מלונות מומלצים בטולוז למשפחות עם ילדים

10 מלונות מומלצים בטולוז למשפחות עם ילדים

אם אתם מתכננים חופשה משפחתית בטולוז עם הילדים, או טיול בדרום מערב צרפת שכולל את טולוז, מומלץ לבחור את אחד מבין המלונות בטולוז אשר מצוינים בכתבה זו, בה תמצאו רשימה מפורטת של עשרה בתי מלון בטולוז שנחשבים מומלצים במיוחד למשפחות עם ילדים, לפי דירוגי מלונות מומלצים בטולוז למשפחות עם ילדים, אשר מתפרסמים באינטרנט ומבוססים על הצבעות של משפחות שטיילו בטולוז עם הילדים שלהם. 

     הזמנת דילים לפריז           |           הזמנת טיולים מאורגנים לצרפת

יש הרבה מלונות בטולוז (צרפת), אבל חלק מהם מיועד עבור קהל יעד של אנשי עסקים או זוגות בלי ילדים  – בתי המלון אשר אנו ממליצים עליהם בכתבה זו, נחשבים מלונות מומלצים בטולוז למשפחות, ותוכלו למצוא בחלק מהם שירותים מתאימים עבור פעילויות לילדים ואבזור למשפחות, כמו למשל – משחקיות לילדים, מטבחונים וכיוצא בזה.

חופשה בצרפת – עוד באותו נושא:

טיסות לצרפת – השוואת מחירים ומידע חשוב

השכרת רכב בצרפת – השוואת מחירים וטיפים למטייל

סים ו-eSim לצרפת – טיפים ומידע שימושי

תחבורה בצרפת – מידע וטיפים למטייל

כרטיסים לכדורגל בצרפת – המדריך לליגה הצרפתית

מלונות מומלצים בטולוז למשפחה עם ילדים

Hotel Ours Blanc – Place Victor Hugo – מלון אורס בלאנק ויקטור הוגו

Hotel Ours Blanc – Place Victor Hugo ממוקם בלב טולוז, בסמוך לכיכר ויקטור הוגו ובמרחק של כארבעה קילומטר מאצטדיון טולוז. בית המלון הזה נמצא כמאתיים מטרים מתחנת המטרו ז'אן ד'ארק Capitole, וקרוב לתעלה du Midi, כיכר השוק ושוק ויקטור הוגו.

כל החדרים בבית המלון הזה אטומים לרעש וכוללים גלישה באינטרנט אלחוטי חינם. כמו כן, חדרים אלו כוללים בתוכם מיזוג אוויר ואף טלוויזיה. כאורחי בית המלון הזה תוכלו ליהנות, ביחד עם הילדים שלכם, מארוחת בוקר שהיא למעשה בופה וכן מעיתון ללא עלות נוספת בחדר האוכל של המלון. משפחות עם ילדים אשר שהו בבית מלון זה ממליצות עליו ביותר ודירגו אותו בציון ממוצע של 9.0 ברשימות בתי מלון מומלצים בטולוז למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים במלון

Appartement 8 – 15 Rue du Canard – Carmes, Toulouse – דירה 8-15 רו דה קנרד – כרמס טולוז

Appartement 8 – 15 Rue du Canard – Carmes, Toulouse היא דירת נופש בטולוז, כשני קילומטר וחצי מאצטדיון טולוז וכשלושה וחצי קילומטר מז'נין דה טולוז. בית הדירות הזה נמצא פחות מקילומטר אחד מ- Le Pont Neut וכ- 2.7 קילומטר מכיכר קפיטולה. האמפיתיאטרון Purpan-Ancely נמצא כשישה קילומטר מהדירה, ואילו Jardin Royal נמצאת במרחק של כשמונה מאות מטר משם. נמל התעופה טולוז – בלגנאק, נמצא כאחד עשרה קילומטר מהדירה. דירה זו כוללת בתוכה מטבח אשר מצויד במקרר וכן במיקרוגל – יתרון משמעותי בהשוואה אל מלונות בטולוז למשפחות – טלוויזיה בעלת מסך שטוח, פינת ישיבה מפוארת, וכן חדר אמבטיה אשר כולל בתוכו מקלחת.

להזמנת חדרים במלון

Lagrange Aparthotel Toulouse Saint-Michel – לגראנז' אפרטהוטל טולוז סאינט – מישל

Lagrange Aparthotel Toulouse Saint-Michel הוא מלון דירות בטולוז ממוקם רק מאה ושישים מטר מתחנת המטרו סן – מישל, כעשר דקות הליכה רגלית מהמוזיאון להיסטוריה של הטבע וכן כקילומטר אחד וחצי מאצטדיון טולוז. גם Pont Neuf וגם מוזיאון Georges Labit נמצאים במרחק של כעשרים דקות הליכה ברגל מבית מלון זה, והוא נמצא במרחק של כ- 35 דקות נסיעה בחשמלית משדה התעופה טולוז בלגנאק. בית המלון מציע חדר כושר מאובזר היטב, מגרש בדמינגטון או לחילופין מתקני פטנק.

הדירות והסטודיו של בית המלון כוללות בתוכן טלוויזיה LCD. כל אחד מהחדרים מצויד במזגן, אינטרנט אלחוטי וגם חדר אמבטיה צמוד. תוכלו ללכת יחד עם הילדים שלכם ולאכול ביחד את ארוחת הבוקר במרפסת המשותפת של המלון, שם יגישו לכם עיתון. יש באפשרותכם אף להכין ארוחות על ידי הפלטות חימום וכן המיקרוגל אשר נמצאים במטבחון האירוח שלכם – יתרון חשוב למשפחות שלא תמיד תמצאו בין בתי מלון בטולוז.

במלון הדירות תוכלו ליהנות מחנייה פרטית אפשרית בעלות נוספת. המשפחות אשר ביקרו בבית מלון זה המליצו עליו מאוד והוא קיבל ציון ממוצע של 8.3 בדירוגי מלונות מומלצים בטולוז למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים במלון

Le Clocher de Rodez Centre Gare – לה קלוצ'ר דה רודז סנטר גייר

Le Clocher de Rodez Centre Gare הוא בית מלון במרכז טולוז כשבע מאות מטר מתחנת הרכבת טולוז – מטאביה. בית מלון זה קרוב לתחנת המטרו ז'אן ד'ארק וכשש מאות מטר מכיכר הקפיטולה. שירות הסעות לשדה התעופה בלגנאק פועל כל עשרים דקות. במרחק של כארבעה וחצי קילומטר מבית המלון תמצאו את אצטדיון טולוז שם תוכלו לראות משחקי כדורגל בליגה הצרפתית. בית המלון הזה מציע לכם אירוח אטום לרעש עם מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי בכל החדרים.

כל חדרי המלון הזה מצוידים בטלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי לוויין, וכן הוא מצויד במתקנים להכנת תה וקפה ושוקו. החדרים מקבלים שירות על ידי מעלית והם גם כוללים בתוכם חדר רחצה פרטי. בחדר האוכל תוגש לכם ארוחת בוקר בסגנון של בופה. בית מלון זה מספק עבורכם שירות קבלה הפועלת באופן רצוף עשרים וארבע שעות ביממה. כן יספק לכם המלון עיסויים על פי דרישה. אורחי המלון אשר הגיעו אל מלון זה בטולוז עם הילדים היו מאוד מרוצים והם דירגו את המלון בציון הממוצע של 9.1 ברשימות מלונות מומלצים בטולוז למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים במלון

At Home Appart Hotel – אט הום אפרטהוטל

מלון דירות בטולוז השוכן ברובע Place Dupuy התוסס. At Home Appart Hotel ממוקם שלושה וחצי קילומטר מאצטדיון טולוז, וכן נמצא כ- 350 מטר מתחנת המטרו פרנסואה ורדיאר. במרחק של כחמש מאות מטר תוכלו למצוא את קתדרלת סנט אטייו וכיכר הקפיטולה נמצאת במרחק של קילומטר אחד בלבד משם. חנייה פרטית זמינה במקום, המציע לכם אירוח אטום לרעש ואינטרנט אלחוטי. כל הדירות ודירות הסטודיו במלון הדירות כוללות מרפסת וכן טלוויזיה בלוויין, כמו גם פינת ישיבה אלגנטית, וחדר אמבטיה פרטי. במטבחונים תמצאו מקרר ומכונת קפה משובחת – יתרונות חשובים לעומת מלונות בטולוז ברוב המיקרים. תוכלו ללכת כל יום בבוקר, עם הילדים שלכם, לחדר האוכל וליהנות מהגשה של ארוחת הבוקר בסיגנון בופה, בה יעניק לכם הצוות עיתון. משפחות אוהבות במיוחד לבלות במלון זה, ולכן דירגו אותו בציון של 8.7 ברשימות מלונות מומלצים בטולוז עם ילדים.

להזמנת חדרים במלון

Appartement coeur historique – דירה קוהור היסטוריק

דירת נופש בטולוז, כ- 2.8 קילומטר מ- Toulouse Expo או מאצטדיון טולוז. לה פונט נוף נמצא במרחק של כחמש מאות מטר, ואילו Place du Capitole נמצאת במרחק של כשני קילומטר . שדה התעופה הקרוב ביותר הוא שדה התעופה טולוז – בלגנאק, אשר נמצא כעשרה קילומטר מדירת הנופש. לאלו מביניכם אשר אוהבים במיוחד לגלוש באינטרנט – יסופק לכם על ידי בית המלון אינטרנט אלחוטי בחינם, וכן תוכלו ליהנות, במידה ואתם שוכרים רכב, מחנייה פרטית זמינה. בדירה תמצאו בחדר שינה אחד, מטבחון מאובזר אשר כולל בתוכו מקרר וכן מיקרוגל – יתרון חשוב בהשוואה אל בתי מלון בטולוז ברוב המיקרים, ולצפייה משותפת עם הילדים שלכם – תסופק בעבורכם טלוויזיה בעלת מסך שטוח. עוד תמצאו פינת ישיבה אקסקלוסיבית וחדר רחצה אחד.

להזמנת חדרים במלון

Hôtel des Etats-Unis – מלון דז הטטס יויניס.

Hôtel des Etats-Unis הוא מלון בטולוז הממוקם צפונית למרכז טולוז, כמה דקות נסיעה מכביש המהיר A62 וכמאתיים מטר מכביש הטבעת טולוז. נמל התעופה טולוז בלגנאק נמצא כחמישה וחצי קילומטר מבית המלון . כל אחד מחדרי האירוח של בית המלון כולל מיזוג אוויר, חדר רחצה פרטי וטלוויזיה עם מסך שטוח עם ערוצי לוויין. במלון זה תוכלו לקבל שירות לחדרים וגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי. כדאי לכם להגיע  לחדר האוכל וליהנות מטעימת ארוחת הבוקר שמוגשת בצורת בופה יום יום, וכן יוגש לכם אוכל צרפתי מסורתי במסעדה של בית מלון זה החל משעות הצהריים של ימי שני עד יום שישי. בבית המלון מציעים לכם ליהנות מבר ולהזמין בו משקה שלפני ארוחת הערב. בנוסף לדלפק קבלה, אשר זמין עבורכם במהלך עשרים וארבע שעות רצופות, מציע מלון זה חנייה פרטית ללא תשלום נוסף.

להזמנת חדרים במלון

Crowne Plaza Toulouse – קראון פלאזה טולוז

בית מלון במרכז טולוז הממוקם כשמונים מטר מבית התיאטרון דו קפיטולה אופרה. תחנות המטרו קפיטולה נמצאת במרחק של כמאתיים מטר מבית המלון הזה, ושדה התעופה של טולוז – בלגנאק נמצא במרחק נסיעה של כעשרים וחמש דקות. אצטדיון טולוז נמצא במרחק של כשלושה קילומטר נסיעה מבית המלון. מלון זה מציע לכם אירוח מפנק ברמה של חמישה כוכבים. לאלו מבינכם, אשר שומרים על הבריאות שלכם, מציע בית מלון זה מכון כושר מאובזר ביותר וכן חצר פנים עם פסלים ועם מזרקה.

כל החדרים בבית המלון הזה אטומים לרעש והם כוללים טלוויזיה בעלת מסך שטוח, עבור צפייה בשעות הפנאי שלכם ושל הילדים שלכם. בחלק מחדרי בית המלון הזה תמצאו עיצוב בסגנון קלאסי שמהם נשקף נוף של Place du Capitole. בחדר האמבטיה אשר עשוי כולו משיש ממתינים לכם מוצרי יוקרה מהודרים. תוכלו ליהנות ממטבח צרפתי גורמה במסעדה בבית מלון זה. כמו כן, ארוחת בוקר אמריקאית תוגש לכם מדי בוקר. באם חפצה נפשכם בקוקטייל מרענן – תוכלו להזמין אותו מן הבר PLAZA. בחדרים תיהנו מאינטרנט קווי, וכן מדלפק יחסי אורחים. באפשרותכם לעשות הזמנה עבור באטלרים, משרתים אישיים. משפחות עם ילדים, אשר ביקרו במלון דירגו אותו בממוצע הציון של 9.6 ברשימות מלונות מומלצים בטולוז למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים במלון

Best Western Toulouse Centre Les Capitouls – בסט ווסטרן טולוז לס קפיטולס

Best Western Toulouse Centre Les Capitouls הוא בית מלון במרכז טולוז. תחנת המטרו ז'אן ז'וראס נמצאת רק במרחק של כתשעים מטר מבית המלון הזה, ואצטדיון טולוז נמצא במרחק נסיעה של כחמישה קילומטר משם. זהו מלון ידידותי לסביבה העושה שימוש במוצרים ובחומרים ידידותיים לסביבה. כל החדרים בבית המלון כוללים גישה חינם לאינטרנט אלחוטי, הם אטומים לרעש, מצוידים במערכות מיזוג אוויר נפרדות ומציעים עבורכם מתקנים להכנת תה וקפה ובקבוק מים. באם חשקה נפשכם בארוחת בוקר מפנקת, תוכלו ליהנות ממנה בחדר האוכל, וכן תוכלו ליהנות במלון זה משירות חדרים. בית המלון הזה זכה לציון ממוצע של 8.9 ברשימת מלונות מומלצים בטולוז למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים במלון

Residhome Toulouse Tolosa – רסידהום בטולוז טולוסה.

Residhome Toulouse Tolosa הוא מלון דירות בטולוז הממוקם בין שדה התעופה בלגנאק למרכז העיר טולוז. אצטדיון טולוז נמצא במרחק נסיעה של כחמישה קילומטר מבית הדירות. מלון דירות זה נגיש בקלות על ידי הכביש המהיר A620 / E09. לשוחרי הבריאות מביניכם – מציע בית הדירות המדובר חדר כושר וכן הוא מציע לכם חדרי לינה אטומים לרעש עם אינטרנט אלחוטי בחינם ומיזוג אוויר. בכל דירה של בית דירות זה יש סלון עם טלוויזיה בלוויין וכן מוצע לכם גם מטבחון מאובזר היטב, יתרון חשוב בהשוואה למלונות בטולוז למשפחות.

אם בא לכם לאכול ארוחת בוקר מזינה עם הילדים שלכם, מזנון ארוחת בוקר קונטיננטלי מוגש מדי יום ואף תוכלו לקבל במקום שירותי כביסה וגיהוץ, שניהם זמינים על פי בקשה מראש. שירותים של אוטובוס למרכז העיר טולוז נמצאים ממש לחוץ בית דירות זה והוא גם יספק עבורכם באתר חנייה פרטית בתוספת תשלום. משפחות מאוד ממליצות על המלון הזה בטולוז והן דירגו אותו בממוצע בציון של 8.0 ברשימות בתי מלון מומלצים בטולוז למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים במלון

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל