המרת מט"ח

הזמנת פזו פיליפיני (PHP) בנתב"ג – טיפים ומידע למטייל

לפני שאתם מתחילים לסגור את כל המסלולים או המקומות שאתם הולכים לבקר בהם בטיול בפיליפינים, חשוב מאוד שתגיעו מוכנים מבחינה כספית. הזמנת פזו פיליפיני לנתב"ג היא הדרך הטובה ביותר שזמינה עבורכם על מנת לבצע המרה קלה ופשוטה ולהגיע לפיליפינים מישראל עם פזו פיליפיני במזומן. על כל הדרכים לרכישת פזו פיליפינים במזומן בישראל וההשוואה ביניהם – תקראו בכתבה הבאה

בפיליפינים תוכלו למצוא כמעט את כל סוגי הטיולים שאתם רק יכולים לדמיין – מצד אחד תוכלו למצוא חופשות מפנקות ומצד שני תוכלו למצוא גם חופשות מאתגרות עם לא מעט טראקים. אך לא משנה איזה סוג של טיול אתם מעדיפים, בטרם אתם מגיעים לפיליפינים – חשוב מאוד שתהיו מסודרים מבחינה כספית ותנחתו בפיליפינים עם פזו פיליפיני במזומן, ועדיף שתגיעו עם סכום של כסף שאמור להספיק לכם לכל התקופה. כך שלא תצטרכו להיות תלויים בזמינות של כספומטים ולא תצטרכו לשלם עמלות גבוהות מדי עבור המרת מט"ח

השירות החדשני FlyMoney להזמנת מט"ח לנתב"ג לפני טיסות לחו"ל הוא ללא ספק הפיתרון הנכון בכל הקשור להמרת שקל לפזו פיליפיני לפני טיול בפיליפינים, החברה מציעה לבצע את כל הפעולה דרך האינטרנט מבלי לצאת מהבית, וגם אפשרות לפרוס את התשלום על הזמנת פזו פיליפיני במזומן לתשלומים בכרטיס האשראי. הכסף ימתין עבורכם בסניף בנק הפועלים בנתב"ג (בטרמינל 1 או 3). כדי לבצע הזמנה פשוט הזינו את הפרטים בתיבת הזמנת המט"ח של Flymoney כאן בדף זה – שימו לב שייתכן שתצטרכו לגלול ימינה או שמאלה כדי לראות את כל העמודות בתיבה ולהשלים את ביצוע ההזמנה –

 



טיול בפיליפינים – עוד באותו נושא:

מלונות מומלצים במנילה בירת הפיליפינים

השכרת רכב בפיליפינים – טיפים חשובים

טיול בפיליפינים – כל המידע על הפיליפינים למטייל

רכישת פזו פיליפיני

במאמר הבא תקבלו סקירה מלאה על האופציה של הזמנת פזו פיליפיני לנתב"ג וכמובן נסקור עבורכם גם את כל האופציות האחרות של קניית פזו פיליפינים במזומן בישראל כך שתוכלו בסופו של יום לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

היתרונות של הזמנת פזו פיליפיני (PHP)  בנתב"ג

בפיליפינים תוכלו למצוא מגוון רחב של אטרקציות אשר מחייבות אתכם להגיע אליהן בצורה מתוכננת ולהשקיע הרבה זמן בבחירת היעדים ותיכנון התחבורה בטיול. מהסיבה הזאת אתם צריכים לפנות לעצמכם מספיק זמן על מנת שתוכלו לבצע בדיקה מעמיקה של כל האלמנטים, כך שבסוף ההחלטה שתתקבל על מסלול הטיול תהיה ההחלטה הטובה ביותר עבורכם. הזמנת פזו פיליפיני לשדה התעופה תחסוך לכם זמן יקר שאותו תוכלו לתעל לטובת תכנון הטיול כי הכסף ימתין לכם לפני הטיסה בסניף בנק הפועלים בשדה התעופה בן גוריון (בטרמינל 3 או 1), אשר פתוח בכל שעות פעילות שדה התעופה.

עוד יתרון משמעותי מאוד של הזמנת פזו פיליפינים לנתב"ג אונליין היא האפשרות לחלק את סכום הרכישה של פזו פיליפיני במזומן לתשלומים בכרטיס האשראי כך שתוכלו לפרוס בצורה יותר נוחה את העלויות של טיול בפיליפינים.

כיאה למרבית המדינות באסיה, בפיליפינים עושים מאמצים רבים על מנת להילחם בכל הנושא של שטרות וכסף מזויף. לכן עליכם להיות בטוחים כי המקום שמבצע עבורכם את ההמרה של שקל לפזו פיליפיני הוא מקום מאושר שיספק לכם שטרות מקוריים. אם אתם לא רוצים לקחת סיכונים מיותרים, האופציה של הזמנת פזו פיליפיני לנתב"ג היא ללא ספק האופציה האידיאלית ביותר עבורכם – חברת FlyMoney פועלת באישור משרד האוצר ומעמידה לרשות לקוחותיה שירות לקוחות שזמין בכל ימות השבוע, כל זאת בכדי שתמיד יהיה לכם מענה מקצועי וישיר – כך שלא תיקחו סיכונים מיותרים שאתם עוד עלולים להצטער עליהם.

העלות של טיול לחו"ל היא אף פעם לא משהו קבוע וחד משמעי, בטח כאשר אתם ניגשים לבצע המרה של שקל לפזו פיליפיני. אך המחיר שמופיע לכם באתר בעת הזמנת פזו פיליפיני לנתב"ג הוא המחיר הסופי, המחיר לא צפוי להשתנות בזמן ההזמנה – וזה המחיר שיגבה מכם בחשבון הבנק, ללא אותיות קטנות וללא סימני שאלה מבחינתכם.

קניית פזו פיליפיני בדואר ישראל

אתם מעוניינים לבצע קנייה של פזו פיליפיני דרך דואר ישראל? לצערכם נכון להיום האופציה הזאת לא יכולה להתקיים. בדואר ישראל מאפשרים לרכוש אך ורק את אחד משלושת המטבעות המובילים כיום בעולם: דולר אמריקאי, אירו אירופאי או פאונד בריטי. כל שאר האופציות אינן זמינות, ולכן אם אתם צריכים לקנות פזו פיליפיני האופציה הזאת לא רלוונטית.

קניית פזו פיליפינים בבנק

אם יצא לכם לבקר לאחרונה בסניף הבנק שלכם או אפילו בסניף בנק אחר, ככל הנראה שמתם לב כי ניתן לבצע המרה של שקל למטבע זר  כמעט בכל סניף בנק. לכן אם אתם רוצים לבצע המרה של שקל לפזו פיליפיני זה בהחלט משהו שתוכלו לעשות בסניף הבנק שלכם או בכל סניף בנק אחר. הבעיה העיקרית היא שההמתנה בתורים בסניפי הבנק יכולה לגזול מכם זמן רב, ולא פחות חשוב היא עלולה להיות מייגעת במיוחד בימים או בשעות הלחץ.

רכישת פזו פיליפיני בצ'יינג'ים

עוד אופציה שיכולה להיות רלוונטית עבורכם היא קניית פזו פיליפיני באחד מחנויות הצ'יינג' שנמצאות כיום כמעט בכל פינה. אומנם השכיחות הגבוהה של חנויות הצ'יינג' מסייעת במיעוט של תורים ובזמינות כמעט מיידית. הבעיה העיקרית של האופציה הזאת היא ששערי ההמרה ברוב המקרים יהיו מאוד גבוהים, ויש הבדל מאוד גדול בין חנות צ'יינג' אחת לחנות צ'יינג' אחרת. לכן תצטרכו לעשות עבודת שטח מעמיקה עד אשר תגיעו לחנות צ'יינג' שתספק לכם עמלה טובה. בנוסף, תצטרכו להשקיע זמן בהגעה לצ'יינג עם כמות גדולה של שקלים במזומן ולא תוכלו בד"כ לשלם עבור רכישת פזו פיליפינים בתשלומים בכרטיס האשראי.

קניית פזו פיליפיני בשדה התעופה

האופציה האחרונה שנוכל לספר לכם עליה בכל הקשור להמרת שקל לפזו פיליפיני היא הזמנת פזו פיליפיני לנמל התעופה בן גוריון עם שירות flymoney. נכון להיום מרבית המטיילים המנוסים שטסים לפיליפינים בוחרים באופציה הזאת, מכיוון שיש בה מגוון רחב של יתרונות אשר לא משאירות מקום לספק לגבי הכדאיות והנוחות של האופציה הזאת על פני כל שאר האופציות האחרות.

כאשר אתם בוחרים באופציה של הזמנת פזו פיליפיני לנתב"ג, אתם חוסכים לעצמכם זמן יקר – את כל הפעולה אתם מבצעים דרך אתר האינטרנט של החברה, מבלי שתצטרכו אפילו לצאת מהבית. בנוסף אתם מקבלים את העמלות הטובות ביותר כך שמהבחינה הזאת אתם יכולים להיות עם ראש שקט.

ומה לגבי הפתעות לא נעימות שיכולות לצוץ בעת תהליך ההזמנה? כאשר מדובר על הזמנת פזו פיליפיני לנתב"ג אתם חוסכים מעצמכם הפתעות לא נעימות. המחיר שיופיע לכם באתר הוא המחיר הסופי שאותו אתם נדרשים לשלם, ואם לא די בכך תוכלו אפילו לפרוס את העלות כולה לתשלומים על מנת להקל על עצמכם.

פזו פיליפיני – אילו שטרות ואילו מטבעות?

נכון להיום המטבע הרשמי בפיליפינים הוא כמובן הפזו הפיליפיני. על כל שקל ישראלי אחד אתם יכולים לקבל 14.5 פזו פיליפיני (לפי שער הפזו הפיליפיני נכון לאוקטובר 2019)

המטבעות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 1 סנטאבו, 5 סנטאבו, 10 סנטאבו, 25 סנטאבו, 50 סנטאבו, 1 פזו פיליפיני, 5 פזו פיליפיני, 10 פזו פיליפיני.
השטרות הקיימים בשימוש נכון להיום הם: 20 פזו פיליפיני, 50 פזו פיליפיני, 100 פזו פיליפיני, 200 פזו פיליפיני, 500 פזו פיליפיני, 1000 פזו פיליפיני.

כמה כסף להזמין לטיול בפיליפינים?

הטיול בפיליפינים הוא חוויה שלא תשכחו זמן רב, אך על מנת שתוכלו להוציא את המקסימום מהטיול שלכם בפיליפינים עליכם להיערך עליו בהתאם. אחד מהדברים הבסיסיים ביותר שאתם צריכים לעשות טרם הטיול שלכם בפיליפינים זה כמובן לבצע המרה של שקל לפזו פיליפיני. על מנת שתוכלו לדעת בדיוק כמה כסף אתם צריכים לקחת אתכם, חשוב מאוד שתתייעצו עם אנשים או מכרים אשר ביקרו בפיליפינים ויוכלו לספר לכם מהן העלויות הממוצעות במדינה.

באופן כללי הפיליפינים היא מדינה זולה מאוד בהשוואה לישראל, ולכן העלות של יום ממוצע שם תהיה זולה יותר מאשר העלות של יום ממוצע בישראל. ברוב המקרים עבור רק התיירים הישראליים אשר מגיעים למדינה העלות הממוצעת ליום נעה בין 60-90 דולר, כאשר בעלות הזאת אתם גם יכולים לשלם על לינה וגם יכולים לאכול במסעדות עם אוכל טוב וטעים.

ההמלצה שלנו אליכם היא לקחת גם כרטיס אשראי, על מנת שאם תהיה בעיה כזאת או אחרת תמיד תוכלו לפתור אותה על ידי שימוש באשראי. אך באותה מידה אתם צריכים לזכור כי האשראי הוא המפלט האחרון עבורכם עקב עמלות המרה גבוהות של חברת האשראי בהמרת פזו פיליפיני משקלים.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל