עונה מומלצת לחופשה במיאמי

מזג האוויר במיאמי ועונה מומלצת לחופשה

העונה המומלצת לחופשה במיאמי יכולה להיות כל עונה מעונות השנה – תלוי באופי החופשה ובהעדפות האישיות שלכם. באופן כללי, ניתן לומר, שמזג האוויר במיאמי חמים ונוח לאורך כמעט כל השנה, במיוחד בהשוואה ליעדים אחרים בארצות הברית, ותמיד אפשר למצוא בה אטרקציות ואירועים שניתן לשלב המהלך החופשה. עם זאת, חשוב לזכור, שמיאמי נמצאת בנתיב ההוריקנים, הפוקדים מעת לעת את ארה"ב, ולכן כדאי לבדוק מראש מדי הכי כדאי לכם לתזמן את החופשה שלכם, ולהתעדכן לקראת החופשה בתחזית מזג האוויר. כאן תוכלו למצוא מידע מפורט על מזג האוויר במיאמי לאורך השנה, ועל האירועים והאטרקציות שתוכלו לשלב בחופשה שלכם בכל מועד בו תבחרו לבקר בה.

מיאמי פלורידה, עיר חוף שוקקת חיים ואהובה במיוחד על מטיילים בארצות הברית, המתאפיינת במזג אוויר טרופי, תרבות מגוונת, אוכל טוב ונופים עירוניים ייחודיים.

האקלים במיאמי הוא אקלים מונסון טרופי, עם מזג אוויר שיאפשר לכם להתחמק מהחורף האמתי של ארצות הברית וליהנות מטמפרטורות חמימות אפילו בינואר. את העונות במיאמי ניתן לחלק לעונה יבשה ועונה גשומה.

למרות שהטמפרטורות נשארות גבוהות יחסית כמעט תמיד (לעיתים יותר ולעיתים פחות), ישנם גורמים שכדאי לחשוב עליהם לפני שמתכננים את החופשה במיאמי, כמו עונת ההוריקנים, העונה הגשומה, מועדים מיוחדים ועוד.

חופשה במיאמי – עוד מידע למטייל

מיאמי – מלונות מומלצים למשפחות עם ילדים

טיסות למיאמי – השוואת מחירים וטיפים לנוסע

מיאמי היט – המדריך לרכישת כרטיסים למשחקי NBA

השכרת רכב במיאמי פלורידה – המדריך המלא

מתי העונה הגשומה במיאמי?

העונה הגשומה במיאמי נמשכת בדרך כלל מאמצע מאי ועד לאמצע אוקטובר, והעונה היבשה במיאמי היא בדרך כלל מאמצע אוקטובר עד מאי. החודשים הגשומים ביותר במיאמי הם יוני, אוגוסט וספטמבר. לעומת זאת, דצמבר, ינואר ופברואר הם החודשים היבשים ביותר.

מתי עונת ההוריקנים במיאמי?

רוב עונת ההוריקנים במיאמי מתנגשת עם העונה הגשומה ועם מזג אוויר חם מאוד, מה שהופך את התקופה (בעיקר את חודשי הקיץ וספטמבר) לפחות מומלצת לחופשה במיאמי. עונת ההוריקנים נמשכת באופן רשמי מיוני ועד סוף נובמבר, כאשר הסיכון גבוה יותר באוגוסט ובספטמבר. לכן, אם אתם מתכננים חופשה למיאמי בתקופה זו, כדאי לבדוק את תחזיות מזג האוויר לעיתים תכופות וגם כבר לפני הטיול, וכמובן להקשיב להנחיות של הרשויות.

מתי כדאי לטוס לחופשה במיאמי?

העונה המומלצת לחופשה במיאמי מבחינת מזג האוויר היא העונה היבשה, מנובמבר ועד סוף אפריל. הטמפרטורות נוחות (בין כ-19 מעלות צלזיוס בלילה לכ-24-26 מעלות צלזיוס במהלך היום), וכמויות הגשם מינימליות (כארבעה ימי גשם במהלך החודש). בתקופה זו מזג האוויר מעולה ולכן היא נחשבת לעונה התיירותית במיאמי.

בחודשיים האחרונים של העונה היבשה, במרץ ובאפריל, הטמפרטורות מתחממות יותר ואלו הם חודשים מעולים לחופשה במיאמי. בנוסף, אלו חודשי מעבר, כך שיש סיכוי טוב יותר למחירים ידידותיים ופחות עומס של תיירים (למעט במועדים מיוחדים, כמו למשל חופשת האביב).

לעומת זאת, מזג האוויר במיאמי בקיץ חם מאוד, לח וחודשי הקיץ במיאמי הם הגשומים ביותר בשנה. הקיץ במיאמי היא גם עונת ההוריקנים, כך שצריך לקחת זאת בחשבון.

מיאמי היא יעד מעולה למי שמחפש חופשת חורף חמה, ורוצה לברוח מהקור של חודשי החורף במדינות אחרות.

למטיילים שמחפשים להימנע ככל האפשר מצפיפות ועומס תיירים, כדאי לטוס למיאמי בזמנים שלא מתנגשים עם מועדים מיוחדים כמו תקופת הכריסמס וחגיגות השנה החדשה, חופשת האביב וכול'.

מתי כדאי לבקר בסאות' ביץ' מיאמי?

שכונת סאוץ' בית המפורסמת והטרנדית מלאת חיים והיא יעד מומלץ למטיילים במיאמי. לסאות' ביץ' מיאמי יש מה להציע בכל זמן בשנה, אך לכל עונה יש יתרונות וחסרונות משלה. הטמפרטורות גבוהות במיוחד בחודשי הקיץ וייתכן שהאיזור יתמלא במשפחות בעקבות חופשת הקיץ (וחשוב לזכור שזוהי גם עונת ההוריקנים).

זמן מומלץ לחופשה בסאות' ביץ' הוא בחודשי האביב, ממרץ ועד מאי, רגע לפני העונה הגשומה וכשהטמפרטורות נוחות יחסית. הטמפרטורות הגבוהות הממוצעות (בדרך כלל בשעות הצהריים) נעות בין כ23 לכ28 בין מרץ למאי (הטמפרטורות עולות בהדרגה לקראת סוף העונה).

אירועים מיוחדים ופסטיבלים במיאמי

מיאמי ידועה בזכות החופים שלה ומזג האוויר הנוח, אך היא מציעה גם מגוון אירועים תרבותיים, קולינריים, מוזיקליים ועוד, שיעשירו את החופשה בפעילויות. ניתן למצוא פעילויות למשפחות במיאמי כמעט בכל זמן בשנה, עם מגוון פסטיבלים וירידים שמתקיימים בעיר וכוללים מגוון אטרקציות.

פסטיבל ארט דקו Art Deco Weekend

כיאה לעיר שידועה בארכטיקטורת הארט דקו שלה, במיאמי מתקיים מדי שנה בינואר פסטיבל סוף שבוע ארט דקו. ארט דקו וויקנד הוא פסטיבל ותיק, שנועד כדי לסייע בשימור הארכיטקטורה הצבעונית המאפיינת את מיאמי ולהציג אותה. כיום זהו פסטיבל תרבותי עם מגוון אירועים ופעילויות, החל מסיור ארכיטקטורה ועד להופעות.

חודש הקניות במיאמי Miami Shopping month

אוהבי השופינג במיאמי ישמחו לשמוע שגם עבורם יש אירוע מיוחד. חודש מרץ הוא חודש השופינג במיאמי כחלק ממסורת חדשה יחסית של מספר שנים בלבד, ובו תוכלו ליהנות ממגוון הנחות ואירועים מיוחדים במגוון קניונים וחנויות.

נייט גרדן NightGarden

הנייטגארדן במיאמי הוא אירוע שמתקיים מדי שנה בתקופת החגים (לקראת אמצע נובמבר עד תחילת ינואר בדרך כלל, אך בדקו את התאריכים המדויקים מדי שנה), ובו מתמלאים הגנים הבוטניים הטרופיים פיירצ'יילד במופעי אורות מרהיבים וקסומים ואפקטים מיוחדים. זוהי פעילות קסומה לכל המשפחה שמתקיימת מדי ערב בדרך כלל (בתקופת הפעילות). רכישת הכרטיסים היא באתר מראש.

פסטיבל השוקולד במיאמי A Festival of Chocolate

פסטיבל השוקולד במיאמי מתקיים מדי שנה בחורף בגן הבוטני הטרופי פיירצ'יילד. הפסטיבל נמשך יומיים וכולל סדנאות, פעילויות לכל המשפחה וכמובן המון שוקולד.

פסטיבל האומנויות קוקונט גרוב במיאמי The Coconut Grove Arts Festival

פסטיבל האומנויות קוקונט גרוב מתקיים במיאמי מדי שנה למשך שלושה ימים, וכולל פעילויות לכל המשפחה. הפסטיבל כולל הופעות מוזיקליות, איזור קולינרי, איזור למשפחות, וכמובן מגוון אמנים שיציגו את יצירות האמנות שלהם במהלך הפסטיבל.

מזג האוויר במיאמי לפי החודש

החודש המומלץ לחופשה במיאמי תלוי באופי החופשה המתוכננת ובהעדפות האישיות של המבקר, ולכל תקופה יש חסרונות ויתרונות משלה. הטמפרטורות הן כמובן ממוצעות ולא מדויקות, ולא ניתן לחזות בדיוק מה יהיה מזג האוויר בו תיתקלו בחופשה שלכם במיאמי. לכן, תמיד כדאי לבדוק שנית תחזית מדויקת יותר בתכנון החופשה וגם זמן קצר לפני החופשה.

מזג האוויר במיאמי בינואר

כאשר בערים רבות בארצות הברית חורף מקפיא בעיצומו, מיאמי בינואר הוא מקום מעולה לברוח אליו. מזג האוויר במיאמי בינואר הוא מעולה: לא חם מדי ולא קר מדי, עם טמפרטורות שנעות באזור 17 מעלות צלזיוס בלילה ומגיעות עד לכ-23 מעלות צלזיוס במהלך היום. גם כמויות הגשם הן מינימליות, עם כארבעה ימי גשם בלבד במהלך החודש.

אירועים במיאמי בינואר כוללים את הארט דקו וויקנד (פסטיבל הארט דקו), פסטיבל הג'אז של סאות' ביץ' ועוד.

מזג האוויר במיאמי בפברואר

פברואר הוא חודש מומלץ לחופשה במיאמי. מזג האוויר בפברואר במיאמי הוא מעולה, עם טמפרטורות שמגיעות עד לכ-24 מעלות צלזיוס במהלך היום ונעות באזור 17 מעלות צלזיוס בלילה. גם בפברואר מדובר בתקופה היבשה במיאמי  (יחסית) עם כארבעה ימי גשם בלבד במהלך החודש.

מי שמחפש חופשה חמימה בחורף בארצות הברית, מיאמי הוא יעד מעולה בשבילו.

אירועים במיאמי בפברואר כוללים את פסטיבל האומנויות קוקונט גרוב, תצוגת הסירות הבינלאומית, ועוד.

מזג האוויר במיאמי במרץ

מזג האוויר במרץ במיאמי הוא חם. הטמפרטורות עולות ומגיעות עד לכ-26 מעלות צלזיוס במהלך היום (ובאזור 18-20 בשעות הלילה בדרך כלל) עם מספר ימי גשם בודדים בלבד במהלך החודש. חודשי האביב, החל ממרץ ועד אמצע מאי, הם זמן מומלץ לחופשה במיאמי. השילוב של עונת המעבר על כל יתרונותיה ומזג האוויר הטרופי, הופך את חודש מרץ לחודש נהדר לחופשה במיאמי. עם זאת, שימו לב לתאריכי חופשת האביב שבדרך כלל מתקיימת מתישהוא בין מרץ לאפריל ועלולה להקפיץ את המחירים ולהביא תיירים רבים לעיר.

אירועים במיאמי במרץ כוללים בין היתר את קרנבל מיאמי, פסטיבל המוזיקה ג'אז אין דה גרדנס,  פסטיבל המוזיקה אולטרה ועוד.

מזג האוויר במיאמי באפריל

אפריל הוא חודש מומלץ לחופשה במיאמי. הטמפרטורות נעות בין כ-21 לכ-26 מעלות צלזיוס, כמויות הגשם הן מינימליות עם כמספר ימי גשם בלבד במהלך החודש, והעונה היא עונת מעבר. עם זאת, כדאי לשים לב לתאריכי חופשת האביב שעלולים להביא הרבה תיירים לעיר ואולי גם לגרום לעלייה במחירים.

מזג האוויר במיאמי במאי

מזג האוויר במאי במיאמי הוא חם אך לא חם מדי בדרך כלל, רגע לפני הקיץ. זהו חודש מומלץ לחופשה במיאמי. הטמפרטורות עולות לקראת הקיץ ונעות בין כ-23 לכ-28 מעלות צלזיוס, אך גם כמויות הגשם מתחילות לעלות רגע לפני העונה הגשומה שמתחילה באמצע החודש, עם כשבעה ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר במיאמי ביוני

מזג האוויר ביוני במיאמי חם ולח, עם טמפרטורות שנעות בין כ-25 מעלות צלזיוס לכ-30 מעלות צלזיוס. העונה הגשומה כבר בעיצומה בחודש זה כך שכדאי להצטייד במטרייה, וזוהי גם תחילתה הרשמית של עונת ההוריקנים במיאמי כך שכדאי להקשיב להנחיות ולשים לב לתחזיות מזג האוויר.

מזג האוויר במיאמי ביולי

הקיץ בעיצומו ומזג האוויר ביולי במיאמי הוא חם מאוד ולח והטמפרטורות נעות בין כ-26 לכ-31 מעלות צלזיוס. העונה הגשומה בעיצומה כך שכדאי להצטייד במטריה. כדאי לזכור שחודש יולי הוא חלק מעונת ההוריקנים.

אירועים במיאמי ביולי כוללים את פסטיבל המנגו בגן הבוטני פיירצ'יילד, שבוע אופנת בגדי הים של מיאמי ועוד.

מזג האוויר במיאמי באוגוסט

מזג האוויר במיאמי באוגוסט חם מאוד ולח, עם טמפרטורות שנעות באזור 33 מעלות צלזיוס במהלך היום. העונה הגשומה בעיצומה, כך שכדאי להביא מטרייה ולהתכונן לגשמים טרופיים מדי פעם. באוגוסט במיאמי עונת ההוריקנים בעיצומה, ולמעשה אוגוסט וספטמבר הם חודשים בהם יש יותר סיכוי לסופה מבשאר העונה. כדאי להיערך לכך בהתאם ולעקוב אחר התחזיות וההנחיות.

מזג האוויר במיאמי בספטמבר

מזג האוויר במיאמי בספטמבר עדיין חם ולח כמו בחודשי הקיץ. עונת ההוריקנים עדיין בעיצומה (הסיכוי לסופות גבוה יותר באוגוסט ובספטמבר לעומת שאר חודשי השנה) כך שכדאי להקשיב להנחיות ולתחזיות. גם העונה הגשומה במיאמי בעיצומה בחודש זה, כך שסביר שתתקלו בגשמים מדי פעם.

בספטמבר במיאמי (כמו גם ברחבי ארצות הברית) נחגג הלייבר דיי ביום שני הראשון בחודש זה מדי שנה שמאפשר לכולם ליהנות מסוף שבוע ארוך.

מזג האוויר במיאמי באוקטובר

מזג האוויר באוקטובר במיאמי ממשיך להיות חם, אך הטמפרטורות יורדות מעט. זהו החודש האחרון של העונה הגשומה במיאמי וגם כמויות הגשם מתחילות לרדת. הטמפרטורות במיאמי באוקטובר נעות בין כ24 לכ28 מעלות צלזיוס. חודש אוקטובר עדיין נחשב לחלק מעונת ההוריקנים במיאמי שמגיעה לסיומה בסוף נובמבר.

בחודש אוקטובר במיאמי נחגג, כמו בשאר המדינה, חג ההאלווין (ליל כל הקדושים) שמביא אתו בדרך כלל מגוון אטרקציות.

מזג האוויר במיאמי בנובמבר

מזג האוויר במיאמי בנובמבר נעים עם טמפרטורות שנעות בין כ21 לכ26 מעלות צלזיוס והרבה פחות גשם (כחמישה ימי גשם במהלך החודש) לאחר סוף העונה הגשומה. עונת ההוריקנים של מיאמי עדיין נמשכת בנובמבר אך מסתיימת בסוף החודש.

אירועים במיאמי בנובמבר כוללים את יריד הספרים, פסטיבל הסרטים הקצרים ועוד.

מזג האוויר במיאמי בדצמבר

בדצמבר במיאמי מזג האוויר נעים בדרך כלל. לרוב חם במהלך היום, עלול להיות מעט קריר בלילה, וכמויות הגשם מינימליות יחסית לאחר סיום העונה הגשומה. חודש דצמבר הוא חודש מומלץ לחופשה במיאמי, אך הוא תיירותי במיוחד בתקופת החגים ועלול להיות יקר יותר בתקופה זו.

בדצמבר במיאמי תוכלו ליהנות משלל האטרקציות של חג המולד והשנה החדשה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל