לוקסמבורג בתי מלון מומלצים

לוקסמבורג – רשימת מלונות מומלצים למשפחות

מתכננים חופשה בלוקסמבורג עם ילדים? ה"דוכסות הגדולה" היא יעד מעניין לטיולי משפחות באירופה ולמרות שמדובר במדינה קטנה לא חסרים מלונות בלוקסמבורג – אך כאשר מתכננים חופשה משפחתית בלוקסמבורג כדאי לבחור אחד מבתי המלון המופיעים ברשימת מלונות מומלצים בלוקסמבורג למשפחות עם ילדים שריכזנו עבורכם

ברשימה ניתן למצוא מלונות בלוקסמבורג בכמה רמות מחירים ומיקומים מגוונים בתוך לוקסמבורג סיטי, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא הציונים הגבוהים שהם מקבלים בכרשימות מלונות מומלצים בלוקסמבורג למשפחות עם ילדים המתפרסמות באינטרנט ומבוססות על דירוגים של משפחות שהגיעו אל לוקסמבורג עם ילדים לחופשה משפחתית ושהו באחד מבתי המלון ברשימה

חופשה בלוקסמבורג – עוד כתבות באותו נושא:

לוקסמבורג עם ילדים – המלצות לטיול משפחתי

השכרת רכב בלוקסמבורג

מלונות מומלצים בלוקסמבורג למשפחות עם ילדים

מלון קרלטון לוקסמבורג – Hotel Carlton

קרלטון, מלון מומלץ בלוקסמבורג בדירוג 4 כוכבים, ממוקם רק 180 מטרים מתחנת הרכבת הראשית של לוקסמבורג סיטי וממסופי מוניות ואוטובוסים ובו גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ודלפק קבלה הפעיל כל שעות היממה.

כל יחידת אירוח כוללת טלוויזיה בעלת מסך שטוח וערוצי לוויין, כמו גם פינת קפה ותה. בחדרים גם חדר רחצה פרטי עם אמבטיה או מקלחת, נוסף על מייבש שיער. המלון זוכה להמלצות חמות בדירוגי מלונות מומלצים בלוקסמבורג למשפחות עם ילדים.

המלון מרוחק 15 דקות הליכה ממרכז לוקסמבורג ההיסטורי, בו ניתן למצוא את המוזיאון הלאומי לאמנות והיסטוריה ואת ארמון הדוכס הגדול. תוך 10 דקות נסיעה מהמלון ניתן להגיע אל מוסדות האיחוד האירופי.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון בסט ווסטרן פלוס גראנד ויקטור הוגו Best Western Plus Grand Hotel Victor Hugo 

בסט ווסטרן פלוס גראנד ויקטור הוגו, בית מלון בלוקסמבורג בדרגת 4 כוכבים, שוכן בשני בניינים ברובע הפיננסי, כ-200 מטרים ממרכז העיר ו-5 דקות נסיעה מהנציבות האירופית ומשדה התעופה של לוקסמבורג.

כל יחידת אירוח ממוזגת וכוללת חדר רחצה צמוד, טלוויזיה בלוויין ומיני בר, נוסף על אינטרנט מהיר אלחוטי ללא תוספת עלות.

מרכז לוקסמבורג, עם ארמון פאלה גרנד-דוקאל וקתדראלת נוטרדאם, נמצא 15 דקות הליכה ממקום האירוח. זהו מיקום נוח יחסית אל מלונות בלוקסמבורג עבור משפחות המגיעות אל לוקסמבורג עם ילדים.

מדי יום מוגשת ארוחת בוקר דשנה בחדר ארוחת הבוקר, ובימים של מזג אוויר חמים – על המרפסת המקורה.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון קמפניל לוקסמבורג אירופורט Campanile Hotel Luxembourg Aéroport 

קמפניל לוקסמבורג אירופורט, מלון זול ומומלץ בלוקסמבורג בדירוג 3 כוכבים, נמצא במיקום מעולה יחסית אל מלונות בלוקסמבורג באותה רמת מחירים – 500 מטרים בלבד משדה התעופה ו-20 דקות נסיעה בלבד מהתחנה וממרכז העיר, וכמו כן 10 דקות נסיעה ממרכז האיחוד האירופי, וכך עונה על צרכיהם של תיירים ואנשי עסקים כאחד.

כל יחידות האירוח אטומות לרעש, מאובזרות היטב וכוללות חדר רחצה ויותר. זהו איננו מלון פאר אך הוא זוכה לדירוגים גבוהים ברשימות מלונות מומלצים בלוקסמבורג למשפחות עם ילדים, לא מעט בגלל היחס המעולה בין העלות לתמורה.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון לה רויאל Hotel Le Royal 

לה רויאל, בית מלון מומלץ בלוקסמבורג בדירוג 5 כוכבים, ממוקם 450 מטרים מהפלאס דארמס (Place d’Armes) ובו חדרים בעיצוב אלגנטי ומרכז בריאות הכולל בריכה מקורה. במלון טראסה ושתי מסעדות. חדרי ה"טרדישן" במלון שופצו במלואם בשנת 2016. גישה לאינטרנט אלחוטי היא חינם בחדרים לרשות האורחים.

החדרים כוללים מיזוג אוויר, שולחן עבודה, מיני בר וטלוויזיה עם למעלה מ-100 ערוצי לוויין. כל חדר רחצה כולל מקלחת או אמבטיה, נעלי בית וחלוק רחצה.

מגוון מתקני הבריאות כולל אזור כושר, חמאם וסאונה. בסלון היופי העומד לרשותכם, תוכלו להתפנק על מבחר גדול של טיפולים, כולל עיסויים, מניקור וטיפולי פנים. זהו מלון מפואר ומפנק יחסית אל מלונות בלוקסמבורג באותה רמת מחיר והוא זוכה להמלצות מעולות בכל דירוג מלונות מומלצים בלוקסמבורג למשפחות עם ילדים.

בפיאנו בר החדש שבמקום ישמחו לפנק אתכם בקוקטייל פירות צונן, באווירה נינוחה. במסעדת La Pomme Cannelle יגישו לכם מאכלים מעודנים ואילו במסעדת Amélys, ששופצה לאחרונה במלואה, ישנו תפריט מודרני יותר. בחנות המלון תוכלו להצטייד במצרכים חיוניים ולקנות מזכרות מהאזור.

פארק דה ויל ממוקם 300 מטרים בלבד מהמקום, ואילו הפאלה גראנד-דוקאל מרוחק כ-10 דקות הליכה ממנו. המלון מציע שירות הסעות מ/אל שדה התעופה, כמו גם שירות השכרת אופניים בתיאום מראש ובתשלום נוסף.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון פארק פלאזה Hotel Parc Plaza 

פארק פלאזה, מלון בלוקסמבורג סיטי בדירוג 3 כוכבים, הממוקם כמעט 5 דקות הליכה ממרכזה של לוקסמבורג סיטי, כולל דלפק קבלה הפעיל בכל שעות היממה, וכן גישה חינם לאינטרנט אלחוטי מהיר בכל שטחי המלון. שני מסלולי באולינג זמינים גם הם עבורכם באתר – אטרקציה למשפחות שזוכה לשבחים רבים ברשימות מלונות מומלצים בלוקסמבורג למשפחות עם ילדים.

אזור קירכברג (Kirchberg), שבו מוסדות אירופאים רבים, ממוקם 10 דקות נסיעה מהמקום, בעוד המוזיאון הלאומי לאמנות והיסטוריה, כמו גם תחנת הרכבת הראשית של לוקסמבורג נמצאים פחות מ-20 דקות הליכה משם.

במסעדת Le Bec Fin יציעו לכם מגוון של ארוחות מזנון ומנות יומיות המוגשות על הטרסה המרווחת שבחוץ או בפנים המבנה. ב- Le Bateau Ivre יגישו לכם קוקטיילים באווירת פאב אנגלי.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון גראנד קראבאט Grand Hotel Cravat 

גראנד קראבאט, מלון מומלץ בלוקסמבורג בדירוג 4 כוכבים, ממוקם בליבה של לוקסמבורג סיטי,  ובו חדרי אירוח מרווחים, נופים מרהיבים לאנדרטת גברת הזהב (Gëlle Fra) ולקתדראלת נוטרה דאם- מיקום מעולה בהשוואה אל מלונות בלוקסמבורג באופן כללי. בנוסף יש מסעדה-בר במקום, שירותי השכרת רכב ומתחם חניה.

בכל חדר תמצאו כספת, טלוויזיה ומיני בר. חדר הרחצה הצמוד כולל מקלחת או אמבטיה, מייבש שיער וחלוק רחצה.

בבר האמריקאי Le Trianon יפנקו אתכם במשקה, ואילו בבראסרי La Taverne תלקקו את האצבעות מאכלים צרפתיים או מקומיים. תוכלו לבחור לפתוח את היום במזנון עשיר של ארוחת בוקר.

המלון ממוקם דקות הליכה מעטות ממתחם הקניות המרכזי ומהעיר העתיקה. תחנת הרכבת של לוקסמבורג ממוקמת 1.4 קילומטרים מהמקום. הוא זוכה להמלצות מעולות בדירוגי בתי מלון מומלצים בלוקסמבורג למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון סנטרל מוליטור Hotel Central Molitor 

סנטרל מוליטור, מלון בדירוג 4 כוכבים, שוכן במיקום אסטרטגי – 10 דקות הליכה בלבד ממרכז העיר לוקסמבורג ו-5 דקות הליכה מתחנת הרכבת של לוקסמבורג, בסמוך לרבעים העסקיים והפיננסיים. המקום מציע חדרי אירוח ממוזגים ובעלי גישה לאינטרנט אלחוטי חינם בכל רחבי המקום.

כל חדר במלון כולל מיני בר, טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, ואמצעים להכנת קפה ותה. בחדר הרחצה הצמוד תמצאו מקלחת או אמבטיה ומוצרי טיפוח ללא עלות נוספת. הרשו לעצמכם ליהנות ממשקה על טרסת המלון או בבר, וממזנון ארוחת בוקר מפנק מדי יום.

במלון תוכלו לשכור אופניים ולקבל מידע תיירותי חשוב בדלפק הקבלה, הנוגע בסיורים, מסלולי הליכה או מסלולי רכיבה על אופניים, שירותים תיירותיים שלא תמיד זמינים במלונות בלוקסמבורג, ומהווים חלק מהסיבות להמלצות הטובות על המלון ברשימות מלונות מומלצים בלוקסמבורג למשפחות עם ילדים.

ארמון הדוכס הגדול והמוזיאון הלאומי להיסטוריה ואומנות נמצאים 2.2 קילומטרים מהמלון ואילו טירת דומלדאנג (Dommeldange) ממוקמת 5 קילומטרים בלבד משם.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון מהו ריב דרוייט Hotel Maho Rive droite 

מהו ריב דרוייט, מלון בלוקסמבורג בדירוג 4 כוכבים, ממוקם במרכז העתיק של לוקסמבורג, ובו חדרים מודרניים המשקיפים לגן, כמו גם גישה חינם לאינטרנט אלחוטי מהיר ברחבי המלון. תחנת הרכבת של לוקסמבורג נמצאת 2.3 קילומטרים מהמקום, ואילו היציאה לכביש המהיר A1 נמצאת 10 דקות נסיעה משם.

החדרים מעוצבים בסגנון אלגנטי כפרי ויש בהם טלוויזיה עם מסך שטוח, חדר רחצה צמוד עם מקלחת או אמבט ושולחן עבודה.

מסעדת Maho תגיש לכם ארוחת ערב סטייל א-לה-קארט, ואילו 500 מטרים מהמלון ישנו מבחר מסעדות נוספות. תיהנו מהגן הירוק השופע בו ילדים יכולים לשחק ולהשתולל או הירגעו לכם בטראסה. חדרי ישיבות זמינים לכם גם הם. בסך הכל מדובר בבית מלון מומלח מאוד ואין פלא שהוא זוכה לביקורות מעולות בכל רשימת מלונות מומלצים בלוקסמבורג למשפחות עם ילדים.

נמל התעופה לוקסמבורג פינדל מרוחק 10 דקות של נסיעת רכב. אולם הקונצרטים Philharmonie Luxembourg, אחד הגדולים באירופה, שוכן 3.3 קילומטרים מהמלון.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון בסט ווסטרן – BEST WESTERN Hotel International 

בסט ווסטרן, מלון מומלץ בלוקסמבורג בדירוג 4 כוכבים, ממוקם מול תחנת הרכבת של לוקסמבורג שבמרכז העיר ומציע חדרים עם מזנון ארוחת בוקר ואינטרנט אלחוטי חופשי. הוא ממוקם 10 דקות מנמל התעופה של לוקסמבורג.

כל החדרים אטומים לרעש וכוללים שולחן עבודה, מיני בר וטלוויזיה.

מסעדת Am Inter מגישה מנות מהמטבח הצרפתי והמקומי, עם מטעמים עונתיים מיוחדים. היא מציעה גם תפריט משקאות הכולל יינות מקומיים, הביסטרו מציע חטיפים קרים וארוחות חמות, עוגות ומשקאות.

אורחים המעוניינים לחקור את האזור יכולים לתאם טיול מאורגן בלוקסמבורג הכולל ארוחת צהריים ארוזה. דלפק המלון פעיל 24 שעות ביממה. בנוסף, ישנה תחנת אוטובוס ממש מול המלון, ממנה ניתן להגיע למרכז לוקסמבורג סיטי תוך 15 דקות. בית המלון זוכה לשבחים רבים בדירוגי מלונות מומלצים בלוקסמבורג למשפחות עם ילדים.

Palais Grand-Ducal ו- Place d’Armes שבמרכז העיר ממוקמים 20 דקות הליכה מהמקום. גם מוסדות האיחוד האירופי שבאזור קירכברג מרוחקים רק 10 דקות ברכב.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 


מלון פארק אין ראדיסון – Park Inn by Radisson Luxembourg City 

פארק אין ראדיסון, מלון בלוקסמבורג בדירוג 3 כוכבים, ממוקם 200 מטרים בלבד מתחנת הרכבת הראשית של לוקסמבורג. יש בו מרכז כושר מצויד כהלכה, אפשרויות סעידה וחדרים בעיצוב מודרני.

כל חדר במלון כולל ריהוט מעוצב, מיזוג אוויר וטלוויזיה בלוויין עם מסך שטוח. כמו כן, כולל כל חדר חדר רחצה פרטי עם מקלחת או אמבטיה. יחסית אל מלונות בלוקסמבורג באותה רמת מחיר הוא מציע הרבה מאוד ולכן מקבל מיקומים גבוהים בכל רשימת מלונות מומלצים בלוקסמבורג למשפחות עם ילדים.

האורחים יכולים לשמור על בריאותם במרכז הכושר הכולל ציוד קרדיו מתקדם ומשקולות. בר ה-Due מציע חטיפים קלים ומשקאות או קוקטיילים צוננים.

קתדראלת נוטרה דאם ממוקמת 5 דקות הליכה מהמלון, ואילו אזור קירכברג נמצא רק 5 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים ולפרטים נוספים לחצו כאן 

לוקסמבורג - מלונות מומלצים למשפחות
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל