השכרת רכב במאוריציוס מחיר

השכרת רכב במאוריציוס – מידע חיוני וטיפים

השכרת רכב במאוריציוס יכולה להיות לפעמים מייגעת אבל גם מלאת קסם. הכבישים במאוריציוס סואנים ועמוסים במכוניות, אופנועים, משאיות, אופניים, דוכנים ניידים, עגלות, הולכי רגל ובעלי חיים. ולמרות זאת, נהיגה  במאוריציוס היא הדרך האופטימלית לנוע ממקום למקום ברחבי האי ולהגיע למחוז חפצכם ללא תלות בתחבורה הציבורית המקומית המוגבלת. בכתבה זו כל המידע החיוני למטייל המבקש לשכור רכב במאוריציוס

       הזמנת דילים למאוריציוס       |       הזמת טיולים מאורגנים למאוריציוס

השכרת רכב במאוריציוס היא גם פעולה קלה ופשוטה מאוד אם נעזרים לשם כך במנוע החיפוש המתקדם של רנטלקארס הנמצא בהמשך הדף ומסייע מאוד באיתור ובהזמנת רכב שכור במאוריציוס. כל שעליכם לעשות הוא לבחור בקטגוריה "מדינה" בשם מאוריציוס ובשם העיר לבחור בעיר שממנה אתם מבקשים לשכור רכב במאוריציוס ולהתחיל בנסיעה. ישנן אפשרויות רבות לבחירת עיר להשכרת רכב במאוריציוס ועליכם לבחור את זו המתאימה לכם ביותר, למשל, הבירה port louis או ערים אחרות. אח"כ עליכם לבחור את המיקום הספציפי בתוך העיר שממנו תאספו את הרכב השכור במאוריציוס מתוך אפשרויות הקיימות. ברוב הערים ישנה רק תחנה אחת לאיסוף הרכב אך ישנן כמה ערים שבהן הבחירה במיקום איסוף רכב שכור במאוריציוס מגוונת יותר. אחרי שתבחרו בנקודה המתאימה לכם, הכניסו מועדי איסוף והחזרה וכן שעות רצויות והתחילו בחיפוש. בתוך שניות אחדות יופיעו כל אפשרויות השכרת רכב במאוריציוס המתאימות לחיפוש שלכם, כולל סוג הרכב ומחירו, וזהו. רק בחרו וסגרו את ההזמנה ושריינתם לעצמכם רכב שכור במאוריציוס לחופשתכם.

חופשה במאוריציוס – עוד מידע למטייל

בתי מלון מומלצים במאוריציוס למשפחות עם ילדים

ביטוח נסיעות לחו"ל – מידע חיוני

טיסות למאוריציוס – השוואת מחירים ומידע חשוב

הארכיפלג של מאוריציוס השוכן באוקיינוס ההודי, מזרחית למדגסקר, הוא גן עדן של ממש. בשל חופיו הנפלאים, שוניות האלמוגים המקיפות אותו מכל עבר, האקלים הטרופי וההווי הנפלא, יותר ויותר ישראלים הולכים ובוחרים במאוריציוס כיעד לחופשה משפחתית. האי המרכזי במאוריציוס הוא האי מאוריציוס וכיוון שאינו גדול במיוחד (65X45 ק"מ), רבים מהמבקרים בוחרים לשכור רכב במאוריציוס ולנוע בחופשיות בין העיירות השונות והאטרקציות הפופולריות במאוריציוס. השכרת רכב במאוריציוס היא בחירה מצוינת במיוחד אם אתם מגיעים אל מאוריציוס עם ילדים ולא רוצים להיסחב ברחבי האי באוטובוסים איטיים ומוגבלים במסלולם. נסיעה ברכב שכור במאוריציוס היא אפוא הדרך האידיאלית למשפחות המגיעות אל חופשה במאוריציוס ליצור לעצמן את מסלול הטיול במאוריציוס ללא תלות בתחבורה ציבורית במאוריציוס, ללא צורך בהמתנות, בחיפושי קווים ובתכנוני מסלול מאולתרים.

השכרת רכב במאוריציוס – מידע כללי

במאוריציוס עובר כביש ראשי אחד החוצה את האי מצפון לדרום. ומלבדו ישנה רשת טובה של כבישים סלולים במאוריציוס, אם כי לפעמים צרים. הנהיגה במאוריציוס היא בצד השמאלי של הכביש, בדומה לרוב המדינות שהיו בעברן מושבה אנגלית.

יש די הרבה חברות השכרת רכב בחו"ל במאוריציוס – בהן חברות בינלאומיות ועצמאיות.  המחירים של רכב שכור במאוריציוס משתנים מאוד בין חברה לחברה, רכב לרכב ומקום למקום. הם יכולים להתחיל ב-800 רופי ליום ומטפסים מעלה. למען הבטיחות, רכב שכור במאוריציוס כדאי להזמין רק מחברה בעלת רישיון של חברת תיירות. כמו כן, אם אתם שוכרים רכב בנמל התעופה של מאוריציוס, קחו בחשבון שתצטרכו לשלם 20 רופי ביציאה מהחניון ובמזומן בלבד. יש סוכנויות השכרת רכב במאוריציוס שאין להן משרד בנמל התעופה עצמו אך תוכלו למצוא את המכונית בחניון של שדה התעופה במאוריציוס.

צריך להיות נהג בן 18 לפחות כדי לשכור רכב במאוריציוס ובעל רשיון נהיגה בתוקף, כמובן. הגבלות המהירות במאוריציוס הן 110 קמ״ש בכביש מהיר, 50 קמ״ש באזור עירוני. חגירת חגורות בטיחות היא חובה. רשיונות זרים מתקבלים.

לפני השכרת רכב במאוריציוס – כדאי לצפות בסרטון המתעד נהיגה במאוריציוס –

השכרת רכב במאוריציוס – מרחקי נסיעה בין הערים

הטבלה הבאה נותנת זמני נסיעה מוערכים מפורט לואיס לערים/אתרי נופש אחרים במאוריציוס.
• מפורט לואיס לקורפיפ (Curepipe) – כ-20 דקות.
• מפורט לואיס לגראנד באיה (Grand Baie) – צפון, 30 דקות.
• מפורט לואיס למהבורג (Mahebourg) – דרום-מזרח, 45 דקות.
• מפורט לואיס לפליק אן פלאק (Flic-en-Flac) – מערב, 30 דקות.

הכבישים הם במצב יחסית טוב, עם שלטי בטיחות ורשת שמכסה את האי. אבל אם אתם נוהגים ברכב שכור במאוריציוס – צפו ללכת לאיבוד אפילו עם מפה, כי השינויים במסלולים תכופים. אין צורך במערכת GPS. אפילו התוכנה לא עומדת בקצב השינויים בכבישים ומסלולי הנסיעה והכיוונים יכולים להיות יותר טובים.

בעת נהיגה ברכב שכור במאוריציוס תבחינו במהירות בשאון ההומה של העיר ואופייה הפעלתני. רחובות העיר סואנים ומלאים כל העת במשאיות, מכוניות, אוטובוסים, אופנועים, קטנועים, אופניים, דוכני אוכל, חנויות ניידות, הולכי רגל, עגלה פה ושם, כלבים ועיזים.

כללי נהיגה במאוריציוס

• אתם עומדים לשכור רכב במאוריציוס – אל תשכחו לנהוג בצד שמאל של הכביש. מאוריציוס הייתה מושבה בריטית כאשר רכבים הגיעו לאי.
• כמו בכל מקום אחר בעולם, יש לציית למהירויות המותרות. יש מצלמות נסתרות ורדארים.
• בכל נהיגה, גם מבקר הנוהג ברכב שכור במאוריציוס וכמובן מקומי במכוניתו הפרטית, הנהג והנוסעים חייבים לחגור חגורת בטיחות ככל משך הנסיעה. אסור לדבר בטלפון נייד. חובה לעצור במעברי חצייה ולתת להולכי רגל לחצות.
• נהיגה ושתייה: כמות האלכוהול בדם צריכה להיות פחות מ-50 מ״ג/100 מ״ל – שווה ערך לכוס יין קטנה.
• הימנעו מנהיגה בעיירות בשעות השיא בין 7:30-9:30 ו-15:00-18:00.

נהיגה ברכב שכור במאוריציוס – השתלבות בסגנון הנהיגה המקומי

• במהלך השנים, תושבי מאוריציוס פיתחו סגנון נהיגה ייחודי להם וחידדו את את אמנות העמסת יתר של משאיות, רכבי שני גלגלים ואופניים עם אנשים וסחורה.
• בעת נהיגה במאוריציוס שאלו את עצמכם למה אופנועים וקטנועים כה רבים הם בעלי ידיות קצרות או ידיות הפונות לאחור. התשובה מפתיעה: זה עוזר להם להידחק בין רכבים בשעות העומס.
• אם אתם מתכוונים לשכור אופניים במאוריציוס – עדיף להשתמש בהם בכבישי החוף.
• המקומיים אוהבים מאוד לצפור בעת הנהיגה. אל תקחו זאת אישית. עד מהרה תלמדו להכיר את קולות הצפירה.
• זהירות! נהיגה ברכב שכור במאוריציוס מצריכה סבלנות וזהירות.
• בעת נהיגה במאוריציוס תתקלו בנהגים שנוהגים לאט מאוד. זה יכול להיות מתסכל כשאתם תקועים מאחורי נהג שנוהג במהירות 60 קמ״ש בכביש מהיר. המשמעות מבחינת נהג אורח הנוהג ברכב שכור במאוריציוס היא כי אין לסמוך על המרחקים שמתוארים במפה. נהגים לא סבלניים יעקפו אתכם בכבישים בעלי נתיב אחד.
• הנהגים במאוריציוס יעצרו את רכבם ויחסמו את הנתיב כשמתחשק להם, לרוב ללא התראה. אולי הם רוצים לדבר עם חבר ברחוב או צריכים לקנות משהו ואין חנייה.
• לא מומלץ לנהוג בלילה. עם כל האוויר הנקי וכל ההרפתקאות תרצו ללכת לישון מוקדם. אבל אם אתם באמת רוצים לנהוג בלילה, קחו בחשבון שנהגים רבים לא מדליקים אורות או שהם לא פועלים וזה יכול לבלבל. פנס אחד שמגיע מלפנים יכול להיות משאית, מכונית או רכב בעל שני גלגלים. שני פנסים יכול להיות רכב עם שני פנסים פועלים או מכונית העוקפת משאית או הפוך, ואפילו שני אופנועים העוקפים זה את זה.

ועוד לא דיברנו על כבישים עם תאורה רעועה, הולכי רגל ורוכבי אופניים שאי אפשר לראות ופרה מזדמנת. אתם גם צפויים לראות כלבים מאוריציאניים הישנים על הכביש (אפילו באמצע היום). בשל כל אלה, מאוד לא מומלץ לנהוג ברכב שכור במאוריציוס בשעות החשיכה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל