עונה מומלצת לחופשה באורלנדו פלורידה

מזג האוויר באורלנדו פלורידה, ועונה מומלצת לחופשה

אורלנדו פלורידה היא יעד תיירותי פופולרי, למשפחות ובכלל, בזכות פארקי השעשועים המפורסמים שלה, ובהם דיסניוורלד, והאטרקציות המרובות שאפשר ליהנות מהם במהלך הביקור בה. גם מזג האוויר באורלנדו מזמין מבקרים לאורך כל השנה, אם כי חשוב לזכור, שבפלורידה קיימת בחלק מהשנה סכנה לסופות הוריקן, ולכן חשוב להיות מודעים לעונת ההוריקנים באורלנדו, ולהתעדכן לגבי התחזית בטרם הנסיעה. אם אתם מעוניינים לצאת לחופשה באורלנדו, כדאי לשקול לקבוע את מועד הביקור ל"עונה שמחוץ לעונה", אז ההוצאות נמוכות יותר, וכך גם הצפיפות בעיר. כאן תוכלו למצוא מידע מקיף על מזג האוויר באורלנדו לאורך השנה, על התקופה המומלצת לחופשה ועל האירועים, הפסטיבלים והאטרקציות של אורלנדו שתוכלו לשלב במהלך החופשה שלכם.

אורלנדו, פלורידה, היא יעד מומלץ למשפחות שמטיילות בארצות הברית. היא מלאה בפארקי שעשועים ואתרי תיירות פופולריים שיבטיחו טיול מדהים ומלא הרפתקאות, במיוחדת למשפחות עם ילדים.

האקלים באורלנדו הוא סובטרופי. הקיץ חם מאוד ולח, והחורף נעים מאוד ונע בין קריר בלילה לחמים ונעים במהלך היום. למעשה החורף הוא זמן מעולה לחופשה באורלנדו, כי מזג האוויר מתון ונעים.

כשחושבים על מזג האוויר באורלנדו והעונה המומלצת לחופשה בה, יש מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון, כמו כמויות הגשם, העומס הצפוי בפארקי השעשועים, זמנים בהם החום כבד, ועונת ההוריקנים.

עונת ההוריקנים בפלורידה באופן רשמי נמשכת מיוני ועד סוף-אמצע נובמבר, כאשר הסיכוי הגבוה ביותר לסופה הוא מאוגוסט ועד אוקטובר. עם זאת, כיוון שאורלנדו נמצאת במרכז ולא על קו החוף, היא נחשבת למקום בטוח יחסית מפני סופות הוריקן. ובכל זאת, אם אתם מטיילים באורלנדו בתקופה זו, הקפידו לבדוק את התחזיות וההנחיות.

אורלנדו פלורידה – עוד מידע למטייל

טיסות לאורלנדו מישראל – השוואת מחירים ומידע

כרטיסים למשחקי אורלנדו מג'יק ב- NBA – מדריך

אורלנדו – מלונות מומלצים עם ילדים

השכרת רכב באורלנדו – המלצות והשוואת מחירים

מהי העונה המומלצת לחופשה באורלנדו פלורידה?

עונת האביב היא העונה המומלצת לחופשה באורלנדו. ממרץ ועד מאי, מזג האוויר נעים, לא חם מדי ולא קר מדי. כדי להתחמק מתקופת שיא תיירותית מומלץ להגיע לקראת סוף האביב, לאחר שחופשת האביב האמריקאית מסתיימת. אם אתם מחפשים את התקופה הכי שקטה וזולה לחופשה באורלנדו, חודשים נוספים שיכולים להיות הימור טוב הם ינואר וחודשי הסתיו, למעט מועדים מיוחדים. באופן כללי, כדי לנסות להימנע מעומס באתרי התיירות, השתדלו להימנע מכל זמן בו יש חופשות של בתי ספר וקולג'ים או מתקופות חגים.

העונה המומלצת לחופשה בדיסני וורלד אורלנדו

לא משנה מתי תחליטו לטוס, ניתן ליהנות ולהפיק את המיטב מדיסני וורלד אורלנדו בכל זמן בשנה, וגם בימים עמוסים יותר, בעזרת אופציות של תורים מהירים בתוספת תשלום.

אך אם יש לכם את האופציה לתכנן את מועד הביקור בדיסניוורלד, ישנם כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון.

בדיסניוורלד אורלנדו ישנן תקופות עמוסות יותר, כך שמי שלא נהנה לטייל בין קהל גדול של תיירים אולי יעדיף להימנע ממועדים אלו. עם זאת, החיסרון בתקופות היותר שקטות בדיסניוורלד הוא ששעות הפעילות עלולות להיות קצרות יותר וחלק מהפעילויות או המופעים עלולים להתקיים לעיתים פחות תכופות.

אם אתם מעדיפים להגיע לדיסניוורלד אורלנדו בתקופות בהן יש סיכוי טוב יותר לכמה שפחות מבקרים, טיפ טוב יהיה להגיע בזמנים בהם בתי הספר לא בחופשה, וכמובן להימנע מחגים ומועדים מיוחדים.

זמנים עמוסים במיוחד בדיסניוורלד אורלנדו הם בדרך כלל בתקופת הקריסמס והשנה החדשה, בתקופת חופשת האביב האמריקאית, בתקופת חג ההודייה ובכל מועד מיוחד בו בתי הספר מקבלים יום חופש או שניים.

עם זאת, למרות העלייה בכמות המבקרים בתקופה זו, ביקור בדיסניוורלד בקריסמס הוא מיוחד במינו, והקישוטים היפהפיים שממלאים את הפארק ישדרגו את החופשה לחוויה שלא כדאי לפספס.

עונות השנה באורלנדו

מזג האוויר באורלנדו בקיץ

מזג האוויר באורלנדו בקיץ חם מאוד ולח. יולי הוא החודש הכי חם באורלנדו, והטמפרטורות מגיעות עד לכ35 מעלות צלזיוס ואפילו יותר. כבר ביוני באורלנדו הטמפרטורות גבוהות, ומגיעות לאיזור ה30 מעלות צלזיוס בשעות החמות של היום. העונה הגשומה באורלנדו מתחילה ביוני וכמויות הגשם מתחילות לעלות בחודש זה.

בקיץ באורלנדו התיירות בשיאה בעקבות חופשות הקיץ הארוכות, כך שתיתכן עלייה במחירים ובעומס באתרי התיירות.

אירועים בקיץ בפלורידה כוללים בין היתר את יום העצמאות האמריקאי (עם המון חגיגות שונות), סדרת ההופעות המוזיקליות הקיצית ביקב לייקרידג' (בשבתות ביולי בדרך כלל), שבוע המסעדות bite:30 ועוד.

מזג האוויר באורלנדו בסתיו

מזג האוויר באורלנדו בחודשי הסתיו ממשיך להיות חם לכל אורך העונה, עם סיכוי ללילות מעט קרירים יותר בנובמבר. הטמפרטורות הממוצעות הגבוהות (במהלך היום) נעות באיזור 32 מעלות צלזיוס בספטמבר, ויורדות בהדרגה עד לכ26 מעלות צלזיוס בנובמבר. גם כמויות הגשם יורדות בהדרגה לאורך הסתיו באורלנדו עם כ11 ימי גשם במהלך ספטמבר, כחמישה ימי גשם באוקטובר וכשלושה ימי גשם בנובמבר.

עם זאת, חשוב לזכור שחודשי הסתיו הם עדיין חלק מעונת ההוריקנים באורלנדו, שמסתיימת בדרך כלל לקראת סוף נובמבר, ולכן כדאי להיות מודעים ולהיערך לכך במידת הצורך, תוך הקשבה להנחיות.

בספטמבר כמויות התיירים מתחילות לרדת בדרך כלל עם סיום החופשה של בתי הספר.

בחודש אוקטובר באורלנדו פארקי השעשועים השונים חוגגים את חג ההאלווין החל מקישוטים ועד לפעילויות מיוחדות כמו ההאלווין הורור נייט ביוניברסל שכולל שלל הפחדות (חוויה מיוחדת, אך פחות מומלצת לילדים קטנים). גם הדיסניוורלד בדרך כלל מלא בקישוטים ופעילויות מיוחדות לכבוד ההאלווין.

מזג האוויר באורלנדו בחורף

בעוד בערים רבות בארצות הברית חורף מקפיא בעיצומו בחודשים אלו, החורף בפלורידה קליל ונעים. כמויות הגשם לא גדולות, הלילות קרירים (באיזור 12 מעלות צלזיוס) והימים נעימים (באזור 23 מעלות צלזיוס). ניתן לצפות לכארבעה ימי גשם מדי חודש בחודשי החורף באורלנדו.

באורלנדו בחודש דצמבר לקראת תקופת החגים ניתן לצפות לתקופת שיא תיירותית: אתרי התיירות בדרך כלל עמוסים ותיתכן עלייה במחירים. לאחר החגים זוהי כבר תקופה רגועה ושקטה יותר.

בחודש דצמבר באורלנדו תוכלו ליהנות ממגוון פעילויות לכבוד החגים: תצוגות אורות מרהיבות המקשטות מקומות שונים בעיר, פסטיבל החגים באפקוט שבדיסניוורלד, קישוטים חגיגיים שעוטפים את פארקי השעשועים השונים, ועוד.

מזג האוויר באורלנדו באביב

האביב הוא זמן מומלץ לחופשה באורלנדו. מזג האוויר מעולה, ולמעט תקופת חופשת האביב האמריקאית ומועדים מיוחדים, תקופה זו נחשבת לעונת מעבר מבחינה תיירותית ולא לעונת שיא. הימים חמימים באורלנדו במרץ והחום עולה בהדרגה לקראת הקיץ, כמויות הגשם מינימליות יחסית (כחמישה ימי גשם מדי חודש בחודשי האביב), והלילות נעימים או קרירים. אם אתם מגיעים בתקופה זו לאורלנדו, תוכלו ליהנות ממגוון אירועים. אירועים באורלנדו באביב כוללים את חגיגות המארדי גרא ביוניברסל עם תהלוכה חגיגית והופעות, פסטיבל הפרחים והגינה הבינלאומי במתחם אפקוט בדיסניוורלד (מרץ עד סוף מאי בדרך כלל), ועוד.

אירועים ופסטיבלים באורלנדו

אורלנדו היא עיר ללא הפסקה למשפחות עם ילדים. מפארק שעשועים אחד לשני, החופשה באורלנדו תמיד תהיה מלאה בכיף והרפתקאות. החל מלגולנד ועד לדיסניוורלד ויוניברסל, תמיד יש מה לעשות בכל זמן בשנה. אך אם יש לכם את האפשרות לתכנן את מועד החופשה שלכם באורלנדו, שילוב של פסטיבל או מועד מיוחד וחגיגי כמו הקריסמס או ההאלווין, יכול לשדרג את החופשה לחוויה תרבותית בלתי נשכחת.

הנה רק כמה מהפסטיבלים והאירועים המיוחדים הנחגגים באורלנדו מדי שנה.

פסטיבל הפרחים והגינה של אפקוט באורלנדו

פסטיבל הפרחים והגינה של אפקוט הוא פסטיבל שנתי מפורסם שמתקיים כל שנה בחודשי האביב (ממרץ עד סוף מאי בדרך כלל) במתחם אפקוט בדיסניוורלד, וכולל תצוגות מרהיבות של פרחים ואפילו פסלי דשא יפהפיים של דמויות דיסני אהובות, הופעות, פעילויות, מסעדות באוויר הפתוח ועוד.

תקופת חגי דצמבר באורלנדו

רשימת הפעילויות לחגים באורלנדו היא ארוכה, ותעשיר את החופשה שלכם בדצמבר במגוון חוויות. בין היתר, תוכלו ליהנות מאירועים כמו "לילה של מיליון אורות" (תצוגת אורות מרהיבה שהכנסותיה נתרמות לצדקה), חגיגות הקריסמס שנחגגות בכל פארק שעשועים באופן מיוחד ועוד.

פסטיבל אימרס IMMERSE from the Creative City Project

פסטיבל אימרס מתקיים מדי אוקטובר במרכז אורלנדו וממלא את הרחובות באמנות ויזואלית ואינטראקטיבית, פעילויות מיוחדות, אמנים והופעות.

פייסטה בפארק Fiesta in the Park

פסטיבל פייסטה בפארק מתקיים מדי שנה במשך יומיים בתחילת אפריל, וממלא את פארק אגם אולה באורלנדו בדוכנים שמציעים מגוון יצירות ממיטב האמנים, אוכל טעים והופעות.

מזג האוויר באורלנדו לפי חודש

בדקנו למה ניתן לצפות מדי חודש באורלנדו מבחינת מזג אוויר, אירועים, תיירות וכול'. שימו לב שאלו טמפרטורות ממוצעות. מזג האוויר באורלנדו הוא בלתי צפוי וכדאי תמיד לבדוק תחזית מדויקת יותר מספר ימים לפני התאריך הרלוונטי.

מזג האוויר באורלנדו בינואר

ינואר הוא חודש מעולה לחופשה באורלנדו, עם מזג אוויר מתון – לא חם מדי ולא קר מדי וכמות מינימלית של גשם. בנוסף, במהלך ינואר כמויות התיירים מתחילות לרדת לאחר סיום תקופת החגים.

ינואר הוא החודש הקר ביותר באורלנדו, והטמפרטורות נעות בין כ-11 לכ-22 מעלות צלזיוס וניתן לצפות לכארבעה ימי גשם בלבד.

מזג האוויר באורלנדו בפברואר

הטמפרטורות הממוצעות באורלנדו בפברואר במהלך היום נעות באזור 23 מעלות צלזיוס, והלילות קרירים בדרך כלל אך לא יותר מדי. גם כמויות הגשם מינימליות יחסית, עם כארבעה ימי גשם במהלך החודש.

זהו זמן נהדר לחופשה באורלנדו ובפארקי השעשועים, כאשר מזג האוויר מתון ונעים להליכות בחוץ במהלך היום, וכמויות התיירים לא בשיאן.

מזג האוויר באורלנדו במרץ

מזג האוויר במרץ באורלנדו מביא איתו לילות קרירים או נעימים וימים חמים אך בדרך כלל לא חמים מדי,  עם כחמישה ימי גשם במהלך החודש. הטמפרטורות הממוצעות הנמוכות הן כ-14 מעלות צלזיוס בלילה בדרך כלל והגבוהות הממוצעות במהלך היום הן כ-26 מעלות צלזיוס.

בחודש מרץ באורלנדו מתחיל פסטיבל הפרחים והגינה באפקוט דיסניוורלד, שנמשך בדרך כלל מספר חודשים.

בנוסף, בחודש מרץ חלק מהתלמידים יוצאים לחופשת האביב האמריקאית מה שיכול להביא לעלייה בכמות המבקרים בפארקי השעשועים.

מזג האוויר באורלנדו באפריל

אפריל הוא חודש טוב לחופשה באורלנדו. הטמפרטורות גבוהות יחסית וכמויות הגשם מינימליות (כארבעה ימי גשם במהלך החודש). הטמפרטורות הנמוכות הממוצעות נעות באזור 17 מעלות צלזיוס והגבוהות במהלך היום נעות באזור 29 מעלות צלזיוס.

אירועים באפריל באורלנדו כוללים, בין היתר, את פסטיבל ספרינג פייסטה בפארק אגם אולה.

כמו במרץ, גם בחודש אפריל חלק מהתלמידים יוצאים לחופשת האביב האמריקאית מה שיכול להביא לעלייה בכמות המבקרים בפארקי השעשועים. מועד חשוב נוסף באמצע חודש אפריל בארצות הברית הוא חג ההודיה.

מזג האוויר באורלנדו במאי

מאי הוא חודש טוב לחופשה באורלנדו. מזג האוויר חם, אך החום עדיין לא בשיאו. בחודש זה, כמויות הגשם מתחילות לעלות, רגע לפני העונה הגשומה, עם כשישה ימי גשם במהלך החודש. הטמפרטורות נעות בין כ20 לכ31 מעלות צלזיוס.

מזג האוויר באורלנדו ביוני

מזג האוויר ביוני באורלנדו מביא אתו ימים ארוכים וחמים, אך גם את תחילתה הרשמית של העונה הגשומה. ביוני מתחילה באופן רשמי עונת ההוריקנים באורלנדו, שנמשכת עד אזור סוף נובמבר בדרך כלל. הטמפרטורות ביוני באורלנדו נעות בין כ23 לכ33 מעלות צלזיוס עם כ12 ימי גשם במהלך החודש.

מזג האוויר באורלנדו ביולי

הקיץ בעיצומו ביולי באורלנדו ומזג האוויר חם ולח. חודש יולי הוא חלק מעונת ההוריקנים ומהעונה הגשומה באורלנדו, עם כ13 ימי גשם במהלך החודש. הטמפרטורות גבוהות בחודש זה, ונעות בין כ24 לכ33 מעלות צלזיוס. ניתן לצפות לכמויות גדולות של תיירים עם תחילת חופשות הקיץ הארוכות.

אירועים ביולי באורלנדו כוללים, בין היתר, את יום העצמאות האמריקאי.

מזג האוויר באורלנדו באוגוסט

מזג האוויר באוגוסט באורלנדו ממשיך באותה מגמה של יולי. מזג אוויר חם ולח עם טמפרטורות גבוהות (באיזור 33 מעלות צלזיוס במהלך היום) וכ14 ימי גשם במהלך החודש. גם בחודש זה נמשכת עונת ההוריקנים, ולמרות שאורלנדו נחשבת לבטוחה יחסית מפני הוריקנים, תמיד כדאי להקשיב להנחיות ולבדוק את תחזיות מזג האוויר העדכניות. חודש אוגוסט באורלנדו נחשב לחלק משיא עונת התיירות בעיר.

כמו כן, סביר להניח שביקור באורלנדו בחודשי הקיץ יהיה כרוך בגשמים מדי פעם אז כדאי להצטייד במטרייה.

אירועים בחודש אוגוסט באורלנדו כוללים  את פסטיבל האוכל והיין של אפקוט,  פסטיבל הקומיקס מגה-קון ועוד.

מזג האוויר באורלנדו בספטמבר

מזג האוויר באורלנדו בספטמבר עדיין קיצי, אך החום והגשם נחלשים מעט בדרך כלל. בספטמבר עונת ההוריקנים באורלנדו עדיין בעיצומה, כך שכדאי להתעדכן תמיד בשירותי מזג האוויר ובהנחיות הרשמיות, למרות שאורלנדו נחשבת לבטוחה יחסית מפני הוריקנים.

הטמפרטורות באורלנדו בספטמבר נעות באזור 32 מעלות צלזיוס בשעות החמות של היום ובאזור 23 מעלות צלזיוס בשעות הלילה. ניתן לצפות לכ11 ימי גשם במהלך החודש.

אירועים באורלנדו בספטמבר כוללים את תחילתו של ליל האימים ביוניברסל (האלווין הורור נייט), פסטיבל האוכל והיין באפקוט שבעיצומו בזמן זה ועוד.

מזג האוויר באורלנדו באוקטובר

מזג האוויר באוקטובר באורלנדו עדיין חם, אך הטמפרטורות יורדות מעט לעומת חודשי הקיץ ונעות באיזור 29 מעלות צלזיוס במהלך השעות החמות של היום, ובאיזור 20 במהלך הלילה. כמויות הגשם כבר יורדות, עם כחמישה ימי גשם במהלך החודש, אך גם אוקטובר הוא חלק מעונת ההוריקנים באורלנדו, כך שכדאי לעקוב אחר התחזיות וההנחיות.

אירועים באוקטובר באורלנדו כוללים את אירועי ההאלווין השונים (כל פארק שעשועים מציע פעילויות משלו), את פסטיבל האוכל והיין של אפקוט שעדיין בעיצומו ועוד.

מזג האוויר באורלנדו בנובמבר

מזג האוויר באורלנדו בנובמבר נעים, עם טמפרטורות שנעות בין כ15 לכ26 מעלות צלזיוס וכשלושה ימי גשם בלבד במהלך החודש. בנובמבר עונת ההוריקונים באורלנדו עדיין בעיצומה, אך לקראת סוף החודש היא נגמרת באופן רשמי.

בדיסניוורלד וביוניברסל מתחילים את קישוטי החג שלהם כבר בחודש זה, כך שגם המבקרים בפארקים בנובמבר יספיקו לראות את המיצג היפהפה.

מזג האוויר באורלנדו בדצמבר

מזג האוויר בדצמבר באורלנדו מעולה לחופשה. הטמפרטורות מתונות (באזור 13 מעלות צלזיוס בלילה ובאזור 24 מעלות צלזיוס במהלך היום), כמויות הגשם קטנות יחסית (כארבעה ימי גשם במהלך החודש), ועונת ההוריקנים כבר הסתיימה בסוף נובמבר.  עם זאת, תקופת החגים בעיצומה בחודש זה וכמויות התיירים, במיוחד בפארקי השעשועים, עלויות להיות בשיאן, כך שכדאי להזמין מלונות וכרטיסים כמה שיותר זמן מראש.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל