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידעי נוסף לחצו כאן 

אתר הנופש פייב פאלם ג‘ומיירה דובאי Five Palm Jumeirah Dubai 

פייב פאלם ג‘ומיירה דובאי, אתר נופש בדובאי בדירוג 5 כוכבים, מציע חוף פרטי, 5 בריכות שחייה חיצוניות מרשימות (בעיקר זו באורך 55 מטרים החוצה את אתר הנופש לאורכו), אינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.6 בדירוגי מלונות מומלצים בדובאי עם ילדים.

במלון יש היצע של 470 חדרים וסוויטות על פני 16 קומות, בעלי עיצוב פשוט ואלגנטי ונוף למפרץ הערבי. המלון מפעיל מתקנים מגוונים, כגון מתחמי אוכל בהם מבשלים שפים ידועים, ספא מודרני ואפילו חדר קריוקי.

אתר הנופש מהווה ציון דרך בבסיסו של האי פאלם ג‘ומיירה  (Palm Jumeirah) האיקוני – במיקום אסטרטגי עם גישה נוחה למדי אל מרכזי עסקים חשובים בדובאי ואל אטרקציות תיירותיות ומרגשות.

לאתר הנופש תוכלו להגיע משדה התעופה הבינלאומי, Dubai International Airport (DXB), המרוחק 32 קילומטרים מהמקום, ואל שדה התעופה הבינלאומי, Al Maktoum International Airport (DWC), המרוחק 42 קילומטרים מאתר הנופש. קניון האמירויות (Mall of Emirates) מרוחק 11 קילומטרים ממקום האירוח ואילו קניון דובאי שוכן 22 קילומטרים ממנו. אתרי הנופש האחרים ופארקים שונים נמצאים 34 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידעי נוסף לחצו כאן 

אתר הנופש אנאנטרה דה פאלם דובאי Anantara The Palm Dubai Resort 

אנאנטרה דה פאלם דובאי, אתר נופש בדירוג 5 כוכבים על האי המפורסם של דובאי – פאלם ג'ומיירה (Palm Jumeirah), מציע חוף חולי נהדר, 3 בריכות שחייה אלגנטיות, 4 מסעדות וספא בסגנון תאילנדי.

כל יחידת אירוח מעוצבת באופן אינדיבידואלי, וכוללת אינטרנט אלחוטי חינם, מכונת קפה נספרסו וטלוויזיית LCD עם מרכז מולטימדיה. בווילת Beach Pool Villa תוכלו ליהנות מבריכה פרטית עם שפת אינסוף. יש גם ווילות "מעל המים" שניצבות מעל פני הים.

אתר הנופש מציע חוויה קולינארית נהדרת: מגוון מאכלים ממטבחים ברחבי העולם, כולל מאכלים אסייתיים נפלאים במסעדת Mekong. במסעדת Dining by Design תוכלו ליהנות מארוחת ערב לאור נרות ואוויר ימי. בטרקלין Lotus תקבלו חוויית בידור בשעות הערב.

תוכלו ליהנות מפעילויות שונות על פי דרישה, כגון שנורקלינג, צלילה ופעילויות מים נוספות. ספא Anantara מציע בריכה, חדר מסלול קנייפ ואינהלציית מלח. מועדון ילדים ומועדון לבני נוער עומדים לרשות משפחות עם ילדים.

בורג' ח'ליפה (Burj Khalifa) ממוקם 23 קילומטרים מאתר הנופש ואילו פארק המים Aqua Venture Waterpark ממוקם 10 דקות נסיעה ממנו. 40 קילומטרים ממקום האירוח שוכן נמל התעופה הבינלאומי של דובאי. המלון זוכה לציון 8.8 בדירוגי מלונות מומלצים בדובאי למשפחה עם ילדים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידעי נוסף לחצו כאן 

מלון דירות רודה אמוואג‘ סוויטס Roda Amwaj Suites Jumeirah Beach Residence 

רודה אמוואג‘ סוויטס, מלון דירות בדירוג 4 חדרים באזור JBR בדובאי, כולל מרכז כושר ובריכה חיצונית. המלון זוכה לציון 9.3 בדירוגי בתי מלון מומלצים בדובאי עם ילדים.

במלון יש יחידות אירוח בשירות עצמי עם אינטרנט אלחוטי חינם, מטבח מאובזר עם מקרר, מיקרוגל ומדיח כלים, חדר רחצה פרטי עם מקלחת, אמבטיה ומייבש שיער וטלוויזיית LCD מתקדמת. חלק מהיחידות כוללות מרפסת.

המקום מרוחק קילומטר בודד ממרינת דובאי. הכניסה למלון ממוקמת מול תחנת החשמלית. האי בלו ווטרס (Bluewaters) שוכן במרחק שתי דקות נסיעה בלבד ממקום האירוח, ואילו אתרי הנופש האחרים והפארקים בדובאי ממוקמים 10 דקות ממנו.

שדה התעופה הבינלאומי ממוקם 30 קילומטרים מהאתר וניתן להסתייע בשירות הסעות מ/אל נמל התעופה, בבקשה מראש ובתשלום נוסף.

להזמנת חדרים אונליין ולמידעי נוסף לחצו כאן 

אתר נופש פיירמונט דה פאלם Fairmont The Palm 

פיירמונט דה פאלם, אתר נופש בדובאי בדירוג 5 כוכבים הממוקם על רצועת חוף פרטית באי האיקוני פאלם ג'ומיירה (Palm Jumeirah), מציע אירוח יוקרתי עם נוף מרהיב. במקום פועלים לא פחות מ-11 מסעדות וברים ו-4 בריכות שחייה חיצוניות. מרינת דובאי ממוקמת 8 קילומטרים מהמקום, ואילו קניון נח'יל (Nakheel Mall) החדש נמצא במרחק הליכה ממנו. המלון זוכה לציון 8.6 בדירוג מלונות מומלצים בדובאי למשפחות עם ילדים.

כל יחידות האירוח מעוצבות בסגנון מודרני ובצבעים רגועים. הסוויטות והחדרים כוללים מרפסת פרטית. עבור קבוצות גדולות, המלון מציע חדרים מקושרים.

מסעדת Frevo מציעה מאכלים אותנטיים ברזילאיים ואוכל אמריקאי קלאסי. במסעדת The Flow Kitchen ניתן ליהנות מקלאסיקות קולינריות מכל העולם. בביסטרו Seagrill Bistro מוגשים מאכלים ים תיכוניים ופירות ים טריים. מסעדת Ba מגישה מאכלים אסייתיים וב-Little Miss India אפשר ליהנות ממנות הודיות משובחות. ה-Cigar Room וטרגלין מאשרבייה (Mashrabiya) הם מקומות נהדרים לנוח ולהירגע בהם. תוכלו גם להתעדכן במשחקים האחרונים על גבי מספר מסכים גדולים ב-Vuvuzela – בר הספורט המגיש מאכלי בר.

תוכלו לשמור על כושר ולנפח שרירים בחדר הכושר, או דווקא לטבול בכל אחת מבריכות השחייה. בספא Willow Stream מוצעים טיפולים שונים. יש אפילו מועדון ילדים עם תוכניות מהנות וחינוכיות. האורחים הצעירים יכולים גם ליהנות מפארק התזת מים.

דלפק הקבלה של המלון פעיל 24 שעות ביממה ויש גם שירות חניה חינם. ניתן ליהנות משירות הסעות חינם לקניון דובאי (Dubai Mall) ולקניות האמירויות (Mall of the Emirates). קניון דובאי מרוחק 20 קילומטרים מהמלון ואילו אתר אקספו 2020 – 26 קילומטרים ממנו. פארק השעשועים IMG World of Adventures נמצא 30 קילומטרים מהמלון ואילו הפארקים Legoland ו- Motiongate ממוקמים 30 קילומטרים ממנו. מקום האירוח מרוחק 31 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי של דובאי וכ-40 קילומטרים משדה התעופה הבינלאומי אל מקטום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידעי נוסף לחצו כאן 

אתר נופש ג'ומרייה אל נאזים Jumeirah Al Naseem 

ג'ומרייה אל נאזים, אתר נופש בדובאי בדירוג 5 כוכבים, מציע אזור חוף פרטי ומרכז ספא, אמבט עיסוי ומתקני ספורט מים. המלון ממוקם במחוז אום סוקים ואורחיו נהנים מגישה חינם ל-Wild Wadi (העמק הפראי). המלון זוכה לציון 9.2 ברשימת מלונות מומלצים בדובאי עם ילדים.

כל חדרי המלון כוללי מיזוג, טלוויזיית LCD עם כבלים וחדר רחצה פרטים עם אמבטיה, מוצרי טיפוח חינם ונעלי בית. חלק מהחדרים כוללים פינת ישיבה וחלקם משקיפים לגינה או לים. ניתן ליהנות משירות הסעות חינם וממספרה במקום האירוח.

אורחים נהנים ממשחק טניס ומשחקי גולף באתר. אפשר לנצל גם את שירות השכרת הרכב של המלון. קניון האמירויות (Mall of the Emirates) ממוקם 2.4 קילומטרים מהמלון וקניון גלריה (Galleria Shopping Mall) שוכן 10 קילומטרים ממנו. שדה התעופה הקרוב, Dubai International Airport, מרוחק 21 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים אונליין ולמידעי נוסף לחצו כאן 

מלון ריקסוס פרמיום דובאי ג‘יי בי אר – Rixos Premium Dubai JBR 

ריקסוס פרמיום דובאי ג‘יי בי אר, מלון בדובאי בדירוג 5 כוכבים הוא מלון מהודר ואיכותי במיוחד השוכן על חוף JBR, המציע שילוב נדיר בין אווירה שלווה של בריכה וחוף וחיי לילה תוססים. אפשר ליהנות מפעילויות מים מידית על החוף.

הסוויטות וחדרי האירוח מרווחים למדי ומעוצבים עם חלונות מרצפה-עד-תקרה. חלק מהחדרים כוללים נוף לים ולגלגל הענק העצום; חדרים אחרים משקיפים לקו הרקיע עם גורדי השחקים. בכל אחת מיחידות האירוח תמצאו לפחות טלוויזיית LCD (48 אינץ') אחת, פינת ישיבה וחדר רחצה מרווח עם אמבט, מקלחת גשם ומוצרי טיפוח יוקרתיים של Chopard.

יש מבחר אפשרויות לבידור ולסעודה. מסעדת Turquoise מגישה מנות טורקיות אותנטיות ומנות בינלאומיות. STK היא מסעדת בשרים אמריקאית עם מגע יוקרתי ומודרני. במסעדות Black Tap Craft Burgers ובמסעדת Luigia תוכלו ליהנות מאפשרות רבות לארוחות צהריים ולסעודות ללא הגבלה. בחוף ולצד הבריכה פועל בר החוף Azure, המציע חטיפים ומשקאות. ב-Ammos תוכלו ליהנות ממאכלים יווניים. חובבי המסיבות יוכלו ליהנות מערב ב-Lock, Stock & Barrel וב-District, כמו גם בטרקלין Godiva החדש.

בא לכם טיפול מפנק? היכנסו לספא Natureland המציע 9 חדרי טיפולים וחמאם עות'מאני ייחודי. במרכז הכושר Rixgym החדשני תוכלו לטפח את השרירים עם מכשור מאובזר, משקולות חופשיות, מכונת משקולות, הליכונים, מכשירי אליפטיקל ואופני אימון – וכל זאת מול נופי המפרץ עוצרי הנשימה. במלון פועלות גם מספרה וחנויות בוטיק.

המלון ממוקם בליבה הפועם של דובאי, בסמוך למוקדי העניין החשובים של העיר, כמו המרינה של דובאי, קניון האמירויות, ג'אבל עלי ודרך שייח' זאייד. שירות סדרן חנייה ואוטובוס הסעות מהמלון לקניון האמירויות מוצעים ללא תשלום לאורחי המקום. המלון זוכה לציון 9.2 בדירוגי מלונות מומלצים בדובאי למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידעי נוסף לחצו כאן 

מלון קמפינסקי מול אוף דה אמירייטס Kempinski Hotel Mall of the Emirates 

קמפינסקי מול אוף דה אמירייטס, בית מלון בדובאי בדירוג 5 כוכבים, המחובר ישירות לקניון האמירויות, שכון במיקום מרכזי בסמוך לאזורים כגון פאלם ג'ומיירה (Palm Jumeirah), מרינת דובאי (Dubai Marina) ומרכז העיר דובאי. תחנת המטרו ממוקמת 5 דקות הליכה בלבד מהמלון. המלון זוכה לציון 9.0 בדירוגי מלונות מומלצים בדובאי למשפחות עם ילדים.

המלון כולל מתחם בקתות ייחודיות: אספן סקי (Aspen Ski Chalets), בעלות חדרי מלון המשקיפים למדרונות הסקי Ski Dubai. החדרים מעוצבים ומרוהטים בפאר רב וכוללים אינטרנט אלחוטי חינם, פינת ישיבה, טלוויזיית LCD גדולה, אמצעים להכנת שתייה חמה, מיני בר וכספת.

המלון מציע אפשרויות סעודה מעניינות, כולל את מסעדת Aspen by Kempinski, המציעה תה מנחה כל יום אחר הצהריים, מסעדת Salero Tapas & Bodega, המגישה מנות ספרדיות אותנטיות, Mosaic Chill המגישה נרגילה ומשקאות לצד הבריכה ומסעדת Olea המציע חוויה קולינרית בלתי נשכחת. בסמוך שוכן לו Noir – בר טרקלין וקוקטיילים אופנתי, בעל תפריט קוקטיילים מגוון ומשובח.

אפשרויות פנאי במלון: מרכז הבריאות המודרני, K Wellness, שבו חדר כושר, מגרשי טניס ובריכה עם שפת אינסוף. בספא Softouch תוכלו ליהנות מטיפולי בריאות ושיעורי סקי בתשלום.

דלפק השירות והקונסיירז' פועל כל שעות היממה ויסייע לכם בארגון סיורי ספארי מדבריים, סיורים בדובאי והסעות אל/משדה התעופה הבינלאומי (Dubai International Airport), המרוחק 20 דקות נסיעה מהמלון. פארק הים Wild Wadi Waterpark ממוקם שלושה קילומטרים מהמלון ואילו מועדון הגולף Emirates Golf Club שוכן 20 דקות נסיעה ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידעי נוסף לחצו כאן 

מלון ווינדהאם דובאי מרינה Wyndham Dubai Marina 

ווינדהאם דובאי מרינה, מלון יוקרתי בדובאי בדירוג 4 כוכבים, הכולל נופים מרהיבים של מרינת דובאי והים הערבי, מציע שירות הסעות חינם לקניונים לחוף לתחנת המטרו ולאטרקציות אחרות. אינטרנט אלחוטי זמין חינם בכל רחבי המקום. המלון זוכה לציון 8.1 בדירוגי בתי מלון מומלצים בדובאי למשפחות עם ילדים.

המלון מציע 493 חדרי אירוח ממוזגים הכוללים פינת ישיבה, טלוויזיית LCD, מיני בר, כספת, שולחן עבודה, אמצעים להכנת שתייה חמה וחדר רחצה עם אמבטיה, מקלחת ומוצרי טיפוח חינם.

מיקום האירוח מפעיל מתחמי מזון ומשקאות, כגון The Blacksmith, המגישה בשרים מעושנים ומסעדת Alloro Ristorante האיטלקית, המגישה ארוחות לאורך היום. Hello Café הוא בית קפה טרקלין משובח ואילו בר הבריכה Chillz מפנק את האורחים עם משקאות מרעננים וכיבוד קל סביב הבריכה. שירות החדרים זמין סביב השעון.

ניתן להירגע בסאונה בספא ובחדרי האדים. בריכת שחייה חיצונית ומכון כושר עומדים לרשותכם במקום.

החוף ממוקם 7 דקות הליכה בלבד מהמלון, ואילו תחנת הרכבת התחתית והחשמלית JLT מרוחקת 10 דקות הליכה ממנו, ממנה ניתן להגיע בנוחות לרובעי העסקים, מוקדי עניין ואטרקציות מפורסמות אחרות בדובאי. שדה התעופה הבינלאומי Dubai נמצא 30 דקות נסיעה מהמלון. ניתן להחנות רכב בחניית המלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידעי נוסף לחצו כאן 

מלון דירות ג’יי.איי אואזיס ביץ’ טאוור JA Oasis Beach Tower Apartments 

ג’יי.איי אואזיס ביץ’ טאוור, מלון דירות בדובאי הממוקם על טיילת The Walk הידועה ב- Jumeirah Beach Residence, מרחק צעדים בודדים מהחוף, מציע מגוון גדול של אפשרויות לקניות, פנאי וסעודה, כמו גם 180 דירות יוקרה רחבות ידיים ושתי בריכות שחייה. המיקום האידיאלי של המלון והנופים הפנוראמיים המדהימים של המפרץ הערבי הופכות אותו למקום מושלם לחופשה מפרצית. המלון זוכה לציון 8.6 בדירוגי מלונות מומלצים בדובאי למשפחות עם ילדים.

כל דירות האירוח מרווחות וכוללות סלון, חלונות מרצפה-עד-תקרה, מטבח מאובזר, מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי ושניים עד ארבעה חדרי שינה עם טלוויזיית LCD וחדר רחצה. במסעדת המלון Phenicia יוגשו לכם מנות מזרח תיכוניות. יש גם מסעדה הפתוחה לאורך היום כולו בה מוגש מזנון ארוחת בוקר. ניתן גם לקבל ארוחות בחדר במשך 24 שעות ביממה.

אורחים אוהבים לטייל לאורכה של טיילת דה ווק, לגלות מסעדות חדשות ושווקים וליהנות מהאוויר הפתוח. במלון יש שתי בריכות שחייה עם מרפסות שמש, מגלשת מים ואמבט עיסוי. חדר הכושר מאובזר לחלוטין וכולל חדר אדים וסאונה. בדלפק הקונסיירז' ישמחו לארגן לכם טיולים. המלון מציע גישה חינם לחוף הפרטי של המקום, כמו גם אוטובוס הסעות חינם.

המקום נמצא סמוך לחוף, לפארקי מים ולמסלולי גולף וניתן ליהנות בו משירות הסעות חינם אל קניונים מרכזיים. המלון מרוחק 10 דקות נסיעה ממועדון גולף Emirates ומקניון Ibn Battuta. במרחק של 15 דקות נסיעה תגיעו מהמלון לקניון Mall of the Emirates ול-Ski Dubai. פארקי שעשועים כמו Dubai Parks and resorts ואחרים ממוקמים 25 דקות נסיעה מהמלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידעי נוסף לחצו כאן 

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל