לופט בצפון לפינוק יוקרתי כפי שעוד לא הכרתם

בנופים הציוריים של צפון ישראל, מסתתרת פנינה המבטיחה חוויה מפנקת שאין כמותה. היום יש לכם הזדמנות ליהנות מנופש בלופט בצפון שמציע מפלט של רגיעה ופינוק, ומתגאה בשפע של שירותים שישאירו אתכם חסרי נשימה. ממערכת סאונד יוצאת דופן ועד ג'קוזי מפואר, בלופט הזה יש הכל. התכוננו לטבול בעולם של שפע ושלווה בזמן שאנחנו חוקרים את המאפיינים יוצאי הדופן של הריזורט המדהים הזה.

מערכת הגברה עם קריוקי

התכוננו לשחרר את כוכב הרוק הפנימי שלכם עם מערכת ההגברה המתקדמת של הלופט. בין אם אתם מארחים מסיבה או פשוט נהנים מהלילה, מערכת סאונד מהשורה הראשונה תעלה את חווית הבידור שלכם לגבהים חדשים. עם יכולות קריוקי, אתם והחברים שלכם יכולים לשיר בקולי קולות וליצור זיכרונות שיחזיקו מעמד לכל החיים.

ג'קוזי ענק עם מפל מים

התפנקו במנוחה האולטימטיבית כשאתם טובלים בג'קוזי המפואר. העיצוב המרווח מאפשר לכם להירגע ולהיפטר מכל הדאגות שלכם תוך כדי שאתם שומעים את הצליל המרגיע של מפל המים השוצף. תנו למים החמים והמבעבעים למוסס את הלחץ שלכם ולהצעיר את הגוף והנפש שלכם.

להשתזף בבריכה חיצונית מפוארת

קחו טבילה מרעננת בבריכה החיצונית הרחבה והמפוארת  בלופט בצפון . הבריכה בעלת תחושה פרטית שכן היא מוקפת בצמחייה עבותה. היום אתם יכולים להתרווח בשמש על כסאות נוח נוחים, ללגום משקה קריר וליהנות מהשלווה של הסביבה השלווה. נווה מדבר פרטי זה מציע מפלט מושלם מההמולה של חיי היומיום.

תיהנו ממשחקי סנוקר עם החברים

עכשיו אתם יכולים לאתגר את החברים שלכם למשחק סנוקר באזור המשחקים הייעודי של הלופט. עם שולחן סנוקר ברמה מקצועית, אתם יכולים להציג להם את הכישורים שלכם במשחק ולהשתתף בתחרות ידידותית. תבלו זמן איכות עם אנשים אהובים תוך כדי שאתם נהנים מהמשחק הקלאסי הזה של דיוק ואסטרטגיה.

מטבח מאובזר ברמה גבוהה

למי שאוהב הרפתקאות קולינריות, הלופט כולל מטבח מאובזר בו תוכלו לשחרר את השף הפנימי שלכם. תכינו ארוחות טעימות ותסעדו בסטייל בפינת האוכל האלגנטית. מכשירי החשמל המודרניים והחלל הרב הופכים את הבישול לתענוג, ומאפשרים לכם ליצור יצירות מופת קולינריות שירשימו אפילו את אניני הטעם הגדולים ביותר.

רחבה חיצונית לעל האש

כשהשמש שוקעת על הנוף עוצר הנשימה, אתם יכולים לצאת אל הרחבה החיצונית ולעשות על האש. האווירה השלווה, יחד עם הנופים המהפנטים, יוצרים את התפאורה המושלמת לשיחות אינטימיות או פשוט להירגע עם אדם אהוב וליהנות מאוכל טעים וחוויה ייחודית.

לסיכום

לופט בצפון ישראל מציע מפלט של יוקרה ורוגע. עם מערכת סאונד יוצאת דופן, יכולות קריוקי, ג'קוזי מפואר, בריכה חיצונית, שולחן סנוקר, מטבח מאובזר ורחבה חיצונית לעל האש, הלופט היוקרתי מספק חוויה שאין שניה לה למי מכם שמחפשים את המפלט המפנק האולטימטיבי. תלכו לאיבוד לכמה ימים בחיק היוקרה, והתפנקו בחופשה שאין כמותה. הזמינו את שהותכם בלופט יוצא הדופן הזה ותטבלו בעולם של שפע ושלווה.

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל