השכרת רכב בחו"ל

השכרת רכב בויילס – השוואת מחירים וטיפים

השכרת רכב בויילס – המדריך המלא: השוואת מחירים בין חברות השכרת רכב בויילס שתחסוך לכם מאות שקלים, טיפים לנהיגה בויילס (כולל סרטון וידאו שיסייע לכם להתכונן), מידע חשוב על מערכת הכבישים בויילס ועוד עצות שכדאי מאוד לקרוא לפני הזמנת השכרת רכב בויילס

 הזמנת דילים ללונדון | הזמנת דילים למנצ'סטר | הזמנת טיולים מאורגנים לאנגליה

אפשר להזמין השכרת רכב בויילס במחירים זולים בעשרות אחוזים מהמודעות שתיראו באינטרנט בחיפוש פשוט,  באמצעות מנוע השוואת המחירים המתקדם למחירי השכרת רכב בחו"ל אשר מתעדכן באופן שוטף בכל המבצעים, הנחות ומחירים של כל חברת השכרת רכב בויילס הנחשבת אמינה – כולל חברות מקומיות זולות יותר, דרכן בדרך כלל תמצאו מחירים זולים יותר בלי להרגיש שאתם מתפשרים על הרכב או על השירות. התהליך פשוט – מלאו את הטופס שלמטה אך שימו לב שויילס איננה מופיעה כאן בתור מדינה נפרדת אלא כחלק מבריטניה, לכן בשדה ארץ בחרו את בריטניה (שימו לב לא לחפש את "אנגליה") ואז בחרו מבין רשימת הערים את העיר בוויילס בה אתם מעוניינים להזמין השכרת רכב בוויילס מתוך רשימת הערים בבריטניה הכוללת גם ערים בויילס כמו קרדיף (Cardiff), סוונסי (Swansea), ניופורט (Newport) ועוד. לסיום, ביחרו תחנת איסוף רצויה בתוך העיר, מלאו את התאריכים בהם את מעוניינים להזמין השכרת רכב בויילס וליחצו "חפש" – וכל שנותר הוא לבחור את דגם המכונית שתרצו לשכור בויילס.

השכרת רכב בויילס מנוע חיפוש והשוואת מחירים

טיול בבריטניה – כתבות מומלצות:

טיסות ללונדון – המדריך למטייל כולל מנוע חיפוש לטיסות זולות לאנגליה וביקורת חברות תעופה

מלונות מומלצים בלונדון עם אפשרות הזמנת בייביסיטר

השכרת רכב באנגליה, נהיגה באנגליה – המדריך המלא

eSim ו-Sim לבריטניה – מידע וטיפים למטייל

הזמנת לירה שטרלינג (GBP) בנתב"ג

כרטיסים לליגה האנגלית בכדורגל

נהיגה בויילס – מידע חשוב לפני השכרת רכב בויילס

השכרת רכב היא דרך מעולה לנסוע ברחבי ויילס. המרחק מחוף לחוף מדרום לצפון ויילס היא רק 270 ק"מ, אבל רשת הכבישים בציר זה מסובכת בגלל אופי פני השטח. הנסיעה בין החלק הצפוני והדרומי אורכת כארבע שעות ולמי שמעוניין לחוות את הנופים היפים של ויילס, זוהי נסיעה מומלצת. כדאי לזכור כמובן שחוקי התנועה בויילס הם למעשה חוקי התנועה של בריטניה, כך שהנהיגה בויילס היא בצד שמאל של הכביש, כלומר בצד ההפוך של הכביש לעומת ישראל, כמו נהיגה באנגליה או סקוטלנד.

צפו בסרטון המתעד נהיגה בויילס (בפארק הלאומי סנודוניה):

חלק מהכבישים באזור המרכזי של ויילס עוברים בנוף מהמם ביופיו, אך נהגים שמשתמשים בהם הם בד"כ כאלה שנוסעים במכוניות ספורט יוקרתיות ומהירות.

הכבישים בויילס בנויים כך שנהיגה בויילס Wales היא בעיקר ממזרח למערב (או ממערב למזרח), ולא מצפון לדרום ויילס בגלל הטופוגרפיה וההתפתחות ההיסטורית של ויילס. אפשר גם לטייל בין האטרקציות המרכזיות בדרום ויילס ולאורך החוף הצפוני של ויילס ברכבת או ברכב שכור. כביש M4 ו-A55 הם כבישים טובים לכך. לא כדאי לקחת את M4 ו-J32 (שמתחלף מ-A470) בעיקר בשעות הבוקר העמוסות, בגלל הפקקים הרבים. הכיכר של J32 הוא הגדול ביותר באירופה.

מסלולים יפים במיוחד לטיול בויילס הם אלה שבמסלול המערבי של ויילס, דרך פארק Snowdonia דרך Corris , Dolgellau, Blaenau, Ffestiniog, מעבר קרימאה (Crimea Pass) ועמק קונווי (Conwy Valley). שני הכבישים העיקריים העוברים בין צפון לדרום הם ה-A470 – קרדיף ללנדונו (Llandudno) וה-A483 – סוונסי לצ'סטר.

רוב היעדים בדרום ויילס נמצאים במרחק של כשעה וחצי נסיעה זה מזה. הנסיעה בין קרדיף (Cardiff) לבין הערים המרכזיות האחרות בויילס, סוונסי (Swansea) וניופורט (Newport) ישירה ופשוטה.

הטופוגרפיה הופכת את הצירים המרכזיים לעמוסים וקשים לנסיעה. ברוב הכבישים יש מקומות עצירה בצד הכביש, ונהוג לעצור בהם ולתת למכוניות לעקוף אם אתם גורמים להאטה בתנועה.

השכרת רכב בויילס
דירוג הגולשים 5 (1 הצבעה)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל