דיסלדורף בתי מלון

דיסלדורף (גרמניה) – 10 בתי מלון מומלצים עם המשפחה

מחפשים מלון מומלץ בדיסלדורף שבגרמניה? אם אתם מגיעים אל דיסלדורף עם ילדים, מומלץ מאוד לבחור אחד מבין בתי המלון בדיסלדורף המופיעים בכתבה זו המסקרת (כולל מידע מפורט וסרטי וידאו וכמובן אפשרות להזמנת חדרים) מלונות מומלצים בדיסלדורף למשפחות עם ילדים

      דילים לדיסלדורף    |    דילים לברלין    |    טיולים מאורגנים לגרמניה

ברשימה זו תמצאו מלונות בדיסלדורף (גרמניה) במגוון רחב של רמות מחירים, דירוגי כוכבים, סגנונות אירוח ומיקומים בתוך דיסלדורף, כאשר המכנה המשותף לכולם הוא המלצות מעולות ברשימות מלונות מומלצים בדיסלדורף למשפחות עם ילדים, אשר מתפרסמות באינטרנט ומתבססות על הצבעות של משפחות מרחבי העולם ששהו בחופשה משפחתית בדיסלדורף עם הילדים.

חופשה בדיסלדורף – עוד באותו נושא:

טיסות לדיסלדורף – הזמנת כרטיסים והשוואת מחירים

השכרת רכב בדיסלדורף (גרמניה) והמלצות לנהיגה

e-sim ו-sim לגרמניה – מדריך למטייל

תחבורה בגרמניה – תכנון ורכישת כרטיסים

מלון אינטרקונטיננטל – דיסלדורף – InterContinental – Düsseldorf 

אינטרקונטיננטל – דיסלדורף, בית מלון בדיסלדורף בדירוג 5 כוכבים הממוקם ברחוב השופינג היוקרתי והאהוב, קוניגסאלה (Königsallee); הוא מציע מועדון בריאות רחב ידיים, אוכל משובח וחדרים אטומי רעש ובעלי עיצוב אלגנטי. המלון זוכה לציון 8.7 בדירוגי מלונות מומלצים בדיסלדורף עם ילדים.

כל חדר הוא מרווח ומציע אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה שטוחת מסך, שלושה קווי טלפון, אמצעים להכנת שתייה חמה חינם וחדר רחצה משיש. בסוויטת המנהלים תמצאו גם סלון נפרד.

אורחים מגיל 18 ומעלה ייהנו מגישה חינם למועדון הכושר והבריאות שבסמוך – Holmes Place, בו יש גם סלון יופי. ניתן ליהנות גם מטיפולי ספא שונים – בתשלום נוסף.

במסעדת PÉGA שבאתר יגישו לכם מאכלים מקומיים ובינלאומיים, באווירה נהדרת. בתומו של יום עמוס, תוכלו לבחור להירגע ב-Fifty Nine – בר אלגנטי, או בחדר היין Vintage.

חנייה פרטית זמינה לשימושכם במקום.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון הייאט האוס דיסלדורף Hyatt House Dusseldorf 

הייאט האוס דיסלדורף, מלון 5 כוכבים במרכז דיסלדורף – מרחק 100 מטרים בלבד מקונסטהאלה (Kunsthalle Düsseldorf), כולל חדר כושר, דלפק קבלה הפעיל כל העת, טרקלין משותף ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.9 בדירוג מלונות מומלצים בדיזלדורף למשפחות עם ילדים.

בכל חדר אירוח תמצאו חדר רחצה צמוד ופינת ישיבה. מדי יום מוגש מזנון ארוחת בוקר. המרכז העסקי של המקום פתוח לשימושכם.

ה-Caste Square ממוקמת כשתי דקות של הליכה מהמלון, בעוד שבית העירייה נמצא רק 200 מטרים ממנו. שדה התעופה הקרוב, דיזלדורף, ממוקם 6 קילומטרים ממקום האירוח.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


בית דירות סנטראפרטמנטס טונהלנשטראסה – Centerapartments Tonhallenstraße 

סנטראפרטמנטס טונהלנשטראסה, מלון דירות בדיסלדורף בדירוג 4 כוכבים, מציע יחידות אירוח עם מטבח, טלוויזיה שטוחת מסך ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.6 ברשימות בתי מלון מומלצים בדיסלדורף עם ילדים.

כל יחידת אירוח כוללת קומקום, כיריים, מכונת קפה, מקרר ומיקרוגל – יתרון משמעותי לעומת בתי מלון בדיסלדורף עבור משפחות. חלק מהיחידות כוללות גם טראסה ו/או פינת אוכל.

דיסלדורפר שאוספילהאוס ממוקם 4 דקות הליכה ממקום האירוח ואילו שדה התעופה הבינלאומי דיסלדורף – 6 קילומטרים ממנו.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אינסייד ביי מליה דיסלדורף דאנדורף Innside by Meliá Düsseldorf Derendorf 

אינסייד ביי מליה, מלון מסוגנן בדיסלדורף בדירוג 4 כוכבים השוכן ברובע היוקרתי דרנדורף, נהנה מגישה מצוינת לשדרת השופינג קוניגסאלה (Königsallee), למתחם הירידים ולנמל התעופה. המלון זוכה לציון 8.2 בביקורות על מלונות מומלצים בדיסלדורף למשפחות עם ילדים.

המלון, הממוקם באחד ממתחמי המגורים והמסחר האופנתיים של דיזלדורף, מציע יחידות סטודיו מעצבים. בכל חדר תמצאו מיני בר חופשי ואינטרנט אלחוטי חינם. ניתן לבקר באזור הספא רחב הידיים של המלון בו יש חדר אדים ארומטי, סאונה פינית, מקלחות גשם טרופיות וציוד כושר מתקדם.

לעת ערב תוכלו להתפנק עם מנות גורמה ממקומות שונים בעולם, וכן ממשקאות נבחרים בבר המעולה של המלון. חנייה פרטית זמינה עבורכם בתשלום נוסף בחניון התת-קרקעי.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אסאהי Hotel Asahi 

אסאהי, מלון מומלץ בדיסלדורף בדירוג 4 כוכבים בשכונה היפנית של דיזלדורף – מרחק 5 דקות הליכה בלבד מהתחנה המרכזית, מציע עיצוב יפני ופרטי אמנות יפניים. הוא כולל אינטרנט אלחוטי חינם ובר הפתוח כל שעות היממה. המלון זוכה לציון 8.0 בדירוגי מלונות מומלצים בדיזלדורף עם ילדים.

בכל חדר תמצאו מכונת קפה, טלוויזיה בלוויין וחדר רחצה חדשני.

מדי יום מוגשת במסעדת המלון המוארת היטב מזנון ארוחת בוקר יפנית וקונטיננטלית; זוהי מסעדה בה העישון אסור. אפשר ליהנות ממשקאות איכות על הבר. תוכלו למצוא באזור המלון עוד מסעדות יפניות רבות.

מתחם הספא של המלון כולל סאונה, חדר כושר וטיפול אור וקול.

המלון ממוקם 10 דקות הליכה בלבד מרחוב הקניות הידוע, קוניגסאלה (Königsallee) וכ-15 דקות הליכה מהעיר העתיקה של דיסלדורף, בה תוכלו למצוא שפע מרשים של מסעדות וברים. אל מרכז הירידים של דיזלדורף ואל שדה התעופה של דיסלדורף תוכלו להגיע בקלות באמצעות הרכבת התחתית והרכבת.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון נובום ביזנס מדיסון דיסלדורף האופטבאנהוף Novum Hotel Madison Düsseldorf Hauptbahnhof 

נובום ביזנס מדיסון דיסלדורף האופטבאנהוף, מלון מומלץ במרכז דיסלדורף בדירוג 4 כוכבים – מרחק 5 דקות הליכה מהתחנה המרכזית – כולל דלפק קבלה הפעיל 24 שעות ביממה ואינטרנט אלחוטי חינם. המלון זוכה לציון 8.0 בדירוגי בתי מלון מומלצים בדיסלדורף עם ילדים.

כל חדר מעוצב עם ריהוט עץ אלגנטי וכולל חדר רחצה פרטי עם מייבש שיער ואמבטיה, שולחן עבודה וטלוויזיה בלוויין. מדי יום מוגש במסעדת המלון המרווחת מזנון ארוחת בוקר. המסעדות והברים התוססים בעיר העתיק של דיזלדורף ממוקמים כ-15 דקות הליכה מהמלון.

תחנת הרכבת חשמלית שטרזמנפלאץ (Stresemannplatz) ממוקמת 150 מטר מהמלון ואילו רחוב הקניות קוניגסאלה ממוקם 10 דקות הליכה ממנו. התחנה המרכזית (Hauptbahnhof) שבסמוך כוללת קישורים ישירים למרכז הירידים, כמו גם לנמל התעופה דיזלדורף.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון בריידנבאכר הוף Capella Breidenbacher Hof Düsseldorf 

בריידנבאכר הוף, בית מלון 5 כוכבים בדיסלדורף הנמצא במיקום מרכזי בשדרת קוניגסאלה (Königsallee), מציע חדרים אטומי רעש עם עיצוב קלאסי ומסעדת בראסרי נהדרת המציעה נוף פנוראמי מרהיב. המלון זוכה לציון 9.6 ברשימות מלונות מומלצים בדיסלדורף למשפחות עם ילדים.

הסוויטות והחדרים המרווחים מעוצבים ביוקרה וכוללים טלוויזיה שטוחת מסך ותחנת עגינה לאייפוד, כמו גם אינטרנט אלחוטי חינם ועוזר אישי העומד לרשותכם. החדרים הם ללא עישון.

ניתן ליהנות מגישה כל שעות היממה למתחם הכושר Technogym. שתי מרפאות פועלות במלון, (בתקווה שלא תצטרכו כלל).

במסעדת Brasserie 1806 תוכלו ליהנות ממנות בינלאומיות יצירתיות למדי, כמו גם מנוף של העיר העתיקה הנשקף מחלונותיה הגדולים. אורחים נהנים גם מישיבה רוגעת בטרקלין המרשים של המלון ומהסיגרים המשובחים שלו.

כיכר בורגפלאץ הנודעת ממוקמת רק 700 מטרים מהמלון. חניה פרטית זמינה לשימוש האורחים.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אלט גראץ Hotel Alt Graz 

אלט גראץ, בית מלון בדיסלדורף בדירוג 3 כוכבים השוכן ברחוב צדדי שקט בליבה של דיזלדורף – מרחק 5 דקות הליכה מהתחנה המרכזית, מציע חדרי אירוח מודרניים עם עיצוב חמים וחדר רחצה פרטי. יש גם דירות הכוללות מטבח מאובזר במלואו – יתרון משמעותי לעומת מלונות בדיסלדורף עבור משפחות ברוב המיקרים. המלון זוכה לציון 8.0 בדירוגי בתי מלון מומלצים בדיסלדורף למשפחות עם ילדים.

ישנה חנייה זמינה לאורחי המלון. מדי יום מוגשת ארוחת בוקר בחדר ארוחת הבוקר.

העיר העתיקה ומתחם הקניות קוניגסאלי (Königsallee) ממוקמים המרחק הליכה קלה מהמלון ואילו מהתחנה המרכזית הסמוכה ניתן לעלות על הרכבת התחתית ולהגיע ישירות אל שדה התעופה דיזלדורף ואל מרכז התערוכות של העיר.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן


מלון אלט – דיסלדורף AltDüsseldorf 

אלט-דיסלדורף, בית מלון בעיר העתיקה של דיסלדורף בדירוג 2 כוכבים, נמצא בקרבה לתחנות תחבורה ציבורית מצוינת, מהן ניתן לצאת אל סיורים שונים בעיר. המלון זוכה לציון 8.6 בדירוג מלונות מומלצים בדיסלדורף למשפחה עם ילדים.

נהר הריין נמצא ממש קרוב למלון, כמו גם בית האופרה של העיר ומוזיאונים אחדים. מתחם הקניות המפורסם קוניגסאלה (Königsallee) נמצא גם הוא במרחק הליכה נוח, בעוד שתחנת הרכבת המרכזית וגני התערוכה מרוחקים נסיעה קצרה בלבד מהמקום. בסופו של יום מתיש ועמוס, תוכלו לבחור להירגע בשלווה של בר המלון.

להזמנת חדרים אונליין ולמידע נוסף לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל