Ron Hall

הזמנת כרטיסים לקרבות MMA של ה- UFC בארה"ב – מדריך

אם תמיד חלמתם לראות קרבות של אמנות לחימה משולבת בליגת אמנויות הלחימה הגדולה בעולם, ה- UFC בארה"ב – אפשר להגשים את החלום הזה בקלות! כל הפרטים הדרושים, החל ממידע לתיכנון טיסה לארה"ב וטיסות פנים ועד אפשרות הזמנה אונליין של כרטיסים לקרבות ה- UFC באתר מאובטח בעברית עם שירות לקוחות ישראלי, נמצאים בכתבה הבאה

קרבות ה-MMA – אמנות לחימה משולבת – הפכו להיות אחד מענפי הספורט הפופולריים והמלהיבים ביותר בעולם בכלל, ובין אומנויות הלחימה בפרט, הרבה בזכות ארגון ה-UFC אשר קידם רבות את ענף הלחימה המשולבת והפך לגדול והחשוב ביותר בתחומו בעולם. ה- UFC, ראשי תיבות באנגלית של אליפות הלחימה האולטימטיבית, הוא שמו של הארגון הגדול בעולם הממוקם בלאס וגאס, המקדם והמארגן קרבות אומנויות לחימה משולבות, ה-MMA ברחבי העולם.

חופשה בארה"ב – כל המידע הדרוש

טיסות לארה"ב – השוואת מחירים ומידע למטייל

הזמנת כרטיסים ל – UFC קרבות לחימה משולבת באמריקה

השכרת רכב בארה"ב – השוואת מחירים וטיפים חשובים

ארה"ב למטייל – תיכנון טיול בארצות הברית

טיסות פנים בארה"ב – השוואת מחירים והמלצות למטייל

קרבות MMA ב UFC

הארגון הוקם בשנת 1993, כשהאירוע הראשון במסגרתו נערך באותה השנה בעיר דנוור. המטרה המקורית של אותו אירוע הייתה לבחון איזו אומנות לחימה היא היעילה ביותר בקרב בין שני לוחמים. כעבור זמן מה הלוחמים השונים החלו לאמץ בזירה טכניקות שונות הלקוחות ממגוון אומנויות לחימה כמו איגרוף, ג'ו ג'יטסו, היאבקות, קראטה ועוד, מה שלבסוף יצר את אומנות הלחימה המשולבת המוכרת לנו כיום, ה-MMA.

כיום, הפופולריות של קרבות ה-UFC גדולה מאוד, הרבה בזכות ארגון ה-UFC וזכויות השידור אשר נקנו על ידי הטלוויזיה הרב ערוצית המשדרת את הקרבות בכל רחבי העולo, כמו כן בזכות חוקים ותקנות שנועדו ליצור קרבות שמצד אחד מלהיבים ואטרקטיביים לצופים, ומצד שני לא מסוכנים עבור הלוחמים. במסגרת ה-UFC הלוחמים הגברים מחולקים ל-8 קטגוריות משקל, והלוחמות ל- 4 קטיגוריות משקל לנשים.

הטקטיקה של לוחם MMA טיפוסי מתחלקת ל-2 קטגוריות עיקריות: טכניקות המזוהות עם סגנונות לחימה בעמידה כמו למשל אגרוף, אגרוף תאילנדי, טאקוונדו וקראטה וטכניקות שנועדו להפיל את היריב לקרקע ולנהל את הלחימה שם, כמו ג'ודו, ג'ו ג'יטסו, והיאבקות לסוגיה. לוחם MMA מיומן שולט בשתי צורות הלחימה, הן בעמידה והן על הקרקע, אם כי בדרך כלל יעדיף לנהל את הקרב בצורת הלחימה בה הוא החל את הקריירה שלו.

הלוחמים, הלובשים כפפות מיוחדות השונות מכפפות אגרוף בכך שהאצבעות חשופות על מנת שיוכלו לאחוז ביריב, נכנסים לזירה מתומנת המכונה האוקטגון, ומנהלים קרבות של בין 3 ל- 5 סיבובים, תלוי בחשיבות ומעמד הקרב, כשכל סיבוב נמשך 5 דקות. את הקרב ניתן לנצח בעזרת נוק-אאוט, כניעה של הצד השני, והחלטת שופטים. כמו כן ניתן לנצח אם היריב ביצע עבירה הנוגדת את חוקי הקרב – כמו למשל מכה במפשעה או לגרון. לבסוף קיימת אפשרות לתיקו בין שני לוחמים על ידי החלטת השופטים.

בין הלוחמים המפורסמים ביותר של ה-UFC ניתן למנות את פיודור ימליאננקו אשר נחשב בעיני רבים ללוחם ה-MMA הטוב מאז ומעולם, קונור מק'גרגור שהיה אלוף העולם בשתי קטגוריות משקל, וחביב נורמגומדוב אשר מדורג במקום השני ברשימת הלוחמים הטובים ביותר של ה-UFC ולא נוצח מעולם בקרב. קרבות ה-UFC נערכים בכל רחבי העולם בהיכלי ספורט גדולים, עם דגש על ערים מרכזיות בארה"ב.

על מנת להתעדכן בקרבות הקרובים ולהזמין כרטיסים ל UFC  = לחצו על הקישור הבא:  https://familytour.tickets-partners.com/dock/competition/ufc

מחירי הכרטיסים לקרבות UFC תלויים באטרקטיביות של הקרב ובמיקום הישיבה באולם, ויכולים לנוע בין כ-60$ ל-1000$

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל