המדריך להזמנת בתי מלון בים המלח

חופשה בים המלח אינה דומה לחופשות אחרות. מזג האוויר הייחודי באזור זה והנופים המרהיבים, הופכים כל חופשה סטנדרטית לוויה עוצרת נשימה. אם אתם מתכננים להזמין מלון בים המלח אך מצאתם את עצמכם מתלבטים בין כמה מלונות, המדריך הבא יעשה לכם מעט סדר ויסייע לכם בבחירת המלון המתאים ביותר בעבורכם.

מה היתרונות של חופשה בים המלח?

אי אפשר להתחיל לדבר על ים המלח מבלי להתייחס לסגולות המרפא שלו: המינרליים מכילים גופרית, סידן, אבץ ומרכיבים נוספים אשר עוזרים לריפוי של הגוף ובנוסף לכך, יש לא מעט מקומות לינה מצוינים בים המלח. יתרון נוסף של חופשה באזור ים המלח הוא החופים המדהימים, אשר במקרים רבים קיימת גישה אליהם מהמלון עצמו, מבלי שתצטרכו ללכת יותר מדי ברגל.

איך לבחור בית מלון בים המלח?

בבואנו לבחור מלון באזור ים המלח, כדאי לקחת בחשבון מספר פרמטרים:

מתקני המלון: האם במלון יש סאונה רטובה או יבשה? ומה לגבי ג'קוזי או בריכה מחוממת? כדאי לבדוק היטב מה המלון מציע מאחר שיש מלונות בים המלח אשר מציעים מגוון רחב של מתקנים, ללא עלות נוספת לאורחי המלון, בעוד מלונות אחרים יגבו תשלום כאשר תרצו להיכנס למתקני הספא השונים.

מיקום המלון: אנו ממליצים לאתר מלונות באזור עין בוקק או באזור של נווה זוהר, מאחר ואלו מקומות מצוינים והחופים בהם טובים למדי. בכל מקרה, לפני הזמנת המלון מומלץ לבדוק היכן הוא נמצא על גבי המפה ומה יש בקרבתו.

מחיר ועלויות: כפי שאתם בוודאי מנחשים, יש מגוון רחב של מלונות בים המלח ולכל מלון יש את התמחור שלו. לכן, לפני שמזמינים חופשה במלון כזה או אחר, כדאי לבדוק היטב כמה עולה לילה במלון. לצורך השוואה, כדאי לבדוק עלויות של מספר מלונות שונים וכך לקבל מידע כולל על רמות המחירים.

חדרי המלון: הקפידו לבדוק מה גודלם של החדרים במלון ומה האבזור אשר קיים בכל חדר. האם יש מיני בר? האם יש בחדר מכונת קפה ומקרר? בדקו זאת היטב והקפידו לבדוק גם אם בחדר שלכם יש מרפסת ואם כן, האם היא פונה לכיוונו של ים המלח.

ביקורות וחוות דעת: אחד מהפרמטרים הכי חשובים בעת הזמנת מלון בארץ הוא הביקורות וההמלצות על המלון. אם זיהיתם ביקורת מסוימת אשר חוזרת על עצמה פעמים רבות, צריכה להידלק לכם נורה אדומה ומומלץ לבדוק זאת בצורה מעמיקה. לעומת זאת עם מלון מסוים זוכה לשבחים רבים על האוכל, רמת השירות או החדרים, יש לכך חשיבות עצומה בקבלת ההחלטה.

אוכל ומסעדות: אזור ים המלח הוא אזור קצת יותר מבודד משאר האזורים בארץ ולכן כאשר מזמינים מלון בים המלח, אנו ממליצים לברר מה בסיס האירוח במלון ומה רמת האוכל. האם יש מסעדות שף במלון? האם קיימות מסעדות בקרבת מקום? בנוסף כדאי לדעת כי קיימים מספר בתי מלון בים המלח על בסיס חצי פנסיון ואפילו כמה מלונות הפועלים על בסיס אירוח הכל כלול.

מתי כדאי להזמין מלון בים המלח?

את המלון מומלץ להזמין כמה שיותר מוקדם וזאת מאחר והביקושים להזמנת חדרים בבתי מלון בים המלח גבוהים למדי לאורך כל השנה. אם אתם מתכננים חופשה במהלך חודשי הקיץ או האביב, נמליץ להזמין מלון מספר חודשים מראש.

לעומת זאת אם מדובר על חופשה בעונת החורף או הסתיו, ייתכן ותמצאו חדרים טובים גם כאשר תזמינו מקום למספר שבועות קדימה. בכל אופן, כדאי לבחון את המחירים בהתאם לחודשים השונים בשנה וכך לקבל החלטה מושכלת.

רוצים לקבל מידע נוסף? אתר המלונות הוטליה הוא המקום לחפש בו דילים, מבצעים והנחות על בתי מלון ומקומות אירוח בכל רחבי הארץ, כולל אזור ים המלח.

הוספת תגובה

    להזמנת חדרי מלון השאירו הודעה וסוכן נסיעות יחזור אליכם במהרה

    השם שלך (חובה)

    האימייל שלך: (חובה)

    הטלפון

    המסר שלך ( חשוב לרשום יעד)

    ביטוח נסיעות לחו''ל
    כרטיסי ספורט

    עדכוני מבצעי נופש

    הורדת אפליקציה
    חופשה בישראל