טיסות פנים בקנדה מחירים

טיסות פנים בקנדה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

טיסות פנימיות בקנדה – המדריך המלא למטייל: בכתבה זו תמצאו את כל המידע הדרוש להשוואת מחירים והזמנת כרטיסי טיסה לטיסות פנים בקנדה, החל ממנוע חיפוש מיוחד להשוואת טיסות בתוך קנדה, דרך טיפים חשובים כמו אפשרות להזמנת הסעות משדה התעופה בקנדה אונליין ומידע על קווי התעופה השונים בתוך קנדה שיסייע לכם לתכנן טיול בקנדה הענקית

קנדה היא אחת המדינות הגדולות בעולם מבחינת שטח, כך שבעת תכנון חופשה לקנדה יש סיכוי גדול שתצטרכו להזמין טיסת פנים. ברוב קווי טיסות הפנים בקנדה תוכלו לבחור מבין מגוון חברות תעופה כמו אייר קנדה, ווסטג'ט, פורטר איירליינס ועוד, אך בחלק מהקווים מדובר בהיצע של חברה אחת או שתיים בלבד. כדי לבצע השוואת מחירים של טיסות פנים בקנדה ולהזמין כרטיסי טיסה מומלץ להשתמש במנוע החיפוש להשוואת טיסות קיווי אשר נמצא ממש למטה בדף זה – הקפידו להזין את היעד והמוצא לטיסה פנימית בקנדה שאתם מחפשים ואת טווח התאריכים –

האם כרטיס לטיסת פנים בקנדה כולל מזוודה?

תנאי הכבודה לטיסות פנים בקנדה משתנים לפי חברת התעופה והטיסה, אך בדרך כלל סוג הכרטיס הזול ביותר לטיסת פנים בקנדה לא כולל כבודת מטען, וכדי לשלוח מזוודה לתא המטען תצטרכו לשלם תוספת או להזמין כרטיס מסוג יקר יותר. אם תבחרו להזמין כרטיס טיסה פנימית בקנדה בעזרת מנוע השוואת המחירים של קיווי, תוכלו לבדוק כבר בשלב הראשון של ההזמנה (לפני התשלום) אם הכרטיס כולל מזוודה, ואם לא מה תהיה עלות התוספת לכבודת מטען.

כמה שעות לפני ההמראה צריך להגיע לשדה התעופה לטיסות פנים בקנדה?

כדאי תמיד לבדוק מהי ההמלצה של חברת התעופה, אך באופן כללי רוב חברות התעופה בקנדה ממליצות להגיע לשדה התעופה לפחות שעה וחצי לפני ההמראה בטיסת פנים בקנדה (הזמן המומלץ לטיסה בינלאומית הוא שונה). באופן אישי, אנו ממליצים להוסיף מעט זמן ביטחון במקרה של פקקים או איחור בתחבורה ציבורית.

בכתבה זו נציג בפניכם מספר נמלי תעופה וקווי תעופה מרכזיים בקנדה. ערכנו גם מספר השוואות מחירים של קווי טיסות פנימיות בקנדה בעזרת מנוע הטיסות קיווי, כדי לבדוק מהם המחירים הכי זולים לטיסות פנים בקנדה (לטיסות ישירות). שימו לב שתנאי הכבודה משתנים לפי חברת התעופה, והמחירים עלולים להשתנות.

טיול בקנדה – עוד באותו נושא:

טיסות לקנדה – השוואת מחירים וטיפים חשובים

קנדה עם ילדים – המדריך לטיולי משפחות

השכרת רכב בקנדה – המדריך המלא

הזמנת דולר קנדי לנתב"ג

הזמנת מונית משדה התעופה בקנדה

יש מספר אפשרויות להזמנת מונית משדה התעופה בקנדה: תוכלו להזמין מונית מחברות הסעות פרטיות, לעצור מונית בשדה התעופה בדקה התשעים, ובערים מרכזיות גם להשתמש באפליקציות להזמנת מוניות.

עם זאת, תעריפים גבוהים באפליקציות כתוצאה משעות עומס גרמו לנו לחפש אפשרות אחרות. כמו כן, הזמנת מונית הופכת למשימה מעט קשה יותר כשיש צורך במושב בטיחות לילד או בסוג רכב מסוים.

לאחר חיפוש קצר מצאנו שקיים שירות שנותן מענה לכל הבעיות האלו, ומסתבר שהוא גם נוח במיוחד לשימוש: קיוויטקסי.

מדובר בשירות אינטרנט פשוט לתפעול, שידרוש מכם בסך הכל להזין מוצא ויעד (תוכלו להשתמש בתיבת החיפוש בעמוד זה), לבחור בסוג רכב רצוי (מתוך מגוון סוגים כמו מיניבוס, רכב יוקרה, רכב קומפקטי ועוד), ולמלא טופס הזמנה קצר.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה:


אתר קיוויטקסי מאפשר לנו להזמין מונית משדה התעופה או הסעה בקנדה בין יעדים שונים במהלך החופשה, לנסיעה קצרה או ארוכה, ויש לו מגוון יתרונות:

-את המחיר תקבלו עוד בשלב החיפוש, מחיר שקוף וידוע מראש שלא תלוי בשעות עומס או בחיובים מפתיעים.

-תוכלו להזמין סוג רכב מתוך מגוון סוגי רכבים, החל מרכב קומפקטי ועד לרכבים לקבוצות גדולות.

-שירות מעולה למשפחות עם ילדים שמטיילות בקנדה: תוכלו לבקש מושב בטיחות לילד (בהתאם לזמינות) ולהזמין רכב מרווח יותר.

-שיטת התשלום משתנה לפי סוג הרכב, אך גם פרט זה גלוי בשלב החיפוש, בין אם מדובר בתשלום במזומן לנהג (לאחר תשלום פיקדון באתר) או בתשלום מלוא הסכום מראש באתר.

טיסות פנימיות בקנדה

טיסות בתוך קנדה מטורונטו

שני שדות תעופה מרכזיים משרתים את טורונטו – אחד מהם הוא נמל התעופה הגדול ביותר בקנדה, טורונטו פירסון, שמשרת את טורונטו ואונטריו וממוקם במרחק של כחצי שעה נסיעה מטורונטו. השני הוא נמל התעופה בילי בישופ: נמל תעופה קטן ומקומי שממוקם באיי טורונטו.

כמו כן, נמל התעופה של המילטון ממוקם במרחק של כשעה ורבע נסיעה מטורונטו, ונמל התעופה של ווטרלו ממוקם במרחק של כשעה וחצי מטורונטו.

טיסות ישירות לטורונטו מהארץ מופעלות על ידי אייר קנדה ואל על (מדי יום מלבד ימי רביעי) ונוחתות בנמל התעופה פירסון, ממנו תוכלו להמשיך לטיסות פנים בקנדה לכל יעד אפשרי כמעט.

טיסות פנים מטורונטו מגיעות למגוון יעדים בקנדה. בין קווי טיסות הפנים המרכזיים והפופולריים ביותר, תוכלו למצוא את הקווים הבאים:

טיסות מטורונטו לוונקובר ממריאות מדי יום ומופעלות על ידי מגוון חברות תעופה (לפחות 24 טיסות ביום). זמן הטיסה מטורונטו לוונקובר הוא כחמש שעות. הטיסות ממריאות מנמל התעופה פירסון. את המחיר הכי זול לטיסה מטורונטו לונקובר קיבלנו מחברת פלייר איירליינס, עבור כרטיס הלוך-חזור בנובמבר בעלות של 258$.

טיסות מטורונטו למונטריאול ממריאות מדי יום (לא פחות מארבעים ואחת טיסות פנימיות בקנדה בקו זה בכל יום) ומופעלות על ידי חברות כמו אייר קנדה, ווסט ג'ט, פורטר איירליינס ועוד. זמן הטיסה מטורונטו למונטריאול הוא כשעה ורבע. הטיסות ממריאות משני נמלי התעופה (פירסון ובילי בישופ). את המחיר הכי זול לטיסה מטורונטו למונטריאול קיבלנו מחברת אייר טראנזט עבור כרטיס הלוך-חזור באפריל בעלות של 104$.

טיסות ישירות מטורונטו לקלגרי ממריאות מדי יום משדה התעופה פירסון. ניתן למצוא טיסות מטורונטו לקלגרי במשך כל היום (הטיסה האחרונה יוצאת ב22:25). זמן הטיסה מטורונטו לקלגרי הוא כארבע שעות ועשר דקות. את המחיר הכי זול לטיסה מטורונטו לקלגרי קיבלנו מפלייר איירליינס, בעלות של 306$.

טיסות מטורונטו לויניפג ממריאות מדי יום ומופעלות על ידי אייר קנדה, ווסטג'ט ופלייר משדה התעופה פירסון. זמן הטיסה מטורונטו לויניפג הוא כשעתיים וחצי. גם בקו זה, פלייר איירליינס הציעה לנו את המחיר הכי זול בעלות של 155$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מטורונטו לסנט ג'ונס ממריאות לפחות שבע פעמים ביום, מנמל התעופה פירסון. בקו זה תוכלו לבחור באחת מתוך שתי חברות תעופה: ווסטג'ט ואייר קנדה. זמן הטיסה מטורונטו לסנט ג'ונס הוא כשלוש שעות. את המחיר הכי זול לטיסה מטורונטו לסנט ג'ון קיבלנו מחברת אייר קנדה בעלות של 469$.

טיסות פנימיות ממונטריאול

נמל התעופה המרכזי של מונטריאול, מונטריאול פייר אליוט טרודו  (או בשמו הקודם דורבל), ממוקם במרחק של כ20 ק"מ ממרכז העיר. נמל תעופה נוסף, מירבל, ממוקם גם הוא באיזור מונטריאול אך משרת כשלושה יעדים של טיסות פנים בקנדה בלבד. כמעט כל טיסות הפנים ממונטריאול ממריאות מנמל התעופה טרודו.

ניתן להגיע בטיסות ישירות למונטריאול מהארץ עם אייר קנדה, ומשם להמשיך ליעדים נוספים במגוון טיסות פנימיות בקנדה עם מגוון חברות תעופה מקומיות.

אלו כמה מקווי התעופה הפופולריים ביותר לטיסות פנים ממונטריאול –

טיסות ממונטריאול לוונקובר : לפחות 5 טיסות פנים בקנדה בכל יום ממריאות ממונטריאול לונקובר, עם זמן טיסה של כחמש וחצי שעות. את המחיר הכי זול לטיסה ממונטריאול לונקובר קיבלנו מחברת אייר טראנסט בעלות של 409$ לכרטיס הלוך-חזור בנובמבר.

טיסות ממונטריאול לטורונטו – למעלה מ42 טיסות ממריאות מדי יום ממונטריאול לטורונטו (לשני נמלי התעופה המשרתים את טורונטו). זמן הטיסה ממונטריאול לטורונטו הוא כשעה ורבע.

טיסות ממונטריאול לקלגרי – זמן הטיסה ממונטריאול לקלגרי הוא כארבע שעות וארבעים דקות, ובקו זה ממריאות לפחות ארבע טיסות בתוך קנדה ביום. מחירי הכרטיסים לטיסות ממונטריאול לקלגרי מתחילים מכ375$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות ממונטריאול לוויניפג – אייר קנדה מפעילה שתי טיסות ביום ממונטריאול לויניפג בבוקר ואחה"צ. זמן הטיסה ממונטריאול לויניפג הוא כשלוש שעות. המחירים מתחילים מכ530$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות בקנדה מונקובר

נמל התעופה הבינלאומי של ונקובר (YVR) הוא נמל התעופה המרכזי המשרת את העיר וגם השני בגודלו בקנדה כולה. הוא ממוקם במרחק של כחצי שעה נסיעה ממרכז העיר.

שדה תעופה נוסף, ונקובר הארבור (CXH), ממוקם ממש במרכז העיר ומשרת מגוון די מצומצם של טיסות פנימיות בקנדה.

בין מגוון קווי טיסות הפנים בקנדה שממריאות מנמל התעופה של וונקובר תוכלו למצוא:

טיסות מוונקובר לטורונטו : טיסות ישירות מונקובר לטורונטו ממריאות מדי יום, עם זמן טיסה של כארבע וחצי שעות.

טיסות מונקובר למונטריאול : טיסות ישירות מונקובר למונטריאל ממריאות לפחות חמש פעמים ביום, עם זמן טיסה של כארבע שעות וארבעים וחמש דקות.

טיסות מוונקובר לקלגרי : לפחות 22 טיסות ממריאות מונקובר לקלגרי מדי יום. זמן הטיסה מונקובר לקלגרי הוא כשעה ועשרים דקות, מחירי הכרטיסים מתחילים מכ102$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות מונקובר לילונייף : אייר קנדה מפעילה שתי טיסות פנימיות בקנדה בכל יום מונקובר לילונייף, עיר הבירה של הטריטוריות הצפון-מערביות של קנדה. זמן הטיסה מונקובר ליילונייף הוא כשעתיים וחצי, ומחירי הטיסות מתחילים מ412$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות פנים בקנדה מקלגרי

שדה התעופה הבינלאומי של קלגרי (YYC) הוא בין העמוסים ביותר בקנדה מבחינת תנועת נוסעים, ומשמש כשער לפארק הלאומי באנף. השדה משרת טיסות פנים לכל רחבי קנדה, כמו גם טיסות בינלאומיות לאסיה, אירופה וארצות הברית.

נמל התעופה של קלגרי ממוקם במרחק של כחצי שעה נסיעה מהעיר, ומשרת מגוון טיסות פנים בקנדה, ביניהן:

טיסות ישירות מקלגרי לטורונטו : טיסות מקלגרי לטורונטו ממריאות מדי יום (לפחות 17 טיסות ביום). זמן הטיסה מקלגרי לטורונטו הוא כשלוש שעות וארבעים דקות.

טיסות מקלגרי לונקובר : זמן הטיסה מקלגרי לונקובר הוא כשעה וחצי, ובקו זה ממריאות לפחות 22 טיסות ביום.

טיסות מקלגרי למונטריאול : לפחות חמש טיסות פנימיות בקנדה ממריאות מדי יום מקלגרי למונטריאול. זמן הטיסה מקלגרי למונטריאול הוא כארבע שעות.

טיסות מקלגרי לאוטווה : זמן הטיסה מקלגרי לאוטווה הוא כשלוש שעות וארבעים דקות, ובקו זה ממריאות לפחות שלוש טיסות ביום. את המחיר הכי זול לטיסה מקלגרי לאוטווה קיבלנו מחברת ווסטג'ט בעלות של 386$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות בקנדה מויקטוריה

נמל התעופה הבינלאומי של ויקטוריה (YYJ), בירת קולומביה הבריטית, ממוקם במרחק של כחצי שעה נסיעה מהעיר. ניתן להגיע מנמל התעופה של ויקטוריה למגוון ערים מרכזיות בקנדה כמו קלגרי, אדמונטון, מונטריאל וטורונטו כמו גם לערים קטנות. אלו רק חלק מטיסות הפנים בקנדה שממריאות מנמל התעופה ויקטוריה:

לפחות 14 טיסות מויקטוריה לונקובר ממריאות מדי יום. זמן הטיסה מויקטוריה לוונקובר הוא כחצי שעה. את המחיר הכי זול לטיסה מויקטוריה לונקובר קיבלנו מחברת פסיפיק קוסטל בעלות של 168$ לכרטיס הלוך-חזור בדצמבר.

אייר קנדה מפעילה טיסות מויקטוריה לטורונטו מדי יום (לצד ווסטג'ט שמפעילה מספר טיסות בשבוע). זמן הטיסה מויקטוריה לטורונטו הוא כארבע וחצי שעות. מחירי הכרטיסים לטיסות מויקטוריה לטורונטו מתחילים מכ457$ (הלוך-חזור).

ווסטג'ט מפעילה טיסות מויקטוריה לאדמונטון מדי יום. זמן הטיסה מויקטוריה לאדמונטון הוא כשעה וחצי. מחירי הטיסות בקו זה מתחילים מכ259$ (הלוך-חזור).

לפחות שבע טיסות ממריאות מדי יום מויקטוריה לקלגרי. זמן הטיסה מויקטוריה לקלגרי הוא כשעה וחצי. מחירי טיסות מויקטוריה לקלגרי מתחילים מכ283$ לכרטיס הלוך-חזור.

טיסות לצפון קנדה

אם אתם מתכננים טיול לצפון קנדה כדי ליהנות מהטבע הבראשיתי המרהיב של האיזור, תוכלו לטוס  בטיסות פנימיות בקנדה לנמלי תעופה מרכזיים כמו ווייטהורס וילונייף.

נמל התעופה של ילונייף ממוקם במרחק נסיעה קצרה מהעיר ילונייף, בירת הטריטוריות הצפון-מערביות של קנדה, ומשרת טיסות פנים ליעדים מרכזיים בקנדה כמו קלגרי, אדמונטון, ונקובר, אוטווה ועוד.

נמל התעופה של ווייטהורס ממוקם במרחק נסיעה קצר מווייטהורס, בירת יוקון והעיר הגדולה ביותר בצפון קנדה. הוא משרת מגוון די מצומצם של טיסות פנים מצפון קנדה לערים המרכזיות, ביניהן טיסות לוונקובר, אדמונטון, ויקטוריה, קלגרי ועוד.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל