airport Austria

טיסות פנים באוסטרליה – השוואת מחירים והזמנת כרטיסים

טיסות פנים באוסטרליה – המדריך המלא: השוואת מחירים של טיסות פנים באוסטרליה בין חברות תעופה שונות, איתור טיסות זולות בתוך אוסטרליה באמצעות המנוע המיוחד לחיפוש טיסות, הסברים על קווי הטיסות השונים (כמו טיסות מסידני למלבורן או טיסות מאדלייד לסידני) וגם על הזמנת טיסות מאוסטרליה לניו זילנד, אפשרות הזמנת מוניות אונליין לשדות תעופה באוסטרליה וכל המידע הדרוש למטייל להזמנת טיסות פנימיות באוטסטרליה

אוסטרליה היא מדינה ענקית – או למעשה, יבשת – ומרחקי הנסיעה בה עלולים להיות עצומים. לכן, טיסות פנים באוסטרליה הן הכרחיות במקרים רבים ויוכלו לחסוך לכם זמן רב בעת תיכנון טיול באוסטרליה. טיסות פנים באוסטרליה  נמשכות בדרך כלל כשעה עד כחמש שעות. ברוב האיזורים במדינה יש שדות תעופה רבים וניתן להגיע כמעט לכל יעד תיירותי בטיסות פנימיות באוסטרליה. כדי לאתר, לבצע השוואת מחירים של טיסות פנים באוסטרליה ולהזמין כרטיסי טיסה אונליין השתמשו במנוע להשוואת מחירי טיסות שלמטה בדף זה

טיול באוסטרליה – עוד המלצות למטייל

טיסות לאוסטרליה – השוואת מחירים ומידע למטייל

השכרת רכב באוסטרליה – השוואת מחירים וטיפים חשובים

טיול באוסטרליה – המלצות ומידע למטייל

השוואת מחירים לטיסות פנים באוסטרליה

הזינו את פרטי הטיסה הפנימית באוסטרליה שאתם מעוניינים להזמין במנוע החיפוש המופיע למעלה בעמוד זה על מנת למצוא את המחירים הכי זולים לטיסות פנים באוסטרליה. אם עדיין אין לכם מסלול מדויק לטיול באוסטרליה, מנוע החיפוש טיסות יאפשר לכם גם להזין איזורים באוסטרליה (בניגוד ליעדים ספציפיים) כדי לקבל הצעות עבור הדילים המשתלמים ביותר למגוון יעדים. תוכלו למשל להזין את סידני בתור המוצא ואת אוסטרליה כיעד, ולקבל את כל הטיסות הכי זולות מסידני למגוון יעדים באוסטרליה.

בחיפוש אחר טיסת פנים באוסטרליה ליעד מסוים (כמו למשל טיסות מסידני למלבורן), מומלץ להזין את הקוד של שדה התעופה כדי למנוע בילבולים בין שדות תעופה עם שמות דומים. לאחר שיופיעו תוצאות החיפוש, תוכלו לבחור באחד המסננים כדי לסנן אותן לפי הצורך: לפי עצירות ביניים (בין אם אתם מעוניינים בטיסה ישירה בלבד או בטיסת קונקשן עם עצירה אחת בלבד וכול'), לפי טווח מחירים ועוד. בעת השוואת המחירים לטיסת הפנים שבחרתם, יופיעו בפניכם בדרך כלל פרטים חשובים כמו זמני הטיסה, חברת התעופה וכול'.

לחצו על "הזמנה במחיר…" ותעברו לעמוד ההזמנה, בו תוכלו לקרוא שנית את כל הפרטים החשובים של ההזמנה ולהזין את הפרטים האישיים שלכם. שימו לב לבדוק את תנאי כבודת המטען של ההזמנה, במיוחד כשמדובר בטיסות פנים באוסטרליה. בשלב הבא, תתבקשו להזין את פרטי כרטיס האשראי לתשלום. שימו לב לקרוא את מדיניות הביטולים וההחזרים הכספיים שמופיעה בעמוד זה. אישור ההזמנה אמור להגיע תוך שעתיים מביצוע ההזמנה. אם אישור ההזמנה לא מגיע, בידקו אם האימייל שהזנתם תקין ואם האישור הגיע בטעות לתיקיית הספאם. אם אתם נתקלים בתקלה, תוכלו לפנות לצוות של מנוע החיפוש להשוואת טיסות קיווי טלפונית או במייל.

הזמנת מוניות משדה התעופה באוסטרליה

רוב שדות התעופה בהן נוחתות טיסות פנים באוסטרליה ממוקמים בדרך כלל די קרוב למרכז העיר, ולכן כדאי לחסוך את כאב הראש של נסיעה בתחבורה ציבורית ולהזמין הסעה משדה התעופה. בעזרת השירות של קיוויטקסי (הזמין עם הסברים בעברית באמצעות הקישור), חברה בינלאומית וותיקה וידועה, תוכלו להזמין מונית משדה התעופה מראש, עם מחיר קבוע, הוגן וידוע מראש ללא צורך להתמקחות. הנהג יחכה לכם בשדה התעופה, והנחיתה תהפוך לרכה, קלילה ורגועה.

מנוע החיפוש, שמופיע בקישור, הוא קל ונוח לשימוש. כל מה שעליכם לעשות הוא להזין את מסלול הנסיעה, לבחור את סוג הרכב הרצוי ולהזין את פרטי הנסיעה ופרטי ההתקשרות. במהלך ההזמנה תוכלו לשוחח עם צוות התמיכה בצ'אט ולשאול שאלות. כדאי מאוד להזמין את המונית מראש בשירות המומלץ שבלינק, על מנת להימנע ממחירים יקרים, זמן המתנה ארוך, קשיי תקשורת וחיפוש תחנת המוניות בשדה התעופה.

טיסות פנימיות באוסטרליה – חברות תעופה

ישנן ארבע חברות תעופה עיקריות שמציעות טיסות פנים באוסטרליה, שתיים מהן חברות לואו-קוסט המציעות טיסות פנים זולות באוסטרליה.

קוואנטס היא חברת התעופה הלאומית של אוסטרליה. היא מציעה כרטיסים לטיסות פנימיות באוסטרליה שכוללים כבודת מטען (מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג) כמו גם ארוחות ומשקאות בחלק מהקווים הפנימיים.

וירג'ין אוסטרליה היא חברת התעופה השנייה בגודלה במדינה, וגם היא מציעה כרטיסים לטיסות פנים באוסטרליה עם כבודת מטען (23 ק"ג), הגשת חטיף ומשקאות, ובחלק מהקווים גם הגשת ארוחה.

ג'טסטאר וטייגראייר הן חברות טיסות לואו-קוסט בתוך אוסטרליה, שמציעות כרטיסים לטיסות פנימיות זולות באוסטרליה ללא כבודת מטען (ניתן לשלוח מזוודה לתא המטען בתוספת תשלום). במהלך הטיסות של ג'טסטאר וטייגראייר בדרך כלל ניתן לרכוש חטיפים ומשקאות בתוספת תשלום עם מגוון שמשתנה לפי משך הטיסה.

אלו התנאים הכלליים שחלים בדרך כלל על כרטיסי הטיסה הסטנדרטיים, אך שימו לב שרוב חברות התעופה מציעות מספר סוגי כרטיסים בעת הזמנת טיסות פנים באוסטרליה וכדאי לבדוק מהם התנאים המדויקים של סוג הכרטיס שלכם.

טיסות באוסטרליה מסידני

סידני היא העיר הגדולה ביותר באוסטרליה ובירת ניו סאות' ויילס. נמל התעופה הבינלאומי של סידני ממוקם במרחק של כ8 ק"מ ממרכז סידני, ומלבד קווי תעופה לערים מרכזיות ברחבי העולם, הוא משמש גם עבור מגוון רחב של טיסות פנים באוסטרליה כמו גם טיסות לניו זילנד ולאיים הקרובים. מסידני ניתן להגיע לכמעט כל יעד באוסטרליה, אך ישנם מספר קווי טיסות באוסטרליה מרכזיים ופופולריים במיוחד מנמל תעופה זה:

טיסות מסידני למלבורן 

זמן טיסה מסידני למלבורן הוא כשעה וחצי, ובקו זה ממריאות כשישים טיסות ביום מהבוקר עד הערב. כל ארבעת חברות התעופה מציעות טיסות פנים באוסטרליה בקו סידני – מלבורן, כך שתוכלו למצוא מחירים זולים בקלות. המחיר הכי זול שמצאנו לטיסות מסידני למלבורן (לטיסת הלוך חזור), בעזרת מנוע השוואת הטיבות של קיווי, הוא 72 אירו (בטיסה של ג'טסטאר).

טיסות מסידני לבריסביין

זמן טיסה מסידני לבריזביין הוא כשעה וחצי. כ37 טיסות ממריאות מדי יום בקו בריזבן – סידני וכל ארבע חברות התעופה המפעילות טיסות פנימיות באוסטרליה מציעות טיסות בקו זה. בהשוואת המחירים לטיסות פנים באוסטרליה שערכנו במנוע חיפוש הטיסות של קיווי, את המחיר הכי זול לטיסה מסידני לבריזבן קיבלנו מחברת טייגראייר – לטיסת הלוך חזור ב97 אירו בלבד.

טיסה מסידני לגולד קוסט

גם לגולד קוסט שבקווינסלנד, אחת הערים הפופולריות ביותר לטיול באוסטרליה, ניתן להגיע בטיסה ישירה מסידני שנמשכת כשעה וחצי. גם בקו זה יש טיסות בתדירות גבוהה (כ26 טיסות מסידני לגולד קוסט מדי יום). את המחיר הכי זול לטיסה ישירה מסידני לגולד קוסט (הלוך-חזור) קיבלנו מחברת ג'טסטאר במחיר של 72 אירו בלבד.

טיסות ישירות מסידני לאדלייד

לבירת דרום אוסטרליה, אדלייד, ניתן להגיע בטיסה ישירה של כשעה וחמישים דקות. בקו זה ממריאות כ16 טיסות מסידני לאדלייד ביום. המחיר הכי זול לטיסה מסידני לאדלייד, לפי השוואת המחירים לטיסות פנימיות באוסטרליה של קיווי, הוא 108 אירו לטיסת הלוך חזור.

טיסה ישירה לפרת' מסידני

טיסות מסידני לפרת' הן באורך טיסה של כחמש שעות – לקצה השני של אוסטרליה. כשמונה טיסות פנים באוסטרליה ממריאות מדי יום בקו זה. מחירי הטיסות מסידני לפרת' מתחילים מכ183 אירו לכרטיס הלוך חזור, לפי השוואת המחירים של קיווי.

טיסה מסידני להובארט

להובארט בירת טזמניה ניתן להגיע בטיסה ישירה של כשעתיים מסידני. ישנן כשש טיסות ביום בקו סידני-הובארט. מחירי הטיסות מסידני להובארט מתחילים מכ124 אירו לכרטיס הלוך חזור. יעדים נוספים של טיסות פנים באוסטרליה אליהם ניתן להגיע בטיסה ישירה מסידני: אלבורי, איירס רוק, באלינה, המילטון איילנד, סאנשיין קוסט ועוד.

טיסות מסידני לניו זילנד

מסידני ניתן להגיע למגוון יעדים בניו זילנד בטיסה ישירה של אייר ניו זילנד או של אחת מחברות התעופה המקומיות באוסטרליה. ניתן כמובן להשתמש במנוע החיפוש להשוואת טיסות שלמעלה גם להזמנת טיסה מאוסטרליה לניו זילנד (או להיפך, טיסות מניו זילנד לאוסטרליה) – פשוט ביחרו את שמות היעדים הרצויים עבורכם בשדות הרלוונטיים.

טיסה ישירה מסידני לוולינגטון, בירת ניו זילנד, נמשכת כ3 שעות ועשר דקות. בקו זה ממריאות כשלוש-ארבע טיסות מדי יום. המחירים לטיסות מסידני לוולינגטון מתחילים מכ226 אירו לכרטיס הלוך חזור.

כמו כן, ניתן למצוא גם טיסת ישירות מסידני  לאוקלנד, העיר הגדולה ביותר בניו זילנד ואחת מהפופולריות ביותר בקרב המטיילים. טיסה ישירה מסידני לאוקלנד אורכת כשלוש שעות, באחת מחברות התעופה הבאות: קוואנטאס, ג'טסטאר, LATAM, אייר ניו זילנד או וירג'ין אוסטרליה. בקו זה ממריאות כ11 טיסות מאוסטרליה לניו זילנד מדי יום, והוא קו התעופה הפופולרי ביותר מאוקלנד. מחירי טיסות ישירות מסידני לאוקלנד הם זולים יותר ומתחילים מכ202 אירו לכרטיס הלוך חזור. יעדים נוספים בניו זילנד אליהם ניתן להגיע בטיסה ישירה מסידני הם קרייסטצ'רץ' וקווינסטאון.

טיסות פנים ממלבורן

נמל התעופה של מלבורן, בירת ויקטוריה והעיר השנייה בגודלה באוסטרליה, ממוקם במרחק של כ23 ק"מ ממרכז מלבורן. שלושה מתוך ארבעת הטרמינלים בנמל התעופה משמשים לטיסות פנימיות באוסטרליה. משדה התעופה של מלבורן ניתן להגיע למגוון יעדים:

טיסה ממלבורן לסידני

טיסה של כשעה וחצי. בין הקווים העמוסים ביותר באוסטרליה עם כ60 טיסות מדי יום.

טיסה ממלבורן לבריזביין

ממלבורן אל בריזביין, העיר השלישית בגודלה באוסטרליה, ניתן להגיע בטיסה של כשעתיים ועשר דקות. בקו זה ממריאות כשלושים טיסות פנים באוסטרליה ביום שמציעות ארבעת חברות התעופה המקומיות. מחירי הטיסות ממלבורן לבריזבן מתחילים מכ129 אירו (לכרטיס הלוך חזור).

טיסה ממלבורן לאדלייד

משך טיסה ישירה ממלבורן לאדלייד כשעה ועשרים דקות, ובקו זה ממריאות כ19 טיסות ביום. מחירי הטיסות ממלבורן לאדלייד מתחילים מכ58 אירו לכרטיס הלוך חזור.

טיסה ישירה ממלבורן להובארט (טזמניה)

כ14 טיסות פנימיות באוסטרליה ביום ממריאות ממלבורן לבירת טזמניה, הובארט. טיסה ישירה ממלבורן להובארט נמשכת כשעה ורבע. מחירי טיסה ישירה ממלבורן להובארט מתחילים מכ68 אירו לכרטיס הלוך-חזור.

יעדים נוספים אליהם ניתן להגיע בטיסה ישירה ממלבורן הם גולד קוסט, פרת', קנברה בירת אוסטרליה, המילטון איילנד ועוד.

טיסות פנים מאדלייד

נמל התעופה של אדלייד, בירת אוסטרליה הדרומית, הוא בין העמוסים ביותר באוסטרליה, וממוקם במרחק של כ6 ק"מ בלבד ממרכז העיר. מאדלייד ניתן להגיע בטיסה ישירה למספר יעדים מרכזיים באוסטרליה כמו בריזביין, דרווין, מלבורן, פרת', סידני וקנברה כמו גם לאוקלנד שבניו זילנד.

טיסה ישירה מאדלייד למלבורן

זהו הקו הפופולרי ביותר מנמל התעופה של אדלייד עם כ18 טיסות ביום מכל ארבעת חברות התעופה המפעילות טיסות פנים באוסטרליה. משך הטיסה כשעה ועשרים דקות. המחירים לטיסה ישירה מאדלייד למלבורן מתחילים מכ65 אירו לכרטיס הלוך חזור.

טיסה ישירה מאדלייד לסידני

נמשכת כשעה וחמישים דקות ובקו זה ממריאות כ16 טיסות פנימיות באוסטרליה ביום משדה התעופה של אדלייד. מחירים לטיסות ישירות מאדלייד לסידני מתחילים מכ108 אירו (לכרטיס הלוך חזור).

בנוסף, רוב חברות התעופה המקומיות מציעות גם טיסות ישירות מאדלייד לבריזביין וטיסות ישירות מאדלייד לפרת' מדי יום.  טיסה ישירה מאדלייד לבריזביין נמשכת כשעתיים ועשרים דקות, וטיסה ישירה מאדלייד לפרת' נמשכת כשלוש וחצי שעות.

טיסות מפרת' בתוך אוסטרליה

נמל התעופה של פרת', עיר הבירה של אוסטרליה המערבית, (שימו לב – כאשר אתם מעוניינים להזמין טיסות פנים באוסטרליה מפרת' באמצעות מנוע השוואת המחירים למעלה אל תתבלבלו בין פרת' באוסטרליה לעיר פרת' בסקוטלנד!) ממוקם במרחק של כ15 ק"מ ממרכז פרת'. לפרת' ניתן להגיע בטיסה ישירה למגוון יעדים באוסטרליה:

טיסה ישירה מפרת' למלבורן – זהו קו התעופה הפופולרי ביותר מפרת'. זמן הטיסה מפרת' למלבורן הוא כשלוש וחצי שעות וניתן לבחור באחת מארבעת חברות התעופה לטיסות פנימיות באוסטרליה, אשר כולן מציעות טיסות יומיות בתדירות גבוהה בקו זה. מחירי טיסות מפרת' למלבורן מתחילים מכ160 אירו לכרטיס הלוך חזור.

קו התעופה השני הפופולרי ביותר הוא טיסות ישירות מפרת' לסידני, שכולל כעשר טיסות יומיות. משך הטיסה כארבע שעות ועשר דקות. מחירי הטיסות מפרת' לסידני מתחילים מכ183 אירו לאדם לכרטיס הלוך חזור.

בין הטיסות הנוספות שממריאות מנמל התעופה של פרת': טיסות ישירות מפרת' לאדלייד, טיסות ישירות לבריזביין הפרת' (כחמש טיסות ביום בשני קווי התעופה האלו) ועוד. כמו כן, ניתן להגיע מפרת' לאוקלנד שבניו זילנד בטיסות סדירות של אייר ניו זילנד או בטיסות עונתיות של קוואנטאס.

טיסות פנים באוסטרליה מבריסביין

נמל התעופה של בריסביין, בירת קווינסלנד השוכנת על נהר הבריסביין, משרת גם טיסות בינלאומיות ומגוון רחב של קווי טיסה פנימיים באוסטרליה (כחמישים יעדים לטיסות פנימיות באוסטרליה מבריזביין).

טיסה מבריסביין לסידני נמשכת כשעה וחצי. בקו זה ממריאות כ37 טיסות פנימיות באוסטרליה ביום – של ארבעת חברות התעופה המקומיות. מחירי הטיסות מבריסביין לסידני מתחילים מכ97 אירו לכרטיס הלוך חזור.

טיסה מבריסביין למלבורן אורכת כשעתיים וחצי, ובקו זה ממריאות כ29 טיסות פנים ביום. מחירי טיסה ישירה מבריסביין למלבורן מתחילים מכ128 אירו לכרטיס הלוך חזור. יעדים נוספים אליהם ניתן להגיע בטיסה ישירה מבריסביין: קאיירנס, פרת', טאונסוויל, אדלייד, דרווין ועוד.

טיסות פנים מדרווין

נמל התעופה של דרווין, בירת הטריטוריה הצפונית של אוסטרליה, ממוקם במרחק של כ8 ק"מ ממרכז העיר ומורכב מטרמינל בינלאומי, טרמינל פנימי וטרמינל קארגו.

הקו הפופולרי ביותר מנמל תעופה זה הוא טיסה ישירה מדרווין לבריסביין, שאורכת כשלוש שעות וארבעים דקות. בקו זה ממריאות כשלוש-ארבע טיסות בתוך אוסטרליה כל יום. מחירי טיסה ישירה מדרווין לבריסביין מתחילים מכ142 אירו לטיסת הלוך חזור. סידני נמצאת במרחק טיסה של כארבע ורבע שעות מדרווין. מדי יום ממריאות כשלוש-ארבע טיסות ישירות מדרווין לסידני. המחיר הכי זול לטיסה ישירה מדרווין לסידני הוא כ170 אירו נכון לכתיבת כתבה זו. יעדים נוספים אליהם אפשר להגיע בטיסה ישירה מנמל התעופה של דרווין: מלבורן, פרת', אליס ספרינגס, קאיירנס ועוד.

טיסות פנים באוסטרליה
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל