מוניות בארץ

הזמנת מוניות בניו יורק והסעה משדה התעופה

מתכננים חופשה בניו יורק? בכתבה זו תמצאו טיפים מעולים שיהפכו את החופשה להרבה יותר נוחה והרבה פחות יקרה, עם שירות אמין ומשתלם במיוחד להזמנת מוניות בניו יורק אונליין שיאפשר לכם להזמין מראש הסעה משדה התעופה בניו יורק למלון בתעריפים משתלמים, וגם יחסוך לכם הרבה כסף על מוניות בניו יורק או הסעות מניו יורק ליעדים בארה"ב

את ניו יורק משרתים שלושה נמלי תעופה:

  • ג'יי אף קיי (JFK) הוא המרכזי מביניהם וממוקם בקווינס, במרחק של כ26 ק"מ ממידטאון מנהטן.
  • ניוארק (EWR) נמצא בניו ג'רזי, במרחק של כ14 ק"מ ממנהטן.
  • נמל התעופה לה גווארדיה (LGA), הקטן מבין השלושה, ממוקם בצפון קווינס, במרחק של כ15 ק"מ ממידטאון מנהטן.

אמנם התחבורה הציבורית בניו יורק מפותחת למדי ותאפשר לכם להגיע מכל שדות התעופה ליעדים מרכזיים ברכבת התחתית במחיר זול, אך הגעה לעיר בדרך זו כוללת עלייה במדרגות עם המזוודות, החלפת רכבות וכול'. זו יכולה להיות דרך מעייפת, במיוחד אחרי טיסה ארוכה. לכן, רבים מעדיפים לנסוע במונית או בשאטל משדה התעופה בניו יורק.

החיסרון העיקרי בשאטלים המשותפים הוא עצירה בתחנות של נוסעים אחרים. כך שאין ספק שמונית או הסעה פרטית היא האפשרות הטובה ביותר להגעה משדה התעופה למנהטן או חלקים אחרים של ניו יורק.

השתמשו במנוע החיפוש של קיויטקסי להזמנת מונית לשדה התעופה מראש:


האם להזמין מונית מראש או לקחת מונית מהתחנה בשדה התעופה?

הזמנת מונית משדה התעופה מראש אמנם נראית כמשימה מסובכת, אך למזלנו יש שירות נוח בשם קיווי טקסי (תיבת החיפוש הצהובה שלמעלה) שעושה עבורנו את כל העבודה, ויחסוך מאיתנו חיובים גבוהים כתוצאה משעות עומס, את הקושי בלתפוס מונית בגשם או בקור של ניו יורק, אי ידיעה בקשר למחיר הסופי וכול' (בהמשך נפרט כיצד להזמין מונית מראש עם קיווי טקסי).

חופשה בניו יורק – המלצות לקריאה נוספת:

מלונות מומלצים בניו יורק למשפחות 

ניו יורק עם ילדים – אטרקציות מומלצות

השכרת רכב בניו יורק – המדריך המלא

הזמנת כרטיסים לאירועים בניו יורק – הופעות מוזיקליות ומשחקי ספורט

טיסות לניו יורק – השוואת מחירים וטיפים

מוניות בניו יורק

בניו יורק תוכלו לנסוע במוניות הצהובות המפורסמות או להשתמש באחת מהאפליקציות להזמנת מוניות, אך לשתי הדרכים יש מספר חסרונות ויתרונות לעומת הזמנת מונית בניו יורק מראש בעזרת שירותים כמו קיוויטקסי.  גם המוניות שבעיר וגם האפליקציות יוסיפו עמלות או תעריפים גבוהים יותר בשעות עומס. אמנם האפליקציה תראה לכם מחיר סופי משוער, אך אין אפשרות להבטיח את המחיר הזה. בהזמנת מוניות בניו יורק עם קיוויטקסי, לעומת זאת, תוכלו לדעת את המחיר הסופי מראש בעת ההזמנה.

בנוסף לתעריפים גבוהים, בשעות עומס או בתנאי מזג אוויר קשים יותר מהרגיל, תגלו שלעיתים כמעט בלתי אפשרי למצוא מונית בניו יורק בדקה התשעים. עם קיוויטקסי, לעומת זאת, ההזמנה מאושרת מראש, יתרון גדול במיוחד  כשיש לכם צורך בסוג רכב מסוים או במושב בטיחות לילד. השירות של קיוויטקסי יבטיח לכם אחד מתוך מגוון סוגי רכבים: רכב יוקרה, מיניבוס לקבוצה גדולה, רכב קומפקטי, רכב מרווח ומשפחתי ועוד, כמו גם הזמנת מושבי בטיחות לילדים במידת הצורך (בהתאם לזמינות כמובן).

איך מזמינים מונית בניו יורק?

אז לאחר שסקרנו את כל הדרכים להזמין מונית משדה התעופה בניו יורק וברחבי העיר, הגיע הזמן להחליט כיצד נעדיף לבצע את ההזמנה.

להזמנת מונית מראש בניו יורק בעזרת קיוויטקסי יש מגוון יתרונות לעומת הזמנה באפליקציות השונות או עצירת מונית בדקה התשעים:

-חיסכון בזמן: במקום להתרוצץ בשדה התעופה עם מזוודות בחיפוש אחר תחנת הרכבת והרציף הנכון, יחכה לכם נהג עם שלט שנושא את שמכם באיזור הנחיתות.

-ללא הפתעות במחיר: המחיר שקוף וידוע מראש כבר בעת ההזמנה (לפני שלב התשלום), ולא תאלצו לסבול מעמלות ותעריפים גבוהים של שעות עומס.

-תוכלו לבחור סוג רכב מראש: בין אם יש לכם צורך ברכב יוקרתי או ברכב קומפקטי.

-מעולה לקבוצות גדולות: המחירים בקיוויטקסי לרוב משתלמים אפילו יותר אם מדובר בקבוצה גדולה, בהזמנת הסעה במיניבוס בניו יורק.

-אם יש לכם מזוודות, תוכלו לדעת לכמה מזוודות מתאים סוג הרכב שבחרתם.

-שירות הלקוחות של קיווי טקסי יסייע לכם בצ'אט שבאתר במידת הצורך.

תוכלו לבטל את ההזמנה עד 24 שעות לפני הנסיעה. עם זאת, כדאי כמובן לבדוק מהם תנאי הביטול המדויקים בעת ההזמנה כיוון שאלו עלולים להשתנות.

איך מזמינים מונית בניו יורק בעזרת קיוויטקסי?

בקלות. הזינו את המוצא והיעד במנוע החיפוש של קיווי טקסי (למעלה בעמוד זה), ובחרו בסוג הרכב הרצוי (בשלב זה תוכלו לבדוק את המחירים, מספר המזוודות, אמצעי התשלום האפשריים ומספר הנוסעים).

שימו לב, בעת החיפוש, המערכת תציע לכם השלמה אוטומטית למוצא וליעד. אם אתם לא מוצאים את המיקום המדויק, מספיק שתזינו את העיר או השכונה (את המיקום המדויק תזינו בטופס ההזמנה בהמשך).

כעת תתבקשו להזין את פרטי הנסיעה והפרטים האישיים בטופס הזמנה קצר. לאחר מכן, תתבקשו להזין גם את אמצעי התשלום.

לרוב, תוכלו לשלם במזומן לנהג (לאחר תשלום פיקדון באתר) לסוגי הרכבים הזולים יותר, אך בהזמנת הסעה ברכב משודרג יותר תתבקשו בדרך כלל לשלם מראש. לעיתים, תוכלו אפילו לשלם במזומן לנהג את מלוא הסכום. עם זאת, זכרו לבדוק את אמצעי התשלום הרלוונטי בעת ההזמנה, כיוון שהתנאים משתנים לפי סוג הרכב והמסלול.

לאחר השלמת טופס ההזמנה, תקבלו אישור במייל עם הואוצ'ר ופרטי ההזמנה.

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל