מלונות זאדאר לילדים

זאדאר קרואטיה – 10 מלונות מומלצים עם ילדים

חופשה בזאדאר קרואטיה מתחילה בבחירת בית מלון, ולא חסרים מלונות בזאדאר – אבל אם אתם מתכננים חופשה משפחתית בזאדאר עם ילדים כדאי לבחור את אחד מבתי המלון שבכתבה זו הכוללת 10 מלונות מומלצים בזאדאר עם ילדים – בתי מלון אשר זכו לציונים גבוהים מצד משפחות ששהו בהם עם ילדים

הזמנת דילים לזאדאר | הזמנת דילים לזגרב | הזמנת טיולים מאורגנים לקרואטיה 

הכתבה כוללת מבחר רחב של בתי מלון בזאדאר שבקרואטיה – כולל דירות נופש ווילות להשכרה בזאדאר לתקופות קצרות – במגוון רחב של מיקומים בתוך זאדאר ועלויות לינה, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא מיקומים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בזאדאר למשפחות עם ילדים המתפרסמים באינטרנט.

טיול בקרואטיה – עוד באותו נושא:

מדריך לטיסות לזאדאר

השכרת רכב בזאדאר קרואטיה – מחירים והזמנות

הזמנת קונה קרואטית (HRK) בנתב"ג

eSim ו-Sim לקרואטיה – מידע וטיפים לתקשורת במהלך החופשה

10 מלונות מומלצים בזאדאר למשפחות עם ילדים


בי אנד בי דמאר רסידנס – B&B Demar Residence 

בי אנד בי דמאר רסידנס, בית הארחה בזאדאר בדירוג 4 כוכבים שהושק בשנת 2016, ממוקם 2 קילומטרים מכנסיית "גבירתנו של הבריאות" (Church of Our Lady of Health) ומציע בריכה חיצונית וחדרים עם אינטרנט אלחוטי חינם. 3.8 קילומטרים מהמקום ניתן למצוא את Greeting to the Sun ו-The Sea Organ. בין האטרקציות בזאדאר שסמוכות למקום ניתן למנות את המוזיאון הלאומי של זאדאר (Zadar National Museum) וכנסיית כריסוגונוס הקדוש (St Chrysogonus' Church) – 3.2 קילומטרים מהמקום.

כל חדר אירוח במקום הוא ממוזג וכולל שולחן כתיבה, טלוויזיה עם מסך שטוח, חדר רחצה פרטי, מצעים, מגבות וטראסה המשקיפה לים. חלק מהחדרים כוללים גם מטבח ובו תנור וטוסטר. בכל היחידות ארון בגדים וקומקום חשמלי. מזנון ארוחת בוקר מוגש מדי יום. המלון זוכה למיקומים גבוהים בדירוגי מלונות מומלצים בזאדאר למשפחות עם ילדים

קתדראלת אנסטסיה הקדושה (Cathedral of St. Anastasia) נמצאת 2.9 קילומטרים מהמקום ואילו Roman Forum ממוקם 3 קילומטרים משם. שדה התעופה הקרובה ביותר, Zadar, נמצא 13 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


 חוף קולובאר – דירות וחדרים – Apartments & Rooms Kolovare Beach 

בית אירוח בזאדאר הממוקם 100 מטרים מחוף קולובאר ומציע למשפחות המגיעות אל זאדאר עם ילדים יחידות אירוח ממוזגות עם אינטרנט אלחוטי חינם. חניה פרטית זמינה לאורחים.

כל הדירות והחדרים מגיעים בעיצוב מודרני ועם פינת ישיבה וטלוויזיה בלוויין. כל יחידה כוללת גם פינת אוכל ומטבחון עם כיריים, מיקרוגל ומקרר – איבזור שלא תמיד קל למצוא בקרב מלונות בזאדאר ואחת הסיבות לציונים הגבוהים של המקום ברשימות מלונות מומלצים בזאדאר עם ילדים.

המקום נמצא 10 דקות הליכה מהעיר העתיקה של זאדאר, בה ניתן לבקר בכנסיית דונאטוס הקדוש (St. Donatus Church) ובמוזיאון לארכיאולוגיה.

תחנת האוטובוס הראשית של זאדאר (Zadar Main Bus Station) ותחנת הרכבת הראשית של זאדאר (Zadar Train Station) נמצאות 10 דקות הליכה מבית האירוח ומהן ניתן להגיע אל יעדים שונים ברחבי קרואטיה. שדה התעופה של זאדאר מרוחק 15 דקות נסיעה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


וילה טי – Villa Tea

וילה טי, וילת נופש בזאדאר בדירוג 3 כוכבים – 4.1 קילומטרים מאטרקציות בזאדאר כמו The Sea Organו- Greeting to the Sun, מציעה אפשרות של חופשה בזאדאר למשפחות בחדרים ממוזגים עם טראסה ואינטרנט אלחוטי חינם.

בנוסף יש בחדרים מטבח, אזור ישיבה, פינת אוכל וטלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין, נוסף על חדר רחצה פרטי.

אופניים להשכרה להיכרות עם הסביבה הקרובה, ג'קוזי ומתקני ברביקיו זמינים גם הם במלון כך שאין פלא שהוילה מקבלת שבחים רבים בביקורות על מלונות מומלצים בזאדאר עם ילדים.

Roman Forum נמצא 4.2 קילומטרים מהוילה, ואילו נמל התעופה הבינלאומי – 14 קילומטרים משם.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירת פראן – Apartment Fran

דירת פראן, דירת נופש בזאדאר בדירוג 3 כוכבים אל מול המפרץ של העיר, מציעה נופש בזאדאר עם מיזוג אוויר ושירות עצמי – 10 דקות הליכה מאטרקציות בזאדאר כמו כנסיית כריסוגונוס הקדוש (St Chrysogonus' Church) וכיכר חמש הבארות (Five Wells Square).

הדירה כוללת מרפסת המשקיפה אל העיר והים ויש בה גם פינת ישיבה עם טלוויזיה. אינטרנט אלחוטי זמין חינם לאורחים, כמו גם חדר אמבט עם מקלחת, מייבש שיער ומוצרי טיפוח חינם.

הדירה כוללת גם מטבח ובו מיקרוגל, מקרר ואזור אכילה – אופציות שבד"כ קשה למצוא כאשר מחפשים מלונות בזאדאר שהן בין הסיבות המרכזיות להמלצות המעולות על המקום בדירוגי בתי מלון מומלצים בזאדאר עם ילדים.

10 דקות מהדירה נמצא המוזיאון הלאומי של זאדאר (Zadar National Museum). שדה התעופה של זאדאר ממוקם 10 קילומטרים מהמקום. חנייה בקרבת מקום זמינה חינם לאורחים.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


וואייט טאוורס רזידנס – White Towers Residences

וואייט טאוורס רזידנס, בית דירות נופש בזאדאר בדירוג 4 חדרים, ממוקם 250 מטרים מגשר זאדאר להולכי רגל המוביל לעיר העתיקה. הוא מציע למשפחות המתכננות חופשה בזאדאר עם ילדים דירות עם מרפסת מרוהטת, מיזוג אוויר ואינטרנט אלחוטי חינם. חניה פרטית זמינה חינם לאורחים.

כל דירה כוללת סלון עם טלוויזיה בעלת מסך שטוח וערוצי כבלים, מטבח מאובזר במלואו וחדר רחצה עם מקלחת או אמבטיה. בחלק מהדירות ישנו חדר שירותים נוסף ומכונת כביסה. שירותי ניקיון וגיהוץ זמינים בתשלום נוסף.

בית קפה, מאפיה, כספומט ושירות השכרת רכב ממוקמים באותו הבניין. חנות המצרכים הקרובה ביותר נמצאת במרחק הליכה מהמקום, בעוד שמסעדות ניתן למצוא 100 מטרים משם. המיקום המעולה הוא אחת הסיבות לציונים המעולים של בית המלון בכל דירוג מלונות מומלצים בזאדאר עם ילדים

נמל המעבורת (Ferry Port) של זאדאר, המקשר לאיים הסמוכים, ממוקם ממש מעבר לגשר; ניתן לארגן סירת סיור לאיי הפארק הלאומי קורנאטי (National Park Kornati Islands). שדה התעופה של זאדאר מרוחק 12 קילומטרים מבית הדירות. ניתן לתאם הסעות מ/אל שדה התעופה בתשלום נוסף.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


סנטרל פאלאס אפארטמנט – Central Palace Apartment

סנטרל פאלאס אפארטמנט, דירת נופש בעיר העתיקה של זאדאר בדירוג 4 כוכבים, ממוקמת ליד אטרקציות תיירותיות בזאדאר כמו כנסיית דונאטוס הקדוש (Church of Saint Donatus) וה-Roman Forum וקילומטר אחד מחוף קולובאר (Kolovare). הדירה ממוזגת ובשירות עצמי וכוללת אינטרנט אלחוטי חינם.

בדירה יש מרפסת וסלון עם פינת ישיבה וטלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי לוויין. בנוסף, יש בדירה מטבח עם מדיח כלים ומכונת קפה, כמו גם חדר אמבט עם מקלחת ומכונת כביסה – יתרונות משמעותיים מול מלונות בזאדאר עבור משפחות המגיעות אל זאדאר עם ילדים. באופן טבעי סנטרל פאלאס זוכה לשבחים רבים ברשימות מלונות מומלצים בזאדאר עם ילדים.

זהו מיקום מעולה עבור חופשה בזאדאר – מספר ברים ומסעדות נמצאים במרחק קצר מהמקום. 50 מטרים ממנו ישנה חנות מצרכים ו-250 מטרים משם ניתן למצוא שוק. טיילת ריבה (Riva Promenade) ורחוב קלֶלָרגה (Kalelarga) הראשי נמצאים 50 מטרים מבית הדירות. ה- Sea Organ וה-Greeting ממוקמים 100 מטרים משם. 300 מטרים מהמקום נמצא נמל המעבורת (Ferry Port) ו-2.5 קילומטרים משם נמצאות תחנות האוטובוס והרכבת הראשיות מהן ניתן להמשיך טיול בקרואטיה. נמל התעופה של זאדאר נמצא 13 קילומטרים מהמקום.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


אפארטמנט קאג'ה – Apartment Katja 

קאג'ה, דירת אירוח בזאדאר בדירוג 3 כוכבים, כוללת גן ואינטרנט אלחוטי חינם. היא ממוקמת 5 קילומטרים מאטרקציות באדאר כמו קתדראלת אנסטסיה הקדושה (St. Anastasia Cathedral) ובניין הפעמון (Bell Tower), הנמל וכיכר חמש הבארות (Five Wells Square).

חדר האמבט כולל מקלחת. כל סטודיו ממוזג כולל מרפסת המשקיפה לים. אזור הישיבה כולל ספות וטלוויזיה עם מסך שטוח. המטבח מצויד בכיריים ותנור שלא תמיד קל למצוא בקרב מלונות בזאדאר – אופצייה מעולה למשפחות המעניקה לקאג'ה ציונים טובים בכל רשימת מלונות מומלצים בזאדאר עם ילדים

הדירה נמצאת 600 מטרים מבתי קפה. שדה התעופה זאדאר ממוקם 14 קילומטרים ממנה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


דירת יוקרה פרנצסקה – Francesca Luxury Apartment 

פרנצסקה, דירת יוקרה לחופשה בזאדאר, ממוקמת 100 מטרים מכיכר העם של זאדאר (Zadar People's Square) ו-2 דקות הליכה מכנסיית כריסוגונוס הקדוש (St Chrysogonus' Church), כוללת מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי חינם ומטבח מאובזר במלואו.

מלבד טלוויזיה עם מסך שטוח, כוללת הדירה גם סלון וחדר רחצה עם מוצרי טיפוח חינם ומקלחת, וזוכה לביקורות טובות של משפחות בכל דירוג מלונות מומלצים בזאדאר עם ילדים

המוזיאון הלאומי (Zadar National Museum) ממוקם 100 מטרם מהדירה, ואילו המוזיאון לארכיאולוגיה (Zadar Archaeological Museum) – 200 מטרים בלבד ממנה. שדה התעופה הקרוב נמצא 10 קילומטרים מהדירה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן


וילה ליפה – Villa Lipa 

ליפה, וילה לחופשה בזאדאר בדירוג 3 כוכבים, נמצאת 15 דקות הליכה על הטיילת מהמרכז ההיסטורי של זאדאר. הוילה ממוזגת וכוללת מתקני ברביקיו וטראסת שמש. הילדים יכולים ליהנות ממגרש משחקים במקום ובאופן טבעי משפחות מדרגות את הוילה בציונים גבוהים בין מלונות מומלצים בזאדאר עם ילדים.

כל יחידת אירוח מצוידת במטבח עם מקרר, מרפסת, טלוויזיה בלוויין אינטרנט אלחוטי חינם, כספת ומתקן גיהוץ. האורחים יכולים להירגע בכל אחת משתי הטראסות המרווחות, כאשר אחת מהן פונה דרומה ואילו השנייה – צפונה.

המקום נמצא מרחק הליכה מחוף בוריק (Borik Beach) שעל החוף האדריאתי, כמו גם מחנויות, מסעדות ובתי קפה.

להזמנת חדרים ולמידע נוסף לחצו כאן

זאדאר - מלונות מומלצים לילדים
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל