גואטמלה סיטי בתי מלון מומלצים

בתי מלון מומלצים בגווטאמלה סיטי למשפחות

ישנו שפע רב של מלונות בגוואטמלה סיטי המתאימים לכל אדם ולכל כיס. אבל משפחות המטיילות בגוואטמלה סיטי עם הילדים מחפשות מקום לינה מסודר, מוגן ובטוח וגם כזה שיתאים לילדים. לכן, הכנו עבורכם רשימה של בתי מלון מומלצים בגוואטמלה סיטי למשפחות עם ילדים

בין אם זו תרבות המאיה המפוארת שהותירה חותמה היטב בכל רחבי דרום אמריקה, אגם אטיטלאן המפעים בעוצמת יופיו, טבע מהפנט או ערים מרתקות – יש המון סיבות להגיע לטיול בגוואטמלה עם הילדים. לבה של גוואטמלה הוא עיר הבירה, גוואטמלה סיטי – עיר מן המאה ה-18 שנבנתה בסגנון קולוניאליסטי אך נהרסה בשלל רעידות אדמה שפקדו אותה. טיול משפחה בגוואטמלה עם ילדים מחייב תחנת עגינה נוחה ורבות המשפחות שיוצאות לחופשה בגוואטמלה עם הילדים ובוחרות בעיר הבירה הגדולה כבסיס לטיולן.

ישנו שפע רב של מלונות בגוואטמלה סיטי המתאימות לכל אדם ולכל כיס. אבל משפחות המטיילות בגוואטמלה סיטי עם הילדים מחפשות מקום לינה מסודר, מוגן ובטוח וגם כזה שיתאים לילדים. לכן, הכנו עבורכם את רשימת בתי המלון המומלצים בגוואטמלה סיטי למשפחות עם ילדים כדי להקל עליכם בחיפוש בית המלון המתאים לכן וכדי להבטיח שהחופשה בגוואטמלה סיטי תהיה מושלמת. את כל בתי המלון בגוואטמלה סיטי ומקומות הלינה הנמצאים ברשימה זו דירגו המשפחות עצמן שטיילו בגוואטמלה סיטי עם ילדים, לנו בבתי המלון הללו והעניקו להם ציונים.

ברשימה זו של מלונות מומלצים בגוואטמלה סיטי למשפחות עם ילדים יש מתקנים או שרותים המתאימים לילדים ובהם בריכות שחיה, משחקיות, מטבחונים, או חדרי יצירה ומשחק.

רשימת המלונות המומלצים בגוואטמלה סיטי למשפחות עם ילדים המוצגת כאן מתבססת על הציון שהעניקו המשפחות שהתארחו בבתי המלון בגוואטמלה סיטי ומצאו אותם מתאימים למשפחות עם ילדים והעניקו להם את הציונים הגבוהים ביותר. השתדלנו מאוד לכלול ברשימת מלונות מומלצים בגוואטמלה סיטי אלה מגוון רחב של מלונות ומקומות לינה במקומות שונים בגוואטמלה סיטי ובמחירים שונים – כל זאת כדי לאפשר למשפחות המטיילות בגוואטמלה סיטי עם ילדים לבחור להן את בית המלון המתאים בגוואטמלה סיטי.

חופשה בגוואטמלה – עוד בעניין זה

השכרת רכב בגוואטמלה – מידע והשוואת מחירים

מלונות מומלצים בגוואטמלה סיטי למשפחות עם ילדים

Conquistador Hotel & Conference Center – מלון קונקווסטאדור ומרכז כנסים

Conquistador Hotel & Conference Center הוא בית מלון בגווטמאלה סיטי הנמצא כ-190 מטר מתחנת המטרו פלאזה דה לה רפובליקה, כך שבתוך כשתי דקות הליכה תגיעו אל המלון מן התחנה. בית המלון נמצא בקרבה יחסית לכמה מהאטרקציות הפופולריות בגוואטמלה סיטי ובהן מוזיאון פופול ווה (כ-2 ק"מ), הארמון הלאומי של גוואטמלה (כ-2.6 ק"מ) ומוזיאון מיראפולוס (4 ק"מ). נמל התעופה הבינלאומי של גוואטמלה סיטי, לה אורורה, נמצא במרחק של כ-5 ק"מ מהמלון. בית המלון נמצא באזור 4, שהוא אזור מצוין למשפחות עם ילדים האוהבות טיולים רגליים ומחפשות נופי אגמים ודרכים עתיקות ולפגוש תיירים בדרך. בכל החדרים במלון יש מרפסת, אשר ממנה תוכלו להשקיף על הנוף המרהיב של גוואטמלה סיטי.

במלון פרקט עץ. החדרים הסטנדרטיים מרווחים למדי ונוחים מאוד, בחלקם טלוויזיה עם מסך שטוח. לאוהבי הפינוקים והטיפולים מפעיל המלון ספא ומרכז בריאות וגולת הכותרת היא בריכת השחייה, האהובה מאוד על ילדים. במלון גם חדר כושר מאובזר ומצויד וכן ישנה אפשרות לשיעורי אירובי מסוגים שונים וכמובן ליהנות מסאונה ומקלחות נעימות. בית המלון מאפשר לכם, בעלות נוספת כמובן, להזמין עבורכם משלוח מוצרים מהמכולת הסמוכה, אם מתחשק לכם לאכול בחדר ולא במסעדה.

בבית הקפה של המלון, ג'ראדין, הנמצא בגינת המלון, תוכלו להינות מארוחות גריל ובשר משובחות בוקר וצהריים עבור משפחות המתארחות במלון בגוואטמלה סיטי עם הילדים. כמו כן פועל במלון בר El Refugio, המנגן מוסיקה ספרדית במהלך השבוע ומוסיקה חיה בערבי רביעי עד שבת. בבית המלון גם מועדון ריקודים. משפחות שהתארחו בבית המלון עם ילדים נהנו בו מאוד והעניקו לו את הציון הממוצע של 8.6 ברשימת מלונות מומלצים בגוואטמלה סיטי למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדר במלון Conquistador Hotel & Conference Center – לחצו כאן


Hotel Colonial Maya – מלון קולוניאל מאיה

Hotel Colonial Maya הוא בית מלון במרכז גווטמאלה סיטי ממוקם במיקום אטרקטיבי מאוד בגוואטמלה סיטי – אזור 1, מרכז העיר ממש, ובקרבה לאטרקציות המרכזיות בגוואטמלה סיטי: כ-1.3 ק"מ מהמלון נמצא הארמון הלאומי גוואטמלה. מוזיאון פופול ממוקם כ-6 ק"מ משם ומוזיאון מיראפולוס – כ-9 ק"מ. הקתדרלה של גוואטמלה סיטי מרוחקת כ-1.5 ק"מ מבית המלון והתיאטרון הלאומי גוואטמלה מרוחק כ-3.1 ק"מ מהמלון.

הקניון הגדול פלאזה פונטבלה נמצא כק"מ מהמלון וקניו אוקלנד – כ-7 ק"מ. גן החיות לה אורורה – אטרקציה פופולרית בגוואטמלה סיטי למשפחות עם ילדים – נמצא כשמונה ק"מ מבית המלון. שדה התעופה לה אורורה מרוחק כ-10 ק"מ מבית המלון. בית המלון מספק את כל השירותים המוכרים במשך 24/7 וכן מספק הסעות לשדה התעופה. בשטח המלון כולו ישנה גלישה חינם וחופשית באינטרנט אלחוטי. בחדר האוכל תקבלו ארוחת בוקר קונטיננטלית או ארוחת בוקר בסגנון אמריקני, האהובה מאוד על משפחות עם ילדים.

להזמנת חדר במלון Hotel Colonial Maya – לחצו כאן


Hotel Casa Veranda Guatemala – מלון קאסה וראנדה גווטאמלה

Hotel Casa Veranda Guatemala הוא מלון חדש ועכשווי במרכז גוואטמלה סיטי ובמרחק של כעשר דקות הליכה ברגל מתחנת המטרו פלאזה אספניה. בסוויטות הממוזגות בבית המלון בגוואטמלה סיטי רצפה מעץ, מרפסת הצופה אל גוואטמלה סיטי וכן ספה נוחה, טלוויזיה בכבלים עם מסך שטוח ונגן DVD. בחדרים גם אמבטיה פרטית ומוצרי טיפוח ותמרוקים וכן מייבש שיער. בכל סוויטה במלון נמצא מיני בר עם מגוון חטיפים, מכונת קפה חדישה לקפוצי'נו או שוקוצ'ינו עבור הילדים, מיקרוגל – יתרונות חשובים בהשוואה אל מלונות בגווטמאלה סיטי למשפחות בד"כ – ועוד.

בבית המלון חדר כושר מאובזר ומצויד היטב וכן טיפולי ספא ומרחץ טורקי. משפחות שהתארחו בבית המלון עם ילדים אהבו מאוד לסעוד במסעדת הבית של המלון. בשעות הלילה ישרת אתכם בשמחה בר המשקאות המשובח. שירותי הקבלה ניתנים 24/7 ואפשר באמצעותם גם לשכור רכב לטייל בו בגוואטמלה. במלון זמין גם שירות המרת מט"ח וגם שירות מזוודות. משפחות שהתארחו במלון עם ילדים המליצו מאוד על בית המלון והעניקו לו ציון מעולה של 9.7 ברשימת המלונות המומלצים למשפחות עם ילדים בגוואטמלה סיטי.

להזמנת חדר במלון Casa Veranda Guatemala – לחצו כאן


Hotel Plaza – מלון פלאזה, גוואטמלה

מלון פלאזה הוא בית מלון במרכז גוואטמלה סיטי בעל 3 כוכבים,  באזור 4, במרחק של כ-2.4 ק"מ ממוזיאון פופול וו, וכ-5 ק"מ מהארמון הלאומי גוואטמלה. זהו אזור מצוין עבור משפחות המחפשות טיול בגוואטמלה סיטי עם ילדים ואוהבות נוף עירוני, אגמים ואת חברתם של תיירים. בבית המלון מסעדה שמשפחות עם ילדים אוהבות לאכול בה ובריכת שחייה חיצונית, בה תוכלו לבלות עם הילדים. המלון מספק חנייה פרטית לאורחים. עוד מציע המלון שירות חדרים, דלפק קבלה הפעיל 24/7, אינטרנט אלחוטי חופשי וחדר אוכל ובו מוגשות ארוחות בוקר קונטיננטליות טובות. לחדרי המלון גינה ירוקה, טלוויזיה, חדר אמבטיה פרטי ומקלחת. המלון זכה לציון ממוצע של 8.4 ברשימת מלונות מומלצים בגוואטמלה סיטי למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדרים במלון

Las Carolinas Hostel – הוסטל לאס קרולינס

אכסניית Las Carolinas בגוואטמלה סיטי ממוקמת פחות מקילומטר מהארמון הלאומי גוואטמלה. מוזיאון Popol Vuh נמצא כ-4.3 ק"מ מהאכסניה ואילו מוזיאון Miraflores נמצא כ-9 ק"מ ממנה. נמל התעופה הבינ"ל של גוואטמלה סיטי לה אורורה מרוחק כ-8 ק"מ. אפשר להזמין הסעה מדלפק הקבלה לשדה התעופה של גוואטמלה סיטי בתוספת תשלום. באכסניה יש גם בר משקאות כיפי ואינטרנט אלחוטי חופשי חינם. באכסניה חדר אירוח משותף ומטבח משותף, בו תוכלו לבשל יחדיו עם הילדים בהנאה. באכסניה גם מזנון עשיר המגיש ארוחות בסגנון מקומי שהילדים יאהבו וארוחת בוקר אמריקאית משביעה מאוד. אם תרצו לשכור רכב בגוואטמלה – דלפק הקבלה ישמח לסייע. האכסניה אהובה מאוד על משפחות המטיילות בגוואטמלה סיטי עם ילדים.

להזמנת חדר במלונית Las Carolinas Hostel – לחצו כאן


Hotel San Judas Tadeo Carabanchel – מלון סאן ג'ודס טדאו קאראבנצ'ל

Hotel San Judas Tadeo Carabanchel ממוקם באזור 11 בגוואטמלה סיטי, מעט מרוחק ממרכז העיר אך קרוב לכמה אטרקציות מרכזיות בגוואטמלה סיטי ובהן מוזיאון מיראפלורס, המרוחק כ-1.1 ק"מ ממנו, מוזיאון פופול ווה – כ-6 ק"מ והארמון הלאומי גוואטמלה – כ-7 ק"מ. קניון פלאזה פונטבלה האיכותי נמצא כ-6 ק"מ מהמלון ואילו גן החיות לה אורורה מרוחק כ-4.2 ק"מ משם. אזור 11 הוא אזור מצוין להכרת העיר, הרי הגעש בגוואטמלה סיטי ויציאה לטיול עם הילדים.

שירותי הקבלה והחדרים במלון זמינים 24/7 וישנו אינטרנט אלחוטי חינם בכל רחבי המלון. אם תגיעו ברכב שכור, תוכלו להזמין חנייה פרטית במלון – בתוספת תשלום. בכל חדר חדר אמבטיה פרטי וטלוויזיה רב ערוצית עם מסך שטוח.

להזמנת חדר במלון San Judas Tadeo Carabanchel – לחצו כאן


Hotel Spring – מלון ספרינג

Hotel Spring ממוקם בגוואטמלה סיטי, במרחק של כ-1.2 ק"מ מהארמון הלאומי גוואטמלה, אחת האטרקציות המרכזיות בגוואטמלה סיטי. מוזיאון פופול ווה מרוחק 4.4 ק"מ מהמלון והתיאטרון הלאומי של גוואטמלה נמצא ממש קרוב – 1.3 ק"מ מהמלון. אם תרצו לצאת לשופינג איכותי בגוואטמלה עם הילדים – קניון אוקלנד המרשים נמצא כ-5 ק"מ מהמלון. נמל התעופה של אוקלנד לה אורורה מרוחק 8 ק"מ מהמלון. בבית המלון גינה פורחת ומלבלבת שבה תוכלו להירגע ולשחק עם הילדים, אינטרנט אלחוטי חינם ובחדרים חדר אמבט פרטי, ארון בגדים, שולחן כתיבה מהודר וטלוויזיה רב ערוצית. אם תשכרו רכב בגוואטמלה תוכלו להנות מחנייה פרטית צמוד למלון. צוות המלון דובר ספרדית ואנגלית ויתנו שירות 24/7. משפחות שהתארחו במלון עם ילדים נהנו מאוד והעניקו לו את הציון 8.3 בדירוג מלונות מומלצים בגוואטמלה סיטי עם ילדים.

להזמנת חדר במלון Hotel Spring – לחצו כאן


Hotel Hunapú – מלון הונאפו

Hotel Hunapú ממוקם היטב במרכז גוואטמלה סיטי – אזור 1. הארמון הלאומי של גוואטמלה נמצא רק 1.7 ק"מ מהמלון מרכז הקניות פלאזה פונטבלה נמצא כ-4.2 ק"מ ממנו ומוזיאון מיראפלורס – 8 ק"מ. קניון אוקלנד נמצא כ-4.2 ק"מ מהמלון וגן החיות לה אורורה מרוחק כ-8 ק"מ ממנו וכך גם נמל התעופה בגוואטמלה סיטי. כל החדרים בבית המלון כוללים טלוויזיה עם מסך שטוח וערוצי כבלים וחדר אמבטיה פרטית. שירות הקבלה ושירות חדרים יסופקו 24/7. המלון מספק שירותי הסעה לנמל התעופה.

להזמנת חדר במלון Hotel Hunapú – לחצו כאן


Hotel Posada del Centro – מלון פוסאדה דל סנטרו

Hotel Posada del Centro הוא בית מלון במרכז גוואטמלה סיטי – באזור 1 שבלב העיר. הוא קרוב כדי 1.6 ק"מ מהארמון הלאומי, 4 ק"מ ממוזיאון פופול ווה, 6 ק"מ ממוזיאון מיראפלורס וכ-600 מ' בלבד מהתיאטרון הלאומי של גוואטמלה. בכל חדר מסך שטוח רב ערוצי וחדר אמבטיה פרטי. כל חדרי המלון הזה מתהדרים בטלוויזיה בעלת מסך שטוח עם ערוצי כבלים רבים ומגוונים וחדר אמבטיה פרטי. האירוח כולל מתן מענה זמין לכל השאילתות שלכם בדלפק הקבלה 24/7, וכן מוענק שירות של הסעות משדה התעופה, שירות חדרים ומתן מענה לגלישה ללא עלות נוספת באינטרנט אלחוטי. כל החדרים אשר בבית המלון הזה מצוידים בפטיו מטופח להפליא וכן הם כוללים פינות ישיבה איכותיות ומאוד נוחות למשתמשים.

להזמנת חדר במלון Hotel Posada del Centro – לחצו כאן


Apartamento Cortijo Reforma – אפרטמנטו קורטיז'ו רפורמה

Apartamento Cortijo Reforma באזור 9 שבמרכז גוואטמלה סיטי מרוחק כ-2.2 ק"מ ממוזיאון פופול ווה, כ-6 ק"מ מוזיאון מיראפלורס ובמרחק דומה מקניון Plaza Fontabella. נמל התעופה הבינלאומי של גוואטמלה סיטי לה אורורוה מאוחר כ-6 ק"מ מבית המלון. אפשר להזמין מדלפק הקבלה שירותי הסעה לנמל התעופה בתוספת תשלום. בבית המלון דירות אירוח עם מרפסות המשקיפות אל העיר ואינטרנט אלחוטי חופשי. גם חנייה פרטית אפשר להשיג במלון. בכל דירת נופש בבית המלון חדר שינה מרווח, חדר אמבטיה, טלוויזיה שטוחה ורב ערוצית, מטבח מאובזר היטב, פינת אוכל וכאמור גם מרפסת. משפחות עם ילדים ששהו במלון זה ממליצות עליו ביותר ודירגו אותו בציון ממוצע של 9.5 ברשימת בתי מלון מומלצים בגוואטמלה סיטי למשפחות עם ילדים.

להזמנת חדר במלון Apartamento Cortijo Reforma – לחצו כאן

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל