טיולים מאורגנים בגליל

טיולים בגליל למשפחות עם ילדים

הגליל הוא אזור נפלא לטיולים ולחופשה. יש בו כל מה שאפשר לבקש: טבע ירוק, נחלים שוקקים, מפלים, כנסיות, מבצרים עתיקים, יקבים, טחנות קמח, בתי בד ואינספור סדנאות יצירה ובישול. בכתבה זו ריכזנו טיולים מודרכים ואטרקציות מיוחדות בגליל – בחלקם גדול מהן תמצאו בעיקר תיירים מחו"ל והמדריכים ידברו גם אנגלית, אבל אם אתם רוצים לטייל בגליל עם ילדים בלי רכב (באוטובוס תיירים מודרך) או אם אתם מארחים חברים שבאים מחו"ל ורוצים לגלות את הארץ, ריכזנו עבורכם כמה טיולים מאורגנים נפלאים היוצאים אל הגליל

הגליל הוא האיזור הפופולרי ביותר לטיולי משפחות בישראל ולא בכדי. הגליל מציע למטייל מגוון אטרקציות של טבע, נוף ופעילויות, החל ממסלולי טיול מרהיבים בוואדיות וערוצי נחל ירוקים, דרך נחלים שופעי מים וצמחיה עשירה, מפלים מרהיבים, מבצרים קדומים וטחנות קמח עתיקות ועד לסדנאות של שוקולד או גבינה, יקבים, בתי בד וחנויות בוטיק. הגליל הרבה פעמים מכונה הפרובאנס או טוסקנה של ישראל. האזור כפרי, ירוק ומכיל תוצרת חקלאית איכותית ומטבח אופייני הנחשב טעים ושורשי במיוחד.

בגליל יש לכולם מה לעשות – למיטיבי לכת ולעצלנים, לבודדים, למשפחות שמתכננות טיול בגליל עם הילדים ולקבוצות מאורגנות. אם אתם מחפשים טיולים מאורגנים מיוחדים ויוצאי דופן או פעילויות מהנות כשאתם יוצאים אל הגליל עם הילדים בחופשה – ריכזנו עבורכם כמה אטרקציות שכאלה המתקיימות כולן ממש פה, בגליל הישראלי האהוב כל-כך, כה קרוב לבית.

הטיולים המוצעים כאן נועדו בעיקר לתיירים והם מתנהלים גם באנגלית. עם זאת, אם אתם מארחים בביתכם קרובים או חברים מחו"ל, טיול בגליל היא תמיד רעיון מצוין גם לכם וגם לאורחים. אורחיכם יאהבו זאת מאוד. גם אם אתם משפחות ללא מכונית שמעוניינות להגיע אל הגליל עם הילדים לטיול איכותי – תמצאו בטיולים מאורגנים אלה פיתרון מצויין ועניין רב.

חופשה בגליל ובצפון – מידע נוסף למטייל

מלונות מומלצים בצפון למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בארץ – מידע והשוואת מחירים

הזמנת מוניות והסעות לנסיעות בינעירוניות בישראל

סיור קולינרי בעכו העתיקה – סיור וירטואלי בהדרכה דרך אפליקציה לנייד

אתם מוזמנים לצאת לסיור קולינרי עצמאי, בהדרכת נורית פורן, באחת הערים המעניינות ביותר בארץ – עכו. כמעט 5000 שנה של היסטוריה ואין ספור תרבויות וממלכות עברו דרך העיר.

בסיור תוכלו לגלות את המאכלים המקומיים והמיוחדים מכנאפה מיוחד, קפה אסלי משובח, חומוס, חנות תבלינים מיוחדים ולקינוח מלבי שישאיר לכם טעם של עוד. בין טעימה לטעימה תהנו מההדרכה המרתקת של נורית פורן שתיקח אתכם למסע דרך הסמטאות, הבתים והאנשים שדרכם תוכלו להבין את ההיסטוריה והמורכבות של העיר העתיקה בעכו.

להזמנת סיור קולינרי בעכו העתיקה – סיור וירטואלי בהדרכה דרך אפליקציה לנייד לחצו כאן

טיול מודרך בגליל בהתאמה אישית

התחילו את הנסיעה שלכם אל הגליל עם ילדים ואורחים מנקודת האיסוף שתקבעו מראש עם המדריך בתל אביב, ירושלים או כל מקום אחר שתבחרו. לאחר האיסוף במכונית פרטית מתאימה למספר המשתתפים, ספרו לנהג/ מדריך שלכם מה ברצונכם לראות והיכן לבקר והנהג יארגן לכם טיול פרטי בגליל לפי מסלול היעדים שבחרתם.

אם אתם מעוניינים בטיול בגליל באתרים מקודשים ליהדות, מדריך מומחה ייקח אתכם לציפורי, לכנרת, טבריה, צפת ועוד, תלוי במקום אליו תגיעו.

אם אתם רוצים לטייל בגליל עם ילדים באתרי טבע כמו הכנרת, נהר הירדן או הר נחום, או לקחת אורחים נוצרים מחו"ל לאתרים קדושים לנצרות בגליל, כמו כנסיית הבשורה בנצרת או אתר הירדנית – בכל מקרה יהיה איתכם מדריך מומחה שייקח אתכם לאתרים העיקריים וכמובן, יספק הדרכה מפורטת.

תיהנו מיום מלא של נסיעה ברכב ממוזג פרטי. ניתן לארגן סיור בשפות שונות.

להזמנת טיול בגליל בהתאמה אישית לחצו כאן

טיול קולינרי בגליל כולל סדנת בישול

זיתים, שמן זית, פירות וירקות הם אוכל בסיסי כאן כבר מימי התנ״ך. בשנים האחרונות נפתחו בגליל הרבה בתי עסק בסגנון בוטיק, המייצרים מוצרי גורמה – מגבינות, בשרים, לחמים וריבות ועד בירות, יינות ומשקאות אלכוהוליים אחרים.

זהו טיול קולינרי נפלא בגליל המשלב ישן וחדש. תבקרו במהלכו ביקב אורגני השוכן ליד בית בד בן 300 שנה. תלמדו ממקור ראשון איך מכינים שוקולד, קילומטרים ספורים מכפר שבו ילמדו אתכם להכין מאכלים ערביים גליליים אותנטיים כפי שמכינים אותם מאות שנים.

אם תגיעו אל הגליל עם ילדים או אורחים מחו"ל, הם ישמחו בוודאי להפגש עם תושבים מקומיים מכפרי הגליל בבתיהם וללמוד מהם על התרבות המקומית והאוכל המקומי. במסע המיוחד הזה תלמדו איך חיים כאן כבר מאות שנים ואיך חיים כאן היום.

להצטרפות לטיול הקולינרי ולסדנת הבישול הגלילי לחצו כאן

סדנת בישול גלילי בכרמיאל

צאו אל הגליל עם הילדים והאורחים שלכם לבשל ולטעום מאכלים אותנטיים כמו מקלובה, חובייזה וסינייה, הנחשבים חלק מהמטבח האותנטי של הגליל. בפעילות של חצי יום תחוו את הגליל דרך עיניו וטעמו של הגליל. זוהי אטרקציה בגליל המציעה הרפתקה קולינרית ותרבותית מרתקת שאי אפשר למצוא בשום מקום אחר. אחרי יציאה מכרמיאל, מארח דרוזי, מוסלמי או נוצרי יקבל את פניכם בביתו. אחרי תה וקפה תחל הסדנה. תלמדו להכין מנות מסורתיות בסדנה בת 3 שעות.

התפריט משתנה ע״פ העונה ולפי מחזור החיים בגליל. בחורף ובאביב המרכיבים כוללים ירקות טריים מהשדות המקומיים ובסוף האביב ובמהלך הקיץ, פריקי או חיטה ירוקה מעושנת.

משסיימתם את הבישולים, הקבוצה תשב כדי ליהנות מהסעודה ביחד עם המארח, תשמעו סיפורים על החיים בגליל ועל מאכלים מסורתיים. אם אתם משפחה חובבת בישול שמחפשת חוויה מיוחדת בגליל עם ילדים גדולים מספיק כדי לבשל – זוהי אטרקציה מומלצת. בסיום, קחו הביתה מתכונים ביתיים שתוכלו להכין לחברים ומשפחה וגם תקבלו בהמשך בדוא"ל תמונות מהחוויה.

להצטרפות לסדנת הבישול הגלילי לחצו כאן

טיול יום מנצרת לחיפה, עכו וראש הנקרה

צאו מנצרת שבלב הגליל עם הילדים והאורחים שלכם וסעו בדרך אל החוף. בדרך תעברו ליד הר הקפיצה (הר קדומים) שבו, לפי האמונה הנוצרית, ישו שרד ניסיון להפיל אותו מצוק.  תעצרו להפסקה קצרה כדי להביט בנוף ותמשיכו לציפורי, שם תבקרו בבית בד אורגני. שמן זית הוא התעשייה המקומית הידועה בגליל כבר אלפי שנים – תלמדו על תהליך ייצור השמן – חוויה מאוד מעניינת עבור משפחות מתכננות טיול בגליל עם הילדים – ותטעמו כמה מהזנים הטובים ביותר.

נמשיך את הטיול בחיפה, הבירה הצפונית של ישראל. חיפה היא עיר קדושה לבני העדה הבהאית והם שתלו גנים לאורך צלע הר הכרמל המובילים למקדש הבאב, המקדש הבהאי – מקום הפולחן שלהם ואחת האטרקציות התיירותיות הבולטות בצפון. תגיעו למקדש ותצאו לסיור מודרך בגנים הבהאים ותלמדו על תולדות הבהאים ועל הדת הבהאית תוך כדי מבט על המאפיינים האסתטיים של הגנים.

משם הטיול המאורגן בצפון ממשיך לעכו, עיר נמל חשובה כבר אלפי שנה. כל שליט השאיר את חותמו על העיר. תטיילו על חומות העיר העתיקה, תכירו את מצודות הצלבנים, המסגדים והמגדלורים. עכון תוססת גם היום ותראו את החיים הססגוניים בה בטיול בשוק שוקק החיים לארוחת צהריים. יש מגוון אופציות קולינריות שמהן ניתן לבחור.

לבסוף תמשיכו לראש הנקרה. הנקרות הן תצורה גיאולוגית מיוחדת שנוצרה מחוזק הגלים המתנפצים אל תוך צוקי הגיר ויצרו נקיקים ונקרות בתחתית הצוקים. במשך דורות רק מלחים וצוללנים ראו את הנקרות אבל כבר שנים רבות שהן נגישות לכולם באמצעות רכבל היורד אליהן מן התחנה שליד הכביש. הטיול מסתיים לעת ערב בחזרה לנצרת, שהפכה במידה רבה לבירת התיירות הבינלאומית של הצפון מאחר והיא מהווה אבן משיכה לתיירים נוצרים בזכות מעמדה בנצרות כעיר הולדתו של ישו.

זהו טיול מאורגן בגליל המערבי המתאים מאוד למשפחות היוצאות אל הגליל עם ילדים ו/או עם אורחים מחו"ל.

להצטרפות לטיול לחצו כאן

טיול יום בגליל מתל-אביב או ירושלים

לאחר איסוף במקום מרכזי בירושלים או תל אביב, יקח אתכם אוטובוס התיירים לביקור באתר ההטבלה בירדנית, שם תהיה הזדמנות לרחצה זריזה. לאחר התחלה מרגשת, תמשיכו לצד המזרחי של הכנרת שמציעה נופים מרשימים של הגליל.

לאחר מכן מגיע ביקור באתר ארכיאולוגי שבו נמצא אוסף השרידים הגדול ביותר של מנזר ביזנטי בישראל. כאן תשוטטו באתר בלוויית המדריך המנוסה שלכם. לאחר מכן, תמשיכו את הטיול לעבר כפר נחום, שם תראו כנסיה רוסית מרהיבה על שפת האגם. משם תרדו במורד הר נחום ותיהנו מנופים פנורמיים ומהאווירה השלווה של האתר הייחודי הזה.

להשלמת הסיבוב סביב הכנרת, הטיול מסתיים בחופי עין שבע (טבח׳ה), שם תבקרו בכנסיית הלחם והדגים ותראו את הפסיפס הרומי המפורסם. אח"כ תשחו בכינרת לפני החזרה לתל אביב או ירושלים.

להרשמה לטיול בכנרת לחצו כאן

טיול מנמל חיפה לנצרת והגליל

הגיעו עם המשפחה שלכם לנמל חיפה והצטרפו לתיירים שיורדים מהאנייה לטיול של יום אחד לגליל. פגשו את המדריך על האוטובוס והתחילו בנסיעה. הצטרפו לקבוצה קטנה של בין 6 עד 16 איש לנסיעה לנצרת ולגליל. זהו טיול המיועד בעיקר לתיירי אניות נופש ולכן עמידה בזמנים היא עניין מקודש ויש בו דגש על אתרים קדושים לנצרות.

תיהנו מנוף פנורמי של גני הבהאים בחיפה ותבקרו בכנסיית הבשורה בנצרת. תגלו את נהר הירדן ותצפו בו מתעקל למטה. תעצרו בקיבוץ ותצפו בחברים עובדים ונחים. צפו בהשתאות בהר נחום, הכנרת ואתרים רבים אחרים לפני החזרה לספינה.

להצטרפות לטיול לחצו כאן

סיור יום לעכו, נצרת וקיסריה

בטיול היום המלא הזה בעכו, נצרת וקיסריה, תגלו את הגיוון התרבותי ואת היופי הטבעי של האזור. צאו אל הגליל עם הילדים ועם האורחים שלכם מתל אביב או ירושלים לטיול של יום שלם שמתחיל בביקור בקיסריה – ההישג האדריכלי האדיר של הורדוס בימי הרומאים – ולאורך חוף הים עד חומות עכו העתיקה, שבה היוונים, הרומים, העות׳מנים וצלבנים אחרים השאירו את חותמם.

טיילו בעכו ההיסטורית בטיול מודרך שכולל ביקור בכל האתרים החשובים. בסיום הטיול, המשיכו לשוק הישן, בזאר תוסס בסגנון טורקי. ביציאה מעכו, הטיול מסתיים בנצרת, העיר הערבית הגדולה ביותר בישראל. כאן תבקרו בכנסיית הבשורה המפורסמת, ושימו פעמיכם לבית הכנסת של העיר העתיקה בנצרת ותשמעו סיפורים על האתרים המפורסמים ממדריך סיורים מנוסה. מנצרת, הסיור ממשיך במורד הר הקפיצה (הר קדומים). תסיימו את היום הבלתי נשכח הזה כשאתם שואפים מראות פנורמיים משגעים ממעלה ההר לפני שתחזרו למקום האיסוף בתל אביב או ירושלים.

להרשמה לטיול לסיור יום לעכו, נצרת וקיסריה

טיול מאורגן בגליל של 4 ימים (מירושלים או תל-אביב עם לינה בנצרת)

יום 1 – צאו אל הגליל עם הילדים ועם האורחים שלכם. התחילו בירושלים או תל אביב. תוכלו לבחור גם לצאת מעיר אחת ולחזור לשנייה. סעו לאורך כביש החוף עד נצרת, לב הגליל והצפון, המפורסמת בשל הקשרה ההיסטורי לתולדותיו של ישו וכן בשל השווקים הצבעוניים והססגוניים ודוכני האוכל. בלו את שלושת הלילות הבאים בלינה בעיר היפהפיה הזו בבית ההארחה בית פאוזי עאזר הקסום עם ארוחת בוקר ים-תיכונית גדולה.

יום 2 – צאו לעבר רמת הגולן והשקיפו לעבר הגליל וסוריה. צאו מנצרת בבוקר והמשיכו לעבר כפר נחום, כפר על חופי הכנרת, שבו נמצאת כנסיה מיוחדת על שפת האגם, במקום בו לפי הנצרות ישו נשא את הנאום המפורסם שלו על ההר. המשיכו לשמורת הטבע בניאס, וראו את המפלים והנוף המשגע. לאחר מכן תבקרו ביקב מקומי ותטעמו יינות משובחים. משם תמשיכו להר בנטל כדי להתרשם מנופי ישראל וסוריה, עם זמן לארוחה קלה. תעצרו בכנרת בדרך חזרה לנצרת.

יום 3 – צאו מנצרת ותעצרו בהר הקפיצה (הר קדומים) למראות פנורמיים יפהפיים של האזור. תחצו דרך נופים ים-תיכוניים יפהפיים המלאים ביקבים ובמטעי זיתים. המשיכו לחיפה, בקרו במקדש הבהאים בראש הר הכרמל ותגלו גנים מרהיבים שנשתלו על מורדות הגבעה. לאחר מכן, בקרו בעכו העתיקה, במצודות הצלבנים, החומות העתיקות, המסגדים היפהפיים והשווקים היפים שלה. לבסוף, סעו לראש הנקרה, שבה מי הים יצרו נקרות נפלאות בתוך הצוקים, שניתן לרדת אליהן רק ברכבל.

יום 4 – לאחר סיור בוקר בנצרת, תמשיכו מערבה לחוף וחזרה לתל-אביב או ירושלים מוקדם בערב.

זהו טיול נפלא ועמוס חוויות שבו תגלו את הגליל עם הילדים ותראו לאורחים שלכם את יפי הארץ.

להרשמה לטיול המאורגן בגליל ובגולן לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל