טיסות לזנזיבר לחו"ל

טיסות לזנזיבר – השוואת מחיר וטיפים

המדריך המלא לענייני טיסות לזנזיבר – איך לאתר טיסות זולות לזנזיבר? איזה חברות תעופה מציעות טיסות ישירות לזנזיבר ומה ההבדלים במחירים ובתנאי הכרטיס? מה ההבדלים בין חברות תעופה שונות הטסות לזנזיבר מבחינת איכות השירות, האוכל בטיסה, מערכות בידור ומולטימדיה על המטוס, אפשרויות המטען והמקום לרגליים במהלך הטיסה? איך כדאי לבנות טיסה זולה לזנזיבר עם עצירת ביניים וטיסת קונקשן? אל תזמינו טיסה לזנזיבר לפני שאתם קוראים את הכתבה הבאה

      הזמנת דילים לזנזיבר        |        הזמנת טיולים מאורגנים לזנזיבר

האי זנזיבר, יעד אקזוטי ופופולרי במיוחד לחופשות וגן עדן של חופים צלולים, נמצא לא מאוד רחוק מישראל – טיסה לזנזיבר מישראל לוקחת כשש שעות טיסה. ישראייר וארקיע מציעות טיסות לזנזיבר שהן זולות וישירות, אך הטיסות הן עונתיות והתדירות היא לא תמיד גבוהה.

המלצות לקריאה נוספת לפני חופשה בזנזיבר –

זנזיבר עם ילדים – 10 מלונות מומלצים למשפחות עם משחקיות

השכרת מכונית בזנזיבר – השוואת מחירים והמלצות

עצות לטסים לזנזיבר – איך מתכוננים לטיול משפחות באפריקה?

ויזה לזנזיבר (טנזניה) – מידע שימושי למטייל הישראלי

איתור טיסות זולות לזנזיבר – השוואת מחירי טיסות

כדי לאתר טיסות זולות לזנזיבר יש למלא (באנגלית) את הטופס של מנוע החיפוש להשוואת מחירי טיסות שלמעלה. אם אתם מעוניינים להזמין טיסה לזנזיבר הלוך חזור ליחצו על הכפתור return בפינה השמאלית העליונה של מנוע החיפוש (במקום הלחצן one way המשמש לחיפוש טיסות בכיוון אחד בלבד). בפינה הימנית העליונה ביחרו את מספר כרטיסי הטיסה שאתם מעוניינים להזמין – כמה כרטיסי טיסה למבוגרים (adults) וכמה כרטיסי טיסה לילדים (infants). בשדה from, ודאו שמופיע שדה התעופה ממנו אתם מעוניינים לטוס (לנתב"ג – ודאו שמופיע בשדה זה tel aviv). בשדה to, כלומר יעד הטיסה, ודאו שמופיעה zanzibar זנזיבר. בשדה departure הכניסו את התאריך בו אתם מעוניינים להזמין טיסה לזנזיבר ובשדה return את התאריך בו אתם רוצים לטוס חזור מזנזיבר לישראל.

טיסות לזנזיבר – השוואת חברות תעופה

האי זנזיבר שייך למדינת טנזניה ביבשת אפריקה ונמל התעופה הבינלאומי של זנזיבר נמצא במרחק של כעשר דקות נסיעה מעיר הבירה, זנזיבר סיטי, אליה תוכלו להגיע במונית או בהסעה פרטית מטעם בית המלון בו תלונו (חלק מהמלונות מציעים הסעה בתשלום או בחינם, וחלקם לא מציעים הסעה כלל). אפשרות נוספת היא להזמין מראש הסעה משדה התעופה בזנזיבר למלון באמצעות שירות קיויטקסי המומלץ והמשתלם במסגרתו נהג ימתין לכם בשדה התעופה עם שלט הנושא את שמכם וייקח אתכם לבית המלון במחיר שקוף והוגן שנקבע מראש בעת ההזמנה באינטרנט לפי מחירון – השתמשו בקישור להזמנת מוניות מנמל התעופה לבית המלון

מדובר בשדה תעופה קטן, צפוף וחם, עם מספר מצומצם של חנויות המציעות מזכרות, חטיפים ומשקאות. עם זאת, יש במתחם אינטרנט אלחוטי טוב בחינם ושירותי המרת מט"ח.

אם אתם מעדיפים חוויה קצת יותר יוקרתית בנמל התעופה, תוכלו להשתמש באחד משני הטרקלינים שבמתחם – שניהם נמצאים בטרמינל 2, ובמחיר של 20 אירו לאדם תוכלו ליהנות מחדר ממוזג ונוח לשלוש שעות הכולל משקאות, טלוויזיה, מגזינים ועוד.

שימו לב שעם ההגעה לשדה התעופה בזנזיבר תצטרכו לשלם 50$ על ויזת כניסה לזנזיבר, התשלום נגבה במקום בכרטיס אשראי.

טיסות ישירות לזנזיבר

טיסות לזנזיבר – ארקיע

אחת האפשרויות האטרקטיביות להזמנת כרטיסי טיסה לזנזיבר היא בחברת ארקיע הישראלית המציעה טיסות זולות ישירות לזנזיבר. הטיסות הן שבועיות, בדרך כלל בימי רביעי, כאשר טיסות לזנזיבר ממריאות מתל אביב בדרך כלל בבוקר והנחיתה בזנזיבר היא אחר הצהריים, וטיסות מזנזיבר לנתב"ש חזרה בדרך כלל ממריאות מזנזיבר אחר הצהריים ונוחתות בחזרה בישראל בלילה.

בעת טיסה לזנזיבר בטיסות הרגילות של ארקיע (למעט טיסות לואו-קוסט), ניתן לשלוח לתא המטען של המטוס מזוודה אחת לנוסע במשקל של עד 20 ק"ג, ולעלות למטוס עם תיק יד במשקל של עד 7 ק"ג.

טיסות זולות לזנזיבר בחברת ארקיע בדרך כלל לא כוללות ארוחות, כך שאולי כדאי שתביאו סנדוויץ' או שניים מהבית כיוון שמדובר בטיסה של שש שעות. במהלך הטיסה תוכלו לרכוש מתוך מגוון מוצרים מעגלת הדיוטי פרי של ארקיע.

אם אתם טסים לזנזיבר עם תינוק תוכלו להזמין מראש מושב עם עריסה (תלוי באישור ובזמינות). בעת טיסה לזנזיבר בארקיע יש אפשרות להזמין מושבים מרווחים יותר בעלות של 35$. מחירי כרטיס טיסה לזנזיבר בארקיע הלוך חזור נעים בין כ550$ ל740$.

ארקיע היא חברת תעופה ישראלית מוכרת עם הרבה שנות ניסיון ודירוג בטיחות גבוה. אל תצפו לשירות מלא ויוקרתי אלא בסיסי, עם צוות ידידותי ומטוסים נקיים ונוחים בדרך כלל. 

טיסה ישירה לזנזיבר בחברת ישראייר

גם חברת התעופה הישראלית ישראייר הביתית והמוכרת מציעה טיסות זולות לזנזיבר. טיסות לזנזיבר בישראייר הן ישירות ללא עצירת ביניים אבל עונתיות – כלומר אין טיסות לזנזיבר בישראייר מחוץ לעונת התיירות. כרטיס טיסה לזנזיבר הלוך חזור עם חברת ישראייר יעלה לכם כ550$ – 600$.

במהלך טיסה לזנזיבר בישראייר, תוכלו לרכוש כריכים, סלטים, משקאות ואפילו ארוחות ילדים הכוללות שניצלונים או ספגטי. הסלטים והכריכים שבתפריט כשרים. כמו כן, יש עגלת דיוטי פרי במטוס.

כל נוסע זכאי לשלוח מזוודה במשקל של עד 23 ק"ג לבטן המטוס. ובכל זאת, עליכם לוודא שהכרטיס אכן כולל כבודה ללא תוספת תשלום – אם במקרה הכרטיס לא כולל שליחת מזוודה לתא המטען, תאלצו להיפרד מ50$ לשליחת מזוודה במשקל של עד 20 ק"ג. נוסעים הטיסים אל זנזיבר עם תינוק יוכלו להביא למטוס עגלת תינוק שתשלח לתא המטען לפני העלייה למטוס, ותוחזר לנוסע לאחר הירידה מהמטוס  בהתאם לנהלי שדה התעופה. תינוק אינו זכאי למושב, אלא אם כן תרכשו מושב נפרד מראש (במחיר של כרטיס לילד) ותדאגו להביא לטיסה כיסא בטיחות מתאים.

בחלק מהטיסות תוכלו להזמין עריסות לתינוק (במשקל של עד 9 ק"ג), אך השירות מותנה בהזמנה מראש ובאישור.

ישראייר היא חברת תעופה ישראלית עם דירוג בטיחות גבוה, שירות בסיסי אך מקצועי וידידותי.

טיסות זולות לזנזיבר עם עצירת ביניים (קונקשן)

טיסה זולה לזנזיבר עם קונקשן באתיופיאן איירליינס Ethiopian Airlines

טיסות ישירות לזנזיבר הן עונתיות ולרוב התדירות היא נמוכה. לכן, אם התאריכים שלכם לא גמישים, אולי תעדיפו לבחור באופציה של טיסה זולה לזנזיבר עם קונקשן. אתיופייאן איירליינס, חברת התעופה הלאומית של אתיופיה, אשר זכתה בתואר חברת תעופה הטובה ביותר באפריקה בשנת 2017, מציעה טיסות זולות לזנזיבר בתדירות גבוהה.

טיסות לזנזיבר עם אתיופיאן איירליינס כוללות עצירה לקונקשן בעיר הבירה של אתיופיה אדיס אבבה, בעלות של כ600$-700$ לכרטיס הלוך חזור. בדרך כלל ניתן למצוא טיסות עם עצירת ביניים באורך של כארבע שעות, אך שימו לב שחלק מהטיסות כוללות עצירת ביניים ארוכה הרבה יותר. בנוסף, חלק מהטיסות שיעלו במנוע לחיפוש טיסות כוללות 2 עצירות ביניים, כך שכדאי לעבור על פרטי הטיסה לפני שמזמינים.

חברת אתיופיאן איירליינס מציעה מספר סוגי כרטיסי טיסה לזנזיבר במחלקת תיירים:

כרטיס הEconomy Promo  יהיה הכרטיס הזול ביותר, אך כל שינוי יהיה כרוך בעמלה של לפחות 100$.

כרטיס הEconomy Semi Flex  כולל עמלת שינוי נמוכה יותר, החל מ50$, ועמלת ביטול של עד 200$.

כרטיס הEconomy Flex  הוא כמובן הגמיש ביותר והוא לא כולל עמלות על שינויים (ייתכן שיהיו חיובים על הפרשי מחירים).

תנאי הכבודה של אתיופיאן איירליינס הם גמישים במיוחד, ומאפשרים לנוסעי מחלקת התיירים של טיסות לזנזיבר לשלוח לתא המטען של המטוס 2 מזוודות במשקל של עד 23 ק"ג כל אחת. נוסעי מחלקת העסקים יוכלו לשלוח 2 מזוודות במשקל של עד 32 ק"ג כל אחת. נוסעים עם תינוקת יוכלו להביא איתם עגלה מתקפלת, אותה הם יוכלו להעלות למטוס במידה ויהיה מקום.

נוסעי מחלקת תיירים יכולים לעלות למטוס עם תיק קטן במשקל של עד 7 ק"ג, בעוד נוסעי מחלקת עסקים זכאים להעלות 2 תיקים קטנים למטוס במשקל של 7 ק"ג כל אחד.

מחלקת העסקים של אתיופיאן איירליינס, הCloud Nine, כוללת שני סוגי כרטיסים, אחד גמיש לחלוטין ואחד שכולל עמלות על שינויים. במחלקת העסקים מוגשים לנוסעים מגשי פירות, גבינות, קינוחים, מאפים ועוד.

נוסעי מחלקת תיירים יקבלו ארוחה ומשקאות במהלך הטיסה. ברוב המיקרים בעת טיסות לזנזיבר הנוסעים יוכלו ליהנות ממערכת מולטימדיה במהלך הטיסה- תלוי בסוג המטוס בטיסה זו.

טיסות לזנזיבר - השוואת מחיר וטיפים
דירוג הגולשים 5 (3 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל