השכרת רכב מחירים

השכרת רכב – מחירים

כשמחפשים מידע על השכרת רכב – מחירים הם אחד הנושאים החשובים ביותר. כיצד תוכלו לברר תוך שניות מחירי השכרת רכב בארץ והעולם, להשוות בין דגמים שונים וחברות שונות, ולמצוא את המחירים הכי זולים על השכרת רכב בקלות ומהירות? בכתבה הבאה תמצאו מידע על הפטנטים שעוזרים למטיילים המנוסים לחסוך הרבה מאוד כסף ולהשוות מחירי השכרת רכב בקלות

כיצד למצוא השכרת רכב מחירים זולים

מלבד כל הגורמים שמשפיעים על מחירי השכרת הרכב, פרט חשוב במיוחד בדרך למציאת המחיר הכי זול להשכרת רכב בארץ או בחו"ל הוא אופן החיפוש. תוכלו להתקשר למספר חברות להשכרת רכב, או פשוט לתת למנוע חיפוש אונליין לעשות בשבילכם את העבודה, לערוך עבורכם השוואה של מחירי השכרת רכב ואפילו להזמין עבורכם את הרכב.

כך פועל מנוע השוואת המחירים של רנטלקארס (חברה בינלאומית וותיקה המתמחה בתחום השוואת השכרת רכב לפי מחירים בין חברות ההשכרה השונות) : מזינים את היעד, התאריכים והשעות של איסוף והחזרת הרכב, ומקבלים רשימה ארוכה אך מסודרת היטב של הצעות למחירי השכרת רכב ממגוון חברות הפועלות באיזור. כבר בשלב הראשון של החיפוש תוכלו לראות את מחיר השכרת הרכב, את כל הפרטים הטכניים של הרכב, תנאי ההשכרה, הביטוחים הכלולים ועוד.

בעת החיפוש תוכלו לסנן את התוצאות כדי לקבל רכבים עם תיבת הילוכים ידנית בלבד, רכבים מסוג מסוים, מחברה מסוימת וכול'.

השכרת רכב בחו"ל – מנוע חיפוש והשוואת מחירים

ההזמנה מתבצעת דרך המנוע של רנטלקארס שלמעשה משמשת כצד שלישי המתווך בין הלקוח לבין חברת השכרת הרכב. תהליך ההזמנה הוא פשוט וכולל בסך הכל הזנת פרטים ותשלום מקדמה (ואת היתרה+תוספות בדלפק) או תשלום מלוא הסכום בעת ההזמנה (תלוי בעסקה, כל חברה וכל הזמנה כוללת תנאים שונים). זכרו שבכל מקרה תצטרכו להשאיר פיקדון בעת איסוף הרכב.

דבר נוסף שחשוב לבדוק הוא אם מחיר השכרת הרכב כולל את ביטוחי החובה במדינה בה תנהגו, או אם תצטרכו להוסיף אותם לעסקה (בעזרת חברת השכרת הרכב שלוקחת מחירים גבוהים יחסית עיל הביטוח או באמצעות חברות חיצוניות לביטוח רכב שכור שם תקבלו מחירים זולים יותר). הביטוחים להשכרת רכב הכלולים במחירים מוצגים בדרך כלל בעת החיפוש ובמהלך ההזמנה, כך שתוכלו לבדוק זאת בקלות.

הדילים שתמצאו בחיפוש השכרת רכב מחירים תלויים במספר משתנים ויכולים להיות מושפעים ממגוון גורמים:

אורך תקופת השכרת הרכב: משך הזמן של השכרת הרכב משפיע רבות על המחיר של השכרת רכב ליום והמחיר הכולל של העסקה. מחיר השכרת רכב יומי לתקופה קצרה של ימים ספורים בלבד, יהיה גבוה יותר בהשוואה למחיר השכרת רכב יומי של רכב שהושכר לתקופה ארוכה. כדאי מאוד לבדוק את המחיר להשכרת הרכב לתקופה הרצויה לעומת תקופה מעט ארוכה יותר. לעיתים תגלו שמכיוון שהמחיר היומי להשכרת הרכב ירד כתוצאה מהארכת משך ההשכרה, המחיר משתלם יותר למרות שתקופת ההשכרה ארוכה יותר.

סוג תיבת ההילוכים: ברוב המקרים, מחיר להשכרת רכב עם תיבת הילוכים ידנית יהיה זול יותר מהרכב המקביל עם תיבת הילוכים אוטומטית. לא לכולם יש את האפשרות לנהוג ברכב ידני, אך מי שיכול, יגלה שלעיתים הדבר משתלם כלכלית באופן משמעותי.

גיל הנהג: גם גיל הנהג יכול להשפיע על מחיר השכרת רכב. נהגים צעירים (עד גיל 24 בדרך כלל), נחשבים בעיני חברות הביטוח כקבוצה עם סיכון גבוה יותר ולכן תעריפי הביטוח שלהם גבוהים יותר. בדרך כלל תתבקשו כבר בשלב החיפוש להזין את גיל הנהג, ונהגים עד גיל 25 בדרך כלל יתבקשו לשלם עמלה שתתווסף לעלות השכרת הרכב (בין אם בעת ההזמנה או בדלפק). המחירים האלו משתנים מחברה לחברה. את מחירי העמלות לנהגים צעירים בדרך כלל ניתן לבדוק בתנאי השכרת הרכב המלאים.

מועד השכרת הרכב: מחירי השכרת רכב מושפעים ממועד השכרת הרכב, וכשמדובר בתקופות עמוסות כמו חגים או סופי שבוע, ניתן לצפות לכך שמלאי הרכבים יצטמצם. המחירים עלולים לעלות בעקבות כך ואולי לא תוכלו לבחור ברכב הכי זול או במיני ואן הכי זול כי אלו כבר אזלו. בדרך כלל הבחירה החכמה ביותר תהיה להזמין את השכרת הרכב מוקדם ככל האפשר.

השכרת רכב מחירים בארץ

השכרת רכב במחירים זולים בארץ ניתן למצוא בקלות בעזרת השוואת מחירים כמו זו של רנטלקארס, בין אם אתם מחפשים מחירי השכרת ג'יפ או מחירי השכרת מיני וואן.

אם אתם מחפשים השכרת רכב מחירים כדי לגלות מהי הדרך הכי טובה למצוא מחירים זולים להשכרת רכב בארץ, הנה כמה מהמחירים הכי זולים שמצאנו ברנטלקארס (לפי חיפוש לתחילת מרץ ביום חול):

בהשוואת המחירים שערכנו, מחירים להשכרת רכב מיני וואן ליום התחילו מ324.40 ש"ח (לשבעה נוסעים לפחות).

בחיפוש אחר השכרת רכב מחירים לרכב קטן התחילו מ124.19 ש"ח ליום (לרכב לארבעה נוסעים).

בחיפוש אחר השכרת רכב מחירים לג'יפ התחילו מ255 ש"ח ליום.

בהשוואת מחירים נוספת שערכנו, הפעם עבור מחיר השכרת רכב סטיישן, המחירים התחילו מ235.81 ש"ח ליום.

השכרת רכב מחירים בחו"ל

אם אתם מחפשים השכרת רכב מחירים בחו"ל לקראת חופשה מתוכננת, אנו ממליצים מאוד להזמין את הרכב מראש.

הנה כמה מהמחירים הכי זולים להשכרת רכב בחו"ל שמצאנו בעזרת השוואת המחירים של רנטלקארס (בחיפוש שנערך לתחילת מרץ וליום חול):

בהשוואת מחירים שערכנו, מחירי השכרת רכב בדובאי התחילו מ126.58 ש"ח ליום.

בהשוואת מחירים נוספת, הפעם להשכרת רכב בסיישל, המחירים התחילו מכ261.42 ש"ח.

בחיפוש אחר השכרת רכב מחירים בלוס אנג'לס, המחיר הכי זול שמצאנו הוא כ201 ש"ח ליום לפורד פיאסטה (כ62.53$ ליום).

בחיפוש נוסף שערכנו עבור השכרת רכב מחירים בלונדון, המחיר הכי זול שקיבלנו ליום הוא כ77.72 ש"ח (17.86 פאונד בריטי) עבור רכב פולקסוואגן אפ.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל