בואנוס איירס

בואנוס איירס – אטרקציות מומלצות בבירת ארגנטינה

בואנוס איירס בירת ארגנטינה היא אחד היעדים החשובים בטיול בדרום אמריקה ובד"כ נקודת ההתחלה של כל טיול בארגנטינה. בכתבה זו תמצאו טיפים חשובים לתיכנון חופשה בבואנוס איירס – החל ממידע על בואנוס איירס למטייל, פירוט על השכונות השונות ועל אטרקציות תיירותיות בבואנוס איירס, ועד להמלצות עבור משפחות המגיעות אל בואנוס איירס עם ילדים והסברים על מזג האוויר ועל בתי מלון בבואנוס איירס

בואנוס איירס Buenos Aires  (או בשמה הרשמי Ciudad Autónoma de Buenos Aires – העיר האוטונומית של בואנוס איירס, נקראת גם הבירה הפדרלית) היא בירת ארגנטינה. פירוש השם בואנוס איירס בספרדית הוא ״רוחות טובות״. בואנוס איירס היא אחת הערים הגדולות ביותר באמריקה הלטינית, ויש לה הרבה מה להציע לתיירים מבחינת פעילויות תרבות. בואנוס איירס היא גם נקודת היציאה לטיול בארגנטינה. תושבי בואנוס איירס נקראים porteños (אנשי נמל), כינוי המצביע על כך שרבים מהתושבים הם מהגרים. בואנוס איירס היא יעד מיוחד, מסביר פנים לתייר ומגוון שמציע למבקרים מכל הסוגים – מפנסיונרים ועד משפחות שמגיעות אל בואנוס איירס עם ילדים –  לא רק הזדמנות לראות את העיר, אלא גם הרפתקה אורבנית יוצאת מן הכלל.

בואנוס איירס שוכנת מבחינה גיאוגרפית במחוז בואנוס איירס, אך היא עצמאית מבחינה פוליטית. העיר מתפרשת על פני שטח שמכסה 20 ק״מ מצפון לדרום ו-18 ק״מ ממזרח למערב. כשלושה מיליון איש חיים בבואנוס איירס על פני שטח של 202 קמ״ר. העיר מחולקת ל-48 רובעים הנקראים barrios (שכונות). האזור הנרחב של העיר, בואנוס איירס רבתי (Gran Buenos Aires) הוא המרכז העירוני ה-22 בעולם מבחינת כמות האוכלוסין, כאשר למעלה מ-18 מיליון איש חיים בה. החלק הארי של הפעילות בארגנטינה מתרכזת בעיר היחידה הזו ובסביבתה.

תיירים מגיעים לבואנוס איירס על בסיס קבוע מכל רחבי העולם, והיא מציעה מגוון רחב של אירועי תרבות, סצנת לילה, מסעדות ופאבים. אתם יכולים לצפות לשירות טוב ומגוון רחב של אופציות בביקורכם בעיר. בואנוס איירס היא גם בית לאחת מקהילות הלהט"ב הגדולות ביותר באמריקה הלטינית.

טיול בארגנטינה – עוד באותו נושא:

טיסות לארגנטינה – השוואת מחירים ומידע שימושי

בתי מלון מומלצים בבואנוס איירס למשפחות עם ילדים

השכרת רכב בארגנטינה – השוואת מחירים והמלצות לנהיגה

מה לעשות בבואנוס איירס

טיול מודרך בבואנוס איירס עם ארוחת צהריים 

סיור מודרך בבואנוס איירס עם מדריך מקומי שמאפשר לכם לראות הרבה מבואנוס איירס במעט זמן. הסיור המקיף הזה נערך בחלקו בהליכה ובחלקו בנסיעה ומיועד להציג בפניכם את הצבעים, המראות והריחות של בואנוס איירס, בזמן שהמדריך שלכם מעדכן אתכם בהיסטוריה של העיר. תראו את מיטב האטרקציות התיירותיות בבואנוס איירס ואת מקומות האכילה הטובים ביותר.

תיאספו בבית המלון ומשם תלכו עם המדריך למונומנט דמוי העיפרון הנקרא Obelisco. זו האנדרטה המפורסמת ביותר של בואנוס איירס. תחלפו על פני משרדו של נשיא ארגנטינה ב-Plaza de Mayo שמשמש כמוקד היסטורי ופוליטי מזה שנים.

בסן טלמו (San Telmo) תוכלו להתבונן באדריכלות קולוניאלית לפני שתפנו לעבר לה בוקה, מקום מושבו של איצטדיון קבוצת הכדורגל בוקה ג'וניורס ושל הבתים הצבועים הבהירים של רחוב Caminito. אם יתמזל מזלכם, תוכלו להבחין ברקדני טנגו בפעולה, בכל שעה ביום.

התחנה הבאה היא בפוארטו מדרו (Puerto Madero), שבה תוכלו לצפות בדמויות ססגוניות במשך שעות. תראו פאשניסטות מתהלכות לאורך השדרה ואת הגשר התלוי Puente de la Mujer שנבנה בדמות רקדני טנגו.

סעו במורד שדרת ליבטדור (Libertador Avenue) וגלו את השכונות פלרמו (Palermo) ורקולטה (Recoleta). הגנים הציבוריים הנרחבים של פלרמו מהווים מקום מפלט נעים, בזמן שבית הקברות של רקולטה מהווה יצירת אמנות בשל מלאכת היד המיוחדת שלו.

וממש כשהרעב מתחיל לפקוד אתכם, תוכלו לעצור לארוחת צהריים באחת המסעדות המכובדות ביותר בפוארטו מדרו (Puerto Madero), לטעום את המטבח של בואנוס איירס, המתאפיין בבשרים טעימים ושורה של מתאבנים וקינוחים.

אם אתם מגיעים לבואנוס איירס ליום אחד וראוצים לחוות את המיטב שלה – ובמיוחד, אם אתם מגיעים לבואנוס איירס עם הילדים ולא רוצים לדאוג בענייני תחבורה אבל מעוניינים לראות כמה שיותר אטרקציות בבואנוס איירס בזמן קצר – הסיור הזה מושלם עבורכם.

להזמנת טיול מאורגן בבואנוס איירס עם מדריך מקומי

גן החיות טמייקן Temaikèn Zoo – (עם תחבורה מבואנוס איירס וכרטיסי כניסה) 

אריות, נמרים, דובים, לאמות, היפופוטמים – והרשימה עוד ארוכה! ראו את ה"כוכבים" של ממלכת החיות בגן החיות Temaikèn, שנמצא ממש מחוץ לבואנוס איירס ומהווה את אחת האטרקציות הפופולריות בבואנוס איירס למשפחות. הזמינו מראש כרטיסים בקישור, והמדריך שלכם יאסוף אתכם מבית המלון במרכז בואנוס איירס בבוקר, ומכאן ממשיכים לגן החיות לביקור של יום מלא. היום מתחיל בתשע בבוקר. מבית המלון ממשיכים לעיירה Belén de Escobar, שבו נמצא גן החיות Temaikèn. בגן החיות יהיה לכם זמן חופשי לטייל להנאתכם עם מדריך הסיורים.

במתחם החווה התיישים, הפרות והכבשים מסתובבים באופן חופשי ואפשר להאכיל אותם. באקווריום, תוכלו לראות היפופוטמים ופינגווינים, כרישים, תנינים וסטינגרייז.

תראו צמחים אקזוטיים, גני סלעים ואגמים. תלמדו על בעלי החיים ילידי דרום אמריקה, אסיה ואפריקה בעודכם מסתובבים בין המתחמים השונים. יש לכם גם הזדמנות לגלות אילו פרוייקטים נמצאים כאן בתהליך פיתוח. גן החיות  טמייקן הוא מקום חינוכי ונעשים בו מאמצים לאפשר לבעלי החיים לחיות כמה שיותר קרוב לסביבת מחייתם הטבעית. אם אתם מגיעים אל בואנוס איירס עם ילדים זוהי אטרקציה שאסור לפספס.

לאחר יום מלא פעילות, תחזרו לבית המלון בבואנוס איירס.

להזמנת כרטיסים לגן החיות טמייקן ליד בואנוס איירס

סיור מודרך באיצטדיוני כדורגל בבואנוס איירס – בוקה ג'וניורס וריבר פלייט 

קבוצות הכדורגל הידועות של בואנוס איירס, ריבר פלייט ובוקה ג'וניורס, שולטות בכדורגל של ארגנטינה. אם סופרים את התארים ששתי הקבוצות זכו בן במהלך השנים, הם מגיעים ל-70. הסיור לוקח אתכם לשני איצטדיוני הכדורגל הידועים של בואנוס איירס, La Bombonera  ו- El Monumental, במסע אל תוך הלב הפועם של שני מועדוני הכדורגל הארגנטינאי המפורסמים בעולם. בסיור המודרך תלמדו על התרבויות והשחקנים האגדיים ותהיה לכם גישה אל מאחורי הקלעים ותשמעו על הנצחונות המדהימים ועל התבוסות הכואבות.

היום מתחיל באיצטדיון הבית של בוקה ג'וניורס. איצטדיון הבונבוניירה נקרא כך בגלל המבנה המיוחד שלו שדומה לקערה, למעט רגלית אנכית יוצאת דופן בצורתה. תוכלו להסתובב בחדרי ההלבשה, להצטלם ליד היציע (שאומרים עליו שהוא רועד בימי משחקים) ולהיכנס לתא הפרטי של מרדונה.

אם תמשיכו למוזיאון המועדון, יהיה לכם קל לראות מדוע בוקה ג'וניורס כ״כ נערצת. חלק משחקני הכדורגל הטובים ביותר בעולם לבשו את התלבושת הכחולה-זהובה המפורסמת, כולל מרדונה, טבס, ריקלמה ועוד רבים ששמותיהם מעולם לא נכנסו ללקסיקון אוהדי הכדורגל.

תשמעו על ימיה המוקדמים של הקבוצה, על לילות הזוהר, עלSuperclásicos  ויריביהם River Plate, על הערכה הוורודה השנויה במחלוקת ועוד.

משם ימשיך הסיור לסיור זהה באיצטדיון ריבר פלייט. המדריך הנלהב ישמח לענות על כל שאלה ויעזור לכם להבין את התופעה שנקראת כדורגל ארגנטינאי. הסיור הזה נחשב אחד האטרקציות התיירותיות המבוקשות בבואנוס איירס.

להזמנת סיור מודרך באיצטדיוני הכדורגל בבואנוס איירס – בוקה ג'וניורס וריבר פלייט

סיור רגלי בבואנוס איירס עם ביקור בתיאטרון קולון Teatro Colón

בואנוס איירס יפהפיה, אבל לפעמים קשה להתמצא בה. הזמינו כרטיסים בקישור והצטרפו לסיור ההליכה הזה בבירת ארגנטינה כשאתם מלווים במדריך מקצועי. הסיור מתחיל בשכונת האמנים סן טלמו (San Telmo). כאן תבקרו בשווקים יפים ובשדרות העצים, ותכירו מקרוב את סגנון האדריכלות הישן לעומת גורדי השחקים המודרניים. תקבלו כאן תחושה אמיתית של העיר ותזכו למבט מקרוב על ההיסטוריה העשירה והתרבות של האזור.

לאחר שתכירו את שוקי הענתיקות, הרחובות המרוצפים ופנסי הרחוב המיוחדים של סן טלמו, תגיעו לפארק לזאמה (Parque Lezama) המכיל טיילות ירוקות ואמפיתיאטרון מרשים. כאן נעים להלך ולצלם תמונות. לאחר מכן תסעו לשכונות המודרניות יותר של בואנוס איירס ואפילו תחצו את הרחוב הרחב ביותר בעולם, שדרת תשעה ביולי (Avenida 9 de Julio) ותראו את האובליסק המפורסם שהוא הסמל של בואנוס איירס.

הסיור מסתיים בביקור של 50 דקות בתיאטרון קולון המופלא. זהו אוצר לאומי של ארגנטינה הנחשב לאחד מאולמות הקונצרטים הטובים ביותר בעולם בזכות העיצוב האסתטי שלו ורמת האקוסטיקה.

אם אתם מתכננים חופשה בבואנוס איירס עם המשפחה מומלץ לקחת את הסיור הזה ביום הראשון של החופשה בבואנוס איירס כך שתכירו את העיר יותר טוב ותוכלו להחליט מה מעניין אתכם.

להזמנת טיול מודרך בבואנוס איירס ברגל כולל כניסה לתיאטרון קולון

סיור דייגו מרדונה 

כאחד משחקני הכדורגל הגדולים בכל הזמנים, דייגו מרדונה הוא סמל ספורט מפורסם, כמעט כמו ההתנהגות שלו מחוץ למגרש ובשל יכולת הבעיטה המטורפת שלו. הסופר סטאר הארגנטינאי מוערץ בעיר מולדתו בואנוס איירס והסיור לוקח אתכם לטיול בבואנוס איירס דרך המקומות החשובים ביותר שעזרו לעצב את החיים ואת הקריירה המדהימה שלו.

התחנה הראשונה לאורך הסיור הזה שכולו על טהרת מרדונה הוא כנסיית Iglesia del Santísimo Sacramento המהממת, שבה הוא נשא לאישה את אשתו הראשונה, קלאודיה  וילפאנה.

משם, תבקרו באיצטדיון הנוער ארגנטינוס, שבו דייגו הצעיר שיחק באופן מקצועי בפעם הראשונה והביס כל יריב שעמד בדרכו. תוכלו לראות את גביעי הנצחונות שלו ואת הפרסים שהביא לקבוצה במוזיאון המועדון.

גולת הכותרת של הסיור היא באיצטדיון La Bombonera – ביתה של קבוצת בוקה ג'וניורס, שבה מרדונה הפך לאגדה. תראו את החולצות המפורסמות שלבשו השחקנים ותבקרו בתא הפרטי שלו.

לאחר מכן, צפו בשורה הארוכה של גביעי הניצחון והתוודעו למאה שנות ההיסטוריה של המועדון.

להזמנת סיור דייגו מרדונה בבואנוס איירס

סיור באיצטדיון ריבר פלייט River Plate Stadium

יש מעט מאוד קבוצות כדורגל בדרום אמריקה שמקבלות כ״כ הרבה הערצה והוקרה כמו מועדון הכדורגל ריבר פלייט ואיצטדיון El Monumental דמוי הקדירה שלהם משמש כאיצטדיון שבו זכו לתהילה יותר מפעם.

בסיור הכדורגל התרבותי הזה, יש לכם הזדמנות גם לגלות את שכונת נונז (Nuñez) המקיפה את האיצטדיון, לבקר במוזיאון המועדון וללמוד על השחקנים הגדולים, היריבים, הנצחונות הגדולים והתבוסות של המועדון הזה. זהו מבט אל מאחורי הקלעים של מועדון הכדורגל של בואנוס איירס ואתר חובה לאוהדי כדורגל.

הסיור מלווה במדריך מקומי אוהד כדורגל. תזכו לראות את מושבי הנשיאים, את איצטדיוני הכדור-יד והכדורסל, את המוסד החינוכי וכמובן, את המגרש המדושא. אם אתם מתכננים טיול לבואנוס איירס עם ילדים (או מבוגרים!) שאהדים את ריבר פלייט אסור לכם לוותר על הסיור הזה – הם פשוט לא יסלחו לכם.

להזמנת סיור באיצטדיון ריבר פלייט בבואנוס איירס

איצטדיון בוקה ג'וניורס Boca Juniors Stadium

התושבים של בואנוס איירס אוהבים להגיד שהאיצטדיון האיקוני של קבוצת הכדורגל מבואנוס איירס בוקה ג'וניורס אינו רועד, אלא רוקד בקצביות. בסיור המודרך הזה לאחד מאיצטדיוני הספורט המוכרים ביותר בעולם, תוכלו לקבל הצצה אל תוך התרבות, המסורת והתשוקה של מוסד הכדורגל.

מהרגע שתיכנסו לשכונת לה בוקה (La Boca) התוססת, תוכלו להבחין ברמזים של קבוצת בוקה ג'וניורס הידועה בכל מקום: טי-שירטס בכל פינת רחוב ותצלומים של שחקנים לשעבר מקשטות מרפסות ופינות רחוב.

איצטדיון ״קופסת השוקולד״ נקרא כך בשל המבנה המיוחד שלו, הדומה לקערה. כשתיכנסו פנימה, תוכלו לשוטט בחדרי ההלבשה, להצטלם ביציע, שאומרים עליו שהוא רועד בזמן משחקים, ולראות את התא הפרטי של דייגו מרדונה.

אם תמשיכו למוזיאון המועדון, יהיה לכם קל לראות מדוע בוק ג'וניורס כ״כ נערצים. חלק משחקני הכדורגל הטובים ביותר בעולם לבשו את התלבושת הכחולה-זהובה המפורסמת, כולל מרדונה, טבס, ריקלמה ועוד רבים ששמותיהם מעולם לא נכנסו ללקסיקון אוהדי הכדורגל.

תשמעו על ימיה המוקדמים של הקבוצה, על לילות הזוהר, על Superclásicos  ויריביהם ריבר פלייט, על הערכה הוורודה השנויה במחלוקת ועוד. המדריך הנלהב ישמח לענות על כל שאלה ויעזור לכם להבין את התופעה שנקראת מועדון הכדורגל אתלטיקו בוקה ג'וניורס.

להזמנת כרטיסים לסיור באיצטדיון בוקה ג'וניורס

מופע טנגו בבואנוס איירס – לה ונטאנה La Ventana Tango Show

תיהנו ממופע טנגו ופולקלור ארגנטינאי מסורתי בבניין היסטורי משופץ יפהפה בן שלוש קומות. תאכלו ארוחה של שלוש מנות באווירה רומנטית ותדגמו יינות מקומיים מדהימים. השתתפו בשיעור טנגו בחוויית VIP שבה תיהנו ממושבים בשורה הראשונה מול מופע הטנגו לה ונטנה.

להזמנת כרטיסים למופע הטנגו לה ונטאנה בבואנוס איירס

סיור האפיפיור פרנציסקוס

רוב האפיפיורים לא אהבו לעשות יותר מדי רעש, אבל האפיפיור פרנציסקוס אינו כשאר האפיפיורים. פרנציסקוס, שנולד בבואנוס איירס, מכונה ׳האפיפיור של האנשים׳ ומעדיף שיתייחסו אליו בצורה יותר יומיומית.

בסיור זה תתוודעו לימיו הראשונים של האפיפיור בעיר מולדתו בואנוס איירס. תשמעו סיפורים על טוב-לב, נדיבות ואהבה לכדורגל, ותבקרו בבניינים קדושים שנתנו לו את ההשראה להצטרף לכנסייה.

הסיור המודרך הזה מעניק מבט אינטימי אל תוך חייו של חורחה ברגוגליו, האיש שהפך לאפיפיור פרנציסקוס הקדוש. תתחילו את הביקור בבית ילדותו לפני שתמשיכו לכיוון הבזיליקה San José de Flores שעוררה בו את ההשראה להפוך לאיש דת.

התחנה הבאה היא הבזיליקה María Auxiliadora y San Carlos שבה פרנציסקוס הוטבל. כנסייה זו תופסת מקום חשוב באמונה הקתולית ומהווה יעד חשוב לקתולים בבואנוס איירס. בנוסף, תבקרו במועדון הכדורגל San Lorenzo de Almagro ששיחקו, לאחר שהפך לאפיפיור, עם דמותו על חולצתם.

להזמנת סיור בבואנוס איירס בעקבות האפיפיור פרנציסקוס

מופע טנגו ב- El Viejo Almacén

המועדון הפופולרי El Viejo Almacén בבואנוס איירס יקבל את פניכם אל תוך טברנה חמימה ומסורתית, לערב שכולו מופע טנגו מהשורה הראשונה. המבנה ההיסטורי משמש כבית טנגו מאז 1969.

התחילו את הערב בארוחת שלוש מנות טעימה לפני שתחצו את הכביש לאולם התיאטרון שבו שורה של רקדנים מקצועיים ומוסיקה חיה שתגרום לכם לטופף ברגליים. הכרטיס שניתן להזמין בקישור כולל הסעה לבית המלון.

להזמנת כרטיסים למופע טנגו בבואנוס איירס במועדון El Viejo Almacén

מזג אוויר בבואנוס איירס

בואנוס איירס, כמו רוב אזורי ארגנטינה, נהנית מאקלים סוב-טרופי, עם השפעה ניכרת מהאוקיינוס האטלנטי. עם זאת, מזג האוויר לא צפוי במהלך ימות השנה. הקייצים נמשכים מדצמבר ועד פברואר וטמפרטורות יכולות להגיע עד 30 מעלות צלזיוס. גלי חום יכולים להשפיע על מזג האוויר בעיר ולהגדיל את הטמפרטורות ל-35 מעלות צלזיוס ולעתים נדירות עד 38. הטמפרטורה הגבוהה ביותר שנרשמה בעיר הייתה 43 מעלות צלזיוס. בחודשי הקיץ ניתן גם לראות סופות רעמים, התורמות באופן ניכר לאחוז המשקעים בקיץ (כ-400 מ״מ).

החורף בבואנוס איירס קריר אך לא קר, ודי מעונן. למרות שיוני, יולי ואוגוסט נחשבים לחודשים יבשים, כמות הגשמים הממוצעת היא 60 מ״מ, אז אם אתם מתכננים חופשה משפחתית בבואנוס איירס עם הילדים בקיץ כדאי להתכונן גם לגשם. הטמפרטורות בד״כ נעות מ-5-8 מעלות צלזיוס בלילה ועד 15 מעלות צלזיוס ביום. ימים קרים או חמים מהממוצע קורים כאשר הטמפרטורות יכולות להגיע ל-3 מעלות צלזיוס או לעלות מעל 20 מעלות צלזיוס. טמפרטורות של מתחת לאפס יכולות להתרחש בחורף בפרברים הדרומיים, אך הדבר נדיר בקרבת החוף ובצפון בואנוס איירס. הטמפרטורה הנמוכה ביותר שנמדדה אי פעם בבואנוס איירס הוא -5.4 מעלות צלזיוס. ירידת שלג בבואנוס איירס נדירה מאוד והפעם האחרונה שבה ירד שלג בעיר היה ב-9 ביולי, 2007, כאשר הפעם לפני כן הייתה בשנת 1918.

שכונות בבואנוס איירס

העיר בואנוס איירס מכילה 48 רובעים, כאשר החשובים והמתויירים ביותר הם:

מיקרוסנטרו (Microcentro) – מיקום אידיאלי למבקרים הרוצים להישאר קרוב לאטרקציות ההיסטוריות של בואנוס איירס. רחוב פלורידה (Florida Street) נמצא בדאונטאון והוא מדרחוב מפורסם בבואנוס איירס, שבו מבקרים יכולים לשוטט מחלון ראווה לחלון ראווה, לעשות קניות וכו׳. תיירים רבים מגיעים לכאן, כך שהשכונה מאוד מתאימה לתיירים וגם למשפחות שמתכננות לחופשה בבואנוס איירס עם הילדים, אם כי היא לא בדיוק מהווה ייצוג מדוייק של אזור המחייה של האזרחים הממוצעים.

סן טלמו (San Telmo) – הרובע הזה משמר את הבתים שנבנו בסגנון קולוניאלי לאורך סמטאות אבני מרצפה צרים ומואר בפנסים יפים ממתכת מחושלת. סן טלמו מציעה לתיירים הזדמנות לחוות את ההיסטוריה של בואנוס איירס. סן טלמו היא גם רובע בעל חיי לילה מאוד זוהרים המתרחשים מתחת לאדמה.

לה בוקה (La Boca) – נחשבת לשכונה החיה ביותר של בואנוס איירס, בעלת אישיות תוססת. תיירים מעדיפים את השכונה הזו בשל ההיסטוריה העשירה והצבעים הבהירים שמחיים את הסצנה העירונית. אם אתם מחפשים מקום מתאים לחופשה בבואנוס איירס עם הילדים יש ללה בוקה הרבה יתרונות – אבל היא יחסית רועשת.

פלרמו (Palermo) – שכונת מגורים מדליקה עם עצים לאורך הרחובות וצמתים מלאים במסעדות, ברים וחנויות בוטיק. יש כאן הרבה ״תת-שכונות״ כמו פלרמו-וייג׳ו (Palermo-Viejo), פלרמו-סוהו (Palermo-SoHo) ופלרמו-הוליווד (Palermo-Hollywood).

רקולטה (Recoleta) – אחד האזורים היפים והיקרים ביותר בבואנוס איירס. השכונה מלאה בבניינים בסגנון צרפתי, אזורי ירק גדולים ומסעדות מהשורה הראשונה. בית הקברות המפורסם של רקולטה גם שווה ביקור.

בלגרנו (Belgrano) – שכונת מגורים שלווה עם רחובות שקטים שמובילים לחנויות שונות, מסעדות, שרידים ארכיטקטוניים ואזורים ירוקים גדולים. בלגרנו הוא אחד מהרובעים המכובדים ביותר בבואנוס איירס והוא מקום אידיאלי לטיולים משפחתיים בבואנוס איירס לאורך המדרכות המרוצפות המלאות עצים.

אלמגרו (Almagro) – שכונה אותנטית של מעמד הביניים. אלמגרו היא שכונה השוכנת ממש במרכז בואנוס איירס ואפשר למצוא בה אמפנדות זולות, סופרמרקטים סיניים וחנויות ירק, ניחוחות של בשר ברביקיו ופארק מעוגל גדול ההופך לשוק בימי ראשון. כמו כן, ברובע זה תמצאו את Pierino, אחת ממסעדות הפסטה המסורתיות הידועות ביותר בעיר.

בואדו (Boedo) – אחד מיעדי הטנגו וההיסטוריה בבואנוס איירס. הרחובות של בואדו מציעים לציבור התושבים והתיירים מגוון רחב של בתי קפה בסגנון porteño, בתי טנגו, ספריות, תיאטראות, פאבים נחמדים ומסעדות.

קבליטו (Caballito) – שכונת ביניים ממוצעת המכילה מתקנים, גנים ציבוריים גדולים, מבחר גדול של חנויות ובתי קפה, הכוללים את ה- Las Violetas המפורסמת, אחד הממסדים העתיקים והמפוארים ביותר של בואנוס איירס. מצד שני, יש כאן הרבה אזורים מאוד עמוסים ולא מאורגנים שלא כדאי להגיע אליהם. באופן כללי, זוהי שכונת מגורים ומוקד מסחרי נעים.

קונגרסו (Congreso) – אזור צפוף בדאונטאון שבו נמצא הקונגרס של ארגנטינה, בקצה השני של Avenida de Mayo מה-Casa Rosada.

פוארטו מדרו (Puerto Madero) – בדיוק כמו אזור הרציפים של לונדון, הנמל העתיק של בואנוס איירס עבר שיפוצים וכיום מייצג את הטרנדים הארכיטקטוניים העדכניים של העיר. תמצאו כאן מגוון רחב של מסעדות – ממסעדות יוקרה ועד רשתות מזון אמריקאיות. תמצאו כאן גם מספר מלונות פאר, ושמורת הטבע Reserva Ecológica Costanera Sur אינה רחוקה ומהווה מקום מצויין לאוהבי הטבע. גם פוארטו מדרו יכול להיות בחירה מעניינת לחופשה בבואנוס איירס עם הילדים.

אונסה Once – שכונה בבואנוס איירס עם אוכלוסיית מהגרים גדולה, בעיקר מבוליביה ופרגוואי. הרחובות תמיד מלאים באנשים, שווקים ודוכני רחוב.

רטירו (Retiro) – תחנת הרכבת המרכזית של בואנוס איירס נמצאת כאן. זהו אזור המלא בנוסעים, אבל אפשר למצוא בו גם מסעדות יוקרה, קניות ומקומות בילוי.

Tribunales – החלק הזה של העיר מכיל תיאטראות, בעיקר על Avenida Corrientes. ברחוב Libertad נמצא תיאטרון קולון Colon Theatre המדהים, אחד הנחשבים ביותר בעולם.

בואנוס איירס
דירוג הגולשים 3 (2 הצבעות)
Sending

הוספת תגובה

ביטוח נסיעות לחו''ל
כרטיסי ספורט

עדכוני מבצעי נופש

הורדת אפליקציה
חופשה בישראל