הו צ'י מין סיטי בתי מלון

מלונות מומלצים בהו צ'י מין סיטי למשפחות עם ילדים

כל טיול בויטנאם הוא חוויה של היסטוריה, של קולינריה ושל טבע. יש הרבה בתי מלון בהו צ'י מין סיטי אך משפחות המטיילות בהו צ'י מין סיטי עם ילדים זקוקות לבית מלון שיתאים למשפחות. בכתבה זו מבחר מלונות מומלצים בהו צ'י מין סיטי למשפחות עם ילדים שזכו להמלצות חמות של משפחות שהתארחו בהם

וייטנאם נמצאת כבר מזמן על מפת התיירות של הישראלים חובבי הנסיעות לחו"ל. המדינה הנפלאה הזאת שבמזרח הרחוק מציעה למטיילים נופים קסומים, מנזרים מרהיבים, היסטוריה וקולינריה. העיר הגדולה בוייטנאם, הו צ'י מין סיטי (לשעבר סייגון) היא עיר מרתקת וקוסמת למטייל בויאטנם. ישנן שלל אטרקציות בהו צ'י מין סיטי למבקרים כגון המוזיאון על מלחמת ויאטנם (War Remnants Museum), שווקים נפלאים וקניות ועד מסעדות מעולות וחיי לילה תוססים. תוכלו גם לצאת לטיולים בהו צ'י מין סיטי לשלל מקומות כגון מנהרות קו צ'י (Cu Chi Tunnels) ששימשו את הוויאטנמים במהלך המלחמה, או הרובע התיירותי בהו צ'י מין סיטי, שם תפגשו מטיילים מכל העולם.

אם אתם מגיעים להו צ'י מין סיטי עם ילדים לחופשה של כמה ימים, תרצו מן הסתם למצוא מלון שיתאים לכם. ברשימה שריכזנו עבורכם,  תמצאו עשרה בתי מלון בהו צ'י מין סיטי המתאימים במיוחד למשפחות עם ילדים. כשמגיעים אל הו צ'י מין סיטי עם ילדים אינכם רוצים למצוא את עצמכם בבית מלון שאינו מתאים באופיו ובמתקניו לחופשה משפחתית. המלונות שרכזנו כאן קיבלו המלצות חמות ממשפחות שטיילו בעיר הו צ'י מין סיטי עם ילדים והעניקו להם ציון גבוה. יש בהם מתקנים או שירותים המתאימים לילדים או שהם משרים אווירה משפחתית המתאימה למשפחות המגיעות אל הו צ'י מין סיטי עם ילדים.

הציון המוענק כאן לבתי המלון בהו צ'י מין סיטי מפורסם באינטרנט ומבוסס כאמור על דירוג המשפחות עצמן. הקפדנו לכלול ברשימה בתי מלון מסוגים שונים ובדרגות מחיר משתנות, החל מאכסניות בהו צ'י מין סיטי ועד לבתי מלון שלושה או ארבעה כוכבים, המציעים תמורה טובה למחיר.

חופשה בוייטנאם למשפחות – עוד מידע למטייל

טיול בויאטנם – כל המידע למטייל טיול בויטנאם

טיולים מאורגנים לוויאטנאם

בתי מלון מומלצים בהו צ'י מין סיטי למשפחות עם ילדים

Golden Central Hotel Saigon – מלון גולדן סנטרל סייגון

בית המלון ממוקם במרכז שוק בן ת'אנן הידוע והמוכר. המלון נמצא כחמש דקות הליכה ברגל ממוזיאון הו צ'י מין, ובמרחק של כ-15 דקות נסיעה משדה התעופה הבינ"ל של הו צ'י מין סיטי – טן סון נהאט. תוכלו תמורת תשלום להזמין הסעה לשדה התעופה מבית המלון. בית המלון מציע לכם חדרים אלגנטיים וממוזגים, ובהם ריהוט קלאסי מעץ ונעים, טלוויזיה עם ערוצי כבלים וכן כספת פרטית. בכל חדר בבית המלון ישנו חדר רחצה מאובזר עם אמבטיה, חלוקי רחצה וסבונים. בחצר המלון תמצאו בריכת שחייה חיצונית ונעימה שילדיכם יאהבו וממנה נשקף נוף מרהיב של הו צ'י מין סיטי.

אינטרנט חופשי מוצע בחינם לבאי המלון וכן חנייה פרטית. לאחר שתשובו לעת ערב מיום ארוך ומתיש של טיול בעיר הו צ'י מין סיטי עם הילדים אל בית המלון, תוכלו להרגע ולהתענג ממגוון נרחב של עיסויים מרגיעים בספא של בית המלון או מאימון מזיע ומרענן בחדר הכושר בחוץ. במסעדת המלון Rooftop Restaurant & Bar תוכלו לטעום ממגוון נרחב של מנות מקומיות ושל מנות בין לאומיות. הארוחות מוגשות בטרקלין הלובי שם תוכלו ליהנות גם ממשקה עסיסי.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

ND Building

בית המלון נמצא כ-5 ק"מ מפארק התרבות דאם סן, כ-7 ק"מ משוק Tan Dinh וכ-8 ק"מ ממוזיאון שרידי המלחמה. שדה התעופה Tan Son Nhat International מרוחק כארבעה וחצי ק"מ מהמלון ותוכלו גם להזמין בדלפק שירות הסעה אל שדה התעופה. בית המלון מהווה בחירה מושכלת למשפחות המגיעות אל הו צ'י מין סיטי עם ילדים ומחפשות מקום ידידותי ומסביר פנים להתארח בו והוא מציע טיולים ידידותיים, אכילת מזון מקומי ואווירה קסומה. במלון אינטרנט חופשי חינם כמובן, חדרים ממוזגים ומרפסת בכל חדר אשר צופה על העיר.

ארוחת הבוקר מוגשת בחדר האוכל ותוכלו להזמין לכם מנות הנעשות לפי הזמנה. כמו-כן תוכלו לשכור רכב בדלפק הקבלה. משפחות אשר שהו במלון זה של הו צ'י מין סיטי עם ילדים העניקו לו ציון ממוצע של 8.4 ברשימת בתי המלון המומלצים בהו צ'י מין סיטי למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

Melinda Hotel – מלון מלינדה

מלון מלינדה הוא מלון בהו צ'י מין סיטי הנמצא באזור טאו בינה, אזור מעולה למסעדות, טיולים עירוניים וספיגת אווירת העיר. המלון ממוקם כ-3.3 ק"מ מגיאם לאגם פגודה, כ-5 ק"מ מדאם סן וכ-6 ק"מ משוק טן דין. שדה התעופה של הו צ'י מין סיטי מרוחק כ-6 ק"מ מהמלון. תוכלו להזמין שירותי הסעה אל שדה התעופה וממנו.

המלון, בדרגת 2 כוכבים, מציע שירותי קבלה 24/7, המרת מטבע, שירות חדרים והזמנת כרטיסים לשלל אטרקציות בהו צ'י מין סיטי. בכל חדר בבית המלון מזגן, טלוויזיה בכבלים, אינטרנט אלחוטי חינם ומקלחת מאובזרת. כמו-כן יש בכל חדר ארון. במלון ישנה מסעדה המתמחה במאכלים מקומיים.

המלון זכה לציון ממוצע של 8.0 ברשימת מלונות מומלצים בהו צ'י מין סיטי למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

California Hotel – מלון קליפורניה

California Hotel הוא בית מלון בהו צ'י מין סיטי השוכן בשוק Tan Dinh. כ-12 ק"מ ממנו נמצאים גיאק לאם פגודה ומוזיאון שרידי המלחמה. בכל חדר במלון מרפסת הפונה אל העיר, מזגן, מקלחת, טלוויזיה בעלת מסך שטוח ואף מקרר, קומקום חשמלי, בידה, מייבש שיער, שולחן כתיבה וארון בגדים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

Winsuites Saigon – ווינסוויטס סייגון

בית המלון המצוין הזה, בדרגת 4 כוכבים, נמצא במחוז 1, סמוך למוזיאון לאמנות של הו צ'י מין סיטי ולשוק האוכל ברחוב בן תאנה וכן לפארק טאו דן. נמל התעופה של הו צ'י מין סיטי מרוחק כ-13 ק"מ מהמלון. מיקום בית המלון מצוין עבור משפחות המגיעות אל הו צ'י מין סיטי עם ילדים ורוצות להיות בקרבת מרכזי הקניות והבילויים, מוזיאונים ואתרים היסטוריים.

במלון שוכנת מסעדה איכותית המתמחה במאכלים מקומיים מסורתיים, חדר כושר מצויד היטב ובר משקאות חביב. בין שירותי המלון – נשיאת מזוודות, שירותי קבלה 24/7, יציאות לטיולים לכל המשפחה באזור הו צ'י מין סיטי עם הילדים וכן שירות הסעה מנמל התעופה של הו צ'י מין סיטי אל המלון ובחזרה (בתשלום). בחדר האוכל מוגשת בכל בוקר ארוחת בוקר אמריקאית.

משפחות אשר התארחו במלון עם הילדים ממליצים עליו בחום והעניקו לו ציון ממוצע של 9.4 ברשימת בתי המלון המומלצים בהו צ'י מין סיטי למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

The Art – SaiGon Gao Hostel – האומנות – אכסניית סייגון גאו

The Art – SaiGon Gao Hostel ממוקם בטרקלין משותף. בית המלון נמצא כ-1.5 ק"מ משוק האוכל ברחוב בן תאנה וכ-1.7 ק"מ מפארק טאן דן. שוק בן ת'אן נמצא במרחק של כ-2.2 ק"מ מהמלון וכך גם טשימייאיה וייטנאם. במרחק של כשני ק"מ מהמלון נמצאים המוזיאונים הו צ'י מין סיטי העירוני והמוזיאון לאמנויות יפות. נמל התעופה של הו צ'י מין סיטי מרוחק כ-13 ק"מ מהמלון.

בבית המלון יש שירות קבלה הפועל 24/7, אינטרנט אלחוטי חינם וכמובן ארוחת בוקר איכותית בסגנון אסיאתי.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

Language Exchange Hostel 1 – אכסניית לנגוויץ' אקסצ'יינג' 1

Language Exchange Hostel 1 הוא בית מלון בהו צ'י מין סיטי הנמצא במחוז 3, אזור העירייה, כ-2 ק"מ ממוזיאון שרידי המלחמה וכ-2 ק"מ משוק האוכל ברחוב בן ת'אנח, מארמון האיחוד, מפארק טאו דן ומהמוזיאון לאמנות ומוזיאון הו צ'י מין. מתחם טקאשימאייה וייטנאם נמצא כ-2.3 ק"מ מהאכסניה.

אזור 3 הוא אזור מעולה למשפחות המבקשות להכיר את הו צ'י מין סיטי עם ילדים ולהתנסות באוכל מקומי, טיולים עירוניים ומסעדות. אפשר להזמין מדלפק הקבלה שירותי הסעה משדה התעופה אל האכסניה ובחזרה. כמו כן תוכלו להמיר מטבע למטבע המקומי.

בחדר האוכל מוגשת בכל בוקר ארוחת בוקר קונטיננטלית בהגשה אישית. משפחות ששהו באכסניה זו עם ילדים המליצו עליה והעניקו לה ציון ממוצע של 8.5 ברשימת בתי המלון המומלצים בהו צ'י מין סיטי למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

Hotel Minh Son 1 – מלון מין סון 1

Hotel Minh Son 1 הוא בית מלון בהו צ'י מין סיטי, כ-5 ק"מ מפארק התרבות דאם סן, כ-12 ק"מ משוק האוכל ו-12 ק"מ מארמון האיחוד. מחוז בין טאן שבו ממוקם המלון הוא אזור מצוין למשפחות המחפשות בילויים וחיי לילה בעיר הו צ'י מין סיטי עם ילדים וכן אוכן רחוב זול וטוב וטיולים משפחתיים. במלון ישנם חדרים משפחתיים ובכל חדרי האירוח טלוויזיה עם מסך שטוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

RedDoorz near Tan Huong Market – רדורז שליד שוק טאן הונג

בסמוך לשוק Tan Huong ממוקם RedDoorz near Tan Huong Market – בית מלון בהו צ'י מין סיטי. במרחק של 3.5 ק"מ נמצא מגיאם לאם פגודה וכ-3.6 ק"מ נמצא פארק התרבות Dam Sen. מחוז טאו פו הוא אזור מעולה למשפחות השוהות בעיר הו צ'י מין סיטי עם ילדים ואוהבות סיורים עירוניים ואוכל רחוב זמין וקרוב. בבית המלון חדרים משפחתיים המהווים פתרון מצוין למשפחות המגיעות אל הו צ'י מין סיטי עם ילדים בחופשה. בכל החדרים טלויזיה, מזגן, שולחן וחדר מקלחת.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

Quiet Hostel Saigon – אכסניית קווייט סייגון

זוהי אכסנייה שקטה בהו צ'י מין סיטי המרוחקת כ-1.5 ק"מ משוק האוכל ברחוב ת'אנח 1 וכ-1.5 ק"מ מפארק טאו דן. בקרבת האכסניה ישנו מבחר גדול של אטרקציות ובהן מוזיאון לאומנויות יפות, מוזיאון העיר הו צ'י מין ומוזיאון שרידי המלחמה. מחוז 1 הוא אזור מעולה למשפחות הנמצאות בחופשה בעיר הו צ'י מין סיטי עם ילדים ורוצות ללמוד מעט היסטוריה, לבקר במוזיאונים ולעשות שופינג. בחדרי המלון מיזוג אוויר, טלוויזיה בעלת מסך שטוח וכבלים וחדר אמבטיה. בבית המלון גינה ירוקה ופורחת וטרקלין אורחים משותף.

משפחות אוהבות במיוחד לבלות במלון זה, ולכן דירגו את המלון בציון ממוצע של 8.8 ברשימת בתי המלון המומלצים בהו צ'י מין סיטי למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל