חופשה בברלין - עונה מומלצת

מזג האוויר בניו יורק ועונה מומלצת לחופשה

אין תשובה אחת לשאלה מהי העונה המומלצת לחופשה בניו יורק. מזג האוויר בניו יורק יכול להיות הפכפך ובלתי צפוי, אך ניתן לבקר בניו יורק בכל עונות השנה, ולכל עונה יש יתרונות וחסרונות. מומלץ לקרוא מעט על מזג האוויר בניו יורק כדי לדעת למה אפשר לצפות, מה לארוז ואילו אטרקציות מצפות לכם במהלך החופשה שלכם.

ניו יורק, מהערים האטרקטיביות והאהובות ביותר בארה"ב, היא יעד לתיירים לאורך כל ימות השנה, בעיקר בגלל שתמיד יש מה לעשות בתפוח הגדול, לא משנה מתי מבקרים בה. עם זאת, מזג האוויר בניו-יורק משתנה באופן דרמטי מעונה לעונה, כך שאם אתם מתכננים להגיע אליה, חשוב שתבררו מראש לאיזה מזג אוויר אתם יכולים לצפות, ומה כדאי לכם לארוז, כדי לוודא שתוכלו ליהנות מהחופשה בניו יורק, בכל עונה שבה תבחרו להגיע אליה.

חשוב לדעת מראש, שחלק גדול מהחופשה שלכם בניו יורק יעבור עליכם ברחובות העיר, בדרך כלל בהליכה. המשמעות היא שכדאי להתכונן לכל מני סוגים של מזג האוויר, גם אם התחזית צופה שמיים מתונים ושטופי שמש, וגם אם הצפי הוא לגשם וקור. בנוסף, העיר ניו יורק די גשומה לאורך כל השנה, כך שלא משנה באיזו תקופה תבקרו בה, תזדקקו לנעליים מותאמות לגשם ולמטריה.

חופשה בניו-יורק – עוד מידע למטייל

טיסות לניו יורק – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בניו יורק – המדריך המלא

ניו יורק עם ילדים? 10 מלונות עם שירות בייביסיטר

מדריך להזמנת כרטיסים למשחקי הניו יורק ניקס

הזמנת מוניות בניו יורק והסעה משדה התעופה

מהי העונה המומלצת לחופשה בניו יורק?

התשובה לשאלה זו לא תהיה זהה עבור לכולם. אם אתם מחפשים כמה שיותר אטרקציות והופעות, הקיץ הוא התקופה המומלצת לחופשה בניו יורק עבורכם. אם אתם רוצים לראות קצת שלג, ולספוג את אווירת הכריסמס החגיגית והמיוחדת, כמובן שהחורף בניו יורק הוא התשובה בשבילכם. אך אם אתם מחפשים מזג אוויר נעים, לא חם מדי ולא קר מדי, וכמה שפחות תיירים מסביב, כדאי שתגיעו בעונות מעבר, בחודשים כמו מאי, יוני וספטמבר.

בדרך כלל, הזמן הכי זול לטוס לניו יורק הוא בינואר ובפברואר, אחרי החגים. אלו גם החודשים הכי קרים בניו יורק.

החורף בניו יורק קר מאוד והטמפרטורות צונחות עד מעט מתחת לאפס, עם מספר ימי שלג בדרך כלל מדי חודש בחורף. עם זאת, החורף יכול להיות זמן מושלם לחופשה בניו יורק, כיוון חופשה בניו יורק בדצמבר כוללת גם את הבונוס של עונת החגים הקסומה ומגוון אטרקציות שניתן למצוא רק בחורף בניו יורק.

בדרך כלל, אחרי עונת החגים, בינואר ובפברואר, המחירים מתחילים לרדת וגם כמויות התיירים.

חודשי עונות המעבר בניו יורק, במאי, יוני, ספטמבר ואוקטובר, נחשבים לזמן מומלץ לחופשה בניו יורק כיוון שהם משלבים מזג אוויר מתון יחסית, אך עונת התיירות בדרך כלל לא בשיאה בשלב זה.

עונות השנה בניו יורק

מזג האוויר בניו יורק בסתיו

הסתיו בניו יורק, מספטמבר ועד נובמבר, הוא זמן נהדר לחופשה בעיר. בספטמבר עוד אפשר להרגיש את הקיץ עם טמפרטורות שמגיעות עד לכ25 מעלות צלזיוס במהלך היום, אך הלילות עלולים להיות קרירים כך שכדאי להביא בגדים חמימים לערב. באוקטובר כבר מתחילה ירידה משמעותית בטמפרטורות ונובמבר הוא החודש הקר ביותר מבין חודשי הסתיו, רגע לפני החורף. לסתיו בניו יורק יש קסם משלו. זהו זמן נהדר לטיולים בטבע עם מזג אוויר מתון יחסית (במיוחד בתחילת העונה), לא חם מדי ולא קר מדי, ועצים בצבעי הסתיו היפהפיים שיוצרים נוף מרהיב. בניו יורק בסתיו מתקיימים מגוון אירועים: פסטיבל המוזיקה גאברנר'ס בול, חגיגות ליל כל הקדושים שניתן ליהנות מהן בכל רחבי העיר ועוד. את החורף בניו יורק ניתן להרגיש כבר במהלך נובמבר.

מזג האוויר בניו יורק בחורף

החורף מגיע אל ניו יורק בדצמבר, ואיתו גם תקופת החגים. מקומות רבים תולים את קישוטי הקריסמס כבר בסוף נובמבר, ואת עץ חג המולד הענק ברוקפלר סנטר במנהטן ניתן לראות מתחילת דצמבר. השלג בניו יורק בדרך כלל מתחיל לרדת בדצמבר וניתן לצפות לשלג בעיקר במדצמבר ועד פברואר בניו יורק. אלו חודשים קרים מאוד כמובן, והחודש הקר ביותר בניו יורק הוא בדרך כלל ינואר. הטמפרטורות בניו יורק בחורף נעות בין כ-3 לכ7 מעלות צלזיוס ולמי שמתכנן חופשה בניו יורק בחורף מומלץ מאוד להביא לבוש חם, מעילים שמתאימים לטמפרטורות קפואות, כפפות טובות וגם זוג מגפיים עמידים במים כדי שתוכלו ללכת בנוחות גם בימי שלג וליהנות מהאטרקציות של ניו יורק בחורף בלי לקפוא מקור.

למרות הקור, חופשה בניו יורק בחורף היא חוויה מיוחדת במינה ותוכלו להנות מדברים שניתן לראות בעיר רק בזמן זה של השנה. שווקי חג המולד הקסומים בבריאנט פארק וביוניון סקוואר, מתחמי ההחלקה על הקרח בפארקים אל מול נוף עירוני, קישוטי חג מולד מרהיבים ומרשימים, ועוד. בימים בהם יורדת כמות מספקת של שלג, משפחות רבות נהנות מגלישה בסנטרל פארק. כל מה שצריך הוא להביא גלשן קטן (בוגי) ולגלוש.

מזג האוויר בניו יורק באביב

האביב מתחיל בניו יורק במרץ ונמשך עד מאי. גם בחודשים אלו תצטרכו לארוז לבוש חם לחופשה בניו יורק באביב, לפחות בתחילת העונה. עדיין עלול לרדת מעט שלג בניו יורק גם בתחילת האביב. הטמפרטורות באביב בניו יורק עולות בהדרגה ומזג האוויר במאי כבר די נעים עם טמפרטורות שנעות מעט מעל 20 מעלות צלזיוס במהלך היום (בחודש מאי), כך שזהו חודש נהדר לחופשה בניו יורק – לפני שיא התיירות של הקיץ אך עם מזג אוויר ידידותי. בניו יורק באביב (סוף מרץ-אפריל בדרך כלל) ניתן גם ליהנות מצפייה בפריחת הדובדבן (סאקורה) במספר מקומות, ביניהם הגן הבוטני, הסנטרל פארק ועוד.

מזג האוויר בניו יורק בקיץ

עונת הקיץ בניו יורק היא תקופת שיא מבחינת תיירות. מזג האוויר בניו יורק בקיץ הוא חם מאוד ולח, אך זהו זמן נהדר לגלות את העיר וליהנות ממגוון אטרקציות ברחבי העיר שמתרחשות רק בקיץ.

הטמפרטורות הממוצעות בחודשי הקיץ בניו יורק נעות בין כ18 לכ29 מעלות צלזיוס, והחודש החם ביותר בניו יורק הוא יולי.

בין האירועים שמתרחשים בניו יורק מדי שנה בחודשי הקיץ: שייקספיר בפארק, זיקוקי הדינור של מייסי ביום העצמאות האמריקאי, ומגוון פסטיבלי מוזיקה, הופעות ואירועי תרבות.

אירועים ופסטיבלים בניו יורק

ניו יורק היא עיר עשירה בתרבות עם רשימה אינסופית של אירועי תרבות שפתוחים לקהל הרחב ומתאימים למשפחות, וחלקם גם בחינם. אז לפני שאתם מתכננים חופשה בניו יורק, כדאי לבדוק אילו אירועים מתוכננים להתקיים בעיר ולתכנן בהתאם.

שבוע ברודווי בניו יורק

אוהבי התרבות ומחזות הזמר בפרט וודאי ישמחו לשמוע שניתן למצוא הנחות למחזות זמר בברודווי במהלך כל השנה (אם כי תאלצו לחכות בתור בדרך כלל), בין אם מדובר בהגרלת לוטו או בהנחות שונות על כרטיסים. אך הזמן הטוב ביותר בשנה לחופשה בניו יורק לאוהבי ברודווי הוא בהחלט שבוע ברודווי. זהו אירוע שמתקיים פעמיים בשנה, בחורף ובקיץ, ולכבוד שבוע זה תוכלו לרכוש שני כרטיסים במחיר של אחד (קניית הכרטיסים היא מראש, כדאי לבדוק מתי מתחילה מכירת הכרטיסים). שבוע ברודווי מתקיים בדרך כלל בסוף ינואר ובספטמבר. מומלץ להזמין כרטיסים מראש ברגע שאלו מוצעים למכירה, כיוון שהכרטיסים נגמרים במהירות.

ראש השנה הסינית בניו יורק

פסטיבל ראש השנה הסינית הוא חגיגה מדהימה של תרבות שניתן לקחת בה חלק במספר מקומות ברחבי ניו יורק, אך המרכזי שביניהם הוא כמובן צ'יינה טאון במנהטן. רחובות צ'יינה טאון מתמלאים בחוגגים עם תהלוכות מרשימות כמיטב המסורת, וזו חגיגה תרבותית שמומלץ לקחת בה חלק למי שמגיע לניו יורק בחורף.

CELEBRATE BROOKLYN

פסטיבל סלברייט ברוקלין הוא פסטיבל תרבות ותיק שמתקיים בפרוספקט פארק בברוקלין. הפסטיבל כולל הופעות של מגוון אמנים, החל ממוזיקת עולם ועד להיפ הופ (גם להקת בלקן ביט בוקס הישראלית הופיעה שם בעבר), ומגיעים אליו אלפי מבקרים. ההופעות בפסטיבל בחינם בדרך כלל, והוא מתקיים מדי קיץ.

שייקספיר בפארק

שייקספיר בפארק הוא אחד האירועים התרבותיים הידועים ביותר בניו יורק, בו ניתן לצפות בחינם בהפקות מושקעות של מחזות שייקספיר בסנטרל פארק. הכרטיסים מחולקים בחינם אך מוגבלים והדרישה להם גבוהה מאוד. נכון לכתיבת המאמר, ניתן להשתתף בלוטו דיגיטלי לקבלת כרטיסים לשייקספיר בפארק.

מזג האוויר בניו יורק לאורך חודשי השנה

מזג האוויר בניו יורק בינואר

מזג האוויר בניו יורק בינואר הוא קפוא במיוחד, עם טמפרטורות שנעות באיזור אפס מעלות צלזיוס, כשמונה ימי גשם וגם מספר ימי שלג. לחודש זה כדאי לארוז בגדים חמים שמתאימים למזג אוויר חורפי במיוחד, וחשוב מאוד לא לשכוח מגפיים או נעליים שמתאימות לשלג. עם זאת, זוהי תקופה פחות תיירותית בניו יורק, יתרון למטיילים שמעדיפים מקומות פחות צפופים (לפחות יחסית לתקופת החגים בחודש הקודם), וייתכן שהמחירים יהיו ידידותיים יותר, במיוחד לעומת דצמבר.

מזג האוויר בניו יורק בפברואר

מזג האוויר בפברואר בניו יורק עדיין קפוא, עם טמפרטורות שצונחות עד לכ-2 מעלות ומגיעות עד לכ6 מעלות צלזיוס, כשבעה ימי גשם ומספר ימי שלג. למרות הקור, תוכלו עדיין ליהנות מניו יורק כל עוד תצטיידו בלבוש שמתאים למזג האוויר.

אירועים בניו יורק בפברואר כוללים את ראש השנה הסינית, שבוע האופנה ועוד.

מזג האוויר בניו יורק במרץ

מזג האוויר בניו יורק במרץ מתחיל להיות פחות קפוא, אך עדיין קר, עם כשמונה ימי גשם וסיכוי למעט שלג בעיקר בתחילת החודש. גם לחופשה בניו יורק במרץ כדאי לארוז בגדים חורפיים. במרץ בניו יורק תוכלו לצפות בחגיגות יום פטריק הקדוש, שכוללות בין היתר מצעד חגיגי. והחגיגות מורגשות היטב ברחבי העיר.

מזג האוויר בניו יורק באפריל

מזג האוויר באפריל בניו יורק עדיין קר, אך בדרך כלל יש עלייה משמעותית בטמפרטורות שנעות בין כ7 לכ18 מעלות צלזיוס עם כשמונה ימי גשם במהלך החודש. חופשה בניו יורק באפריל תאפשר לכם לצפות בפריחת הדובדבן וליהנות מפסטיבל פריחת הדובדבן בעיר. בחודש זה נחגג חג הפסחא בעיר.

מזג האוויר בניו יורק במאי

מאי הוא חודש מומלץ מאוד לחופשה בניו יורק. מזג האוויר מתחמם והטמפרטורות נעות בין כ12 לכ22 מעלות צלזיוס, אך כדאי להביא גם לבוש חם ללילות קרירים וניתן לצפות למספר ימי גשם בדרך כלל במהלך החודש.

בסוף חודש מאי מציינים בארצות הברית את יום הזיכרון,  בו אמריקאים רבים מטיילים, עורכים ברביקיו וחנויות רבות מציעות סיילים מיוחדים.

מזג האוויר בניו יורק ביוני

בניו יורק ביוני הטמפרטורות נעות בין כ18 לכ27 מעלות צלזיוס. זהו זמן נהדר לחופשה בניו יורק בו תוכלו לגלות את העיר וליהנות מהקיץ, רגע לפני שיא החום והלחות של יולי-אוגוסט ושיא תקופת התיירות. יש גם סיכוי למספר ימי גשם כך שכדאי להצטייד במטריה. רשימת האירועים ביוני בניו יורק כוללת, בין היתר, את פסטיבל מוזיאון מייל בו תוכלו ליהנות ממגוון תערוכות אומנות בחינם, תהלוכת בנות הים המפורסמת של קוני איילנד ועוד.

מזג האוויר בניו יורק ביולי

הקיץ בשיאו ביולי בניו יורק, ומזג האוויר חם ולח.  הטמפרטורות נעות בין כ20 לכ29 מעלות צלזיוס עם סיכוי למספר ימי גשם במהלך חודש יולי. הקיץ בעיצומו ואיתו גם מגוון אירועים ואטרקציות ברחבי העיר. אירועים ביולי בניו יורק כוללים את יום העצמאות האמריקאי, שייקספיר בפארק, שבוע המסעדות ועוד.

מזג האוויר בניו יורק באוגוסט

מזג האוויר בניו יורק באוגוסט הוא חם מאוד ולח, עם סיכוי למעט גשם. הטמפרטורות נעות בין כ20 לכ29 מעלות צלזיוס במהלך חודש אוגוסט. אירועים בניו יורק באוגוסט כוללים בין היתר את פסטיבל המוזיקה החינמי Celebrate Brooklyn, פסטיבל רחובות הקיץ Summer Streets (בו מספר רחובות במרכז העיר נסגרים לתנועת רכבים ונפתחים למגוון פעילויות, רוכבי אופניים, הופעות, דוכני אוכל, הפעלות ספורט וכול'), שייקספיר בפארק ועוד.

מזג האוויר בניו יורק בספטמבר

ספטמבר הוא זמן מומלץ לחופשה בניו יורק. מזג האוויר נעים וחם בעיקר בתחילת החודש, אך כדאי לארוז גם בגדים חמים ללילות קרירים. בחודש זה חוגגים בארצות הברית את יום העבודה (Labor day) בו אמריקאים רבים מקבלים יום חופש מהעבודה או מהלימודים וכמובן ניתן לצפות לסיילים בחנויות רבות.

מזג האוויר בניו יורק באוקטובר

מזג האוויר בניו יורק באוקטובר ממשיך במגמת התקררות, והטמפרטורות נעות בין כ10 לכ18 מעלות צלזיוס עם מספר ימי גשם במהלך החודש. אוקטובר הוא חודש מומלץ לחופשה בניו יורק, מזג האוויר יחסית מתון, לא קר מדי ולא חם מדי. הסתיו בעיצומו באוקטובר בניו יורק וזהו זמן נהדר לטיול בפארקים היפהפיים שבעיר. בסוף החודש תוכלו ליהנות מאירועי ליל כל הקדושים בניו יורק, חוויה תרבותית מדהימה בפני עצמה ובה הרחובות מלאים במתחפשים ומתקיים מצעד תחפושות ענק במרכז העיר.

מזג האוויר בניו יורק בנובמבר

מזג האוויר בניו יורק בנובמבר ממשיך להתקרר, עם טמפרטורות ממוצעות שנעות בין כ6 לכ13 מעלות צלזיוס ומספר ימי גשם במהלך החודש. בתחילת נובמבר מתקיים מרתון ניו יורק. לקראת סוף חודש נובמבר נחגג חג ההודיה ובו ניתן לצפות בתהלוכת חג ההודייה של מייסיס, אירוע אייקוני מפורסם שמתקיים מדי שנה במרכז העיר.

מזג האוויר בניו יורק בדצמבר

החורף מתחיל בניו יורק בדצמבר, ומזג האוויר כבר קר מאוד עם טמפרטורות שנעות בין כ0 לכ7 מעלות צלזיוס, מספר ימי גשם במהלך החודש וגם, בדרך כלל, השלג הראשון של השנה (ומספר ימי שלג נוספים בדרך כלל).

הצטיידו בלבוש חם, מעיל טוב ונעליים שמתאימות לשלג, ותוכלו ליהנות בניו יורק בדצמבר מתקופה קסומה וחגיגית.

זוהי תקופת החגים וחגיגות השנה החדשה בניו יורק, ולכן ניתן לצפות לעיר מלאה בתיירים אך גם מקושטת היטב לקריסמס באורות יפהפיים ועצי אשוח.

בדצמבר בניו יורק תוכלו ליהנות משווקי חג המולד ומתחמי החלקה על הקרח (לקראת סוף החודש בעיקר), הדלקת האורות החגיגית על העץ הענק ברוקפלר סנטר (בתחילת החודש) ועוד.

תגובות 2

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל